Op de site van BBC Football stond laatst nog een artikel met daarin een stukje over Manco.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:08 schreef mcyodogg het volgende:
Tuurlijk van de zotte om Manco nu al af te schrijven. Hij staat bij de kenners daar in Zuid-Amerika te boek als grootste Peruviaans talent sinds Farfan. Misschien dat hij alleen iets te vroeg de stap naar Europa gemaakt heeft.
Nee, Isaksson is de laatste tijd lekker bezig, tuurlijk, ik zou liever hebben dat we een leuke regeling met Tottenham treffen over Gomes, maar ze hoeven niet per se op zoek naar een nieuwe keeper! Dan is een verdediger momenteel belangrijker!quote:
ik heb Manco nog niet zo heel veel bijzonders zien doen, en ten opzichte van die paar aardige acties staan minstens evenzoveel nutteloze en mislukte dingen van hem in wedstrijden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:11 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Manco zal wel een soort Aissati verhaal worden, hij doet het altijd aardig áls hij speelt maar om de een of andere reden stellen de meeste trainers hem nooit op.
Leuk interview.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Interview met Theo Lucius op PSV
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=6461
Inderdaad, die eerste seconde van dat filmpje en ik krijg al kippenvel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Interview met Theo Lucius op PSV.tv. Aardig wel, met name de beelden van PSV-Milan. Ik kreeg serieus bnog steeds een brok in mijn keel. Wat een helden. Bij het zien van die beelden besef je pas goed hoeveel de club met je doet.
Fuck ambrosini...... wat ben ik toen uitgeflipt zeg.... psv speelde beestachtig in die 2 wedstrijden maar haalde toch de finale niet.... onverdiendquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Interview met Theo Lucius op PSV.tv. Aardig wel, met name de beelden van PSV-Milan. Ik kreeg serieus bnog steeds een brok in mijn keel. Wat een helden. Bij het zien van die beelden besef je pas goed hoeveel de club met je doet.
Ik zat me toch te vloekenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:00 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Fuck ambrosini...... wat ben ik toen uitgeflipt zeg.... psv speelde beestachtig in die 2 wedstrijden maar haalde toch de finale niet.... onverdiend
En alex die lucht stond te dekken.....wat wel niet vaak voorkwam... maar toen dodelijkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zat me toch te vloekenvan Bommel liet hem te makkelijk lopen
Maar wat een wedstrijd
dat wordt ook zo overdreven, hij mag best iemand laten lopen maar dan moet iemand anders de dekking overnemen.......quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zat me toch te vloekenvan Bommel liet hem te makkelijk lopen
Maar wat een wedstrijd
Lucius kwam toen verdedigend ook gewoon makkelijk mee op Europees topniveauquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:24 schreef Dylan Dog het volgende:
het doet nog steeds pijn..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:24 schreef Dylan Dog het volgende:
In de laatste minuut loop je toch even mee?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat wordt ook zo overdreven, hij mag best iemand laten lopen maar dan moet iemand anders de dekking overnemen.......
ligt aan de actie daarvoor en als er afspraken gelden voor de hele wedstrijd met het overnemen van de dekking dan gelden die ook in de laatste minutenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
In de laatste minuut loop je toch even mee?
Aargh, die herinneringenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:00 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Fuck ambrosini...... wat ben ik toen uitgeflipt zeg.... psv speelde beestachtig in die 2 wedstrijden maar haalde toch de finale niet.... onverdiend
HAD IEMAND HEM MAAR GEPAKT???!!!!11111quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ligt aan de actie daarvoor en als er afspraken gelden voor de hele wedstrijd met het overnemen van de dekking dan gelden die ook in de laatste minuten
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HAD IEMAND HEM MAAR GEPAKT???!!!!11111![]()
Inderdaad, wat een wereldteam stond daar op de mat zegquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het doet nog steeds pijn..![]()
we hadden gewoon in die finale moeten staan.. ik weet zeker dat we met het team van toen ook Liverpool van de mat hadden gespeeld..
Dat is een wereld van verschil helaas jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:32 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een wereldteam stond daar op de mat zeg![]()
En dan kijken wat er nu staat
maarja daar was een overwinning volgens mij niet zo verdient als deze. Tegen Feyenoord waren we bijna 2 wedstrijden de mindere behalve na dat woderdoelpunt van van Bommel toen lukte ineens alles en had de 0-2 er ook ingemoetenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:07 schreef mcyodogg het volgende:
Als blessuretijd niet bestond hadden we naast die finale misschien ook nog een UEFA Cup behaald dit decennium. Ik kan nog steeds boos worden hoe Heintze daar zat te klooien.
In Milaan zat Bouma gewoon 2 keer enorm misquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:22 schreef mcyodogg het volgende:
Tegen Milan was de schade niet in Eindhoven gedaan, maar al in de heenwedstrijd. Die goal van Tomasson was echt dodelijk.
Tegen Feyenoord: miste Kezman niet een enorme kans op die 0-2 toen?
Lucius was toen zelfs international !quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat wordt ook zo overdreven, hij mag best iemand laten lopen maar dan moet iemand anders de dekking overnemen.......
[..]
Lucius kwam toen verdedigend ook gewoon makkelijk mee op Europees topniveau
man man man.. gewoon weer kippenvel als ik er naar kijk..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:51 schreef rubbereend het volgende:
ik word helemaal depri van het kijken ernaar
ff snel wat compensatie
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:51 schreef rubbereend het volgende:
ik word helemaal depri van het kijken ernaar
ff snel wat compensatie
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:07 schreef rubbereend het volgende:
Pieters trouwens in de voorselectie van Nederland Bnou als dat het niveau is dan schaf dat maar af
Die goal van Van Bommel was echt mooi genoeg om welke wedstrijd dan ook te beslissenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In Milaan zat Bouma gewoon 2 keer enorm miszo jammer want ook in die wedstrijd
en voor de zelfkwelling:
en allemaal uitschakelingen waar het eigenlijk niet had gehoevenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Die goal van Van Bommel was echt mooi genoeg om welke wedstrijd dan ook te beslissen![]()
Wel weer eentje in een hele reeks kwartfinale uitschakelingen
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In Milaan zat Bouma gewoon 2 keer enorm miszo jammer want ook in die wedstrijd
en voor de zelfkwelling:
quote:
Een van de mooiste wedstrijden waar ik bij ben geweestquote:
Is dat een serieuze vraag?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 07:22 schreef Flaccid het volgende:
Weet iemand de simply the best opkomst tune die ze altijd draaien in het stadion?
quote:Lodeweges dubt nog over de vervanging van de geschorste Nordin Amrabat. Het opstellen van Otman Bakkal noemde de coach logisch, maar op de besloten training oefende hij voornamelijk met Danko Lazovic op die plaats.
Ja maar dat is als t goed is een speciale remix ofozietsquote:
Waarom worden er in godsnaam besloten trainingen gehouden als dit soort dingen voor de wedstrijd al op internet staan. Als iedereen vanuit de bosjes nog beter zicht heeft dan op de Herdgang naast het veld, laat dan gewoon iedereen binnen.quote:
Die had anders gewoon bij Jong Oranje gezeten, dus zo raar is dat toch niet?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 02:07 schreef rubbereend het volgende:
Pieters trouwens in de voorselectie van Nederland Bnou als dat het niveau is dan schaf dat maar af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |