Ik zit net over BMI 40 heen en boven de 40 krijg je een medische indicatie. (heb broekmaat 48 en bovenkleding 44/46) Voor ik stopte met roken in januari zat ik tegen de 39.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:12 schreef MeNicole het volgende:
Mag ik vragen hoeveel te zwaar je bent dan?
Ik heb ff gekeken en toen ik net zwanger was was mijn bmi 35,3. Mijn vlos heeft daar nooit iets over gezegd!! Nu is ie omdat ik zo ziek was in het begin een heel stuk lager
Oh ok dus je zit in principe net op het randje? Jammer dat je nu niet kunt bevallen waar je graag wilt. Maar kna je niet in de loop van de zwangerschap nog een keer vragen of je niet onder de vlos verder mag? dat heeft mijn nichtje ook gedaan en mag nu de laaste 2 maanden gewoon bij een vlos verder die het wel aan durfde met haar. Nee heb je ja kun je krijgen!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:20 schreef Fiemeeltje het volgende:
[..]
Ik zit net over BMI 40 heen en boven de 40 krijg je een medische indicatie. (heb broekmaat 48 en bovenkleding 44/46) Voor ik stopte met roken in januari zat ik tegen de 39.
Misschien moet ik er de positieve kanten maar van inzien. Voordeel is wel dat je veel meer echo's krijgt en misschien is het wel een hele toffe gynaecoloog. Het is gewoon effe de teleurstelling van het moment, alles helemaal in orde en toch een medische indicatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gokje, H&Mquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:40 schreef innepin het volgende:
Huup dat rompertjewaar heb je die vandaan?
www.esprit.nlquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Heeft Esprit baby/kinderkleding dan??? O my god. Als mijn lief dat hoort mag ik nooit meer met portemonnee de deur uit.
En Martine, wat een gladiool die kennis van je.![]()
Ik had er wel eentje die zei: ik vind dat je het wel heel vroeg vertelt hoor....
En dan ga je je ook nog lopen verdedigen ook![]()
Oohquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:03 schreef Vicky het volgende:
Vanmiddag zat ik op de bank en was mijn kleine meisje weer lekker aan het bewegen... Camera erbij gepakt en een filmpje gemaakt:
bewegende buik
je moet aan de rechterkant van je scherm kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |