quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
En het is...
*tromgeroffel*
En jongetje! [ afbeelding ]2 stoere, lieve knuffelknullen!
[ afbeelding ]
Ik kon niet anders dan alleen maar heel vet grijnzen.Ik zie ze helemaal voor me hand in hand door het bos ofzo.
En hij krijgt zo'n onwijs leuke naam!![]()
Huup was de weg kwijt, dus die hebben we niet gezien.
Als ze willen voetballen gaan ze maar naar hun vader.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:17 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik vind jou ook echt zo een jongens moeder BE. Lekker met de knullen naar voetbal honkbal toe etc
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:27 schreef huuphuup het volgende:
ff snel via de mobiel, wij krijgen een meiske
Ja lkker makkelijk als het antwoord er al staat hequote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:33 schreef Kersjes het volgende:
BE wat leuk! Ben je straks de trotse mama van 2 broertjes![]()
Voor het evenwicht zeg ik dan maar dat Huup een dochter gaat krijgen.
En ik? Ik ben door jullie ongeduld aangestoken, kan haast niet wachten tot 31 maart!!!!!!!
Gisteren voor het eerst weer gaan werken. Ging best goed, ik mag niet klagen.
Heb alleen sinds gister weer een fijne kwaal erbij, iets waar ik met Devin geen last van had (behalve na de bevalling). Het is bijzonder onprettig en klinkt als aardbei![]()
Mefke, ik kreeg de uitslag van de combinatie-test een paar dagen later al doorgebeld door de vk.
We stapten in en ik zei 'een XXX XXX' en toen was ook in 1 klap mijn twijfel over de 2e naam weg. Er was nog een andere optie, maar het wordt onze eerste ingeving. Klaar!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:36 schreef Chell het volgende:
Tóch een jongetje dus BE. LeukIk had echt geen idee bij jou dit keer. Ben wel benieuwd of het net zo'n lekker ventje wordt als Sasha. Maar dat zal vást wel!
En ik vind de naam er nú al helemaal bij passen
En Huup een meisje, dat had ik wel goed geraden. Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar jullie naam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |