quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 11:19 schreef texelonia het volgende:Noli ik heb ook veel harde buiken. Bij Noah destijds ook, toen moest ik om die reden met 26 weken al stoppen met werken (kwamen toen op gegeven moment ook om de 10 minuten). Deze zwangerschap heeft niemand zich er echt druk om gemaakt. Het hoort er bij mij gewoon een beetje bij blijkbaar. Zolang ze niet met regelmaat komen en ze niet pijnlijk zijn. Soms voelt het onprettig, maar pijnlijk is een groot woord. En niet teveel is normaal zeiden ze. Maar wat is teveel? Vanwege met Noah toen hield ik het wel een beetje bij. Eerst had ik er zo'n 20 op een dag (toen ik nog volledig werkte) dat vond ik aardig wat. Maar later werkte ik halve dagen aangepast werk en had ik er zo'n 40 op een dag. Toen leek 20 ineens niet zoveel meer

Proberen rustig aan te doen, en als je je zorgen maakt gewoon bellen

Ah dat stelt me al wat geruster.
Maar toen ik laatst die harde buiken had gehad (toen ook zo'n beetje om de 10 minuten) waarvan de beeb iets was gezakt werd er ook gezegd dat mocht ik het weer krijgen dat ik ze/de vk toch even moest bellen.
Ik had er zostraks dus wel even een paar heftige (pijnlijk is niet het goede woord) maar daarna zijn ze niet meer zo geweest. Buik is nu nog wel steeds "strak" en ik merk dat het ook invloed heeft op mijn humeur enzo.
Ik begin nu wat last te krijgen van lichte hoofdpijn en voel me ook wat moe.
Oja, en ik vreet al geen flikker uit dus rustig aan doen... Uhhhhhhhmmmmmm.....
(tussen 13.00 en 14.00uur heeft de vk telefonisch spreekuur dus dan bel ik sowieso even, spoednummer vind ik nu wat overdreven.)
Maxi,
Midi &
Mini(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!