quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:46 schreef innepin het volgende:
[..]
Sorry, ik ben ongeduldig, en dacht dat je 't misschien niet doorhad
quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:53 schreef innepin het volgende:
[..]![]()
moet jij trouwens zeggen, miss Ik-ben-zo-ongeduldig-dat-ik-een-extra-echo-laat-makenIk wacht tenminste nog tot de 20wk echo
En en en en en???quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:55 schreef huuphuup het volgende:
lief's moeder heeft nu al 2 keer gebeld of we het al weten
Heus niet!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
t is dat je al bijna die echo hebt dus eh, als je ook pas 16 of 17 weken was zou je vast aangestoken zijn![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
t is dat je al bijna die echo hebt dus eh, als je ook pas 16 of 17 weken was zou je vast aangestoken zijn![]()
Truequote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:13 schreef innepin het volgende:
[..]
Heus niet!![]()
McLaura, is niet negatief bedoeld hoor, het blijft gewoon grappig om iemand op een foto te zien waarvan je alleen maar de avatar kent.
dat is al omquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:46 schreef Lois het volgende:
Ze gaan eerst nog koffie drinken hoor, stelletje ongeduldige mutsen
Ah dat stelt me al wat geruster.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:19 schreef texelonia het volgende:
Noli ik heb ook veel harde buiken. Bij Noah destijds ook, toen moest ik om die reden met 26 weken al stoppen met werken (kwamen toen op gegeven moment ook om de 10 minuten). Deze zwangerschap heeft niemand zich er echt druk om gemaakt. Het hoort er bij mij gewoon een beetje bij blijkbaar. Zolang ze niet met regelmaat komen en ze niet pijnlijk zijn. Soms voelt het onprettig, maar pijnlijk is een groot woord. En niet teveel is normaal zeiden ze. Maar wat is teveel? Vanwege met Noah toen hield ik het wel een beetje bij. Eerst had ik er zo'n 20 op een dag (toen ik nog volledig werkte) dat vond ik aardig wat. Maar later werkte ik halve dagen aangepast werk en had ik er zo'n 40 op een dag. Toen leek 20 ineens niet zoveel meer
Proberen rustig aan te doen, en als je je zorgen maakt gewoon bellen
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
En het is...
*tromgeroffel*
En jongetje! [ afbeelding ]2 stoere, lieve knuffelknullen!
[ afbeelding ]
Ik kon niet anders dan alleen maar heel vet grijnzen.Ik zie ze helemaal voor me hand in hand door het bos ofzo.
En hij krijgt zo'n onwijs leuke naam!![]()
Huup was de weg kwijt, dus die hebben we niet gezien.
Als ze willen voetballen gaan ze maar naar hun vader.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:17 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik vind jou ook echt zo een jongens moeder BE. Lekker met de knullen naar voetbal honkbal toe etc
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:27 schreef huuphuup het volgende:
ff snel via de mobiel, wij krijgen een meiske
Ja lkker makkelijk als het antwoord er al staat hequote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:33 schreef Kersjes het volgende:
BE wat leuk! Ben je straks de trotse mama van 2 broertjes![]()
Voor het evenwicht zeg ik dan maar dat Huup een dochter gaat krijgen.
En ik? Ik ben door jullie ongeduld aangestoken, kan haast niet wachten tot 31 maart!!!!!!!
Gisteren voor het eerst weer gaan werken. Ging best goed, ik mag niet klagen.
Heb alleen sinds gister weer een fijne kwaal erbij, iets waar ik met Devin geen last van had (behalve na de bevalling). Het is bijzonder onprettig en klinkt als aardbei![]()
Mefke, ik kreeg de uitslag van de combinatie-test een paar dagen later al doorgebeld door de vk.
We stapten in en ik zei 'een XXX XXX' en toen was ook in 1 klap mijn twijfel over de 2e naam weg. Er was nog een andere optie, maar het wordt onze eerste ingeving. Klaar!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:36 schreef Chell het volgende:
Tóch een jongetje dus BE. LeukIk had echt geen idee bij jou dit keer. Ben wel benieuwd of het net zo'n lekker ventje wordt als Sasha. Maar dat zal vást wel!
En ik vind de naam er nú al helemaal bij passen
En Huup een meisje, dat had ik wel goed geraden. Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar jullie naam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |