Dat is de afspraak die je maakt met de fotograaf. Fok zou het niet verplicht zijn aangezien Fok in dit geval gewoon functioneerd als klant/opdrachtgever.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bij FOK!fotografen foto's vermelden wij altijd de naam of nick, naar keuze. Met een link naar een persoonlijke site.En vragen we altijd eerst als we, op FOK! / waar dan ook, nog iets anders van plan zijn.
Zie bijvoorbeeld de header op deze pagina: http://frontpage.fok.nl/jaaroverzicht2008 Daar is vooraf toestemming voor gevraagd aan de fotograaf.
Klopt maar ook niet altijd. We krijgen ook foto's aangeleverd van fotografen die niet op FOK! zitten en dus niet bekend zijn met het gebeuren 'FOK!fotograaf' En daarnaast is het gewoon netjes! Jullie doen iets heel groots voor FOK! en wij doen iets kleins terugquote:Op zondag 15 maart 2009 16:41 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Dat is de afspraak die je maakt met de fotograaf. Fok zou het niet verplicht zijn aangezien Fok in dit geval gewoon functioneerd als klant/opdrachtgever.
En wanneer gaan we dat even omdraaien? Wij doen iets kleins voor FOK!, en FOK! doet iets groots terug?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Klopt maar ook niet altijd. We krijgen ook foto's aangeleverd van fotografen die niet op FOK! zitten en dus niet bekend zijn met het gebeuren 'FOK!fotograaf' En daarnaast is het gewoon netjes! Jullie doen iets heel groots voor FOK! en wij doen iets kleins terug
Als jij iets weetquote:Op zondag 15 maart 2009 16:46 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
En wanneer gaan we dat even omdraaien? Wij doen iets kleins voor FOK!, en FOK! doet iets groots terug?
Ja, jullie gaan er netjes mee om. Het ging mij er om dat in de discussie rond beeldbank, je deze discussie ongetwijfeld weer gaat krijgenquote:Op zondag 15 maart 2009 16:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bij FOK!fotografen foto's vermelden wij altijd de naam of nick, naar keuze. Met een link naar een persoonlijke site.En vragen we altijd eerst als we, op FOK! / waar dan ook, nog iets anders van plan zijn.
Zie bijvoorbeeld de header op deze pagina: http://frontpage.fok.nl/jaaroverzicht2008 Daar is vooraf toestemming voor gevraagd aan de fotograaf.
ook intresse heeftquote:Op zondag 15 maart 2009 16:48 schreef Emme-r-tje het volgende:
Owja, aangezien we in Fok! Fotografen gezocht zitten,
Is er enige kans dat FOK! pers/fotograaf-kaartjes ed. kan regelen voor: NK Rally wedstrijden?
Ze me maar op de lijst voor Mystery Land oidquote:Op maandag 16 maart 2009 19:18 schreef Xilantof het volgende:
@Emme-r-tje & PKfotografie: Betreffende het NK Rally zal ik moeten overleggen met de sport afdeling of het interessant is.
@Barend_: Graag! We willen tijdens die festivalseizoen zoveel mogelijk foto's, van welk festival ook!
Klinkt goed, heb je iets meer info, zoals tijd & plaats?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:38 schreef x-tremed het volgende:
volgende week in discotheek waar ik werk de finale van de Miss Racesport 2009, oftewel de verkiezing waarbij o.a. de griddames worden gekozen voor de TT in Assen en andere MotoGP races.
Interesse in een repo?
wat meer info:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:39 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Klinkt goed, heb je iets meer info, zoals tijd & plaats?
nu ik dit lees weet ik niet of je een doel voor de foto's zoekt ... of een fotograaf?
Ik zou zeggen, pleur het onlinequote:Op zondag 22 maart 2009 00:19 schreef Misan het volgende:
Ik heb gisteren kiekjes geschoten van de TankS Rally. Geen compleet beeld van de rally, maar geeft bij een sfeerverslag wel sfeerbeelden.
... en dat schreef ik naar aanleiding van Fok! Fotografen gezocht #4quote:Op zondag 22 maart 2009 00:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, pleur het online
Niet vanuit FOK! zelf. Maar voor leuke shoots kun je wel hier terecht:quote:
Zoals eerder vermeld, ik doe het graag, maar dan zullen jullie wel iets met de Rock Werchter organisatie moeten regelen.. Ik loop daar alle vier de dagen rond. Echter mag ik niet zomaar het terrein op met dSLR.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:18 schreef Xilantof het volgende:
@Barend_: Graag! We willen tijdens die festivalseizoen zoveel mogelijk foto's, van welk festival ook!
Oeh... Dat kan ik niet beloven. Ik dacht te begrijpen dat jij er sowieso al rondliep (met camera).quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:10 schreef Barend_ het volgende:
[..]
Zoals eerder vermeld, ik doe het graag, maar dan zullen jullie wel iets met de Rock Werchter organisatie moeten regelen.. Ik loop daar alle vier de dagen rond. Echter mag ik niet zomaar het terrein op met dSLR.
Ik hoef ook geen belofte uiteraard.. Maar ze hebben de regel in de AV staan dat je niet met professionele apparatuur het terrein opmag, dus vandaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Oeh... Dat kan ik niet beloven. Ik dacht te begrijpen dat jij er sowieso al rondliep (met camera).
Betreffende toegang tot de diverse festivals geldt een eerdere post van mij: we willen veel proberen, maar kunnen nu nog niets beloven of toezeggen e.d.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:58 schreef CompuMess het volgende:
Het Indian Summer Festival staat volgens mij ook dit jaar weer op mijn agenda...
Accreditatie is binnen. Kan je me nog even je gegevens door pm-en ajb dan geef ik het door aan de organisatiequote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:32 schreef fraubitch het volgende:
ik ga naar paaspop dit jaar. als iemand mij een perspas kan regelen zodat ik vooraan mag fotograferen zorg ik dat jullie de foto's krijgen!
?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:37 schreef Erasmo het volgende:
Ik ga trouwens naar NL-MAC, nog foto's daarvan nodig?
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:21 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Accreditatie is binnen. Kan je me nog even je gegevens door pm-en ajb dan geef ik het door aan de organisatie
Ik sta bij het Indian Summer Festival op de medewerkerslijst als fotograaf, dus er komt gegarandeerd materiaal binnen!quote:
Hey, leuk dat jij tijd had om m'n opdracht over te nemen! Ik moest met spoed een weekje naar India voor m'n werk en dat ging toch ff voor!quote:Op maandag 30 maart 2009 15:14 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zo mijn eerste foto opdracht voor FoK ook vervult.
Resultaat is te zien op frontpage bij de specials.
De hel van 63
Volgens mij is het daar beter van temperatuur dan hier.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:35 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Hey, leuk dat jij tijd had om m'n opdracht over te nemen! Ik moest met spoed een weekje naar India voor m'n werk en dat ging toch ff voor!(overigens zit ik er nog steeds, die weken van tegenwoordig worden steeds langer!)
32°C...quote:Op maandag 30 maart 2009 15:46 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar beter van temperatuur dan hier.
Camera gaat nog steeds mee morgen naar A'dam...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:37 schreef Erasmo het volgende:
Ik ga trouwens naar NL-MAC, nog foto's daarvan nodig?
Wat is dat precies?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Camera gaat nog steeds mee morgen naar A'dam...
Sure! pics voor SPO en de FPquote:
Wederom kan ik niks garanderen, toeschouwer zijn blijft prio 1quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sure! pics voor SPO en de FPZeker zeker.
kan ook als je door een lens aan het kijken bentquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wederom kan ik niks garanderen, toeschouwer zijn blijft prio 1
Ik zie toch niks als mijn spiegel omhoog staatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:37 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
kan ook als je door een lens aan het kijken bent
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik zie toch niks als mijn spiegel omhoog staat
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:03 schreef Jachaylu het volgende:
Ik wil me graag opgeven voor Indian Summer om daar te fotograferen
En inmiddels geplaatstquote:Op woensdag 1 april 2009 23:49 schreef Erasmo het volgende:
Wegens omstandigheden geen foto's van de wedstrijd maar alleen van de aanloop, ze zijn nu onderweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |