quote:14/3/2009 - Manco opnieuw op tribune bij Willem II
BRON: Brabants Dagblad
Reimond Manco zal dit weekend opnieuw op de tribune moeten plaatsnemen. Willem II coach Groenendijk liet weten de onvrede van PSV te kunnen begrijpen. "Dat kan ik me voorstellen. Maar wij kiezen als technische staf elke week de selectie die volgens ons het meest geschikt is om de strijd aan te gaan met de volgende tegenstander. Daar hoort ook een reservebank bij die in balans is. Net als vorige week bij Sparta zit Manco dit keer opnieuw op de tribune. Hij moet net zo hard knokken als een ander voor een plaats op de bank of in de basis."
Het kan natuurlijk nooit aan de speler zelf liggenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:34 schreef Zapper het volgende:
Ook dom van PSV om Manco naar zo'n club te sturen, Willem II durft nauwelijks aan te vallen.
Fijn dat jij dat ook snapt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het kan natuurlijk nooit aan de speler zelf liggen
ze beginnen gewoon halverwege het liedje volgens mijquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:03 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ja maar dat is als t goed is een speciale remix ofoziets
ze selecteren toch wel een beetje op kwaliteit?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die had anders gewoon bij Jong Oranje gezeten, dus zo raar is dat toch niet?
Precies, iedereen weet dat als een speler op de bank of tribune zit dat zoiets altijd aan de club ligtquote:
Jan Reker zit ook altijd op de tribune, da's zeker ook de schuld van de clubquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, iedereen weet dat als een speler op de bank of tribune zit dat zoiets altijd aan de club ligt
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jan Reker zit ook altijd op de tribune, da's zeker ook de schuld van de club
Je ziet hem liever op het veld?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jan Reker zit ook altijd op de tribune, da's zeker ook de schuld van de club
Onder het veldquote:
En dan nog Bakkal ipv Mendez en dan ben ik helemaal tevredenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:58 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij met Lazo begint ipv Bakkal
Inderdaad, veel meer kan je met dit materiaal er niet van maken. Een dergelijke opstelling geeft in mijn ogen de beste kans om te winnen op dit moment. Nou ja, in het systeem dat Lodeweges speelt dan. Persoonlijke voorkeur is nog steeds 4-4-2, met de opmerking erbij dat dat ook echt niet dé oplossing is maar het gewoon een systeem is wat ik graag zie.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:00 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
En dan nog Bakkal ipv Mendez en dan ben ik helemaal tevreden
Ik snap de grap nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
`
Triest. Ik zou er serieus een baksteen inpleuren.
Ja klopt, het hangt door de hele stad, maar ik wist tot nu niet dat het alleen in Amsterdam geldt... Dan snap ik nog een klein beetje waarom je zo iets zou doen als campagne, maar grappig is het niet!quote:Op zondag 15 maart 2009 01:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgens mij is dat een reclame campagne van een of andere provider iets in Amsterdam.
Grrrrrrr's invloed begint merkbaar te worden...quote:Op zondag 15 maart 2009 03:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
Voor mensen die de site willen hacken ga je gang
Oh en ik ga lekker maffen,en hopen op een zege morgen!
Al kan het ook WEER een verlies worden.![]()
Ik vind dat Bakkal moet spelen ipv mendez. Een beetje schuiven, maar ik vind mendez echt zoo slecht. Je moet eens het aantal slechte passes tellen van hem. (net als ik vorig seizoen de salcidootjes telde)quote:Op zondag 15 maart 2009 11:54 schreef ErikT het volgende:
Apart dat Kromkamp nog steeds niet op z'n oude vertrouwde plekje mag.
"Never change a winning team" zeker
En: Méndez
Indd.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
Feyenoord publiek is ook een club kneuzen. Man man man. Lazovic en timmer in botsing. OWEE OWEE lazovic uitschelden! Kneusjes.
Nope, aanvallend schieten ze veel tekort.quote:
Bij mij is dat echt nog een slechtere link.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:15 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/timboektaantje
Voor een betere stream
Laat het ons hopen.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:28 schreef Rucebo het volgende:
Matige bedoeling, maar nog 0-0, tweede helft beter dan maar...
quote:Op zondag 15 maart 2009 13:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toivonen eraf, Bakkal erin=Lodeweges eruit
Dat mag je niet zeggen hoor, dan komt pyth zeggen dat je gitzwart tegen het leven aankijktquote:Op zondag 15 maart 2009 14:09 schreef cultheld het volgende:
Deze selectie komt gewoon ernstig kwaliteit tekort. Zelfs Mourinho wordt geen tweede met dit materiaal.
Als ik dit PSV zie spelen, denk ik ook niet in mooie regenboogkleurtjes hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen hoor, dan komt pyth zeggen dat je gitzwart tegen het leven aankijkt![]()
![]()
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen hoor, dan komt pyth zeggen dat je gitzwart tegen het leven aankijkt![]()
![]()
En toch overdrijven een aantal mensen hier.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ik dit PSV zie spelen, denk ik ook niet in mooie regenboogkleurtjes hoor.
Nee, natuurlijk niet. Maar in dit topic lopen nogal wat mensen rond die denken dat we met deze selectie voor de titel mee kunnen doenquote:Op zondag 15 maart 2009 14:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ik dit PSV zie spelen, denk ik ook niet in mooie regenboogkleurtjes hoor.
De voetbalkwaliteiten van Lazofail worden inderdaad schromelijk overdreven.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En toch overdrijven een aantal mensen hier.
Eindelijk de realiteit tot je doorgedrongen zie ikquote:Op zondag 15 maart 2009 14:18 schreef ErikT het volgende:
Verliezen van Feyenoord... het is echt dramatisch gesteld met ons PSV.
PSV is zwak, maar Feyenoord speelde zeker niet slecht. Integendeel.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:18 schreef ErikT het volgende:
Verliezen van Feyenoord... het is echt dramatisch gesteld met ons PSV.
Die is zevende keus ofzo onder Lodeweges, één van Dwight's beter beslissingen in mijn ogen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:24 schreef Leso_Varen het volgende:
Waar blijft Nijland trouwens, die valt toch altijd in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |