?? die snap ik nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
het aloude cliche "sta tegen de deurpost aan" foto
Wat heeft dat nou met wel of niet net te maken?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:54 schreef De_Fotograaf het volgende:
Weten jullie leuke poses waar je niet echt "ïets" op ziet of voorbeeld foto's
eens.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:05 schreef longinus het volgende:
best lastig hoor, belichting kan veel verhullen en het juist spannend maken
high key kan ook erg leuk werken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:05 schreef longinus het volgende:
best lastig hoor, belichting kan veel verhullen en het juist spannend maken
Monitor instellingen. Noch ik, noch het model hebben er op onze laptops last van. Ik heb er op mijn PC thuis en op kantoor ook geen last van, al zouden ze van mij wel iets lichter mogen (en de parasol inderdaad wat feller), nu ik ze bij daglicht zie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:43 schreef pea4fun het volgende:
off-topic, wat ogen je foto's grauw Ronald?
Volgende keer de kachel wat hoger opstoken zodat de aders niet zo duidelijk zichtbaar zijn,quote:
Ik zie wat je bedoelt (haar benen), maar dat zijn geen aders. De kachel is ook niet altijd de oplossing (al helpt het wel het verschijnsel te onderdrukken).quote:Op donderdag 19 maart 2009 09:10 schreef slashyou het volgende:
[..]
Volgende keer de kachel wat hoger opstoken zodat de aders niet zo duidelijk zichtbaar zijn,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |