Precies, dat had ik dus ook. Als ze ze perse direct willen hebben, wil ik best mijn RAW's dumpen op een door hun daarvoor ingerichte faciliteit. Een paspoort inleveren is dus GEEN optie. Ook UDC heeft hetzelfde beleid, en daar heb ik echt flink ruzie mee gehad. Totaal trieste handel, maar goed, ik hou het bij Loveland en Extrema, die hebben het beter en professioneler geregeld.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:29 schreef DigiPire het volgende:
[..]
WTF?!? Voor wie gaat: Image-tankje meenemen dus: kaartje kopiëren, formatteren en dan pas weggaan ("Shit, foutje gemaakt, kaartje geformatteerd. Geen foto's...")![]()
Je paspoort afgeven is nog strafbaar ook.
En toen gooide ik 'm dicht... Vervolg: Fok! Fotografen gezocht #4
Ik vraag me eerder af waarom ze dat allemaal willen hebben en of hun in hun recht staan, ik zou er persoonlijk niet zo blij mee zijn eerlijk gezegd...quote:Op zondag 25 januari 2009 00:17 schreef freud het volgende:
[..]
Precies, dat had ik dus ook. Als ze ze perse direct willen hebben, wil ik best mijn RAW's dumpen op een door hun daarvoor ingerichte faciliteit. Een paspoort inleveren is dus GEEN optie. Ook UDC heeft hetzelfde beleid, en daar heb ik echt flink ruzie mee gehad. Totaal trieste handel, maar goed, ik hou het bij Loveland en Extrema, die hebben het beter en professioneler geregeld.
Vergeet deze niet:quote:28-02-2009 Veenendaal Rallysprint
maart 2009
20-03-2009 Tank S rally + sprint
april 2009
04-04-2009 LG Almere Rally
mei 2009
02-05-2009 Proflex Merwede Rally
juni 2009
05-06-2009 Paradigit-ELE Rally 2009
19-06-2009 Ypres Westhoek Rally 2009
20-06-2009 Vechtdal Sprint
juli 2009
11-07-2009 Exotic Green Rally
12-07-2009 Plus Roosendaal sprint
september 2009
06-09-2009 Amsterdam
19-09-2009 Hellendoorn Rally
oktober 2009
17-10-2009 Veenhuizen Groep Nederland Rally
november 2009
07-11-2009 Conrad Euregio Rally
Je hoeft je fotos niet af te staan, want je hoeft niet eens te gaan. Maar als ze jouw fotos gebruiken misbruiken zonder jouw toestemming dan heb je een aardige case, lijkt me zo.quote:Op zondag 25 januari 2009 09:35 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af waarom ze dat allemaal willen hebben en of hun in hun recht staan, ik zou er persoonlijk niet zo blij mee zijn eerlijk gezegd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Ik noteerquote:Op zondag 25 januari 2009 12:32 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Vergeet deze niet:
19 april: Opening RallyRacing seizoen 2009
17 mei: 2e wedstrijd voor het N.K. RallyRacing
21 juni: 3e wedstrijd voor het N.K. RallyRacing
19 juli: 4e wedstrijd voor het n.k. RallyRacing
link
Allen op het Eurocircuit in Valkenswaard.
Ik heeft ook genoteerdquote:Op zondag 25 januari 2009 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik noteer
Dat gebied ken ik tenminste
Doen ze dat echt?quote:Op zondag 25 januari 2009 @ 00:17 schreef freud het volgende:
[..]
Precies, dat had ik dus ook. Als ze ze perse direct willen hebben, wil ik best mijn RAW's dumpen op een door hun daarvoor ingerichte faciliteit. Een paspoort inleveren is dus GEEN optie. Ook UDC heeft hetzelfde beleid, en daar heb ik echt flink ruzie mee gehad. Totaal trieste handel, maar goed, ik hou het bij Loveland en Extrema, die hebben het beter en professioneler geregeld.
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je hoeft je fotos niet af te staan, want je hoeft niet eens te gaan. Maar als ze jouw fotos gebruiken misbruiken zonder jouw toestemming dan heb je een aardige case, lijkt me zo.Gaan was al geen optie (verstandkiezen zijn erdan net uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) dus een case zal daar niet zo snel aanwezig zijn.....;)
Ga ik navragen!quote:Op zondag 25 januari 2009 18:49 schreef Siegfried het volgende:
TVP!
En nogmaals de vraag of de Pinkpop persconferentie al gecovered is?
ok, ik ga iig de optocht in Heerlen op zondag 22 feb doenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:00 schreef Xilantof het volgende:
@Ynkse: er zullen vast nieuwsberichten verschijnen m.b.t. carnaval. Als we die kunnen vergezellen van foto's die door iemand van FOK! gemaakt zijn zou dat prachtig zijn.
Laat het even weten als je interesse hebt. Dan gaan wij aan de gang hier.quote:Het is elk jaar weer een feest voor het oog, de verkiezing van het leukste schoolmeisje. De mooiste meisjes van de klas strijden dan om de titel Schoolmeisje van het Jaar. Aanstaande woensdag is de finale in Club Noa in Leeuwarden, waar de laatste tien deelneemsters strijden om de overwinning.
Veel hoef je er niet voor te doen: knap zijn, lief lachen en ongeveer 20 jaar oud. Opmerkelijk is wel dat 9 van de 10 finalisten uit Friesland komen. Blijkbaar doet de frisse lucht van het Friese platteland jonge meisjes mooi opdrogen.
Televisiezender Mercurius uit Leeuwarden zal de verkiezing live uitzenden. De schoolmeisjes zijn te bewonderen op de site van de organisatie, waar de mogelijk verliefd geworden FOK!ker zo kan doorklikken naar Hyves of MSN.
Wil je er meer over weten? Luister dan vanavond tussen 20:00 en 22:00 uur naar FOK!radio.
Daar heb ik geen last van gehad op Ground Zero in 2007 met het afgeven van IDkaart, wel het kopieren van foto`s op een laptop. Voor mij hadden die foto`s verder geen waarde en heb ik alles op RAW geschoten met de 5D en dat gekopieerd. De meid die er was om te kopieren had een ander humeur na een half uur kopierenquote:Op zondag 25 januari 2009 00:17 schreef freud het volgende:
...
Ook UDC heeft hetzelfde beleid, en daar heb ik echt flink ruzie mee gehad.
...
is het een beetje wie de crew kent gaat voor voor de leuke dingen? of maken we daar ook echt kans op?quote:
Xilantof?quote:Op zondag 25 januari 2009 18:49 schreef Siegfried het volgende:
En nogmaals de vraag of de Pinkpop persconferentie al gecovered is?
quote:
Als dat zou kunnen heel graag. Ik kan niet direct beloven dat deze foto's (ook) gebruikt worden. Maar als we ze als aanvulling mogen heel graag. PM me als je de details betreffende dit wil weten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:17 schreef Siegfried het volgende:
OepsCompleet overheen gelezen.
![]()
Ik ben er sowieso om te fotograferen, dus mochten er nog foto's nodig zijn dan moet er maar even gemaild worden
Zoals in de OP staat gaan we niet op elke vraag in om toegang e.d. te regelen.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:53 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
is het een beetje wie de crew kent gaat voor voor de leuke dingen? of maken we daar ook echt kans op?
aangezien er soms meerdere malen om iets gevraagd word. en er dan veel later een keer komt te staan dat er al iemand voor gevonden is.
Haha, als ze er van tevoren niets over roepen, dan kunnen ze er aan de deur niet om zeurenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:34 schreef MissBliss het volgende:
TVP!
[..]
Doen ze dat echt?
Dan neem ik gewoon mn paspoort niet mee
Haha, nou, heb met UDC ook wel debiele mailwisselingen gehad. Ze eisten bijvoorbeeld dat ik alle full res pics zou mailenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:31 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van gehad op Ground Zero in 2007 met het afgeven van IDkaart, wel het kopieren van foto`s op een laptop. Voor mij hadden die foto`s verder geen waarde en heb ik alles op RAW geschoten met de 5D en dat gekopieerd. De meid die er was om te kopieren had een ander humeur na een half uur kopierenEn ik was de eerste die langs kwam om te kopieren, ik ging met een goed gevoel weer naar huis iig, wel jammer genoeg voor de zonsopgang al.
Pinkpop Classics is i.v.m. de organisatie (daar) voor FOK! alleen voor reviewers toegankelijk. We hopen dit in de toekomst uiteraard wel te veranderen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:15 schreef freud het volgende:
[..]
Haha, als ze er van tevoren niets over roepen, dan kunnen ze er aan de deur niet om zeuren.
[..]
Haha, nou, heb met UDC ook wel debiele mailwisselingen gehad. Ze eisten bijvoorbeeld dat ik alle full res pics zou mailen. Maar ik hoop dat ze er dit seizoen een beetje vanaf stappen dat debiele gedoe.
Xil, kan je eens navragen of er interesse is in Pinkpop Classic?
Hmm, reviewer met een sneaky ass goeie compact een optiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Pinkpop Classics is i.v.m. de organisatie (daar) voor FOK! alleen voor reviewers toegankelijk. We hopen dit in de toekomst uiteraard wel te veranderen.
Je bedoelt met festivals schreeuwen een overzicht van alle festivals? Bij deze danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:27 schreef Xilantof het volgende:
Wat ik graag zou willen is gewoon even "festivals schreeuwen". Dan kan ik hier de molen aan de gang zetten wat de contacten zijn en of er wat te regelen valt.
En dan hebben we Appelpop nog http://www.appelpop.nl/quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bedoelt met festivals schreeuwen een overzicht van alle festivals? Bij deze dan
....een heleboel....
Hoe kan ik die vergeten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:17 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
En dan hebben we Appelpop nog http://www.appelpop.nl/
Wilder er graag bij zijn maar helaas, er was voor mij geen plek meer. Is toch een thuiswedstrijd voor me, woon er nog kilometer vandaan. Dit jaar weer beterquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:24 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Hoe kan ik die vergeten.
Daar was ik vorig jaar nog om te fotograferen
quote:
bij bandjes, roep dan eff. heb ik wel weer zin inquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Standaard agendawerk bij mij op dit moment
Met name land- en luchtmachtdagen
Dat Bluesfestival in Delft, Delft Jazz en Westerpop zijn sowieso mogelijkhedenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:49 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
bij bandjes, roep dan eff. heb ik wel weer zin in
zal eens een agenda gaan maken en vrij regelen waar noodzakelijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat Bluesfestival in Delft, Delft Jazz en Westerpop zijn sowieso mogelijkhedenAllemaal gratis toegankelijk
Die willen we zeker weer verslaan, en als het jullie beviel dan gaan wij die organisatie weer prikkelenquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:01 schreef fraubitch het volgende:
Zwarte cross doe ik weer, heb ook begrepen dat Siegfried en ik vanuit de ZC-organisatie ook weer welkom zijn.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:01 schreef fraubitch het volgende:
Zwarte cross doe ik weer, heb ook begrepen dat Siegfried en ik vanuit de ZC-organisatie ook weer welkom zijn.
als je wat hebt en je wilt het delen. graag! wie weet kan sport er wat mee! Doe ook gelijk een cctje dan naar sport@fok.nlquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:30 schreef Erasmo het volgende:
Ik ga nu richting Ajax-Heracles, camera gaat mee dus misschien heb ik vanavond nog wat sfeershotjes(kan niks garanderen)
En ontvangenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
als je wat hebt en je wilt het delen. graag! wie weet kan sport er wat mee! Doe ook gelijk een cctje dan naar sport@fok.nl
Ik heb ook wel interesse, qua organisatie zit ik er ook vlakbij. Mijn collega werkt mee vanuit de gemeente aan de Zwarte Crossquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die willen we zeker weer verslaan, en als het jullie beviel dan gaan wij die organisatie weer prikkelen
Je hebt PM.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:00 schreef Xilantof het volgende:
Fotoreportage optreden Edsilia Rombley
Gezocht: één fotograaf die een optreden van Edsilia Rombley op de foto wil zetten!
Er is mogelijkheid tot één van de hieronder genoteerde data.
Dit geheel zal combineert worden een interview met Edsilia Rombley.
Zaterdag 14 maart: Zaantheater - Zaandam
Je hebt een PBquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:11 schreef Xilantof het volgende:
Fotoreportage Elf FantasyFair 2009
Dit jaar vindt op 25 en 26 april 2009 opnieuw het Elf FantasyFair plaats in Haarzuilens.
We mogen er 2 fotografen heen sturen!
Lijkt dit je wat?
PM me dan even!
Het parcours zit dusdanig in elkaar dat de twee fok-fotografen in de finale een taakverdeling moeten maken. Het gedeelte van het parcours waar de beslissing zal vallen ligt hemelsbreed zo'n 4-500m van de finish af. In de laatste 3-4 ronden zal dus 1 fok-fotograaf in de buurt van de finish moeten staan, de ander aan de achterkant van het parcours (met wat afdalingen/beklimmingen en een trap).quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef Xilantof het volgende:
Er loopt nog iemand van FOK! rond waarmee je op kan trekken.
Lijkt me leuk.. Nog nooit eerder gedaan maar lijkt me een mooie ervaring.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:11 schreef Xilantof het volgende:
Fotoreportage Elf FantasyFair 2009
Dit jaar vindt op 25 en 26 april 2009 opnieuw het Elf FantasyFair plaats in Haarzuilens.
We mogen er 2 fotografen heen sturen!
Lijkt dit je wat?
PM me dan even!
ik zag deze. ik woon er 10 km vandaan en ik zag huizehoge vlammen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:04 schreef Ynske het volgende:
Misschien iemand die in Alphen woont? Zeer grote brand Produktieweg - Alphen a/d Rijn
Ik werk in Amsterdam Zuidoost, tot rond 18:00 uur. Als tijd en locatie t.o.v. mijn werk gunstig zijn, kan ik wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:29 schreef Xilantof het volgende:
20 februari is er een persdag met Delain.
Zij brengen op 20 maart een nieuw album uit "April rain".
Vrijdag 20 februari is er een interviewer om hen eens aan de tand te voelen. Graag zouden wij daar ook foto's van hebben!
Dit zal in Amsterdam plaats gaan vinden. Exacte plaats en tijd worden later bekend gemaakt!
Iemand nu al interesse?
De locatie is verplaatst naar Naarden, kantoor van Rough Trade, makkelijk te bereiken met de trein blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:29 schreef Xilantof het volgende:
20 februari is er een persdag met Delain.
Zij brengen op 20 maart een nieuw album uit "April rain".
Vrijdag 20 februari is er een interviewer om hen eens aan de tand te voelen. Graag zouden wij daar ook foto's van hebben!
Dit zal in Amsterdam plaats gaan vinden. Exacte plaats en tijd worden later bekend gemaakt!
Iemand nu al interesse?
Het is nu dus ineens in Naarden...dan kan je vast niet of welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:41 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Ik werk in Amsterdam Zuidoost, tot rond 18:00 uur. Als tijd en locatie t.o.v. mijn werk gunstig zijn, kan ik wel.
Ik woon in Almere, dus Naarden is ook geen probleem, als de tijd gunstig is.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:54 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Het is nu dus ineens in Naarden...dan kan je vast niet of wel?
Maar zolang ik geen tijd (en adres) weet, kan ik geen toe- of afzegging doen. Graag een PMetje of een post hier m.b.t. tijd en exacte locatie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:31 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Ik woon in Almere, dus Naarden is ook geen probleem, als de tijd gunstig is.
Parkeren zal iig veel makkelijker zijn, verwacht ik.
Tot vanmiddag!quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:31 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Ik woon in Almere, dus Naarden is ook geen probleem, als de tijd gunstig is.
Parkeren zal iig veel makkelijker zijn, verwacht ik.
Done...quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:00 schreef Xilantof het volgende:
Fotoreportage opnames "De hel van '63"
---8<---
Kun jij op 1 van deze dagen? En lijkt dit je leuk om te doen? PM dan even!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:01 schreef sanger het volgende:
Ik zit in de buurt, kan weg van het werk MAAR ben mijn camera vergeten
Ja zekerquote:
Er is nog een plekje hiervoor vrij!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:15 schreef Xilantof het volgende:
Fotoreportage CastleFest
Op 31 juli, 1 en 2 augustus 2009 vindt CastleFest plaats in Kasteel Keukenhof in Lisse.
http://www.castlefest.nl/
Ook hier mogen we 2 fotograferen sturen!
Interesse PM even!
Ik ga er even achteraan fraubitch, kijken of er wat te regelen valtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:32 schreef fraubitch het volgende:
ik ga naar paaspop dit jaar. als iemand mij een perspas kan regelen zodat ik vooraan mag fotograferen zorg ik dat jullie de foto's krijgen!
Stuur deze graag even naar fokfotograaf@fok.nlquote:Op zondag 8 maart 2009 18:22 schreef mug89 het volgende:
Vandaag naar winter finalerace geweest op Zandvoort (helaas niet tot het einde kunnen blijven, dus heb geen huldiging oid) maar wellicht toch gewild?
hoor het wel.
Richard.
Heb je mijn PM gezien over EFF?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:44 schreef Xilantof het volgende:
Even een algemene melding m.b.t. het aankomende festivalseizoen.
Uiteraard willen we hier ook veel verslagen van kunnen maken. Het gaat alleen niet lukken om voor elk festival een accreditatie aan te vragen. We zijn wel bezig hoe we dit zoveel mogelijk wel voor elkaar kunnen krijgen. Hierover zal dan een melding komen in het topic hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |