Die is zevende keus ofzo onder Lodeweges, één van Dwight's beter beslissingen in mijn ogen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:24 schreef Leso_Varen het volgende:
Waar blijft Nijland trouwens, die valt toch altijd in
Epic!quote:Op zondag 15 maart 2009 14:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Royal
Isaksson, Kromkamp, Maza, Salcido, Zonneveld, Toivonen, Méndez, Koevermans, Roorda, Culina, Bréchet en Lazovic komen kwaliteiten tekort voor PSV.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar in dit topic lopen nogal wat mensen rond die denken dat we met deze selectie voor de titel mee kunnen doen
Ik ben het volledig met je eens, het is triest maar het nachtmerrie scenario waar ik voor vreesde is uitgekomen. En zoals je al aangeeft gaat die nachtmerrie nog wel even verder, zelfs al zou er vandaag nog een competent bestuur komen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Isaksson, Kromkamp, Maza, Salcido, Zonneveld, Toivonen, Méndez, Koevermans, Roorda, Culina, Bréchet en Lazovic komen kwaliteiten tekort voor PSV.
In één zomer zijn die spelers nooit allemaal af te voeren, dus waarschijnlijk loopt deze selectie over 2 jaar nog steeds over van matigheid.
Reker en consorten hebben dan ook een uitzonderlijke 'prestatie' geleverd: zij kregen het voor elkaar om een sportief zeer succesvolle club binnen het korte tijdsbestek van twee seizoenen vakkundig van binnenuit te slopen.
We hebben de strijd voor plek vijf nog volledig in eigen handquote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef ganzenherder het volgende:
Is er nog iets positiefs te melden op het moment?
Veel slechter kan het niet?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef ganzenherder het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef ganzenherder het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef mcyodogg het volgende:
Zo, weer een wedstrijd dichterbij het einde van dit seizoen
Weer een stap dichter bij de play-offs bedoel jequote:Op zondag 15 maart 2009 14:27 schreef mcyodogg het volgende:
Zo, weer een wedstrijd dichterbij het einde van dit seizoen
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die kwam eerst ook bij mij op. Maar ik twijfel hier over
quote:Op zondag 15 maart 2009 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hebben de strijd voor plek vijf nog volledig in eigen hand
Tegelijkertijd wordt de strijd om de beker ook weer stukken spannender voor onsquote:Op zondag 15 maart 2009 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hebben de strijd voor plek vijf nog volledig in eigen hand
Die realiteit van jou zal ik nooit onderschrijven.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eindelijk de realiteit tot je doorgedrongen zie ik
Simons mag onderhand ook wel bij dat lijstje, die valt mij continue in negatieve zin op, spast op het veld.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Isaksson, Kromkamp, Maza, Salcido, Zonneveld, Toivonen, Méndez, Koevermans, Roorda, Culina, Bréchet en Lazovic komen kwaliteiten tekort voor PSV.
In één zomer zijn die spelers nooit allemaal af te voeren, dus waarschijnlijk loopt deze selectie over 2 jaar nog steeds over van matigheid.
Reker en consorten hebben dan ook een uitzonderlijke 'prestatie' geleverd: zij kregen het voor elkaar om een sportief zeer succesvolle club binnen het korte tijdsbestek van twee seizoenen vakkundig van binnenuit te slopen.
Dat dusquote:
Vorig seizoen was hij nog een prima speler. Maar als je met allerlei prutsers op het veld staat, is het lastig om je als controleur positief te onderscheiden.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Simons mag onderhand ook wel bij dat lijstje, die valt mij continue in negatieve zin op, spast op het veld.
Als je dan op z'n minst nog 100% inzet ziet... maar onze captain zie ik zich zelden druk maken om iets, fatsoenlijk inspelen, de bal in de ploeg houden, zelfs dat lijken al onmogelijke opgaves voor dit elftal.
Hoe wil je dit ooit in 1 zomer tijd gaan oplossen?
Die was geblesseerdquote:Op zondag 15 maart 2009 14:24 schreef Leso_Varen het volgende:
Waar blijft Nijland trouwens, die valt toch altijd in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |