Ja, ja, ho, ho, bij mij moet het ook gelijk geregeld zijn hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
wachten tot jongetje geboren wordt..dan heb je nog een paar dagen om een keus te maken
Even rustig nog een paar nachtjes over slapen. Je hebt nog een paar weken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:22 schreef Memmel het volgende:
Oja, hier is vannacht crisis uitegbroken bij mijzelf. Ik had ineens een andere naam voor onze jongen in gedachten. De naam die we al sinds week 5 ofzo hadden heb ik aan de kant geschoven.
En nu? Mannetje vindt de nieuwe naam ook leuk, maar de oude ook. En ik ook. En nou???
Nou, PM me maar... dan zal ik wel even kiezen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:28 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ja, ja, ho, ho, bij mij moet het ook gelijk geregeld zijn hoor.
Dus ik wil het gewoon NU weten.
beide gebruiken?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:22 schreef Memmel het volgende:
Oja, hier is vannacht crisis uitegbroken bij mijzelf. Ik had ineens een andere naam voor onze jongen in gedachten. De naam die we al sinds week 5 ofzo hadden heb ik aan de kant geschoven.
En nu? Mannetje vindt de nieuwe naam ook leuk, maar de oude ook. En ik ook. En nou???
Oh, mefke dat lijkt me toch best heftig om te gaan weten. Natuurlijk ben je nu gewoon weer in verwachting en blij, maar toch... Ik ben benieuwd of je door het te weten inderdaad overtuigd bent van wat er nś in je buik zit!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:29 schreef mefke79 het volgende:
juh huup! Leuk!
(ik heb mijn zusje gevraagd in mijn dossier te kijken in het ziekenhuis. Ik heb nooit meer gevraagd wat het geslacht van de miskraam was, maar ik had er wel een heel sterk gevoel over. Als ik het toen goed had, dan weet ik het nu ook wel, denk ik. Het lastige is dat we er nog niet uit zijn of we het willen weten..)
Die kans is erg klein, maar ik kan je uit ervaring vertellen dat het verschrikkelijk is om mee te maken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:42 schreef Fiemeeltje het volgende:
Feli Huup en BE
Hier vanochtend nog maar een test gedaan.De mevrouw van MvM komt straks en stel je toch eens voor dat de test dan ineens minder positief zou zijn..
Maar goed, ik ben nog zwanger dus
Ah dies lief zegquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:50 schreef Brighteyes het volgende:
Mefke, het lijkt mij idd ook best even moeilijk, de wetenschap van het geslacht van dat kindje.
Fiemeeltje, spannend joh!
Ik heb net meteen het knuffeltje besteld voor bij de baby in bed.![]()
[ afbeelding ]
Weet je, ik wil het juist wel graag weten. Gewoon omdat dit zo enorm anders voelt dan toe. Echt, vanaf seconde 1 zeg maar. En ik ben het in alle blijdschap vergeten te vragen de laatste keer bij de arts. Kan goed zijn dat dat helemaal niet in het dossier staat, maar als het er staat kan mijn zusje het wel vinden. Toch handig zo'n arts als zusje. Zul je zien, is het juist het andere geslacht dan ik dacht...dan kan ik er deze keer ook niets over zeggen.quote:Oh, mefke dat lijkt me toch best heftig om te gaan weten. Natuurlijk ben je nu gewoon weer in verwachting en blij, maar toch... Ik ben benieuwd of je door het te weten inderdaad overtuigd bent van wat er nś in je buik zit!
Wat voor luiertas is dat dan? Een hele dure?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:41 schreef Memmel het volgende:
Ik heb net mijn lief een linkje gestuurd met een luiertas die ik heel graag wil en hem gezegd dat ik nooit meer bloemen hoef en een week lang zijn bier inschenk als 'ie 'm besteld voor me.Ben benieuwd!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |