quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:58 schreef CompuMess het volgende:
Het Indian Summer Festival staat volgens mij ook dit jaar weer op mijn agenda...
Accreditatie is binnen. Kan je me nog even je gegevens door pm-en ajb dan geef ik het door aan de organisatiequote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:32 schreef fraubitch het volgende:
ik ga naar paaspop dit jaar. als iemand mij een perspas kan regelen zodat ik vooraan mag fotograferen zorg ik dat jullie de foto's krijgen!
?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:37 schreef Erasmo het volgende:
Ik ga trouwens naar NL-MAC, nog foto's daarvan nodig?
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:21 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Accreditatie is binnen. Kan je me nog even je gegevens door pm-en ajb dan geef ik het door aan de organisatie
Ik sta bij het Indian Summer Festival op de medewerkerslijst als fotograaf, dus er komt gegarandeerd materiaal binnen!quote:
Hey, leuk dat jij tijd had om m'n opdracht over te nemen! Ik moest met spoed een weekje naar India voor m'n werk en dat ging toch ff voor!quote:Op maandag 30 maart 2009 15:14 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zo mijn eerste foto opdracht voor FoK ook vervult.
Resultaat is te zien op frontpage bij de specials.
De hel van 63
Volgens mij is het daar beter van temperatuur dan hier.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:35 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Hey, leuk dat jij tijd had om m'n opdracht over te nemen! Ik moest met spoed een weekje naar India voor m'n werk en dat ging toch ff voor!(overigens zit ik er nog steeds, die weken van tegenwoordig worden steeds langer!)
32°C...quote:Op maandag 30 maart 2009 15:46 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar beter van temperatuur dan hier.
Camera gaat nog steeds mee morgen naar A'dam...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:37 schreef Erasmo het volgende:
Ik ga trouwens naar NL-MAC, nog foto's daarvan nodig?
Wat is dat precies?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Camera gaat nog steeds mee morgen naar A'dam...
Sure! pics voor SPO en de FPquote:
Wederom kan ik niks garanderen, toeschouwer zijn blijft prio 1quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sure! pics voor SPO en de FPZeker zeker.
kan ook als je door een lens aan het kijken bentquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wederom kan ik niks garanderen, toeschouwer zijn blijft prio 1
Ik zie toch niks als mijn spiegel omhoog staatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:37 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
kan ook als je door een lens aan het kijken bent
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik zie toch niks als mijn spiegel omhoog staat
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:03 schreef Jachaylu het volgende:
Ik wil me graag opgeven voor Indian Summer om daar te fotograferen
En inmiddels geplaatstquote:Op woensdag 1 april 2009 23:49 schreef Erasmo het volgende:
Wegens omstandigheden geen foto's van de wedstrijd maar alleen van de aanloop, ze zijn nu onderweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |