Zoals Brechet tot nu toe speelt moet hij ook gewoon oprotten. Voor de zoveelste keer: we hebben diepte nodig in de selectie, niet nog meer "we kunnen wel aardig meekomen als we in een elftal met een paar echte topspelers zitten"-spelersquote:Op zondag 15 maart 2009 20:08 schreef RijstNatie het volgende:
De volgende spelers moeten z.s.m oppleuren bij PSV
- Issakson
- Mendez
- Lazovic
- Culina
- Brechet is een nog twijfelgeval
ik zie em liever vervangen worden door een talentvollere keeper.. Bijv. Velthuizen oid.. ik vind Velthuizen namelijk niet minder dan Isaksson..quote:
Deden ze nog mee dan?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:40 schreef Fetai het volgende:
PSV nu al uitgesloten voor het kampioenschap.. verrassend.
Kromkamp heeft vorige week 90 minuten lang Elia in zijn zak gehadquote:
inderdaad, nu investeren in toppers die deze seectie echt versterken en dan heb in je wat je nu hebt een aardige basis om aan te vullen.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals Brechet tot nu toe speelt moet hij ook gewoon oprotten. Voor de zoveelste keer: we hebben diepte nodig in de selectie, niet nog meer "we kunnen wel aardig meekomen als we in een elftal met een paar echte topspelers zitten"-spelers
Aan het begin van het seizoen had ik nooit durven voorspellen dat ze 7 (!) wedstrijden voor het einde al het kampioenschap zou kunnen vergeten, zelfs op papier.quote:
Misschien is dat de nieuwe Zweedse manier van communiceren, Isak staat ook altijd met zijn armen te wapperen als ie gaat uittrappen.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kromkamp heeft vorige week 90 minuten lang Elia in zijn zak gehadnapraterij. Vooralsnog hebben we niet 1,2,3 zomaar een goede rechtsback binnen.
Van Toivonen is me wel iets bij gebleven deze wedstrijd....... bij elke uittrap de handen in de lucht
Je zou voor de grap eens moeten terug lezen wat je de afgelopen jaren gepost hebt.quote:
heeft niks met napraterij te maken.. ik heb em na zijn AZ periode zelden op een goede wedstrijd kunnen betrappen..quote:Op zondag 15 maart 2009 21:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kromkamp heeft vorige week 90 minuten lang Elia in zijn zak gehadnapraterij. Vooralsnog hebben we niet 1,2,3 zomaar een goede rechtsback binnen.
Van Toivonen is me wel iets bij gebleven deze wedstrijd....... bij elke uittrap de handen in de lucht
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:41 schreef LudoSanders het volgende:
Lazovic, dat hij het aan zijn hart moge krijgen.
Juli. Rutten of Adriaanse.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:20 schreef ErikT het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wanneer we een nieuwe trainer krijgen. En wie dat dan gaat zijn. Daar hoor je helemaal niets meer over. Dat is toch eigenlijk een beetje gek.
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:41 schreef LudoSanders het volgende:
Lazovic, dat hij het aan zijn hart moge krijgen.
Ze wachten gewoon tot Rutten vrij komt, alleen gaat die dit seizoen niet meer ontslagen worden. En in de zomer pas je nieuwe trainer aanstellen is eigenlijk wat aan de late kantquote:Op maandag 16 maart 2009 00:20 schreef ErikT het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd wanneer we een nieuwe trainer krijgen. En wie dat dan gaat zijn. Daar hoor je helemaal niets meer over. Dat is toch eigenlijk een beetje gek.
er staan nu al transfers op hold omdat ze de nieuwe trainer willen laten mee pratenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:30 schreef mcyodogg het volgende:
Juni lijkt me daar een mooie maand voor.
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:38 schreef mcyodogg het volgende:
Als ik zo naar de laatste 2 jaar kijk, zou ik niet voor de trainer kiezen om naar PSV te komen
dit deel gaat niet meer lukkenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou Yi-Long laat je gezicht hier nou eens zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |