Epic!quote:Op zondag 15 maart 2009 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Royal
Isaksson, Kromkamp, Maza, Salcido, Zonneveld, Toivonen, Méndez, Koevermans, Roorda, Culina, Bréchet en Lazovic komen kwaliteiten tekort voor PSV.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar in dit topic lopen nogal wat mensen rond die denken dat we met deze selectie voor de titel mee kunnen doen
Ik ben het volledig met je eens, het is triest maar het nachtmerrie scenario waar ik voor vreesde is uitgekomen. En zoals je al aangeeft gaat die nachtmerrie nog wel even verder, zelfs al zou er vandaag nog een competent bestuur komen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Isaksson, Kromkamp, Maza, Salcido, Zonneveld, Toivonen, Méndez, Koevermans, Roorda, Culina, Bréchet en Lazovic komen kwaliteiten tekort voor PSV.
In één zomer zijn die spelers nooit allemaal af te voeren, dus waarschijnlijk loopt deze selectie over 2 jaar nog steeds over van matigheid.
Reker en consorten hebben dan ook een uitzonderlijke 'prestatie' geleverd: zij kregen het voor elkaar om een sportief zeer succesvolle club binnen het korte tijdsbestek van twee seizoenen vakkundig van binnenuit te slopen.
We hebben de strijd voor plek vijf nog volledig in eigen handquote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef ganzenherder het volgende:
Is er nog iets positiefs te melden op het moment?
Veel slechter kan het niet?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef ganzenherder het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef ganzenherder het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef mcyodogg het volgende:
Zo, weer een wedstrijd dichterbij het einde van dit seizoen
Weer een stap dichter bij de play-offs bedoel jequote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef mcyodogg het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die kwam eerst ook bij mij op. Maar ik twijfel hier over
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hebben de strijd voor plek vijf nog volledig in eigen hand
Tegelijkertijd wordt de strijd om de beker ook weer stukken spannender voor onsquote:Op zondag 15 maart 2009 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hebben de strijd voor plek vijf nog volledig in eigen hand
Die realiteit van jou zal ik nooit onderschrijven.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eindelijk de realiteit tot je doorgedrongen zie ik
Simons mag onderhand ook wel bij dat lijstje, die valt mij continue in negatieve zin op, spast op het veld.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Isaksson, Kromkamp, Maza, Salcido, Zonneveld, Toivonen, Méndez, Koevermans, Roorda, Culina, Bréchet en Lazovic komen kwaliteiten tekort voor PSV.
In één zomer zijn die spelers nooit allemaal af te voeren, dus waarschijnlijk loopt deze selectie over 2 jaar nog steeds over van matigheid.
Reker en consorten hebben dan ook een uitzonderlijke 'prestatie' geleverd: zij kregen het voor elkaar om een sportief zeer succesvolle club binnen het korte tijdsbestek van twee seizoenen vakkundig van binnenuit te slopen.
Dat dusquote:
Vorig seizoen was hij nog een prima speler. Maar als je met allerlei prutsers op het veld staat, is het lastig om je als controleur positief te onderscheiden.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Simons mag onderhand ook wel bij dat lijstje, die valt mij continue in negatieve zin op, spast op het veld.
Als je dan op z'n minst nog 100% inzet ziet... maar onze captain zie ik zich zelden druk maken om iets, fatsoenlijk inspelen, de bal in de ploeg houden, zelfs dat lijken al onmogelijke opgaves voor dit elftal.
Hoe wil je dit ooit in 1 zomer tijd gaan oplossen?
Die was geblesseerdquote:Op zondag 15 maart 2009 14:24 schreef Leso_Varen het volgende:
Waar blijft Nijland trouwens, die valt toch altijd in
Het is al het hele seizoen 'als dit...'. De ballen gaan er gewoon voor de zoveelste keer niet in. Vandaag werd ook gewoon weer niet goed gespeeld. Balasz speelde inderdaad goedquote:Op zondag 15 maart 2009 15:04 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een gezeik hier weer. Als Danko 1 van die 2 kansen erin schiet of Bakkal die schitterende pass afmaakt is er niks aan de hand. Vond Balasz niet slecht spelen vandaag hoor
Ik vind Balasz sowieso de laatste tijd wel goed spelen..quote:Op zondag 15 maart 2009 15:09 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Het is al het hele seizoen 'als dit...'. De ballen gaan er gewoon voor de zoveelste keer niet in. Vandaag werd ook gewoon weer niet goed gespeeld. Balasz speelde inderdaad goed...
Hmm eigenlijk niet. Ondanks de gemiste kansen die er echt in moesten vond ik Danko trouwens niet slecht spelen, als vleugelspeler. Ik wil hem wel eens samen met Toivonen (die weer eens niets liet zien) in de spits zien spelen. Het gevaar was er wel, de juiste plek uitzoeken ook. Jammer dat Bakkal die ene bal niet naar links schoof waar Danko vrij stond.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:21 schreef rubbereend het volgende:
Wil Zapper nogmaals proberen uit te leggen waarom Lazovic in de spits moet?
Wat is 'mijn' realiteit dan?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:41 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die realiteit van jou zal ik nooit onderschrijven.
Over 2 jaar wel, maar dan moet er wel heel wat gebeuren, denken dat die talenten vanzelf goed worden is nogal naïef.quote:Ik blijf erbij dat er veel talenten in de selectie zitten. We kunnen over 2 jaar weer een goed team hebben.
Voordeel is dat er niemand weggekocht gaat worden na dit seizoen. (Hoewel, misschien is dit wel een nadeel.)
En met een hele, heeeeeeeeeeeele harde klap is Zapper ook weer terug op aardequote:
Als mijn tante een piemel had was ze mijn oomquote:Op zondag 15 maart 2009 15:04 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat een gezeik hier weer. Als Danko 1 van die 2 kansen erin schiet of Bakkal die schitterende pass afmaakt is er niks aan de hand. Vond Balasz niet slecht spelen vandaag hoor
we moeten nog gaan uitkijken dat we die plek behoudenquote:Op zondag 15 maart 2009 16:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als mijn tante een piemel had was ze mijn oom![]()
PSV is KUT dit seizoen, we staan VIJFDE en zijn nagenoeg kansloos voor de VIERDE plek. Dat is de realiteit.
Dat PSV over 2 jaar opgeheven moet worden omdat ze nog maar 6 spelers de wei in kunnen sturen vanwege een verborgen miljardenschuld die Jan Reker momenteel aan het bewerkstelligen is.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef mcyodogg het volgende:
23 punten achter, hoeveel speelrondes nog?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:27 schreef Paaskonijn het volgende:
We kunnen na deze speelronde zelfs geen kampioen meer worden!
`quote:Op zondag 15 maart 2009 14:35 schreef Leso_Varen het volgende:
Feyenoord is tenminste nog een topploeg waar PSV van verliest...
7.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:14 schreef Flaccid het volgende:
[..]
23 punten achter, hoeveel speelrondes nog?
23 punten achter als regerend landskampioen, dat moet toch een of ander diepterecord zijn.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:14 schreef Flaccid het volgende:
[..]
23 punten achter, hoeveel speelrondes nog?
Misschien omdat we dat al sinds jaar en dag zingenquote:Op zondag 15 maart 2009 17:13 schreef Robinhoo het volgende:
waarom nemen jullie een liedje van Twente letterlijk over die jullie vorige week gehoord hebben?
het gaat over :
Cherioo, Cherioo
In Enschede zingen we zo
Ajax moet dood en AZ moet kapot
en PSV rollen we zo even op.
En jullie veranderen Enschede in Eindhoven.
PSV veranderen in Feyenoord.
Gastquote:Op zondag 15 maart 2009 16:34 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat PSV over 2 jaar opgeheven moet worden omdat ze nog maar 6 spelers de wei in kunnen sturen vanwege een verborgen miljardenschuld die Jan Reker momenteel aan het bewerkstelligen is.
Gast ga huilen... psv zingt dit al veel langerquote:Op zondag 15 maart 2009 17:13 schreef Robinhoo het volgende:
waarom nemen jullie een liedje van Twente letterlijk over die jullie vorige week gehoord hebben?
het gaat over :
Cherioo, Cherioo
In Enschede zingen we zo
Ajax moet dood en AZ moet kapot
en PSV rollen we zo even op.
En jullie veranderen Enschede in Eindhoven.
PSV veranderen in Feyenoord.
waar baseer jij dat opquote:Op zondag 15 maart 2009 18:42 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Gast ga huilen... psv zingt dit al veel langer
Waren AZ en Ajax toen al concurrenten van Twente? Dat vind ik knapquote:Op zondag 15 maart 2009 18:55 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
waar baseer jij dat op
dit lied komt van twente in de jaren 70.
touchéquote:Op zondag 15 maart 2009 18:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waren AZ en Ajax toen al concurrenten van Twente? Dat vind ik knap
1970/71 : 5equote:Op zondag 15 maart 2009 18:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waren AZ en Ajax toen al concurrenten van Twente? Dat vind ik knap
nooitquote:Op zondag 15 maart 2009 19:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wanneer komt Van Nistelrooij terug?
Ik wil graag horen dat ie weggaat!quote:Op zondag 15 maart 2009 19:35 schreef neilpad het volgende:
Ik wil voor de rest van het seizoen niks meer over Lazovic lezen hier, enorme prutser dat het is.
Op de tribune, de bank en af en toe eens een wedstrijd misschien, maar niet als vaste basisspeler.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:53 schreef dndiek het volgende:
Mendez vind ik toch best nuttig hoor
Culina mag van mij blijven. Helaas gaat ie al.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:08 schreef RijstNatie het volgende:
De volgende spelers moeten z.s.m oppleuren bij PSV
- Issakson
- Mendez
- Lazovic
- Culina
- Brechet is een nog twijfelgeval
- Kromkampquote:Op zondag 15 maart 2009 20:08 schreef RijstNatie het volgende:
- Issakson
- Mendez
- Lazovic
- Culina
Zoals Brechet tot nu toe speelt moet hij ook gewoon oprotten. Voor de zoveelste keer: we hebben diepte nodig in de selectie, niet nog meer "we kunnen wel aardig meekomen als we in een elftal met een paar echte topspelers zitten"-spelersquote:Op zondag 15 maart 2009 20:08 schreef RijstNatie het volgende:
- Issakson
- Mendez
- Lazovic
- Culina
ik zie em liever vervangen worden door een talentvollere keeper.. Bijv. Velthuizen oid.. ik vind Velthuizen namelijk niet minder dan Isaksson..quote:
Deden ze nog mee dan?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:40 schreef Fetai het volgende:
PSV nu al uitgesloten voor het kampioenschap.. verrassend.
Kromkamp heeft vorige week 90 minuten lang Elia in zijn zak gehadquote:
inderdaad, nu investeren in toppers die deze seectie echt versterken en dan heb in je wat je nu hebt een aardige basis om aan te vullen.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals Brechet tot nu toe speelt moet hij ook gewoon oprotten. Voor de zoveelste keer: we hebben diepte nodig in de selectie, niet nog meer "we kunnen wel aardig meekomen als we in een elftal met een paar echte topspelers zitten"-spelers
Aan het begin van het seizoen had ik nooit durven voorspellen dat ze 7 (!) wedstrijden voor het einde al het kampioenschap zou kunnen vergeten, zelfs op papier.quote:
Misschien is dat de nieuwe Zweedse manier van communiceren, Isak staat ook altijd met zijn armen te wapperen als ie gaat uittrappen.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kromkamp heeft vorige week 90 minuten lang Elia in zijn zak gehadnapraterij. Vooralsnog hebben we niet 1,2,3 zomaar een goede rechtsback binnen.
Van Toivonen is me wel iets bij gebleven deze wedstrijd....... bij elke uittrap de handen in de lucht
Je zou voor de grap eens moeten terug lezen wat je de afgelopen jaren gepost hebt.quote:
heeft niks met napraterij te maken.. ik heb em na zijn AZ periode zelden op een goede wedstrijd kunnen betrappen..quote:Op zondag 15 maart 2009 21:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kromkamp heeft vorige week 90 minuten lang Elia in zijn zak gehadnapraterij. Vooralsnog hebben we niet 1,2,3 zomaar een goede rechtsback binnen.
Van Toivonen is me wel iets bij gebleven deze wedstrijd....... bij elke uittrap de handen in de lucht
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:41 schreef LudoSanders het volgende:
Lazovic, dat hij het aan zijn hart moge krijgen.
Juli. Rutten of Adriaanse.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:20 schreef ErikT het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wanneer we een nieuwe trainer krijgen. En wie dat dan gaat zijn. Daar hoor je helemaal niets meer over. Dat is toch eigenlijk een beetje gek.
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:41 schreef LudoSanders het volgende:
Lazovic, dat hij het aan zijn hart moge krijgen.
Ze wachten gewoon tot Rutten vrij komt, alleen gaat die dit seizoen niet meer ontslagen worden. En in de zomer pas je nieuwe trainer aanstellen is eigenlijk wat aan de late kantquote:Op maandag 16 maart 2009 00:20 schreef ErikT het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wanneer we een nieuwe trainer krijgen. En wie dat dan gaat zijn. Daar hoor je helemaal niets meer over. Dat is toch eigenlijk een beetje gek.
er staan nu al transfers op hold omdat ze de nieuwe trainer willen laten mee pratenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:30 schreef mcyodogg het volgende:
Juni lijkt me daar een mooie maand voor.
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:38 schreef mcyodogg het volgende:
Als ik zo naar de laatste 2 jaar kijk, zou ik niet voor de trainer kiezen om naar PSV te komen
dit deel gaat niet meer lukkenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou Yi-Long laat je gezicht hier nou eens zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |