Ik woon in Almere, dus Naarden is ook geen probleem, als de tijd gunstig is.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:54 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Het is nu dus ineens in Naarden...dan kan je vast niet of wel?
Maar zolang ik geen tijd (en adres) weet, kan ik geen toe- of afzegging doen. Graag een PMetje of een post hier m.b.t. tijd en exacte locatie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:31 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Ik woon in Almere, dus Naarden is ook geen probleem, als de tijd gunstig is.
Parkeren zal iig veel makkelijker zijn, verwacht ik.
Tot vanmiddag!quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:31 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Ik woon in Almere, dus Naarden is ook geen probleem, als de tijd gunstig is.
Parkeren zal iig veel makkelijker zijn, verwacht ik.
Done...quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:00 schreef Xilantof het volgende:
Fotoreportage opnames "De hel van '63"
---8<---
Kun jij op 1 van deze dagen? En lijkt dit je leuk om te doen? PM dan even!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:01 schreef sanger het volgende:
Ik zit in de buurt, kan weg van het werk MAAR ben mijn camera vergeten
Ja zekerquote:
Er is nog een plekje hiervoor vrij!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:15 schreef Xilantof het volgende:
Fotoreportage CastleFest
Op 31 juli, 1 en 2 augustus 2009 vindt CastleFest plaats in Kasteel Keukenhof in Lisse.
http://www.castlefest.nl/
Ook hier mogen we 2 fotograferen sturen!
Interesse PM even!
Ik ga er even achteraan fraubitch, kijken of er wat te regelen valtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:32 schreef fraubitch het volgende:
ik ga naar paaspop dit jaar. als iemand mij een perspas kan regelen zodat ik vooraan mag fotograferen zorg ik dat jullie de foto's krijgen!
Stuur deze graag even naar fokfotograaf@fok.nlquote:Op zondag 8 maart 2009 18:22 schreef mug89 het volgende:
Vandaag naar winter finalerace geweest op Zandvoort (helaas niet tot het einde kunnen blijven, dus heb geen huldiging oid) maar wellicht toch gewild?
hoor het wel.
Richard.
Heb je mijn PM gezien over EFF?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:44 schreef Xilantof het volgende:
Even een algemene melding m.b.t. het aankomende festivalseizoen.
Uiteraard willen we hier ook veel verslagen van kunnen maken. Het gaat alleen niet lukken om voor elk festival een accreditatie aan te vragen. We zijn wel bezig hoe we dit zoveel mogelijk wel voor elkaar kunnen krijgen. Hierover zal dan een melding komen in het topic hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |