quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:46 schreef innepin het volgende:
[..]
Sorry, ik ben ongeduldig, en dacht dat je 't misschien niet doorhad
quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:53 schreef innepin het volgende:
[..]![]()
moet jij trouwens zeggen, miss Ik-ben-zo-ongeduldig-dat-ik-een-extra-echo-laat-makenIk wacht tenminste nog tot de 20wk echo
En en en en en???quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:55 schreef huuphuup het volgende:
lief's moeder heeft nu al 2 keer gebeld of we het al weten
Heus niet!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
t is dat je al bijna die echo hebt dus eh, als je ook pas 16 of 17 weken was zou je vast aangestoken zijn![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
t is dat je al bijna die echo hebt dus eh, als je ook pas 16 of 17 weken was zou je vast aangestoken zijn![]()
Truequote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:13 schreef innepin het volgende:
[..]
Heus niet!![]()
McLaura, is niet negatief bedoeld hoor, het blijft gewoon grappig om iemand op een foto te zien waarvan je alleen maar de avatar kent.
dat is al omquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:46 schreef Lois het volgende:
Ze gaan eerst nog koffie drinken hoor, stelletje ongeduldige mutsen
Ah dat stelt me al wat geruster.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:19 schreef texelonia het volgende:
Noli ik heb ook veel harde buiken. Bij Noah destijds ook, toen moest ik om die reden met 26 weken al stoppen met werken (kwamen toen op gegeven moment ook om de 10 minuten). Deze zwangerschap heeft niemand zich er echt druk om gemaakt. Het hoort er bij mij gewoon een beetje bij blijkbaar. Zolang ze niet met regelmaat komen en ze niet pijnlijk zijn. Soms voelt het onprettig, maar pijnlijk is een groot woord. En niet teveel is normaal zeiden ze. Maar wat is teveel? Vanwege met Noah toen hield ik het wel een beetje bij. Eerst had ik er zo'n 20 op een dag (toen ik nog volledig werkte) dat vond ik aardig wat. Maar later werkte ik halve dagen aangepast werk en had ik er zo'n 40 op een dag. Toen leek 20 ineens niet zoveel meer
Proberen rustig aan te doen, en als je je zorgen maakt gewoon bellen
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
En het is...
*tromgeroffel*
En jongetje! [ afbeelding ]2 stoere, lieve knuffelknullen!
[ afbeelding ]
Ik kon niet anders dan alleen maar heel vet grijnzen.Ik zie ze helemaal voor me hand in hand door het bos ofzo.
En hij krijgt zo'n onwijs leuke naam!![]()
Huup was de weg kwijt, dus die hebben we niet gezien.
Als ze willen voetballen gaan ze maar naar hun vader.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:17 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik vind jou ook echt zo een jongens moeder BE. Lekker met de knullen naar voetbal honkbal toe etc
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:27 schreef huuphuup het volgende:
ff snel via de mobiel, wij krijgen een meiske
Ja lkker makkelijk als het antwoord er al staat hequote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:33 schreef Kersjes het volgende:
BE wat leuk! Ben je straks de trotse mama van 2 broertjes![]()
Voor het evenwicht zeg ik dan maar dat Huup een dochter gaat krijgen.
En ik? Ik ben door jullie ongeduld aangestoken, kan haast niet wachten tot 31 maart!!!!!!!
Gisteren voor het eerst weer gaan werken. Ging best goed, ik mag niet klagen.
Heb alleen sinds gister weer een fijne kwaal erbij, iets waar ik met Devin geen last van had (behalve na de bevalling). Het is bijzonder onprettig en klinkt als aardbei![]()
Mefke, ik kreeg de uitslag van de combinatie-test een paar dagen later al doorgebeld door de vk.
We stapten in en ik zei 'een XXX XXX' en toen was ook in 1 klap mijn twijfel over de 2e naam weg. Er was nog een andere optie, maar het wordt onze eerste ingeving. Klaar!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:36 schreef Chell het volgende:
Tóch een jongetje dus BE. LeukIk had echt geen idee bij jou dit keer. Ben wel benieuwd of het net zo'n lekker ventje wordt als Sasha. Maar dat zal vást wel!
En ik vind de naam er nú al helemaal bij passen
En Huup een meisje, dat had ik wel goed geraden. Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar jullie naam!
Ja, ja, ho, ho, bij mij moet het ook gelijk geregeld zijn hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
wachten tot jongetje geboren wordt..dan heb je nog een paar dagen om een keus te maken
Even rustig nog een paar nachtjes over slapen. Je hebt nog een paar weken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:22 schreef Memmel het volgende:
Oja, hier is vannacht crisis uitegbroken bij mijzelf. Ik had ineens een andere naam voor onze jongen in gedachten. De naam die we al sinds week 5 ofzo hadden heb ik aan de kant geschoven.
En nu? Mannetje vindt de nieuwe naam ook leuk, maar de oude ook. En ik ook. En nou???
Nou, PM me maar... dan zal ik wel even kiezen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:28 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ja, ja, ho, ho, bij mij moet het ook gelijk geregeld zijn hoor.
Dus ik wil het gewoon NU weten.
beide gebruiken?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:22 schreef Memmel het volgende:
Oja, hier is vannacht crisis uitegbroken bij mijzelf. Ik had ineens een andere naam voor onze jongen in gedachten. De naam die we al sinds week 5 ofzo hadden heb ik aan de kant geschoven.
En nu? Mannetje vindt de nieuwe naam ook leuk, maar de oude ook. En ik ook. En nou???
Oh, mefke dat lijkt me toch best heftig om te gaan weten. Natuurlijk ben je nu gewoon weer in verwachting en blij, maar toch... Ik ben benieuwd of je door het te weten inderdaad overtuigd bent van wat er nú in je buik zit!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:29 schreef mefke79 het volgende:
juh huup! Leuk!
(ik heb mijn zusje gevraagd in mijn dossier te kijken in het ziekenhuis. Ik heb nooit meer gevraagd wat het geslacht van de miskraam was, maar ik had er wel een heel sterk gevoel over. Als ik het toen goed had, dan weet ik het nu ook wel, denk ik. Het lastige is dat we er nog niet uit zijn of we het willen weten..)
Die kans is erg klein, maar ik kan je uit ervaring vertellen dat het verschrikkelijk is om mee te maken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:42 schreef Fiemeeltje het volgende:
Feli Huup en BE
Hier vanochtend nog maar een test gedaan.De mevrouw van MvM komt straks en stel je toch eens voor dat de test dan ineens minder positief zou zijn..
Maar goed, ik ben nog zwanger dus
Ah dies lief zegquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:50 schreef Brighteyes het volgende:
Mefke, het lijkt mij idd ook best even moeilijk, de wetenschap van het geslacht van dat kindje.
Fiemeeltje, spannend joh!
Ik heb net meteen het knuffeltje besteld voor bij de baby in bed.![]()
[ afbeelding ]
Weet je, ik wil het juist wel graag weten. Gewoon omdat dit zo enorm anders voelt dan toe. Echt, vanaf seconde 1 zeg maar. En ik ben het in alle blijdschap vergeten te vragen de laatste keer bij de arts. Kan goed zijn dat dat helemaal niet in het dossier staat, maar als het er staat kan mijn zusje het wel vinden. Toch handig zo'n arts als zusje. Zul je zien, is het juist het andere geslacht dan ik dacht...dan kan ik er deze keer ook niets over zeggen.quote:Oh, mefke dat lijkt me toch best heftig om te gaan weten. Natuurlijk ben je nu gewoon weer in verwachting en blij, maar toch... Ik ben benieuwd of je door het te weten inderdaad overtuigd bent van wat er nú in je buik zit!
Wat voor luiertas is dat dan? Een hele dure?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:41 schreef Memmel het volgende:
Ik heb net mijn lief een linkje gestuurd met een luiertas die ik heel graag wil en hem gezegd dat ik nooit meer bloemen hoef en een week lang zijn bier inschenk als 'ie 'm besteld voor me.Ben benieuwd!!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:42 schreef Fiemeeltje het volgende:
Hier vanochtend nog maar een test gedaan.De mevrouw van MvM komt straks en stel je toch eens voor dat de test dan ineens minder positief zou zijn..
Bix, ik had em ergens met 8 weken, maar we zagen het pas bij de echo van 11 weken. En vervolgens is ie ook blijven zitten tot de curretage met dik 12 weken. Missed abortion dus.quote:hoeveel weken was je toen zwanger bij die miskraam, mefke?
maar mef, bedenk wel dat jij uiteindelijk diegene bent die het kindje al dan niet weg laat halen? Dat moet je wel kunnen!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:56 schreef mefke79 het volgende:
wij doen dus wel een test, maar dat is omdat mijnecht geen downkindje wil. Zelf zou ik er wel mee kunnen leven, maar hij wil niet. Tis een lastige keuze, maar alleen jijzelf kan em maken.
Nou, inderdaad.......quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:13 schreef Troel het volgende:
[..]
maar mef, bedenk wel dat jij uiteindelijk diegene bent die het kindje al dan niet weg laat halen? Dat moet je wel kunnen!
da's ongeveer rond dezelfde tijd als 't bij onze 1e zwangerschap mis ging. maar ik dacht dat je dan nog helemaal niet kon zien wat 't geslacht zou zijn geworden eigenlijk!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:55 schreef mefke79 het volgende:
Bix, ik had em ergens met 8 weken, maar we zagen het pas bij de echo van 11 weken. En vervolgens is ie ook blijven zitten tot de curretage met dik 12 weken. Missed abortion dus.
Als het met een curretage weggehaald wordt, kan er bloedonderzoek gedaan worden geloof ik en op basis daarvan kan het wel bekend zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:41 schreef bixister het volgende:
[..]
da's ongeveer rond dezelfde tijd als 't bij onze 1e zwangerschap mis ging. maar ik dacht dat je dan nog helemaal niet kon zien wat 't geslacht zou zijn geworden eigenlijk!
Redenatie van mij en mijn zusje: ze doen chromosomenonderzoek naar mogelijke afwijkingen die de miskraam veroorzaakt hebben. Als ze de chromosomen in beeld hebben, hebben ze ook het geslacht. Dat is immers bepaald door het x en y chromosoom.quote:Als het met een curretage weggehaald wordt, kan er bloedonderzoek gedaan worden geloof ik en op basis daarvan kan het wel bekend zijn.
Ik meen het!quote:Oh-oh, dankjewel meis voor je wensen en je berichtjeen Koot, mafkees, ook bedankt
haha
Wauw een jongen!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
En het is...
*tromgeroffel*
En jongetje! [ afbeelding ]2 stoere, lieve knuffelknullen!
[ afbeelding ]
Ik kon niet anders dan alleen maar heel vet grijnzen.Ik zie ze helemaal voor me hand in hand door het bos ofzo.
En hij krijgt zo'n onwijs leuke naam!![]()
Huup was de weg kwijt, dus die hebben we niet gezien.
Lois, wat krijgen Juup© en ik?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:17 schreef Lois het volgende:
Als ik het bij Huup ook goed heb ga ik mijn diensten aanbieden als medium voor het bekend worden van het geslacht van je baby
Hoera!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:27 schreef huuphuup het volgende:
ff snel via de mobiel, wij krijgen een meiske
Dat dacht ik ook gelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:10 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ik had het mis! Wat leuk BE! Gefeliciteerd!!
Eh....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:22 schreef Chan het volgende:
En toen ging ik uit nieuwsgierigheid de rest van mn buik afzoeken naar eventueel geluid... en toen zat helemaal aan de linker kant OOK een heel duidelijk kloppend hartje!!!
Een meisjequote:
Normaalgesproken ga je tussen de 8e en 12e week voor je eerste afspraak. Dan krijg je ook informatie over de tests waar je het over hebt. Er zijn verschillende tests mogelijk, die verschillende dingen kunnen aantonen (ik zeg aantonen, maar in veel gevallen is het slechts een kansberekening). De combinatietest wordt bij 12 weken al gedaan en wordt vergoed als je zelf 36 bent of wordt geloof ik. Ze nemen dan bloed af en meten de nekplooi bij de baby en uiteindelijk komt er dan een percentage uit hoeveel kans je hebt op een kindje met het syndroom van Down. Dat kan ook met een tripletest, maar die wordt later uitgevoerd. De uitslag van die test kan een reden zijn om een vruchtwaterpunctie of een vlokkentest uit te voeren. Bij het eerste wordt er wat vruchtwater weggenomen, bij de tweede volgens mij een stukje navelstreng. Geen prettige ingrepen dus en ook niet helemaal zonder gevaar, maar wel met een duidelijke uitslag.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:55 schreef Xenia het volgende:
Veel echo's geweest vandaag. En allemaal goeie uitslagen. Gefeliciteerd allemaal!![]()
Ik heb vandaag de verloskundige praktijk gebeld en heb voor morgen een afspraak voor het intake gesprek. Ze hadden alleen geen tijd of ruimte ofzo voor de echo morgen. Maar ik kreeg op mijn donder omdat ik me pas zo laat meldde (je gaat de 10de week al in!) en tot volgende week wachten met langskomen kon echt niet, zei ze. Ik heb uitgelegd waarom ik niet zo snel ben ermee, want ik heb dus de afgelopen weken de keuze moeten maken tussen mijn vriend of mijn baby. Die keus was enorm zwaar en daarom duurde het dus allemaal wat langer.
Ik zit nu met zoveel vragen en voel me een beetje paniekerig.
- Wanneer moet je dan normaal voor de eerste intake en echo?
- Wat is er zo belangrijk dat het geen paar dagen kan wachten tot ze wel ruimte hebben voor de echo?
Ik moest van hun ook meteen een afspraak maken bij de VU, omdat ik qua leeftijd in de risico groep val. Het kon alleen bij de VU zeiden ze, want het ziekenhuis hier in mijn woonplaats heeft die faciliteiten niet. Is dat zo, is de VU wat dat betreft beter uitgerust?
Ik moest daarna meteen een vergadering in op mijn werk die tot 6 uur duurde dus heb het ziekenhuis nog niet kunnen bellen voor een afspraak.
Ze vroeg ook welke test ik dan wil. Vlokkentest, plooitest, en ze noemde geloof ik nog wat. Ik heb daar helemaal geen verstand van. Ik zei dat de huisarts had gezegd dat ik in de risicogroep val en moet laten checken of de baby gezond is. Weten jullie hier meer over? Ik voel me nu echt een no-no en twijfel ineens aan alles.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:55 schreef Xenia het volgende:
-knip-
Jeetje, heftige beslissing heb je moeten maken zeg!quote:
Hier speciaal voor jou dan nogquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:20 schreef Poppedein het volgende:
Mooie foto Huup, écht een heel kindje al zo zeg!ik zie alleen geen meisjebewijsje
ja toch?quote:
OMG wat erg!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hier speciaal voor jou dan nog
[ afbeelding ]
ik hoop dat ie duidelijk is, ik kreeg em er niet helemaal goed op, maar dr zit een hamburger
Oh en Tex, haha, ja we hebben het verteld en nadat ze eerst heel ongelovig vier keer "dat kan niet! dat klopt niet!!" heeft uitgeroepen noemt ze het nu een dubbel wonderten eerste een wonder omdat het haar kleinkind is (achja.) en ten tweede om het een meisje is.... Mja... ik ga er weinig meer aan veranderen ben ik bang
Ja na de minstens 10 keer van gisterennacht staat het gemiddelde toch nog op 5quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:25 schreef innepin het volgende:
Tex, één keertje maar? wat een luxe![]()
Ik ben ook moe, dankzij rare dromen. De één staat in 't bankje, de ander ging als volgt: Ik had mijn kindje vast, en bedacht me dat het wel ontzettend irritant is dat mensenbaby's zo lang zo weinig kunnen doen, dus pakte ik het kind vast bij z'n middel en smeet het tegen de muur![]()
![]()
![]()
En toen schrok ik wakker
Gelukkig, ik ben niet de enigequote:Op woensdag 11 maart 2009 10:01 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja na de minstens 10 keer van gisterennacht staat het gemiddelde toch nog op 5
En wat een nare droom!Ik heb deze zwangerschap nog niet veel gedroomd eigenlijk. Wel een paar weken(!) geleden dat ze geboren was en toen was ik teleurgesteld dat het maar een droom was
Tijdens Noah's zwangerschap wel paar keer nare dromen gehad, dat we aan het wandelen waren buiten en hij uit de buggy lazerde toen ik stoepje af ging enzow
En nadat Noah geboren was had ik ook weleens nare gedachten/visioenen. Dat ik hem in zn ogen kon prikken met een naald en hij dan blind zou zijn bijv, gewoon omdat het konIk was al bang voor een post natale depressie, maar ik denk dat het te maken had met het besef wat een verantwoordlijkheid je hebt voor zo'n weerloos babietje, dat voor 100% van jou afhankelijk is.
Inderdaad, het besef hoe afhankelijk zo'n baby'tje van je is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:01 schreef texelonia het volgende:
En nadat Noah geboren was had ik ook weleens nare gedachten/visioenen. Dat ik hem in zn ogen kon prikken met een naald en hij dan blind zou zijn bijv, gewoon omdat het konIk was al bang voor een post natale depressie, maar ik denk dat het te maken had met het besef wat een verantwoordlijkheid je hebt voor zo'n weerloos babietje, dat voor 100% van jou afhankelijk is.
Ik ben dan zo'n kreng om als het dan een meisje is, te zeggen dat het een jongen isquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:27 schreef Poppedein het volgende:
HuupDas een échte hamburger hoor, heel duidelijk! Wat een flinke navelstreng ook al trouwens! Gaaf hoor...die meisjesuk van jullie! En die opmerking van je schoonmoeder zou hier volgens mij net zo gemaakt worden...alleen wil mijn schoonmoeder het geslacht niet weten tot uk geboren is, want "dan kan ze de rest van de tijd in ieder geval nog even blijven fantaseren dat ze een kleindochter krijgt"
Nah ja..wees maar vooral gewoon heel blij dat ze er zo ontzettend happy mee is!
Fiemeeltje en Sorbootje, héél veel succes en plezier bij zowel de verloskundige als de erste echo vandaag!
Nou ja ik heb Noah natuurlijk ook nooit echt in zijn ogen gepriktquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:07 schreef innepin het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben niet de enigeIeehhh ogen prikken. Maar wat je op het laatst zegt lijkt me inderdaad wel waar - het verantwoordelijkheidsbesef. Het is ook bizar dat zo'n baby'tje helemaal niks kan zonder jouw constante hulp en aandacht en verzorging. niet dat je m dan tegen de muur moet smijten natuurlijk
Maar toch raar, want iedereen weet hoe kwetsbaar zo'n baby is, maar na de geboorte dringt het blijkbaar pas écht door ofzow. Ik vond het wel eng zulke gedachten. En wat dat laten vallen betreft, komt vast wel goed hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad, het besef hoe afhankelijk zo'n baby'tje van je is.
Ik ben nu al als de dood dat ik m'n kindje zou laten vallen ofzo. Het is zo teer en klein allemaal, en als je ziet wat ik allemaal uit m'n vingers laat glippen. Dat moet met een baby niet gebeuren.
Ik heb het voor elkaar gekregen om nét voor de zwangerschap door de 40 heen te schieten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:51 schreef Memmel het volgende:
Fiemeeltje, maak je niet te druk hoor, het komt allemaal best goed.
Wb je overgewicht: tot een bmi van 40 of 41 bij aanvang van je zwangerschap mag je onder behandeling blijven van de vk tegenwoordig. Dat werd mij verteld. Ik zit er wel onder, maar heb wel overgewicht.
Ze doen er meestal niet zo moeilijk over hoor, bij mij is alleen extra op suiker geprikt in de 26e week en dat was allemaal in orde. Er zijn wat verhoogde risico's, maar je hoeft nergens last van te krijgen. Het komt allemaal goed!
Johquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:16 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nou ja ik heb Noah natuurlijk ook nooit echt in zijn ogen geprikt
ja dat begreep ik dus ook niet echtquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:22 schreef texelonia het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen zo kunnen reageren op wat het geslacht isZelfs al dénk je het, dan houd je dat toch voor je????
wtf?!quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Leuk, een collega die nu continu mailt over haar miskraam, curretage, hoe het ziekenhuispersoneel haar behandelde en haar onzekerheden toen ze weer zwanger was, etc.
Ik wil naar huis!!!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Leuk, een collega die nu continu mailt over haar miskraam, curretage, hoe het ziekenhuispersoneel haar behandelde en haar onzekerheden toen ze weer zwanger was, etc.
Ik wil naar huis!!!
Nou inderdaad, daar mag je ook heel trots op zijn. En dan nog. Je bent zwanger en je hebt overgewicht. Dat is nu een gegeven en daar moet je mee verder werken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:22 schreef Fiemeeltje het volgende:
[..]
...
En het moet gewoon gaan lukken straks, ik bedoel ik ben ook gestopt met roken en daar ben ik best trots op
We hebben een apart babyfoontopic zelfs, en ik kon het ook nog ergens onder het stof vinden :pquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:11 schreef huuphuup het volgende:
Hier nu 7 ons bijgekomen. Maar ik ben nog niet zo ver natuurlijk dus dat komt allemaal nog wel![]()
Hey heeft iemand toevallig ervaring met deze? (ik plaats het ook even in het babietjestopic, voor de geinteresseerden).
Is het goedkoop of valt dat wel mee? Hoe erg moet ik dat 100% storingsvrij geloven? Op- of aanmerkingen erop?
Wij zijn nog aan het kijken voor zo'n ding dus ik ben benieuwd of dit een goeie aanbieding is of niet.
oeh bedankt!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:14 schreef Lois het volgende:
[..]
We hebben een apart babyfoontopic zelfs, en ik kon het ook nog ergens onder het stof vinden :p
Welke babyfoon is goed?
Het ziet eruit als een hele goede aanbieding Huup!
Rockawat bezielt zulke mensen toch?
ohja zulke mensen hebben we ook gehadquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:29 schreef martine1984 het volgende:
Rocka, sommige mensen hebben geen tact... maar dit is typisch een geval van een bord voor je kopHeel vervelend dat soort mensen.
Gister heeft mijn vriend het aan een kennis verteld, en zij wilde ons niet feliciteren omdat we nog in de kritieke fase zitten. Slaat helemaal nergens op, het is onze keuze of het wel of niet vertellen. Anyway ze mag haar felicitaties nu helemaal houden![]()
We hebben besloten om de combinatie test niet te doen, hebben het gevoel dat het wel goed zit met onze Puk, en zo niet is het ook dan is t ook heel welkom. 27/03 om 1600 uur gaan we voor de eerste echo
Ik zit net over BMI 40 heen en boven de 40 krijg je een medische indicatie. (heb broekmaat 48 en bovenkleding 44/46) Voor ik stopte met roken in januari zat ik tegen de 39.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:12 schreef MeNicole het volgende:
Mag ik vragen hoeveel te zwaar je bent dan?
Ik heb ff gekeken en toen ik net zwanger was was mijn bmi 35,3. Mijn vlos heeft daar nooit iets over gezegd!! Nu is ie omdat ik zo ziek was in het begin een heel stuk lager
Oh ok dus je zit in principe net op het randje? Jammer dat je nu niet kunt bevallen waar je graag wilt. Maar kna je niet in de loop van de zwangerschap nog een keer vragen of je niet onder de vlos verder mag? dat heeft mijn nichtje ook gedaan en mag nu de laaste 2 maanden gewoon bij een vlos verder die het wel aan durfde met haar. Nee heb je ja kun je krijgen!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:20 schreef Fiemeeltje het volgende:
[..]
Ik zit net over BMI 40 heen en boven de 40 krijg je een medische indicatie. (heb broekmaat 48 en bovenkleding 44/46) Voor ik stopte met roken in januari zat ik tegen de 39.
Misschien moet ik er de positieve kanten maar van inzien. Voordeel is wel dat je veel meer echo's krijgt en misschien is het wel een hele toffe gynaecoloog. Het is gewoon effe de teleurstelling van het moment, alles helemaal in orde en toch een medische indicatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gokje, H&Mquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:40 schreef innepin het volgende:
Huup dat rompertjewaar heb je die vandaan?
www.esprit.nlquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heeft Esprit baby/kinderkleding dan??? O my god. Als mijn lief dat hoort mag ik nooit meer met portemonnee de deur uit.
En Martine, wat een gladiool die kennis van je.![]()
Ik had er wel eentje die zei: ik vind dat je het wel heel vroeg vertelt hoor....
En dan ga je je ook nog lopen verdedigen ook![]()
Oohquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:03 schreef Vicky het volgende:
Vanmiddag zat ik op de bank en was mijn kleine meisje weer lekker aan het bewegen... Camera erbij gepakt en een filmpje gemaakt:
bewegende buik
je moet aan de rechterkant van je scherm kijken...
Wat schattigquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:33 schreef huuphuup het volgende:
mn vader vertelt net dat hij de echofoto van gister als bureaublad achtergrond heeft ingesteld op zn computerzo schattig hoe zo'n man zo bezig is met zn kleinkind
mn schoonvader is ook al helemaal in een jubelstemming
zo lief, opa's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |