Het is al het hele seizoen 'als dit...'. De ballen gaan er gewoon voor de zoveelste keer niet in. Vandaag werd ook gewoon weer niet goed gespeeld. Balasz speelde inderdaad goedquote:Op zondag 15 maart 2009 15:04 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een gezeik hier weer. Als Danko 1 van die 2 kansen erin schiet of Bakkal die schitterende pass afmaakt is er niks aan de hand. Vond Balasz niet slecht spelen vandaag hoor
Ik vind Balasz sowieso de laatste tijd wel goed spelen..quote:Op zondag 15 maart 2009 15:09 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Het is al het hele seizoen 'als dit...'. De ballen gaan er gewoon voor de zoveelste keer niet in. Vandaag werd ook gewoon weer niet goed gespeeld. Balasz speelde inderdaad goed...
Hmm eigenlijk niet. Ondanks de gemiste kansen die er echt in moesten vond ik Danko trouwens niet slecht spelen, als vleugelspeler. Ik wil hem wel eens samen met Toivonen (die weer eens niets liet zien) in de spits zien spelen. Het gevaar was er wel, de juiste plek uitzoeken ook. Jammer dat Bakkal die ene bal niet naar links schoof waar Danko vrij stond.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:21 schreef rubbereend het volgende:
Wil Zapper nogmaals proberen uit te leggen waarom Lazovic in de spits moet?
Wat is 'mijn' realiteit dan?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:41 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die realiteit van jou zal ik nooit onderschrijven.
Over 2 jaar wel, maar dan moet er wel heel wat gebeuren, denken dat die talenten vanzelf goed worden is nogal naïef.quote:Ik blijf erbij dat er veel talenten in de selectie zitten. We kunnen over 2 jaar weer een goed team hebben.
Voordeel is dat er niemand weggekocht gaat worden na dit seizoen. (Hoewel, misschien is dit wel een nadeel.)
En met een hele, heeeeeeeeeeeele harde klap is Zapper ook weer terug op aardequote:
Als mijn tante een piemel had was ze mijn oomquote:Op zondag 15 maart 2009 15:04 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een gezeik hier weer. Als Danko 1 van die 2 kansen erin schiet of Bakkal die schitterende pass afmaakt is er niks aan de hand. Vond Balasz niet slecht spelen vandaag hoor
we moeten nog gaan uitkijken dat we die plek behoudenquote:Op zondag 15 maart 2009 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als mijn tante een piemel had was ze mijn oom![]()
PSV is KUT dit seizoen, we staan VIJFDE en zijn nagenoeg kansloos voor de VIERDE plek. Dat is de realiteit.
Dat PSV over 2 jaar opgeheven moet worden omdat ze nog maar 6 spelers de wei in kunnen sturen vanwege een verborgen miljardenschuld die Jan Reker momenteel aan het bewerkstelligen is.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef mcyodogg het volgende:
Zo, weer een wedstrijd dichterbij het einde van dit seizoen
23 punten achter, hoeveel speelrondes nog?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:27 schreef Paaskonijn het volgende:
We kunnen na deze speelronde zelfs geen kampioen meer worden!
`quote:Op zondag 15 maart 2009 14:35 schreef Leso_Varen het volgende:
Feyenoord is tenminste nog een topploeg waar PSV van verliest...
7.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:14 schreef Flaccid het volgende:
[..]
23 punten achter, hoeveel speelrondes nog?
23 punten achter als regerend landskampioen, dat moet toch een of ander diepterecord zijn.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:14 schreef Flaccid het volgende:
[..]
23 punten achter, hoeveel speelrondes nog?
Misschien omdat we dat al sinds jaar en dag zingenquote:Op zondag 15 maart 2009 17:13 schreef Robinhoo het volgende:
waarom nemen jullie een liedje van Twente letterlijk over die jullie vorige week gehoord hebben?
het gaat over :
Cherioo, Cherioo
In Enschede zingen we zo
Ajax moet dood en AZ moet kapot
en PSV rollen we zo even op.
En jullie veranderen Enschede in Eindhoven.
PSV veranderen in Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |