je kunt ook blijven zuigenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:53 schreef ..bennie het volgende:
Hoe staat het met het overleg van de manier waarop er met de meetsituatie is omgegaan?
Het was meer cynisch bedoeld nav jouw postquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kunt ook blijven zuigen
dr is toch uitleg gegeven, leg jezelf erbij neer, schoppen heeft toch geen zin
Ja, dat zag ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
that was me... Maar zonder post hiero
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA graagquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik. Maar zullen we de tijd die tussen het accepteren en posten van de foto zit (bij 't fotospelletje dus) maar verkorten naar 24 uur? Lijkt me zelf ook beter dan 48 uur, en toch lang genoeg om een goede foto te kunnen maken.
Denk dat zoiets inderdaad het beste is.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:25 schreef Chanty het volgende:
Een permanente ban
Lijkt me sowieso dat iemand anders de opdracht na 24 uur kan overnemen. En ik zou zeggen dat die persoon, als dit bv twee keer gebeurt zonder afmelding, een bepaalde periode niet mag meespelen. zoiets?
Dat is wel 'good practice' idd, maar dat is net zoiets als men zo ver krijgen om als ze een topic volgepost hebben een nieuwe te openen. Maar ik kan 't proberenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:20 schreef ..bennie het volgende:
Is het mogelijk mensen te motiveren, om wanneer ze een vervolg topic openen in hun laatste post in het gesloten topic een linkje te plaatsen naar het nieuwe topic?
Ze er bv met een edit in hun fipo op wijzen ofzo? Het is mi van behoorlijk toegevoegde waarde.
Check.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:47 schreef EchnaDarr het volgende:
Onzin is afgezakt naar Fot: "nette" naaktfoto's
Is t dan mogelijk om bv eens in de 3/5 dagen te uploaden ipv t maar te laten liggen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga dit weekend dingen uploaden. En elke e-mail gaan beantwoorden ga ik niet doen.
Je bent niet alleen toch?quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan dat niet zo vastleggen dat ik zeg dat ik het om de zoveel dagen doe, want daarvoor is mijn schema te onregelmatig. Je hebt gelijk dat het dit keer wel wat te lang duurt, maar ik zit persoonlijk nu in een drukke periode wat betreft opleiding dat ik steeds maar even tijd heb om te kijken, dus schiet het er op dit vlak nu iets bij in.
En (om eerlijk te zijn) weet ik niet hoe dat automatische beantwoorden werkt, en of het uberhaupt in hotmail kan, maar eigenlijk vind ik het allemaal extra en onnodig werk, je ziet de foto vanzelf verschijnen (ok, ok deze maand duurt het even), en als men zich dan nog afvraagt of ie wel aangekomen is kunnen ze het vragen.
Waarom word dat dan niet ff gemeld in de op van de wedstrijdtopic?quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
De taakverdeling is zo dat ik grotendeels de fotowedstrijd onder handen neem.
Ik zie er de noodzaak niet zo van in.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:45 schreef prupke het volgende:
[..]
Waarom word dat dan niet ff gemeld in de op van de wedstrijdtopic?
Dan is het toch meteen duidelijk van hoe en wat
Kleine moeite denk ik dan.
Pimp *hier* met je fotografische (gepubliceerde) successen!!quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie er de noodzaak niet zo van in.
Heb je nog wel zin om mod te zijn??quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie er de noodzaak niet zo van in.
Als je zo je conclusies trekt dan neem je het allemaal veel te kort door de bocht.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:56 schreef prupke het volgende:
[..]
Heb je nog wel zin om mod te zijn??
Je blaast alle sugesties die er komen zowat meteen van de hand met : ik zie er de noodzaak niet van , Ik weet niet hoe het werkt, ik vind het te veel werk en moeite.
Bedankt voor het meldenquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:54 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
Pimp *hier* met je fotografische (gepubliceerde) successen!!
ik hier ook niet van.
Had het al gezien en heb er al gereageerd.quote:Beoordeel de mooiste foto van vandaag, deel 27
beetje onnodige discussie tussen een aantal users over commentaar op, voor hun doen, zeer slechte foto's.
misschien einde aan breien? dit nodigt niet uit tot posten in het topic (ja oke. vingers jeuken wel een beetje om mee te rellen. maar daar is het topic niet voor)
Het is iiig zo dat je hier wel je eigen conclusies moet trekken idd want er word geen drol medegedeeld of verteld of wat dan ook!quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je zo je conclusies trekt dan neem je het allemaal veel te kort door de bocht.
Omdat je dan weer komt zeiken als een andere mod dan Tha_Erik wat in dat topic doet. Of iets uitlegt over een beslissing.quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:45 schreef prupke het volgende:
[..]
Waarom word dat dan niet ff gemeld in de op van de wedstrijdtopic?
Dan is het toch meteen duidelijk van hoe en wat
Kleine moeite denk ik dan.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Omdat je dan weer komt zeiken als een andere mod dan Tha_Erik wat in dat topic doet. Of iets uitlegt over een beslissing.
Helemaal mee eens hoor ! Wat een gewauwel over de kritieken, misschien moet de opzet van dat topic maar eens kritisch bekeken worden, want als ik zie dat dat krot het heeft over hoe dingen ooit bedoeld waren, dan denk ik, hoe de neuk moet ik dat weten ? Verder komt het secreet me sowieso wat gefrustreert over, maar wat dat aangaat zie ik wel een lijn in FOT. Of ik heb gewoon moeite met incrowd gedoe dat kan ook.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Zullen we verder gaan met waar het topic voor bedoeld is, en de discussie over hoe goed het commentaar is afsluiten? Dank u.
is al een tijdje geleden hoor dat we echt uitleg kregen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Omdat je dan weer komt zeiken als een andere mod dan Tha_Erik wat in dat topic doet. Of iets uitlegt over een beslissing.
Wat jij doet hierboven is geen discussieren, dat is zeiken.quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:41 schreef prupke het volgende:
[..]![]()
discussieren is dus gewoon zeiken
Welkom op FOK! het grootste zeikforum van nederland
Het verdraaien van feiten en het niet krijgen van uitleg.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 00:16 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
is al een tijdje geleden hoor dat we echt uitleg kregen.
(normaal onderbouwde uitleg dan)
verdraaien van feiten en tijden in uitleg hebben we genoeg gezien de laatste tijd. en tja. dan nemen we het ook niet serieus,
het zou fijn zijn als we gewoon zo nu en dan horen als er iets veranderd is. of gaat worden.
en ook een kleine uitleg kan soms dan wat vragen verhelpen
en niet achteraf als users zelf merken dat er iets niet meer zo is of gaat als wat normaal gebeurde
niet op tha-erik gericht
het was geen van beidequote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat jij doet hierboven is geen discussieren, dat is zeiken.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:21 schreef prupke het volgende:
het was geen van beide
Ik stelde een vraag
over leg is niet naderhand vertellen waarom en dan meerdere malen je verhaal aanpassen omdat het zo lek is als een mandje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:17 schreef NJ het volgende:
[..]
Het verdraaien van feiten en het niet krijgen van uitleg.. Lazerstraal toch een eind op.
In dit forum wordt meer met zijn gebruikers overlegt over beslissingen dan in de rest van de FB-topics bij elkaar. Het punt bij jullie (en dan heb ik geen probleem om jou en prupke er specifiek uit te pakken) is dat het bij jullie pas een goede discussie is, als jullie je zin krijgen.
En als jullie je zin niet in FB krijgen, zoals de vorige keer en de keer daarvoor, dan wordt er gewoon verder gehuild bij een A. Denk je soms echt dat ik die logjes niet te zien krijg ofzo?
Kom hier gewoon waarvoor je gekomen bent. De foto's. En kap met dat oeverloze gezeik en gezuig op de mods. Stelletje kleine kinderen.
Werkelijk een grof schandaal inderdaad.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:19 schreef PKfotografie het volgende:
[showcase] Azoren 2008
weer eens een TS die de 610pixels niet heeft begrepen
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gutteguttegut.. 't is me toch wat. Een topic van 3 maanden geleden man.
Ben je werkelijk zo begaan met de inbel-gebruikers onder ons die nu 100kb (in totaal, en redelijk letterlijk) meer moeten downloaden of doe je dit om andere redenen? Stuur me voortaan maar een PM ofzo. In iedergeval zie ik graag je antwoord in het FB-topic tegemoet.
Ik probeer nu een film te kijken, maar ik zal ze morgen resizen.
Nu ontopic graag.
Vast, maar had me dan een PM gestuurd, in het FB-topic gepost, whatever. 7 Posts over het al dan niet te groot zijn van foto's, come on zeg. Zoals ik al zei, het scheelt in totaal nog geen 100kb. Dat is bij een gemiddelde verbinding 0.005 sec.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:59 schreef PKfotografie het volgende:
op verzoek...
foto's die 290pixels te groot zijn zijn te groot.
ook als het topic wat ouder is, en ook als het topic van bepaalde mensen is.
als elke foto die te groot is daar commentaar op mag krijgen. en de user die ze post ze kleiner moet maken.
dan lijkt het me meer dan redelijk dat deze foto's ook kleiner moeten.
het is niet dat de foto's voor invoering van de 610pix regel geplaatst zijn ofzo
Maar ik verklein ze graag, dat is het probleem niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:55 schreef Isdatzo het volgende:
Ben je werkelijk zo begaan met de inbel-gebruikers onder ons die nu 100kb (in totaal, en redelijk letterlijk) meer moeten downloaden of doe je dit om andere redenen?
tel mijn reacties eens voor de fun.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
........ 7 Posts o............
Maar je gaf nog steeds geen antwoord op mijn vraag, namelijk:
[..]
Maar ik verklein ze graag, dat is het probleem niet.
Als jij mij een pm had gestuurd waren dat er 0 geweest.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:13 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
tel mijn reacties eens voor de fun.![]()
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag, maar weet je wat, ik ben er behoorlijk klaar mee. Ik verwacht toch geen fatsoenlijk antwoord meer. Als je toch nog een antwoord wil geven dan zou ik je willen vragen om dat dmv. een PM te doen om verdere vervuiling van dit topic te voorkomen.quote:en ging me er alleen om dat ze te groot waren.
waarom zou ik jou een pm sturen ?
bij andere users is het ook normaal om in hun topic te vermelden dat de foto te groot is en dat ze die kleiner moeten maken.
ach. we moeten topics van een mod anders behandelen als van een user.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als jij mij een pm had gestuurd waren dat er 0 geweest.
[..]
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag, maar weet je wat, ik ben er behoorlijk klaar mee. Ik verwacht toch geen fatsoenlijk antwoord meer. Als je toch nog een antwoord wil geven dan zou ik je willen vragen om dat dmv. een PM te doen om verdere vervuiling van dit topic te voorkomen.
Dit is gewoon zuigen om het zuigen.
Ik resize ze morgen, en that's the end of it.
- verder film kijkt -
quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:32 schreef Isdatzo het volgende:
Graag ontopic, discussie over de (overigens geheel terecht) geweigerde foto in het FB-topic.
ik zie het probleem met mijn foto nu niet.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij is in maart ingezonden, en het is niet juist om foto's te weigeren omdat ze niet met het onderwerp te maken zouden hebben.
Omdat die foto van zubbzirro, waarschijnlijk, per ongeluk ingestuurd verkeerd ingestuurd is. Die foto van PK is moedwillig het verstieren van de fotowedstrijd. En dat snapt hij zelf ook heel prima.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:37 schreef Ynske het volgende:
Ok om t ff hier te vragen...
Waarom mag de vrouw voor in te bijten van PK niet, en de abstracte foto van zubbzirro wel?
mijn foto is out of the box nog altijd eten en drinken. onderwerp is voornamenlijk gevormd uit vlees (eten)quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat die foto van zubbzirro, waarschijnlijk, per ongeluk ingestuurd verkeerd ingestuurd is. Die foto van PK is moedwillig het verstieren van de fotowedstrijd. En dat snapt hij zelf ook heel prima.
Niet dat het julie verder iets aangaat, maar naar zubbzirro is ook een e-mail gestuurd. Ja, wel met een andere strekking.
Nee, je kan uitgesloten worden van deelname als je moedwillig de boel aan het verzieken bent. En je hebt je doel weer bereikt, want er is weer een "smeuïge" discussie gaande. Props.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:50 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
mijn foto is out of the box nog altijd eten en drinken. onderwerp is voornamenlijk gevormd uit vlees (eten)
en ook veel water (drinken)
maar om het makkelijk te houden. waarom roept Tha-Erik : hij is in maart ingezonden, en het is niet juist om foto's te weigeren omdat ze niet met het onderwerp te maken zouden hebben
maar kun je dus uitgesloten worden van deelnamen als je een out of the box foto instuurd?
Er is over gepraat en inzichten zijn veranderdquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:50 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
mijn foto is out of the box nog altijd eten en drinken. onderwerp is voornamenlijk gevormd uit vlees (eten)
en ook veel water (drinken)
maar om het makkelijk te houden. waarom roept Tha-Erik : hij is in maart ingezonden, en het is niet juist om foto's te weigeren omdat ze niet met het onderwerp te maken zouden hebben
Nee, als je moedwillig de wedstrijd loopt te verzieken.quote:maar kun je dus uitgesloten worden van deelnamen als je een out of the box foto instuurd?
hey het is gevraagd aan Tha-erik of het wel slim was om foto's die niet aan het onderwerp voldoen toch te plaatsen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, je kan uitgesloten worden van deelname als je moedwillig de boel aan het verzieken bent. En je hebt je doel weer bereikt, want er is weer een "smeuïge" discussie gaande. Props.
dus jullie bepalen wat out of the box is of wat verzieken is?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er is over gepraat en inzichten zijn veranderd
[..]
Nee, als je moedwillig de wedstrijd loopt te verzieken.
Precies. Thanks for proving my point. Dit is dus bewust de grenzen opzoeken?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:56 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hey het is gevraagd aan Tha-erik of het wel slim was om foto's die niet aan het onderwerp voldoen toch te plaatsen.
hij vond van wel. dus hij heeft zelf de schuifdeur wagenwijd open gezet.
jullie moeten dan niet gaan lopen huilen als iemand dan van die deur gebruik maakt.
Ga jij ons nu vertellen wat wij _moeten_ doen of zie ik het verkeerd? Zoals gezegd, er wordt overleg gepleegd met zubbzirro over zijn inzending. De inzending van jou heeft duidelijk enkel en alleen het opzoeken van de grens als doel. Daar is geen enkele discussie over mogelijk.quote:het zou jullie sieren om een keer een regel die jullie invoeren voor 100% te steunen in plaats van veel regels en naar eigen belang toe te passen.
dus of plaats de foto. of wijzig Tha-erik zijn reacties. en haal alle foto's uit het wedstrijd topic die niks met het onderwerp te maken hebben
Bij dezen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:58 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
je mag je best bedenken. geen probleem. maar meld dat dan.
thanx. dus een foto van 3 dagen geleden vald binnen de regels van toen.quote:
Waaruit leidt jij dat af? Een foto van 50 jaar geleden dient gewoon aan de regels van _nu_ te voldoen. Lijkt me ook niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:02 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
thanx. dus een foto van 3 dagen geleden vald binnen de regels van toen.
Is 't erg als ik niet snap wat je bedoelt?quote:dus ik kan de mail als onverzonden beschouwen en ik krijg net zo'n nette mail als de andere users?
Wat bedoel je nou? Je bent nog steeds uitgesloten van deelname, ik meld, zoals je vraagt, dat ik mijn mening van een paar dagen terug veranderd hebt en nu zou jij, want dat heb je zojuist gepost, er geen problemen mee hebben. Klaar.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:02 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
thanx. dus een foto van 3 dagen geleden vald binnen de regels van toen.
dus ik kan de mail als onverzonden beschouwen en ik krijg net zo'n nette mail als de andere users?
kun je snappen dat users niet achter de schermen mee kunnen lezen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waaruit leidt jij dat af? Een foto van 50 jaar geleden dient gewoon aan de regels van _nu_ te voldoen. Lijkt me ook niet meer dan logisch.
[..]
Is 't erg als ik niet snap wat je bedoelt?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
........................
Zou je trouwens nog op mijn post vóór deze willen reageren? Bedankt.
Als de mening in de tussentijd is veranderd en er een regel van kracht is geworden. (Neem aan dat deze mening/regel ergens gemeld is?) Dan neem ik aan dat als de foto ingezonden is VOOR dat tijdstip van melden, als "niet verzonden/ingestuurd" mag worden verklaard.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou? Je bent nog steeds uitgesloten van deelname, ik meld, zoals je vraagt, dat ik mijn mening van een paar dagen terug veranderd hebt en nu zou jij, want dat heb je zojuist gepost, er geen problemen mee hebben. Klaar.
Voor vandaag was het niet de toegestaan om de fotowedstrijd te verstieren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:07 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
kun je snappen dat users niet achter de schermen mee kunnen lezen?
dus zich niet aan die regels kan gaan houden die daar verzonnen zijn?
tot dat ze gepost worden in een voor ons zichtbaar topic weten we niet van dat bestaan.
pas vandaag om 20:00 is gemeld dat de foto's aan het onderwerp moeten voldoen.
dus ik wist tot 20:00 vandaag niet beter als dat ik een willekeurige foto mocht inzenden.
het is dan raar dat ik om 10:58 al word bestraft voor iets wat pas een 11:02 uur later bekend word gemaakt.
![]()
nog duidelijker of snap je hem nu?
MOEDWILLIG is het toverwoord in deze.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:10 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Als de mening in de tussentijd is veranderd en er een regel van kracht is geworden. (Neem aan dat deze mening/regel ergens gemeld is?) Dan neem ik aan dat als de foto ingezonden is VOOR dat tijdstip van melden, als "niet verzonden/ingestuurd" mag worden verklaard.
Daarbij een nette mail dat dit buiten de nieuwe regel valt en dus uitgesloten is. PK zal dan nog een aantal dagen de kans hebben om eventueel een nieuwe foto in te sturen en is dus niet uitgesloten.
Imo ga je niet een regel maken/mening veranderen (zonder te melden?) en dan iemand uitsluiten omdat er LATER een nieuwe regel van kracht wordt.
Maarja, dat is mijn visie en mening hierop...
ik wou niks verstieren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voor vandaag was het niet de toegestaan om de fotowedstrijd te verstieren.
Na vandaag is het niet de toegestaan om de fotowedstrijd te verstieren.
Duidelijk genoeg?
Met dat moedwillig verstieren van de wedstrijd heb jij, geheel in je eentje () een verandering van de regels afgedwongen. Iets om trots op te zijn inderdaad.
Een nette mail voor iemand die overduidelijk niet netjes met de wedstrijd omgaat? Dacht het niet. Het gaat hier ook om intentie, en iets zegt me dat nu ontkent gaat worden dat hier valse intenties achter zaten, maar het is overduidelijk dat dit weer een typische actie is om de regels tot het uiterste te misbruiken en daar hebben we schoon genoeg van.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:10 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Als de mening in de tussentijd is veranderd en er een regel van kracht is geworden. (Neem aan dat deze mening/regel ergens gemeld is?) Dan neem ik aan dat als de foto ingezonden is VOOR dat tijdstip van melden, als "niet verzonden/ingestuurd" mag worden verklaard.
Daarbij een nette mail dat dit buiten de nieuwe regel valt en dus uitgesloten is. PK zal dan nog een aantal dagen de kans hebben om eventueel een nieuwe foto in te sturen en is dus niet uitgesloten.
Imo ga je niet een regel maken/mening veranderen (zonder te melden?) en dan iemand uitsluiten omdat er LATER een nieuwe regel van kracht wordt.
Maarja, dat is mijn visie en mening hierop...
Even voor de compleetheid,quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou? Je bent nog steeds uitgesloten van deelname, ik meld, zoals je vraagt, dat ik mijn mening van een paar dagen terug veranderd hebt en nu zou jij, want dat heb je zojuist gepost, er geen problemen mee hebben. Klaar.
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij is in maart ingezonden, en het is niet juist om foto's te weigeren omdat ze niet met het onderwerp te maken zouden hebben .
Duidelijkheid en communicatie zijn belangrijke dingen in het leven en op Fok!quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een nette mail voor iemand die overduidelijk niet netjes met de wedstrijd omgaat? Dacht het niet. Het gaat hier ook om intentie, en iets zegt me dat nu ontkent gaat worden dat hier valse intenties achter zaten, maar het is overduidelijk dat dit weer een typische actie is om de regels tot het uiterste te misbruiken en daar hebben we schoon genoeg van.
En dan kan er gekeken worden naar tijdstippen enzo, maar dan nog, ik had ook nu pas kunnen mailen. Of morgen. En het resultaat blijft hetzelfde.
Als jij 't zegt.....quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:13 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik wou niks verstieren.
ik wou winnen.
Ja, een rare regel inderdaad. Een inzending die aan het onderwerp moet voldoen. Hmmm.. Ja, erg vreemd. Hoe verzinnen we 't tochquote:en mijn foto had veel kans op winnen gehad.
en viel in jullie rare maar toch echt zelf bedachte regels.
Precies. En dat waren ze ook. Tenzij er misbruik van gemaakt wordt, zoals jij ondertussen fijn aangetoond hebt. Waarvoor dank.quote:er is aangegeven dat ze raar waren maar jullie vonden dat het goed was zoals de regels waren.
* Isdatzo noteert: zoekgeraakt.quote:(begin van de foto-wedstrijden stond de regel er wil in trouwens maar die is ergends zoek geraakt denk ik. )
hoop tekst maar de mod die verantwoordelijk is voor de wedstrijd riep letterlijk :quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als jij 't zegt.....
[..]
Ja, een rare regel inderdaad. Een inzending die aan het onderwerp moet voldoen. Hmmm.. Ja, erg vreemd. Hoe verzinnen we 't toch.
[..]
Precies. En dat waren ze ook. Tenzij er misbruik van gemaakt wordt, zoals jij ondertussen fijn aangetoond hebt. Waarvoor dank.
[..]
* Isdatzo noteert: zoekgeraakt.
quote:Op maandag 23 maart 2009 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij is in maart ingezonden, en het is niet juist om foto's te weigeren omdat ze niet met het onderwerp te maken zouden hebben.
Ja, voordat jij de boel kwam verzieken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:20 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hoop tekst maar de mod die verantwoordelijk is voor de wedstrijd riep letterlijk :
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voor vandaag was het niet de toegestaan om de fotowedstrijd te verstieren.
Na vandaag is het niet de toegestaan om de fotowedstrijd te verstieren.
Duidelijk genoeg?
Met dat moedwillig verstieren van de wedstrijd heb jij, geheel in je eentje () een verandering van de regels afgedwongen. Iets om trots op te zijn inderdaad.
Als je op een 80 KM/h weg netjes 80 KM/h gaat rijden, En het overige verkeer achter je wil 90 KM/h rijden en je hebt dus een kleine file achter je.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
MOEDWILLIG is het toverwoord in deze.
En zoals ik al zei, hij heeft nu precies wat hij hebben wil.
LEZENquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:07 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
kun je snappen dat users niet achter de schermen mee kunnen lezen?
dus zich niet aan die regels kan gaan houden die daar verzonnen zijn?
tot dat ze gepost worden in een voor ons zichtbaar topic weten we niet van dat bestaan.
pas vandaag om 20:00 is gemeld dat de foto's aan het onderwerp moeten voldoen.
dus ik wist tot 20:00 vandaag niet beter als dat ik een willekeurige foto mocht inzenden.
het is dan raar dat ik om 10:58 al word bestraft voor iets wat pas een 11:02 uur later bekend word gemaakt.
![]()
nog duidelijker of snap je hem nu?
nu blij klein kindje?
[..]
Uitermate scheve vergelijking. Het merendeel van de FOT'ers is er namelijk niet op uit om de grenzen van de regels op te zoeken, en in jouw voorbeeld zouden ze dus geen 90, maar 75 rijden. En dan komt PK daar met z'n getunede (spoiler, zijskirts, you name it) golf met neppe GTI stickers voorbij gescheurd. Over de verdrijvingsvlakken crossend, flink toeterend en zo nu en dan lekker een vinger opstekend naar het overige verkeer. En dan verontwaardigd doen als zijn rijbewijs voor 2 maanden afgepakt wordt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:26 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Als je op een 80 KM/h weg netjes 80 KM/h gaat rijden, En het overige verkeer achter je wil 90 KM/h rijden en je hebt dus een kleine file achter je.
is dat dan:
Aan de grenzen van van de regels OF
moedwillig het overige verkeer ophouden?
En daarna is de mening veranderd. PK heeft een foto ingestuurd die op dat moment volgens de regels was.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, voordat jij de boel kwam verzieken.
Je snapt het nog steeds niet he? Het verschil tussen bewust de grenzen opzoeken, of per ongeluk, of uit onwetendheid een "verkeerde" (<- zie de aanhalingstekens) foto insturen.
Ja, begin daar maar eens mee. Dit is namelijk in de verste verte geen inhoudelijke reactie op mijn postquote:
JIJ gaat MIJ een klein kind noemen?quote:je vroeg er zelf om :
[..]
je vergeet er bij te vermelden dat de modjes riepen dat het een racebaan was die paar km.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Uitermate scheve vergelijking. Het merendeel van de FOT'ers is er namelijk niet op uit om de grenzen van de regels op te zoeken, en in jouw voorbeeld zouden ze dus geen 90, maar 75 rijden. En dan komt PK daar met z'n getunede (spoiler, zijskirts, you name it) golf met neppe GTI stickers voorbij gescheurd. Over de verdrijvingsvlakken crossend, flink toeterend en zo nu en dan lekker een vinger opstekend naar het overige verkeer. En dan verontwaardigd doen als zijn rijbewijs voor 2 maanden afgepakt wordt.
Nee, op moedwillig verzieken staat gewoon een sanctie. Punt. Klaar. Einde discussie.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:30 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
En daarna is de mening veranderd. PK heeft een foto ingestuurd die op dat moment volgens de regels was.
De mening veranderde (kan altijd gebeuren)
Deze nieuwe mening is (nog steeds niet duidelijk voor me) (volgens mij) niet gemeld
En blijkbaar is er (achter de schermen) besloten dat de foto met de nieuwe mening/regel dus niet meer in aanmerking kwam voor plaatsing.
Er is niet alleen gereageerd naar PK dat zijn foto met de nieuwe regel is afgekeurd (ook al kom PK dat niet bij insturen weten, maar is nog te begrijpen)maar ook dat PK een verbod krijgt hierdoor voor de komende 2 wedstrijden)
was al geroepen en geqoute voor dat je het gevraagd had.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, begin daar maar eens mee. Dit is namelijk in de verste verte geen inhoudelijke reactie op mijn post
[..]
JIJ gaat MIJ een klein kind noemen?Sorry, ik moet even bijkomen.
het was maar een foto.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, op moedwillig verzieken staat gewoon een sanctie. Punt. Klaar. Einde discussie.
Het "blauw" uit fot begint hier zo wel een erg hoog smurfen gehalte te krijgen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, op moedwillig verzieken staat gewoon een sanctie. Punt. Klaar. Einde discussie.
OK, dat is dan ook weer wat duidelijker.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:45 schreef NJ het volgende:
Even voordat de mods de volledige zwarte piet toegeschoven krijgen, de beslissing om PK uit te sluiten van de wedstrijd is genomen door A's, FA's en mods. Dus niet alleen op hun conto.
Op de weigering van pk's foto ga ik zoals gezegd niet meer in, maar met zubbzirro wordt overleg gepleegd over zijn inzending.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:45 schreef Emme-r-tje het volgende:
Om even concreet op de (afgekeurde) foto's terug te komen, en een kleine tip te geven: de foto van zubbzirro staat nog afgebeeld.
Ik ben heel benieuwd wat het eigenlijk moet voorstellen. Ik begrijp dat er wederzijds contact is? Kan zubbzirro misschien een tipje van sluier lichten en een hint geven wat het eigenlijk is? "kan er geen chocolade van maken"quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op de weigering van pk's foto ga ik zoals gezegd niet meer in, maar met zubbzirro wordt overleg gepleegd over zijn inzending.
dus ik mag geen foto's plaatsen die binnen de regelgeving vallen op het moment van inzending?quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:45 schreef NJ het volgende:
Even voordat de mods de volledige zwarte piet toegeschoven krijgen, de beslissing om PK uit te sluiten van de wedstrijd is genomen door A's, FA's en mods. Dus niet alleen op hun conto.
Ik deel in dit geval je mening, maar ik denk dat er geen inhoudelijke reactie op deze post gaat volgen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:54 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dus ik mag geen foto's plaatsen die binnen de regelgeving vallen op het moment van inzending?
ook al hebben meerdere users aangegeven dat de regel niet deugd.
de regel zou blijven staan.
houd ik me aan deze regel dan word ik uitgesloten van deelnamen omdat naar aanleiding van mijn foto de regel toch maar even nadere onder de loep is gehouden en er geconcludeerd is dat mijn foto dan dus niet meer binnen de regelgeving valt?
hmmm zal wanneer ik weer mee mag doen even mijn glazenbol erbij pakken om te kijken welke regels aangescherpt gaan worden na dat ik ingezonden heb.
is dit niet wat krom?
mailtje met je snapt dat deze foto niet binnen het onderwerp past. zou je een andere foto in willen sturen had ook gekund .
en dan misschien even ergends vermelden dat de opmerking van Tha-erik herzien is en dat foto's WEL aan het onder werp moeten voldoen.
zou me logischer lijken . maar ja logica...
Zie alle hierboven gegeven antwoorden over het moedwillig verstieren van de wedstrijd, grenzen opzoeken en dergelijke.quote:
En we hebben er goed naar gekeken en hebben een oordeel geveld voor PK. En ik heb geen zin om weer de hele discussie op te rakelen, dus dat gaat ook niet gebeuren.quote:In het geval van een meningsverschil o.i.d. waarin bovenstaande regels niet voorzien geldt het oordeel van de mods (isdatzo, Xilantof of Tha_Erik). Mocht je het niet eens zijn met de beslissing van een van de moderators, of vind je dat een van de foto's onterecht meedoet, laat het ons dan even weten, dan zullen we er in elk geval nog een keertje goed naar kijken.
Okay, duidelijk, was mij niet helemaal helder.quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is geen nieuwe regel opgenomen in het centrale topic, maar daar staat wel al tijden deze:
[..]
En we hebben er goed naar gekeken en hebben een oordeel geveld voor PK. En ik heb geen zin om weer de hele discussie op te rakelen, dus dat gaat ook niet gebeuren.
Goed voor de compromitterende foto's zeker?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:08 schreef yvonne het volgende:
Mogguh!
Animo check
Fok 10-jaarsmeet animo check
Die snap ik niet maar dat geeft niet , kom maar op met het onderwerpquote:Op donderdag 2 april 2009 17:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt eraan, ik ga nu topics openen. We zitten nog even met het derde doek van vorige maand, vandaar de vertraging.
Ow , ok dat kan maar dat maakt toch niets uit voor het onderwerp voor april?quote:Op donderdag 2 april 2009 17:40 schreef Tha_Erik het volgende:
We zijn achter de schermen nog even in discussie over wie het derde doek krijgt (dus van maart).
Gezienquote:Op maandag 6 april 2009 16:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zie je PM![]()
Even kijken of we er wat leuks van kunnen maken
er zit even een opruimslotje opquote:
Wmb. prima.quote:Op woensdag 15 april 2009 07:37 schreef allsystemshalt het volgende:
Hoi,
Ik ben al een tijdje bezig met het topic FOK!_Muzikanten_Mega_Song
Het loopt al aardig
Het doel is een gave song maken die bestaat uit meerdere composities van diverse FOK!-muzikanten.
Mijn vraag is nu mag ik hier een topic openen waarin ik vraag of de FOK!-fotografen een afbeelding willen maken om "FOK!_Muzikanten_Mega_Song" te verfraaien ?
mvg,
allsystemshalt
Deze ga ik plaatsen. Ik maak er wel even een aparte kopje van als workshop zijnde.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:09 schreef Ynske het volgende:
voor in de agenda... is misschien wel leuk
Fotoworkshop Jan Vermeer
Op 23 april, 6 mei, 19 juni en 4 september geeft de bekende natuurfotograaf Jan Vermeer een fotoworkshop in Burgers' Zoo (9.00 tot 17.00 uur). Iedereen met een (digitale) camera die graag betere natuurfoto's zou willen maken, is van harte welkom: men hoeft voor deze workshop geen professional te zijn. Cursisten leren hoe je datgene wat je ziet zo mooi mogelijk in beeld kunt brengen. Deelnemers betalen 110 Euro per persoon.
thnxquote:Op donderdag 16 april 2009 19:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Deze ga ik plaatsen. Ik maak er wel even een aparte kopje van als workshop zijnde.
Ik ga even kijken voor je.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Mischien dat er hier wel gereageerd wordt. Gisteravond om 18u18 m'n bijdrage voor de wedstrijd ingestuurd, staat nog altijd niet in het centrale topic. 2x in het discussietopic gemeld en 1x PM aan Tha_Erik gestuurd. Nog altijd niks gebeurd.
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Om even verder te reageren: fotografen die gespecialiseerd zijn autosport, zijn zeker ook welkom.
Of wel naar races een fotograaf sturen gaat altijd in overleg met FOK!sport. Dus als je een race of evenement weet. Stuur even een pm en dan kijken wij of wat willen/gaan regelen.
quote:Op zondag 15 maart 2009 16:48 schreef Emme-r-tje het volgende:
Owja, aangezien we in Fok! Fotografen gezocht zitten,
Is er enige kans dat FOK! pers/fotograaf-kaartjes ed. kan regelen voor: NK Rally wedstrijden?
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:18 schreef Xilantof het volgende:
@Emme-r-tje & PKfotografie: Betreffende het NK Rally zal ik moeten overleggen met de sport afdeling of het interessant is.
quote:Op zondag 19 april 2009 23:50 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
En, in de tussentijd al iets kunnen regelen aangezien de eerste wedstrijden vandaag gereden zijn?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:09 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Toevallig mijn post nog gezien? Wacht met smart op je antwoord....
Leuk antwoord Xil maar daar doelde ik niet opquote:Op donderdag 30 april 2009 19:49 schreef Xilantof het volgende:
Soms laat reactie van de organisaties waar wij mee communiceren ook wat lang op zich wachten. En elke dag een mail naar de users sturen van om hun maar voor te zijn met "nee, we weten nog niets" is niet iets wat hier op de planning staan.
Op vragen in het topic moet inderdaad wat beter gereageerd worden. Dat klopt. En daar zullen we ook zeker onze aandacht aan geven, dat is nu niet altijd even netjes gegaan.
quote:Even wat regels:
- Je mag maar 1 x stemmen.
- Je moet op 5 verschillende foto's stemmen.
- Je mag niet op jezelf stemmen.
Wat ik daarmee bedoelde was meer dat als wij info hebben, dat users dat ook direct weten. Dus als ze nog niets gehoord hebben, hebben wij ook nog geen extra info.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:39 schreef prupke het volgende:
[..]
Leuk antwoord Xil maar daar doelde ik niet opHet ging er mij alleen om dat er niet in het topic werd gereageerd op de vragen.
En nu die je net alsof de users die iets aankaarten betreffende het onderwerp meteen of continue vragen om een reactie.
En dat is niet waar natuurlijk
Maar fijn dat jullie wel meer aandacht gaan besteden aan het reageren op users in het topic
je bent geweldig.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb wat verdwijderd en er wat van gezegd.
Als het bij één vraag blijft heb ik er niet zo'n probleem mee.. een nieuw topic is 't niet echt waard iig. En ondertussen heeft hij 'm al gehaald en is het wel een aankoopquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:55 schreef Ynske het volgende:
[centraal] Fotografische aankopen topic nummertje 20
lijkt me niet handig om vragen te gaan stellen in dat topic
Te laatquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:54 schreef Ynske het volgende:
slotje? dfdfdfdf
doe hshshshshs en hjrfhyjfgh dan ook maar meteen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |