quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:42 schreef Fiemeeltje het volgende:
Hier vanochtend nog maar een test gedaan.De mevrouw van MvM komt straks en stel je toch eens voor dat de test dan ineens minder positief zou zijn..
Bix, ik had em ergens met 8 weken, maar we zagen het pas bij de echo van 11 weken. En vervolgens is ie ook blijven zitten tot de curretage met dik 12 weken. Missed abortion dus.quote:hoeveel weken was je toen zwanger bij die miskraam, mefke?
maar mef, bedenk wel dat jij uiteindelijk diegene bent die het kindje al dan niet weg laat halen? Dat moet je wel kunnen!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:56 schreef mefke79 het volgende:
wij doen dus wel een test, maar dat is omdat mijnecht geen downkindje wil. Zelf zou ik er wel mee kunnen leven, maar hij wil niet. Tis een lastige keuze, maar alleen jijzelf kan em maken.
Nou, inderdaad.......quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:13 schreef Troel het volgende:
[..]
maar mef, bedenk wel dat jij uiteindelijk diegene bent die het kindje al dan niet weg laat halen? Dat moet je wel kunnen!
da's ongeveer rond dezelfde tijd als 't bij onze 1e zwangerschap mis ging. maar ik dacht dat je dan nog helemaal niet kon zien wat 't geslacht zou zijn geworden eigenlijk!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:55 schreef mefke79 het volgende:
Bix, ik had em ergens met 8 weken, maar we zagen het pas bij de echo van 11 weken. En vervolgens is ie ook blijven zitten tot de curretage met dik 12 weken. Missed abortion dus.
Als het met een curretage weggehaald wordt, kan er bloedonderzoek gedaan worden geloof ik en op basis daarvan kan het wel bekend zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:41 schreef bixister het volgende:
[..]
da's ongeveer rond dezelfde tijd als 't bij onze 1e zwangerschap mis ging. maar ik dacht dat je dan nog helemaal niet kon zien wat 't geslacht zou zijn geworden eigenlijk!
Redenatie van mij en mijn zusje: ze doen chromosomenonderzoek naar mogelijke afwijkingen die de miskraam veroorzaakt hebben. Als ze de chromosomen in beeld hebben, hebben ze ook het geslacht. Dat is immers bepaald door het x en y chromosoom.quote:Als het met een curretage weggehaald wordt, kan er bloedonderzoek gedaan worden geloof ik en op basis daarvan kan het wel bekend zijn.
Ik meen het!quote:Oh-oh, dankjewel meis voor je wensen en je berichtjeen Koot, mafkees, ook bedankt
haha
Wauw een jongen!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
En het is...
*tromgeroffel*
En jongetje! [ afbeelding ]2 stoere, lieve knuffelknullen!
[ afbeelding ]
Ik kon niet anders dan alleen maar heel vet grijnzen.Ik zie ze helemaal voor me hand in hand door het bos ofzo.
En hij krijgt zo'n onwijs leuke naam!![]()
Huup was de weg kwijt, dus die hebben we niet gezien.
Lois, wat krijgen Juup© en ik?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:17 schreef Lois het volgende:
Als ik het bij Huup ook goed heb ga ik mijn diensten aanbieden als medium voor het bekend worden van het geslacht van je baby
Hoera!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:27 schreef huuphuup het volgende:
ff snel via de mobiel, wij krijgen een meiske
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |