abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66934491
Mag ik vragen hoeveel te zwaar je bent dan?
Ik heb ff gekeken en toen ik net zwanger was was mijn bmi 35,3. Mijn vlos heeft daar nooit iets over gezegd!! Nu is ie omdat ik zo ziek was in het begin een heel stuk lager
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_66934759
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:12 schreef MeNicole het volgende:
Mag ik vragen hoeveel te zwaar je bent dan?
Ik heb ff gekeken en toen ik net zwanger was was mijn bmi 35,3. Mijn vlos heeft daar nooit iets over gezegd!! Nu is ie omdat ik zo ziek was in het begin een heel stuk lager
Ik zit net over BMI 40 heen en boven de 40 krijg je een medische indicatie. (heb broekmaat 48 en bovenkleding 44/46) Voor ik stopte met roken in januari zat ik tegen de 39.

Misschien moet ik er de positieve kanten maar van inzien. Voordeel is wel dat je veel meer echo's krijgt en misschien is het wel een hele toffe gynaecoloog. Het is gewoon effe de teleurstelling van het moment, alles helemaal in orde en toch een medische indicatie.
pi_66934947
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:20 schreef Fiemeeltje het volgende:

[..]

Ik zit net over BMI 40 heen en boven de 40 krijg je een medische indicatie. (heb broekmaat 48 en bovenkleding 44/46) Voor ik stopte met roken in januari zat ik tegen de 39.

Misschien moet ik er de positieve kanten maar van inzien. Voordeel is wel dat je veel meer echo's krijgt en misschien is het wel een hele toffe gynaecoloog. Het is gewoon effe de teleurstelling van het moment, alles helemaal in orde en toch een medische indicatie.
Oh ok dus je zit in principe net op het randje? Jammer dat je nu niet kunt bevallen waar je graag wilt. Maar kna je niet in de loop van de zwangerschap nog een keer vragen of je niet onder de vlos verder mag? dat heeft mijn nichtje ook gedaan en mag nu de laaste 2 maanden gewoon bij een vlos verder die het wel aan durfde met haar. Nee heb je ja kun je krijgen!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:30:17 #279
100412 mefke79
komt goed!
pi_66935051
Rocka, hoe durft je collega het zo te doen? Ik heb juist voor de toen net zwangere collega's mijn miskraam min of meer verborgen gehouden. En nog, als mensen die net zwanger zijn er niet zelf over beginnen, zeg ik niets over mijn miskraam totdat ze de kritieke grens voorbij zijn. Gewoon om ze niet bang te maken.

En niet feliciteren omdat je nog geen 12 weken bent Als iemand me dat zou zeggen, dan zou ik ze heel duidelijk maken dat het onzin is. Maar goed, niet meegemaakt deze keer omdat we het pas met 12 weken vertelden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66935119
Ik heb dat natuurlijk meteen al geopperd bij haar Ze zei dat ik het kon proberen, maar dat het weinig voorkomt. Maar goed, eerst maar eens afwachten of het echt zo onpersoonlijk is op het ziekenhuis als ik vrees. Misschien valt het alles mee.
pi_66935166
Fiemeeltje vervelend dat je de plaats van bevallen enzo niet kan kiezen

Ik moet even de dingetjes spammen die we gister voor ons meisje alvast gekocht hebben
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66935241
Huup wat schattig
pi_66935476
Huup dat rompertje waar heb je die vandaan?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:41:06 #284
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66935499
Huup! Die konijntjes, wat heerlijk scheetig!
Niet mieten! Door gieten!
pi_66935792
Alles komt van de H&M (duh bij mij )
dat rompertje hadden ze ook met blauwe konijntjes, die wilde ik eerst kopen maar mn lief wilde per se roze haha, misschien haal ik die blauwe ook nog wel es.
oh hij was iets van 5,90 als ik me goed herinner.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66935793
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:40 schreef innepin het volgende:
Huup dat rompertje waar heb je die vandaan?
Gokje, H&M
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:50:30 #287
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_66935836
Huup wat een leuke spulletjes

Ik kan echt niet wachten tot de echo morgen. Volgens mij voelde ik de baby gisteren weer Ik hoop zo dat het echt de baby was en dat alles goed is. Ben ineens zo zenuwachtig voor morgen
pi_66935878
Huup wat onwijs schattig!
Heerlijk om nu gericht te kunnen kopen he? Niet echt goed voor de portemonnee maar ach wel leuk Wij hebben ook al best wat dingetjes gekocht.
pi_66936120
Och ik was in totaal 40 nog wat kwijt, en er zaten nog maillotjes bij en nog wat dus ik vond de schade nog wel okay voor nu
wat ik nu vooral níét moet doen is op de websites van Esprit en Mexx en Benneton gaan kijken, dan ben ik binnen no time blut ben ik bang

Spannend Stiemie! Veel succes morgen! lekker gluren
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66936283
en vooral ook niet de Mexx winkel binnen gaan!!

Hier hebben ze in de stad geloof ik geen baby kleding bij de Esprit dat vond ik wel jammer, ik koop het liever in de winkel dan op internet.

Jij komt toch wel eens bij de Primark Huup? Hebben ze daar ook leuke babykleding? De laatste keer (en eerste) dat ik er was, ben ik snel weer weg gegaan vanwege de drukte.
pi_66936501
ja nouja ik woon niet echt in de buurt ofzo maar ik ben er 2 of 3 keer geweest nu. Je moet inderdaad het best gewoon doordeweek gaan ofzo haha
Ik vind dat ze er wel leuke dingen hebben. Maar dat was meer voor peuters en dreumessen enzo. Voor baby's heb ik eigenlijk niet zo goed gekeken, dus ik kan het me niet zo goed herinneren... Ik denk dat ik binnenkort (een maand ofzo) nog wel een keer ga dus dan laat ik het wel weten zal es kijken of ik undercover foto's kan schieten, hoef je niet helemaal daarheen af te reizen om erachter te komen dat je het niets vindt enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66937297
En bedankt voor de reminder aan H&M.... Ik ben 3 shirts rijker, ze hebben Sesamstraat!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_66938218
Rocka wat irritant die collega zeg Bounce haar mails gewoon terug, als ze wat zegt is het een 'foutje'

En Martine bah wat erg hé zulke opmerkingen van zulke domme mensen

Huup wat een kleertjes! Dat rompertje!

Ik ben net naar de HA geweest voor dat gekke bloedende plekje op mijn tepel. Blijkt iets te zijn dat tijdens zwangerschap voorkomt. Het is een moedervlekje dat is gegroeid en wat is stuk gegaan. Het kan geen kwaad, maar mocht het groter worden of ik krijg er meer dan moet ik even terug. Pfffff ben ik even blij dat het niks geks is zeg! Had er nog nooit van gehoord trouwens

Ook nog slecht nieuws; onze hond Zito heeft wrs een schildklierprobleem. Tenminste dat hopen we, het kan ook een tumor zijn Zijn vacht is uitgevallen, hij is erg in gewicht aangekomen en krijgt nu ook spontaan ontstekingen. Hij drinkt heel veel en is heel moe. Morgen krijgen we de uitslag van het bloedonderzoek en we hebben een antibioticakuur van 10 dagen voor hem
Zo is je hond nog puppy, zo is hij alweer 9 jaar en wordt hij wat ziekig
#geen
pi_66938279
Heeft Esprit baby/kinderkleding dan??? O my god. Als mijn lief dat hoort mag ik nooit meer met portemonnee de deur uit.

En Martine, wat een gladiool die kennis van je.
Ik had er wel eentje die zei: ik vind dat je het wel heel vroeg vertelt hoor....
En dan ga je je ook nog lopen verdedigen ook
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_66938657
Vanmiddag zat ik op de bank en was mijn kleine meisje weer lekker aan het bewegen... Camera erbij gepakt en een filmpje gemaakt:
bewegende buik
je moet aan de rechterkant van je scherm kijken...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:05:34 #296
100412 mefke79
komt goed!
pi_66938784
Karin...ja Esprit heeft juist heeeeleeee leuke kleding. Ik mag van mijn man niet meer inloggen op de site, mijn creditcard is verstopt en ik mag ook al de zwangerschapskledingwinkel in Eindhoven in...erg he...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66938793
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 15:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heeft Esprit baby/kinderkleding dan??? O my god. Als mijn lief dat hoort mag ik nooit meer met portemonnee de deur uit.

En Martine, wat een gladiool die kennis van je.
Ik had er wel eentje die zei: ik vind dat je het wel heel vroeg vertelt hoor....
En dan ga je je ook nog lopen verdedigen ook
www.esprit.nl
zonder bezorgkosten ook nog
snel gaan en daarna pas tegen je lief zeggen
ik zit te kijken naar een jurkje/tuniekje van daar, lief vindt het eigenlijk niets maar ik vind hem zo schetig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66939906
mn vader vertelt net dat hij de echofoto van gister als bureaublad achtergrond heeft ingesteld op zn computer zo schattig hoe zo'n man zo bezig is met zn kleinkind mn schoonvader is ook al helemaal in een jubelstemming zo lief, opa's
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:34:19 #299
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66939944
Gelukkig weer thuis
Effe bijlezen en dan koken ofzo...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66940047
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:03 schreef Vicky het volgende:
Vanmiddag zat ik op de bank en was mijn kleine meisje weer lekker aan het bewegen... Camera erbij gepakt en een filmpje gemaakt:
bewegende buik
je moet aan de rechterkant van je scherm kijken...
Ooh als ik dat zie dan mis ik mijn buik zo
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')