Dat mag je niet zeggen hoor, dan komt pyth zeggen dat je gitzwart tegen het leven aankijktquote:Op zondag 15 maart 2009 14:09 schreef cultheld het volgende:
Deze selectie komt gewoon ernstig kwaliteit tekort. Zelfs Mourinho wordt geen tweede met dit materiaal.
Als ik dit PSV zie spelen, denk ik ook niet in mooie regenboogkleurtjes hoor.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen hoor, dan komt pyth zeggen dat je gitzwart tegen het leven aankijkt![]()
![]()
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen hoor, dan komt pyth zeggen dat je gitzwart tegen het leven aankijkt![]()
![]()
En toch overdrijven een aantal mensen hier.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ik dit PSV zie spelen, denk ik ook niet in mooie regenboogkleurtjes hoor.
Nee, natuurlijk niet. Maar in dit topic lopen nogal wat mensen rond die denken dat we met deze selectie voor de titel mee kunnen doenquote:Op zondag 15 maart 2009 14:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ik dit PSV zie spelen, denk ik ook niet in mooie regenboogkleurtjes hoor.
De voetbalkwaliteiten van Lazofail worden inderdaad schromelijk overdreven.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En toch overdrijven een aantal mensen hier.
Eindelijk de realiteit tot je doorgedrongen zie ikquote:Op zondag 15 maart 2009 14:18 schreef ErikT het volgende:
Verliezen van Feyenoord... het is echt dramatisch gesteld met ons PSV.
PSV is zwak, maar Feyenoord speelde zeker niet slecht. Integendeel.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:18 schreef ErikT het volgende:
Verliezen van Feyenoord... het is echt dramatisch gesteld met ons PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |