Ik woon in Almere, dus Naarden is ook geen probleem, als de tijd gunstig is.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:54 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Het is nu dus ineens in Naarden...dan kan je vast niet of wel?
Maar zolang ik geen tijd (en adres) weet, kan ik geen toe- of afzegging doen. Graag een PMetje of een post hier m.b.t. tijd en exacte locatie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:31 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Ik woon in Almere, dus Naarden is ook geen probleem, als de tijd gunstig is.
Parkeren zal iig veel makkelijker zijn, verwacht ik.
Tot vanmiddag!quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:31 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Ik woon in Almere, dus Naarden is ook geen probleem, als de tijd gunstig is.
Parkeren zal iig veel makkelijker zijn, verwacht ik.
Done...quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:00 schreef Xilantof het volgende:
Fotoreportage opnames "De hel van '63"
---8<---
Kun jij op 1 van deze dagen? En lijkt dit je leuk om te doen? PM dan even!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:01 schreef sanger het volgende:
Ik zit in de buurt, kan weg van het werk MAAR ben mijn camera vergeten
Ja zekerquote:
Er is nog een plekje hiervoor vrij!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:15 schreef Xilantof het volgende:
Fotoreportage CastleFest
Op 31 juli, 1 en 2 augustus 2009 vindt CastleFest plaats in Kasteel Keukenhof in Lisse.
http://www.castlefest.nl/
Ook hier mogen we 2 fotograferen sturen!
Interesse PM even!
Ik ga er even achteraan fraubitch, kijken of er wat te regelen valtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:32 schreef fraubitch het volgende:
ik ga naar paaspop dit jaar. als iemand mij een perspas kan regelen zodat ik vooraan mag fotograferen zorg ik dat jullie de foto's krijgen!
Stuur deze graag even naar fokfotograaf@fok.nlquote:Op zondag 8 maart 2009 18:22 schreef mug89 het volgende:
Vandaag naar winter finalerace geweest op Zandvoort (helaas niet tot het einde kunnen blijven, dus heb geen huldiging oid) maar wellicht toch gewild?
hoor het wel.
Richard.
Heb je mijn PM gezien over EFF?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:44 schreef Xilantof het volgende:
Even een algemene melding m.b.t. het aankomende festivalseizoen.
Uiteraard willen we hier ook veel verslagen van kunnen maken. Het gaat alleen niet lukken om voor elk festival een accreditatie aan te vragen. We zijn wel bezig hoe we dit zoveel mogelijk wel voor elkaar kunnen krijgen. Hierover zal dan een melding komen in het topic hier
okiedokiequote:Op zondag 8 maart 2009 19:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja, die is ontvangen
excuses dat ik er nog niet op gereageerd had.
Ik ookquote:Op maandag 9 maart 2009 16:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zijn er hier nog fotografen die het predicaat 'FOK!fotograaf' nog niet achter hun naam hebben staan? Als je foto's hebt gemaakt voor FOK! / geleverd hebt aan FOK! heb je meer dan recht op die tag. Roepen dus!
Ik dacht dat zandvoort een groot eisenpakket heeft. Je komt daar niet zomaar binnen op basis van een paar mooie fotoreportages. Ik pak de voorwaarden er wel even bij.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:37 schreef mug89 het volgende:
oh idd.. lekker dom..
Maar toch bedoel ik ook niet dat fok het moet regelen, als ik bijv op de site van zandvoort kijk kun je zelf een formulier invullen, maar mijn vraag is dan dus of fok een gedlig medium is zodat zandvoort mij als een fotograaf ziet die niet voor zn hobby foto's maakt
Het kan dus sowieso niet op persoonlijke titel.quote:Websites zullen bij de accreditatie aanvraag op de volgende criteria worden beoordeeld:
- professioneel werkende website
- inschrijvingsbewijs van Kamer van Koophandel met minimaal 2 werknemers in vaste loondienst
- nationale autosport moet in de breedte gedragen worden met redactionele bijdragen
- 90% van de persberichten moeten in eigen woorden herschreven zijn.
- Minimaal 1700 unieke bezoekers per maand (statistieken zullen op verzoek toegezonden moeten worden)
- Gepubliceerde raceverslagen bevatten meer informatie dan uitsluitend een interpretatie van de race-uitslag
Jaarkaarten: Voor jaarkaarten komen die media vertegenwoordigers in aanmerking die het voorafgaande jaar minimaal 5x een media accreditatie hebben ontvangen voor A-evenementen. Van elk van deze evenementen dient een verslag (foto) gepubliceerd te zijn in een medium dat vermeld staat in het Handboek van de Nederlandse Pers. KLIK HIER voor het aanvraagformulier.
Moet je zorgen dat je vip tickets hebtquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:44 schreef ..bennie het volgende:
Ik ben nog nooit op komen dagen bij de A1GP, als het regent ga ik niet.
Is dit een aanbod om met je mee te gaan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:06 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Moet je zorgen dat je vip tickets hebt
Nee, in 2007 had ik vipkaartjes. 2008 heb ik gemist.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:12 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Is dit een aanbod om met je mee te gaan?
ik heb met de Dutch TT vorig jaar nog foto's aangeleverd van de trainingen en racesquote:Op maandag 9 maart 2009 16:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zijn er hier nog fotografen die het predicaat 'FOK!fotograaf' nog niet achter hun naam hebben staan? Als je foto's hebt gemaakt voor FOK! / geleverd hebt aan FOK! heb je meer dan recht op die tag. Roepen dus!
Ikke ook, maar volgens mij was dat ook al het geen wat je met de mail bedoeldequote:Op maandag 9 maart 2009 16:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ga direct een tagje voor je regelen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:10 schreef x-tremed het volgende:
[..]
ik heb met de Dutch TT vorig jaar nog foto's aangeleverd van de trainingen en races
zoals het nu lijkt dit jaar wederom accreditatie voor het hele evenement
Jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:47 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Ikke ook, maar volgens mij was dat ook al het geen wat je met de mail bedoelde
Tof, dit is wel iets om in de gaten te houden. Rock Werchter is kwa artiesten al erg tof..quote:Op zondag 8 maart 2009 19:44 schreef Xilantof het volgende:
Even een algemene melding m.b.t. het aankomende festivalseizoen.
Uiteraard willen we hier ook veel verslagen van kunnen maken. Het gaat alleen niet lukken om voor elk festival een accreditatie aan te vragen. We zijn wel bezig hoe we dit zoveel mogelijk wel voor elkaar kunnen krijgen. Hierover zal dan een melding komen in het topic hier
Ik wil welquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:32 schreef x-tremed het volgende:
is er btw al iemand die de zwarte cross gaat fotograferen?
Fraubitch en ik hebben dat afgelopen jaar gedaan en zouden dat dit jaar graag weer doenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:32 schreef x-tremed het volgende:
is er btw al iemand die de zwarte cross gaat fotograferen?
momenteel zijn Surveillance-Fiets en ik bezig vanuit de crew om alles te regelen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:44 schreef John.Milton het volgende:
Is het niet beter om (op termijn) een apart "crew"-forum hiervoor te maken of de organisatie er voor een deel op in te richten? Dan ontstaat voor zowel gebruikers als FOK! een overzicht van evenementen en wie deze zal bezoeken.
Ik het met Surveillance-Fiets als een kort gebrainstormd over dergelijke ideeën. Voor een community website als FOK! heeft dat in mijn ogen zeker toegevoegde waarde op verschillende gebieden. Ik vind het het initiatief van FOK!-fotografen in ieder geval een tof initiatief.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
momenteel zijn Surveillance-Fiets en ik bezig vanuit de crew om alles te regelen.
Doordat sommige dingen ad-hoc worden geregeld is het niet altijd mogelijk alle users te informeren over wie waar heen gaat.
mooi feestje hequote:Op donderdag 12 maart 2009 17:37 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Fraubitch en ik hebben dat afgelopen jaar gedaan en zouden dat dit jaar graag weer doen
Dat meldde Fraubitch eerder ook al
We hebben daar een beter plan voor dan een subforum.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:44 schreef John.Milton het volgende:
Is het niet beter om (op termijn) een apart "crew"-forum hiervoor te maken of de organisatie er voor een deel op in te richten? Dan ontstaat voor zowel gebruikers als FOK! een overzicht van evenementen en wie deze zal bezoeken.
Ik ben zeer benieuwdquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We hebben daar een beter plan voor dan een subforum.Wat en wanneer gaan we nu nog niet vertellen. Flauw he
Die regel gaat al op. In de voorwaarden staat dat als je hier een foto post, Fok deze mag gebruiken en ook doorverkopen als ik het goed heb.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:11 schreef x-tremed het volgende:
als je nou vanuit fok! een fotobank begint waarbij geaccrediteerde fotografen hun stock kunnen uploaden, en deze via een bekende naam als fok worden aangeboden aan diverse nieuwsmedia
Oftewel je hebt als Fok! zijnde altijd een actueel en groot archief en de fotograaf kan er nog wat leuks bij verdienen
Nee hoor. Dat zou wat zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:20 schreef freud het volgende:
[..]
Die regel gaat al op. In de voorwaarden staat dat als je hier een foto post, Fok deze mag gebruiken en ook doorverkopen als ik het goed heb.
heel mooi jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:02 schreef Erasmo het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)eing737voltooid.html
Morgen mooie foto-op.
Misschien een wat late reactie, maar Freud heeft gelijk.quote:
idd, quote uit de policy:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:50 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Misschien een wat late reactie, maar Freud heeft gelijk.
Zie gebruiksovereenkomst en faq.
Staat ergens bij policy.
quote:Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto\'s, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken. Met het plaatsen van berichten verleen je FOK! een onbeperkt en onvoorwaardelijk gebruiksrecht op alles wat je plaatst. Disclaimers in je teksten of signatures hebben geen invloed op deze policy en deze policy blijft ondanks expliciete meldingen van de user onverkort en onverminderd van kracht. Wil je alleenrecht op je berichten, foto\'s, plaatjes of andere werken, plaats ze dan niet op FOK!
Wettelijke bepalingen staan nog altijd boven algemene voorwaarden. Het lijkt me niet dat FOK! dan een onvoorwaardelijk gebruiksrecht heeft.quote:
Mja, die nuancering staat er niet bij. Het is juridisch dus mogelijk om ze commercieel uit te buiten, zonder overleg volgens mij. Maar gezien het precedent bij Flickr, denk ik niet dat het zover zal komen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:32 schreef Re het volgende:
ik dacht dat het laatste wat er gezegd is door Danny over dit onderwerp is dat foto's geplaatst op FOK!, vrijelijk binnen de FOK! domeinen kunnen worden gebruikt (je zou dan immers niet eens een post met een foto mogen quoten) en dat mocht er een foto voor commerciele doeleinden worden gebruikt daar gewoon toestemming voor wordt gevraagd
Het auteursrecht zal altijd bij de fotograaf liggen
Als je in opdracht van FOK! foto's maakt zal FOK! ze gewoon moeten kunnen gebruiken
imo:quote:Op zondag 15 maart 2009 14:32 schreef Re het volgende:
ik dacht dat het laatste wat er gezegd is door Danny over dit onderwerp is dat foto's geplaatst op FOK!, vrijelijk binnen de FOK! domeinen kunnen worden gebruikt (je zou dan immers niet eens een post met een foto mogen quoten) en dat mocht er een foto voor commerciele doeleinden worden gebruikt daar gewoon toestemming voor wordt gevraagd
Het auteursrecht zal altijd bij de fotograaf liggen
Als je in opdracht van FOK! foto's maakt zal FOK! ze gewoon moeten kunnen gebruiken
Bij FOK!fotografen foto's vermelden wij altijd de naam of nick, naar keuze. Met een link naar een persoonlijke site.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:34 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
imo:
Shoots in opdracht van Fok:
Inzetbaar door fok binnen en buiten fok.nl (eventueel met naamsvermelding). Ook commercieel/reclame/noem maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |