abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66898391
Mooie foto Huup, écht een heel kindje al zo zeg! ik zie alleen geen meisjebewijsje
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_66898508
Mooie echo huupske
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66898540
hmmm, memmel, nee, dat is dan ook geen optie... misschien strootje trekken?
succes met de keuze in ieder geval... je kiest voor een mensenleven lang... (helpt niet erg he?)
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:25:17 #154
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_66898580
Huup en BE gefeliciteerd,

Karin 12 weken!!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_66899124
Gefeliciteerd Huuphuup en BE!! En wat een mooie echo's
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 13:42 schreef Fiemeeltje het volgende:
Hier vanochtend nog maar een test gedaan. De mevrouw van MvM komt straks en stel je toch eens voor dat de test dan ineens minder positief zou zijn..
ik heb nog steeds geen telefoon gehad van MvM terwijl ik me begin vorige week al opgegeven heb via internet. Hmm misschien moet ik er maar eens achter aan gaan.

Mijn darmen zijn zo enorm opgezet (lucht, ik voel me net een ballonnetje) dat ik nog maar 2 broeken pas en dat zijn eigenlijk zomerbroeken.. pff Ik denk dat ik maar een broekmaat groter ga kopen. Wanneer hadden jullie echte zwangerschapsbroeken nodig?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:48:51 #156
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66899472
BE nog een ventje een Huup een klein dametje!
(ik kan ook niet voorspellen, ik dacht andersom )

Zo! * Noli. was even in dromenland.. *
Vk zei dat het idd niet erg was en dat het vrij normaal is om vanaf de 28 weken geregeld harde buiken te hebben (Braxton Hicks contractions).
Je moet ze alleen niet uren lang om de tien (of minder) minuten hebben.
(dan zouden het namelijk ook wel eens weeën kunnen zijn )

Toen ik zei dat die ene paar felle harde buiken toch echt niet voelden als de harde buiken die ik normaal heb, zei ze dat ik vandaag iig maar even een paar uur plat moest omdat het dan waarschijnlijk toch even een waarschuwing van mijn lichaam was en dat ik beter vanaf nu elke dag ('s middags) even een paar uurtjes rust kan nemen. Alleen met Wilyan naar zwemles gaan leek haar nu ook even geen verstandig idee dus manlief is even eerder thuis gekomen.
Wel frappant, ik had net amper mijn ogen weer open en ik had alweer een harde buik te pakken.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:55:08 #157
100412 mefke79
komt goed!
pi_66899691
quote:
hoeveel weken was je toen zwanger bij die miskraam, mefke?
Bix, ik had em ergens met 8 weken, maar we zagen het pas bij de echo van 11 weken. En vervolgens is ie ook blijven zitten tot de curretage met dik 12 weken. Missed abortion dus.

Wanneer doe je positiebroeken aan? Ik steek nog effe mijn kop in het zand, ik heb nog 2 broeken die ik pas. Die ene broek gaat echt goed (lang leve de strechtbroek), de andere gaat goed tot een uur of vier in de middag en dan gaat ie op standje elastiekje, zodat het bovenste knoopje open kan. Nou moet ik wel zeggen dat ik na de miskraam grotere broeken heb moeten kopen omdat niet alle kilo's er weer afgingen. Dus die twee broeken die ik nu aan kan, zijn ook de broeken die wat groter waren. Ik vind het persoonlijk zonde om nu broeken te kopen die ik over 2 weken niet meer pas, dus ik heb al positiebroeken gehaald. Ik heb nu drie positiebroeken liggen, maar twee daarvan zijn van linnen, moet het toch echt beter weer worden. En dan nog een rokje. Ik denk dat ik er na volgende week niet meer onderuit kom.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 10 maart 2009 @ 15:56:33 #158
100412 mefke79
komt goed!
pi_66899742
wij doen dus wel een test, maar dat is omdat mijn echt geen downkindje wil. Zelf zou ik er wel mee kunnen leven, maar hij wil niet. Tis een lastige keuze, maar alleen jijzelf kan em maken.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:10:34 #159
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66900261
Mefke, koop toch zo'n broek joh! Je zult zien dat je opgelucht bent

Wij doen geen nekplooimeting.
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:13:35 #160
35189 Troel
scherp en bot
pi_66900370
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:56 schreef mefke79 het volgende:
wij doen dus wel een test, maar dat is omdat mijn echt geen downkindje wil. Zelf zou ik er wel mee kunnen leven, maar hij wil niet. Tis een lastige keuze, maar alleen jijzelf kan em maken.
maar mef, bedenk wel dat jij uiteindelijk diegene bent die het kindje al dan niet weg laat halen? Dat moet je wel kunnen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66900775
BE een knulletje, super!
Huup, meisjes zijn zoooo leuk!

En nu de rest even bijlezen.. proberen.. concentratie is ver te zoeken
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_66900783
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:13 schreef Troel het volgende:

[..]

maar mef, bedenk wel dat jij uiteindelijk diegene bent die het kindje al dan niet weg laat halen? Dat moet je wel kunnen!
Nou, inderdaad.......
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_66901529
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:55 schreef mefke79 het volgende:
Bix, ik had em ergens met 8 weken, maar we zagen het pas bij de echo van 11 weken. En vervolgens is ie ook blijven zitten tot de curretage met dik 12 weken. Missed abortion dus.
da's ongeveer rond dezelfde tijd als 't bij onze 1e zwangerschap mis ging. maar ik dacht dat je dan nog helemaal niet kon zien wat 't geslacht zou zijn geworden eigenlijk!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:45:13 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_66901697
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:41 schreef bixister het volgende:

[..]

da's ongeveer rond dezelfde tijd als 't bij onze 1e zwangerschap mis ging. maar ik dacht dat je dan nog helemaal niet kon zien wat 't geslacht zou zijn geworden eigenlijk!
Als het met een curretage weggehaald wordt, kan er bloedonderzoek gedaan worden geloof ik en op basis daarvan kan het wel bekend zijn.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:45:49 #165
100412 mefke79
komt goed!
pi_66901725
Tis ietsje minder zwart-wit dan ik net zei. Ik zou veel minder problemen hebben met een downkindje dan dat heeft. Maar, ik heb dan wel het romantische beeld van een 'leuk downkindje' in mijn hoofd. Ik weet uit ervaring dat lang niet alle downkindjes leuk en gezond zijn. En of ik dat ook werkelijk aan kan . En zeker als ik daar dan niet de volledige steun van mijn man in krijg, wordt het zwaar.
Dus uiteindelijk snap ik zijn beweegredenen en ga ik daar dus in mee. Maar het is volledig mijn eigen keuze. En ja, ik zal er kapot van zijn als het echt fout is, maar van de andere kant, dat zal ik ook zijn als ik er pas bij de geboorte achter kom. Het blijft heel lastig allemaal.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:49:01 #166
100412 mefke79
komt goed!
pi_66901873
quote:
Als het met een curretage weggehaald wordt, kan er bloedonderzoek gedaan worden geloof ik en op basis daarvan kan het wel bekend zijn.
Redenatie van mij en mijn zusje: ze doen chromosomenonderzoek naar mogelijke afwijkingen die de miskraam veroorzaakt hebben. Als ze de chromosomen in beeld hebben, hebben ze ook het geslacht. Dat is immers bepaald door het x en y chromosoom.
Maar of ze het ook werkelijk noteren in het dossier, dat is weer een andere vraag. We zien wel.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:54:39 #167
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_66902059
quote:
Oh-oh, dankjewel meis voor je wensen en je berichtje en Koot, mafkees, ook bedankt haha
Ik meen het!
Ik vond je jongensnaam ook helemaal te leuk maar die meisjesnaam heeft net dat kleine beetje extra waardoor ik hoopte op een meisje en voila
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_66902605
Twinkly, ik ben zelf 9 weken en 1 dag en ga van t weekend shoppen en zo'n broek kopen.

mijn broeken zaten overigens al vrij strak toen ik zwanger werd was namelijk net een half jaar gestopt met roken dus had al een aantal extra vetjes gespaard. Over dag kan ik mijn normale broeken nog aan maar 's avonds gaat de knoop los of wissel ik hem in voor een joggingbroek.
pi_66902899
Ik had vrij snel mn positiebroeken weer aan. Zat toch lekkerder.
Als je gewone broeken niet meer lekker zitten zou ik gewoon eens gaan kijken voor een positiebroek martine... Kijken kan altijd toch... ;-).
Fake it till you make it...
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:52:54 #170
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66904146
Nou donderdag komt eindelijk de commode! Dan ben ik precies 39 weken, dus is wel op het nippertje

Dus vrijdag kan ze komen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66904388
BE, een ventje, gaaaaf Ik had ook helemaal het juiste voorgevoel

Huup, een meisje! Ik zou toch zweren dat ik echt zeker wist dat jij een jongen zou gaan krijgen, vraag me niet waarom.
Zelf dacht je ook helemaal dat het een jongen was, toch?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 10 maart 2009 @ 18:04:44 #172
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66904590
Hier ook weer goedgekeurd door de vlos
bloedonderzoek was prima, bloeddruk was prima, baarmoeder groeit netjes mee,en hartje was na even zoeken duidelijk te horen

En nu heb ik denk ik echt eindelijk rust erin gevonden hoop ik dan toch, vanmorgen had ik echt een gevoel van dat het wel eens helemaal fout kon zitten, dat we geen hartje meer zouden horen.

Was echt doodnerveus de hele dag al, en toen de vlos ook nog eens echt moest zoeken waar onze kleine tuimelaar nu weer uit zou hangen kreeg ik het helemaal moeilijk, en toen toen kwam daar het treintje, een opluchting.

gelijk nog even aangeven van mijn bekkenklachten en bleek dat ik dus verkeerd zat, moet nu met de knieeën wijd en voeten naar buitengedraaid gaan zitten en gaan slapen met kussen tussen de benen.

vanmiddag overgens ook nog ringen uitgezocht met vriendje
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_66905136
Huup een meisje

en BE een jongetje

Jullie weten het gewoon al, ik wil het ook weten!! maar heb 31 maart pas de 20 weken echo en niet eerder een extra echo..

Ik had gisteren trouwens iets raars... Ik was met de angelsouds het hartje aan het luisteren, en dat zal helemaal aan de rechter kant van mn buik. En toen ging ik uit nieuwsgierigheid de rest van mn buik afzoeken naar eventueel geluid... en toen zat helemaal aan de linker kant OOK een heel duidelijk kloppend hartje!!! Kan dat weerkaatsing zijn? Weet iemand dat? In het midden van mijn buik was absoluut niks hoorbaar, alleen rechts en links dus...

Bar fijn dat je weer goedgekeurd bent
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:13:58 #174
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_66907132
Oh Huup! Een meisje! Wat ontzettend gaaf. Gaaf gaaf gaaf!
Ik ben blij voor je.
En een broertje voor Sasha! BE krijgt een mannengezin Gefeliciteerd!
Ik ben ook voor jou erg blij!
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_66907214
FTA gecondoleerd, wat ontzettend verdrietig dat jullie haar niet meer hebben kunnen laten weten dat ze overgrootoma zou worden
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
En het is...

*tromgeroffel*

En jongetje! [ afbeelding ] 2 stoere, lieve knuffelknullen! [ afbeelding ]
Ik kon niet anders dan alleen maar heel vet grijnzen. Ik zie ze helemaal voor me hand in hand door het bos ofzo.

En hij krijgt zo'n onwijs leuke naam!

Huup was de weg kwijt, dus die hebben we niet gezien.
Wauw een jongen!!! Gaaf!!!! Sasha krijgt een broertje!
Wat een mooie echofoto
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:17 schreef Lois het volgende:
Als ik het bij Huup ook goed heb ga ik mijn diensten aanbieden als medium voor het bekend worden van het geslacht van je baby
Lois, wat krijgen Juup© en ik?
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 12:27 schreef huuphuup het volgende:
ff snel via de mobiel, wij krijgen een meiske
Hoera!!! Wat leuk, een meisje Ook bij jou een prachtige echo

Ik kan pas morgen terecht bij de HA Het is niet stuk door krabben ofzo, als ik alleen maar naar mijn tepels kijk doen ze al zeer, dus ik blijf er lekker af En het is echt op de tepel, niet op de tepelhof zeg maar. En pijnlijk ook. Nou ja morgenmiddag weet ik meer.

We hebben nog geen afspraak kunnen maken bij babyecho voor de geslachtsbepaling We krijgen telkens een antwoordapparaat en we zijn een keer tereuggebeld maar toen kregen wij weer het antwoordapparaat
Nou ja wie weet ziet de gyn vrijdag ook wel al wat het is, dan hoeft er geen extra echo gemaakt te worden.

Twinkly ik dacht dat ik met 13 weken mijn positiebroeken heb gekocht. Zit heerlijk!
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')