abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 januari 2009 @ 00:33:25 #1
86033 DigiPire
Zo kan-ie wel weer!
pi_65363730
FOK!fotografen!

Vorige topic: Fok! Fotografen gezocht #3

Wat is dit eigenlijk voor iets?
De FOK!fotografen zijn users die hebben aangegeven dat ze wel eens foto's voor FOK! willen maken. Hierbij moet je vooral denken aan nieuwsitems en reportages. Zodra er bij ons iets langskomt dat interessant is zullen wij een oproep plaatsen zodat de FOK!fotografen daarop kunnen reageren. In sommige gevallen zullen wij zelf mensen selecteren. Dit in geval dat de organisatie van bijv. een evenement dusdanige verwachtingen heeft dat wij, om de relatie goed en vruchtbaar te houden, wel iemand op pad willen sturen waarvan we zeker zijn dat deze persoon kwaliteit zal leveren. Dit klinkt hard, maar in de realiteit zal de uitleg logisch blijken.
We zullen in elk geval niemand weren om zich bij de FOK!fotografen aan te sluiten. Hoe meer hoe beter, 't nieuws is overal in het land.

Hoe kom ik op de lijst te staan?
Mail even naar: fokfotograaf@fok.nl
Of PM naar: FOKfotograaf
Als je één van deze opties gebruikt ben je er zeker van dat de betrokken personen (Xilantof en Suveillance-Fiets) je bericht beide krijgen.

Zet in je bericht in elk geval je nickname en de regio waarin je actief wilt zijn. Ook vernemen we graag voor welke soorten foto's je mee wilt doen te weten: Evenementen, sport, showbizz en nieuws of reportage.

Ja, leuk die termen... Maar wat moet ik eronder verstaan?
Evenementen: grote evenementen zoals het bevrijdingsfestival.
Sport: sportevenementen.
Showbizz: bijvoorbeeld fotoverslagen bij premières of presentaties.
Nieuws: allerhande gebeurtenissen die nieuwswaardige zijn, bijv. ter ondersteuning van een nieuwsbericht
Reportage: je hebt zelf een briljant idee voor een (nieuws/frontpage)waardige reportage? Er is een demonstratie of gebeurtenis waar een mooie fotoserie in zit? etc.

Wat krijg ik er voor terug?
We kunnen geen geld of onkostenvergoeding bieden. Wat we wel bieden is een gigantisch publiek waaraan jouw foto's getoond worden. Daarbij zorgen wij voor duidelijke naamsvermelding en minimaal één link naar je persoonlijke website.

Het hoe en wat m.b.t. de foto's
Mail je foto's naar het eerder genoemde e-mailadres: Fokfotograaf@fok.nl
Zet in je mail even kort en bondig waar de foto's van zijn.

Zorg voor JPEG of PNG's met de volgende formaten.
Voor de:
FP, 440 pixels
SPO, 450 pixels
Forum, 610 pixels

Let op: Er morgen géén watermerken in de foto's zichtbaar zijn. Wij zorgen bij het bericht voor voldoende naamsvermelding en minimaal één link naar je eigen website.

De foto's zullen geupload worden naar de servers van FOK!. Dit zodat de foto's altijd zichtbaar zullen zijn.
FOK! behoudt het recht om foto's te bewerken, aan te passen en te voorzien van een watermerk. Dit houdt dus bijv. in: bijsnijden en toepassen in een overzichtsfoto.

Houdt bij het fotograferen rekening met eventuele gemaakte afspraken die gemaakt zijn tussen jou en een organisatie. Zodra jij iets toestuurt wat van een organisatie niet zou mogen blijf jij verantwoordelijk voor de foto.
Ook zodra je een contract moet ondertekenen om ergens foto's van te mogen maken blijf je als fotograaf en ondergetekende verantwoordelijk voor de handhaving van deze contracten. Zodra je de foto's zelf ergens anders plaatst ben je zelf verantwoordelijk.

Wat kun je wel en niet van FOK! verwachten?
Wij gaan niet voor elk concert of festivalletje accreditatie regelen. Mochten jullie hiervan zelf foto's willen maken, dan is dit op eigen kosten. Je kan uiteraard altijd van te voren of achteraf informeren of FOK! je foto's wilt gebruiken. (E.e.a. als hierboven vermeld). Is dit niet zo zijn ze altijd welkom in een showcase in Fotografie.
Voor de concerten en evenementen die wél interessant zijn voor FOK! wordt e.e.a. geregeld door de PR-afdeling van FOK!. Indien hiervoor FOK!fotografen nodig zijn zullen deze gevraagd worden.

Hoe gaat FOK! met mijn foto's om en hoe zit het met mijn rechten?
Zodra je je foto's instuurt voor publicatie op FOK! volgens dit FOK!fotografen-concept ga je met het volgende akkoord:
- Je verleent middels insturen van je foto's FOK! het gebruiksrecht van je foto's. Dat houdt in dat FOK! de foto's meer dan eens mag gebruiken op FOK!.
- De foto's blijven eigendom van de fotograaf.
- Je mag je foto's ook elders (bijv. eigen portfolio of website) plaatsen, echter voor opdrachten waarvoor FOK! persaccreditatie heeft gezorgd wordt verwacht dat FOK! wel de exclusiviteit van de foto's behoudt.
- Mocht het geval zich voordoen dat FOK! benaderd wordt door derden die jouw foto('s) willen gebruiken dan zal de rechtmatige eigenaar altijd benaderd worden en zal hem toekomen wat hem toebehoort.
- Als je namens FOK! ergens fotografeert blijf je zelf verantwoordelijk voor eventuele schade of onkosten die je maakt. FOK! accepteert daarin geen verantwoordelijkheid.
- Alle foto's gemaakt in opdracht van FOK! of voor FOK! worden gemaakt op eigen risico.
- Alle foto's die je FOK! toestuurt mogen als in deze post beschreven door FOK! worden gebruikt.
- Je bent zelf verantwoordelijk voor het handhaven van ondertekende contracten.
The worst day diving is better than the best day working
  FOK!fotograaf zaterdag 24 januari 2009 @ 21:25:59 #2
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_65367879
teevaaupee
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  FOK!fotograaf zondag 25 januari 2009 @ 00:17:20 #3
18921 freud
Who's John Galt?
pi_65373752
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:29 schreef DigiPire het volgende:

[..]

WTF?!? Voor wie gaat: Image-tankje meenemen dus: kaartje kopiëren, formatteren en dan pas weggaan ("Shit, foutje gemaakt, kaartje geformatteerd. Geen foto's...")
Je paspoort afgeven is nog strafbaar ook.
En toen gooide ik 'm dicht... Vervolg: Fok! Fotografen gezocht #4
Precies, dat had ik dus ook. Als ze ze perse direct willen hebben, wil ik best mijn RAW's dumpen op een door hun daarvoor ingerichte faciliteit. Een paspoort inleveren is dus GEEN optie. Ook UDC heeft hetzelfde beleid, en daar heb ik echt flink ruzie mee gehad. Totaal trieste handel, maar goed, ik hou het bij Loveland en Extrema, die hebben het beter en professioneler geregeld.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_65377927
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:17 schreef freud het volgende:

[..]

Precies, dat had ik dus ook. Als ze ze perse direct willen hebben, wil ik best mijn RAW's dumpen op een door hun daarvoor ingerichte faciliteit. Een paspoort inleveren is dus GEEN optie. Ook UDC heeft hetzelfde beleid, en daar heb ik echt flink ruzie mee gehad. Totaal trieste handel, maar goed, ik hou het bij Loveland en Extrema, die hebben het beter en professioneler geregeld.
Ik vraag me eerder af waarom ze dat allemaal willen hebben en of hun in hun recht staan, ik zou er persoonlijk niet zo blij mee zijn eerlijk gezegd...
pi_65378297
Ondanks mijn chronische gebrek aan tijd wil ik toch op de hoogte blijven van dit topic.
Het lijkt me toch eens een keer leuk iets in opdracht van Fok! te schieten
  zondag 25 januari 2009 @ 12:32:47 #6
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_65380827
quote:
28-02-2009 Veenendaal Rallysprint

maart 2009
20-03-2009 Tank S rally + sprint

april 2009
04-04-2009 LG Almere Rally

mei 2009
02-05-2009 Proflex Merwede Rally

juni 2009
05-06-2009 Paradigit-ELE Rally 2009
19-06-2009 Ypres Westhoek Rally 2009
20-06-2009 Vechtdal Sprint

juli 2009
11-07-2009 Exotic Green Rally
12-07-2009 Plus Roosendaal sprint

september 2009
06-09-2009 Amsterdam
19-09-2009 Hellendoorn Rally

oktober 2009
17-10-2009 Veenhuizen Groep Nederland Rally

november 2009
07-11-2009 Conrad Euregio Rally
Vergeet deze niet:

19 april: Opening RallyRacing seizoen 2009
17 mei: 2e wedstrijd voor het N.K. RallyRacing
21 juni: 3e wedstrijd voor het N.K. RallyRacing
19 juli: 4e wedstrijd voor het n.k. RallyRacing

link

Allen op het Eurocircuit in Valkenswaard.
pi_65393911
TVP!

En nogmaals de vraag of de Pinkpop persconferentie al gecovered is?
  zondag 25 januari 2009 @ 20:25:37 #8
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_65397341
quote:
Op zondag 25 januari 2009 09:35 schreef Fonzie27 het volgende:

[..]

Ik vraag me eerder af waarom ze dat allemaal willen hebben en of hun in hun recht staan, ik zou er persoonlijk niet zo blij mee zijn eerlijk gezegd...
Je hoeft je fotos niet af te staan, want je hoeft niet eens te gaan. Maar als ze jouw fotos gebruiken misbruiken zonder jouw toestemming dan heb je een aardige case, lijkt me zo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_65397647
quote:
Op zondag 25 januari 2009 12:32 schreef Emme-r-tje het volgende:

[..]

Vergeet deze niet:

19 april: Opening RallyRacing seizoen 2009
17 mei: 2e wedstrijd voor het N.K. RallyRacing
21 juni: 3e wedstrijd voor het N.K. RallyRacing
19 juli: 4e wedstrijd voor het n.k. RallyRacing

link

Allen op het Eurocircuit in Valkenswaard.
Ik noteer

Dat gebied ken ik tenminste
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 25 januari 2009 @ 20:44:16 #10
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_65397918
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik noteer

Dat gebied ken ik tenminste
Ik heeft ook genoteerd Lekker dichtbij.. En altijd leuk op het Eurocircuit.
  FOK!fotograaf zondag 25 januari 2009 @ 23:29:04 #11
73911 ultra_ivo
pi_65404177
Voor mij vallen ze iets te vroeg in het jaar, dan ben ik nog bezig met fietsen (of wielrennen fotograferen).
  zondag 25 januari 2009 @ 23:34:35 #12
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65404387
TVP!
quote:
Op zondag 25 januari 2009 @ 00:17 schreef freud het volgende:

[..]

Doen ze dat echt?
Dan neem ik gewoon mn paspoort niet mee
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_65423670
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:25 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Je hoeft je fotos niet af te staan, want je hoeft niet eens te gaan. Maar als ze jouw fotos gebruiken misbruiken zonder jouw toestemming dan heb je een aardige case, lijkt me zo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaan was al geen optie (verstandkiezen zijn erdan net uit ) dus een case zal daar niet zo snel aanwezig zijn.....;)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 26 januari 2009 @ 16:29:54 #14
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65424028
misschien een stomme vraag, maar binnenkort staat de carnaval weer voor de deur in het zuiden des lands.
willen jullie daar ook nog iets van hebben?
zo ja, wil ik graag weten wat, eventueel waar, k ben daar nl al bezig en heb altijd interesse!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf maandag 26 januari 2009 @ 16:59:27 #15
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65425199
quote:
Op zondag 25 januari 2009 18:49 schreef Siegfried het volgende:
TVP!

Ga ik navragen!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf maandag 26 januari 2009 @ 17:00:05 #16
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65425229
@Ynkse: er zullen vast nieuwsberichten verschijnen m.b.t. carnaval. Als we die kunnen vergezellen van foto's die door iemand van FOK! gemaakt zijn zou dat prachtig zijn.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 26 januari 2009 @ 17:04:27 #17
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65425420
quote:
Op maandag 26 januari 2009 17:00 schreef Xilantof het volgende:
@Ynkse: er zullen vast nieuwsberichten verschijnen m.b.t. carnaval. Als we die kunnen vergezellen van foto's die door iemand van FOK! gemaakt zijn zou dat prachtig zijn.
ok, ik ga iig de optocht in Heerlen op zondag 22 feb doen
eventueel nog de lichtstoet op carnavals dinsdag
en smaandags ben ik ook wel weer ergens te vinden
k wil graag wat aanleveren
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf maandag 26 januari 2009 @ 17:19:57 #18
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65425964
28 januari 2009
Club Noa Leeuwarden
22.00 tot 03.00

Het betreft dit feest:
Verkiezing van het lekkerste schoolmeisje
quote:
Het is elk jaar weer een feest voor het oog, de verkiezing van het leukste schoolmeisje. De mooiste meisjes van de klas strijden dan om de titel Schoolmeisje van het Jaar. Aanstaande woensdag is de finale in Club Noa in Leeuwarden, waar de laatste tien deelneemsters strijden om de overwinning.

Veel hoef je er niet voor te doen: knap zijn, lief lachen en ongeveer 20 jaar oud. Opmerkelijk is wel dat 9 van de 10 finalisten uit Friesland komen. Blijkbaar doet de frisse lucht van het Friese platteland jonge meisjes mooi opdrogen.

Televisiezender Mercurius uit Leeuwarden zal de verkiezing live uitzenden. De schoolmeisjes zijn te bewonderen op de site van de organisatie, waar de mogelijk verliefd geworden FOK!ker zo kan doorklikken naar Hyves of MSN.

Wil je er meer over weten? Luister dan vanavond tussen 20:00 en 22:00 uur naar FOK!radio.
Laat het even weten als je interesse hebt. Dan gaan wij aan de gang hier.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_65428164
quote:
Op zondag 25 januari 2009 00:17 schreef freud het volgende:
...
Ook UDC heeft hetzelfde beleid, en daar heb ik echt flink ruzie mee gehad.
...
Daar heb ik geen last van gehad op Ground Zero in 2007 met het afgeven van IDkaart, wel het kopieren van foto`s op een laptop. Voor mij hadden die foto`s verder geen waarde en heb ik alles op RAW geschoten met de 5D en dat gekopieerd. De meid die er was om te kopieren had een ander humeur na een half uur kopieren En ik was de eerste die langs kwam om te kopieren, ik ging met een goed gevoel weer naar huis iig, wel jammer genoeg voor de zonsopgang al.
  FOK!fotograaf maandag 26 januari 2009 @ 18:47:28 #20
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65428746
quote:
Op maandag 26 januari 2009 16:59 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ga ik navragen!
Is al gedekt helaas
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 26 januari 2009 @ 22:53:20 #21
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_65438837
quote:
Op maandag 26 januari 2009 18:47 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Is al gedekt helaas
is het een beetje wie de crew kent gaat voor voor de leuke dingen? of maken we daar ook echt kans op?

aangezien er soms meerdere malen om iets gevraagd word. en er dan veel later een keer komt te staan dat er al iemand voor gevonden is.
pi_65442938
quote:
Op zondag 25 januari 2009 18:49 schreef Siegfried het volgende:
Xilantof?
  dinsdag 27 januari 2009 @ 01:02:56 #23
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_65442969
Het antwoord staat er al hoor
quote:
Op maandag 26 januari 2009 @ 18:47 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Is al gedekt helaas
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_65443156
Oeps Compleet overheen gelezen.

Ik ben er sowieso om te fotograferen, dus mochten er nog foto's nodig zijn dan moet er maar even gemaild worden
  FOK!fotograaf dinsdag 27 januari 2009 @ 05:52:30 #25
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65444118
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 01:17 schreef Siegfried het volgende:
Oeps Compleet overheen gelezen.

Ik ben er sowieso om te fotograferen, dus mochten er nog foto's nodig zijn dan moet er maar even gemaild worden
Als dat zou kunnen heel graag. Ik kan niet direct beloven dat deze foto's (ook) gebruikt worden. Maar als we ze als aanvulling mogen heel graag. PM me als je de details betreffende dit wil weten.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf dinsdag 27 januari 2009 @ 05:55:26 #26
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65444122
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:53 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

is het een beetje wie de crew kent gaat voor voor de leuke dingen? of maken we daar ook echt kans op?

aangezien er soms meerdere malen om iets gevraagd word. en er dan veel later een keer komt te staan dat er al iemand voor gevonden is.
Zoals in de OP staat gaan we niet op elke vraag in om toegang e.d. te regelen.
Dat er al regelmatig iets gevraagd is wat al gedekt wordt ben ik niet met je eens.

FOK! krijgt veel persberichten binnen waaruit wij selecteren wat voor FOK! interessant is. Aan de hand daarvan wordt op betreffende afdeling gekeken naar de bezetting; fotograaf/schrijvende pers.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf dinsdag 27 januari 2009 @ 20:15:47 #27
18921 freud
Who's John Galt?
pi_65467652
quote:
Op zondag 25 januari 2009 23:34 schreef MissBliss het volgende:
TVP!
[..]

Doen ze dat echt?
Dan neem ik gewoon mn paspoort niet mee
Haha, als ze er van tevoren niets over roepen, dan kunnen ze er aan de deur niet om zeuren .
quote:
Op maandag 26 januari 2009 18:31 schreef RubberDuckey het volgende:

[..]

Daar heb ik geen last van gehad op Ground Zero in 2007 met het afgeven van IDkaart, wel het kopieren van foto`s op een laptop. Voor mij hadden die foto`s verder geen waarde en heb ik alles op RAW geschoten met de 5D en dat gekopieerd. De meid die er was om te kopieren had een ander humeur na een half uur kopieren En ik was de eerste die langs kwam om te kopieren, ik ging met een goed gevoel weer naar huis iig, wel jammer genoeg voor de zonsopgang al.
Haha, nou, heb met UDC ook wel debiele mailwisselingen gehad. Ze eisten bijvoorbeeld dat ik alle full res pics zou mailen . Maar ik hoop dat ze er dit seizoen een beetje vanaf stappen dat debiele gedoe.

Xil, kan je eens navragen of er interesse is in Pinkpop Classic?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  FOK!fotograaf dinsdag 27 januari 2009 @ 20:22:19 #28
842 Zorro
Z
pi_65467910
Ik houd me alvast weer aanbevolen voor het Arrow Rock Festival en wellicht Bospop?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  FOK!fotograaf dinsdag 27 januari 2009 @ 20:24:28 #29
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65468010
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:15 schreef freud het volgende:

[..]

Haha, als ze er van tevoren niets over roepen, dan kunnen ze er aan de deur niet om zeuren .
[..]

Haha, nou, heb met UDC ook wel debiele mailwisselingen gehad. Ze eisten bijvoorbeeld dat ik alle full res pics zou mailen . Maar ik hoop dat ze er dit seizoen een beetje vanaf stappen dat debiele gedoe.

Xil, kan je eens navragen of er interesse is in Pinkpop Classic?
Pinkpop Classics is i.v.m. de organisatie (daar) voor FOK! alleen voor reviewers toegankelijk. We hopen dit in de toekomst uiteraard wel te veranderen.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf dinsdag 27 januari 2009 @ 20:26:36 #30
18921 freud
Who's John Galt?
pi_65468111
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:24 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Pinkpop Classics is i.v.m. de organisatie (daar) voor FOK! alleen voor reviewers toegankelijk. We hopen dit in de toekomst uiteraard wel te veranderen.
Hmm, reviewer met een sneaky ass goeie compact een optie
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  FOK!fotograaf dinsdag 27 januari 2009 @ 20:27:16 #31
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65468135
Even algemeen m.b.t. het "festival seizoen". We gaan proberen voor een aantal festivals wat te regelen. Ik kan van te voren nog niets toezeggen omdat er in het verleden al contacten zijn geweest vanuit andere onderdelen van FOK! en daarmee afspraken e.d. liggen.

Wat ik graag zou willen is gewoon even "festivals schreeuwen". Dan kan ik hier de molen aan de gang zetten wat de contacten zijn en of er wat te regelen valt.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_65469090
De diverse bevrijdingsfestivals, Pinkpop, Lowlands, Zwarte Cross, Parkpop, Werchter, Paaspop, Graspop, Waldrock, deBeschaving, Sziget wellicht?
pi_65469142
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:27 schreef Xilantof het volgende:

Wat ik graag zou willen is gewoon even "festivals schreeuwen". Dan kan ik hier de molen aan de gang zetten wat de contacten zijn en of er wat te regelen valt.
Je bedoelt met festivals schreeuwen een overzicht van alle festivals? Bij deze dan

Voor de regio Den Haag heb je:
- Plein Open - http://www.pleinopen.nl/
- Langweiligkeit - http://www.langweiligkeit.eu/
- Crossing Border (18-21 nov) - http://www.crossingborder.nl/
- The Hague Jazz (22/23 mei) met een preview op 20/5 - http://www.thehaguejazz.com/
- Pure Jazz - http://www.purejazz.nl/
- Parkpop (28/6) - http://www.parkpop.nl/
- Koninginnenach (29/4) - http://www.koninginnenach.nl/
- Bluesfestival Delft (13/14 februari) - http://www.delftblues.nl/
- Delft Jazz (14-16 aug) - http://www.jazzfestivaldelft.nl/
- Westerpop (28/29 aug) - http://www.westerpop.nl/
- Kaderock

Verder nog:
- Elf Fantasy Fair Haarzuilen (25/26 april) - http://www.elffantasyfair.com/
- Elf Fantasy Fair - Arcen (19/20 september) - http://www.elffantasyfair.com/
- Open Dagen Landmacht (6/7 juni in Amersfoort) - http://www.defensie.nl/landmacht/landmachtdagen/
- Open Dagen Luchtmacht (19/20 juni op luchtmachtbasis Volkel) - http://www.defensie.nl/luchtmacht/luchtmachtdagen/
- Open Dagen Kon. Marine (10-12 juli in Den Helder) - http://www.defensie.nl/marine/marinedagen/
- OranjePop in Nijmegen (30 april) - http://www.oranjepop-nijmegen.nl/
- Diverse bevrijdingsfestivallen (5 mei)
- Oerol (12-21/6) - http://www.oerol.nl/
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!fotograaf dinsdag 27 januari 2009 @ 20:52:42 #34
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65469241
Damn, dat gaat al vlot
Blijf ze maar strooien. Ik ga hier gewoon overleggen en kijken wat we kunnen doen, als er iets te melden valt zal dat hier te lezen zijn.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_65470357
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je bedoelt met festivals schreeuwen een overzicht van alle festivals? Bij deze dan

....een heleboel....
En dan hebben we Appelpop nog http://www.appelpop.nl/
pi_65470666
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:17 schreef Fonzie27 het volgende:

[..]

En dan hebben we Appelpop nog http://www.appelpop.nl/
Hoe kan ik die vergeten.
Daar was ik vorig jaar nog om te fotograferen
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 27 januari 2009 @ 21:32:20 #37
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65471014
tvp' tje
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  FOK!fotograaf dinsdag 27 januari 2009 @ 22:42:30 #38
18921 freud
Who's John Galt?
pi_65474076
Go P!!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_65474173
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 21:24 schreef Siegfried het volgende:

[..]

Hoe kan ik die vergeten.
Daar was ik vorig jaar nog om te fotograferen
Wilder er graag bij zijn maar helaas, er was voor mij geen plek meer. Is toch een thuiswedstrijd voor me, woon er nog kilometer vandaan. Dit jaar weer beter
pi_65474414
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:42 schreef freud het volgende:
Go P!!
Standaard agendawerk bij mij op dit moment Met name land- en luchtmachtdagen
  dinsdag 27 januari 2009 @ 22:49:35 #41
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_65474448
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Standaard agendawerk bij mij op dit moment Met name land- en luchtmachtdagen
bij bandjes, roep dan eff. heb ik wel weer zin in
pi_65474520
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:49 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

bij bandjes, roep dan eff. heb ik wel weer zin in
Dat Bluesfestival in Delft, Delft Jazz en Westerpop zijn sowieso mogelijkheden Allemaal gratis toegankelijk
  dinsdag 27 januari 2009 @ 22:53:37 #43
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_65474622
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 22:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat Bluesfestival in Delft, Delft Jazz en Westerpop zijn sowieso mogelijkheden Allemaal gratis toegankelijk
zal eens een agenda gaan maken en vrij regelen waar noodzakelijk
  FOK!fotograaf woensdag 28 januari 2009 @ 05:47:36 #44
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65479779
Bij de gratis festivals in de Regio Den Haag zal ik zelf ook wel verschijnen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf woensdag 28 januari 2009 @ 16:01:53 #45
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_65495870
Zwarte cross doe ik weer, heb ook begrepen dat Siegfried en ik vanuit de ZC-organisatie ook weer welkom zijn.
  FOK!fotograaf woensdag 28 januari 2009 @ 16:39:36 #46
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65497218
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:01 schreef fraubitch het volgende:
Zwarte cross doe ik weer, heb ook begrepen dat Siegfried en ik vanuit de ZC-organisatie ook weer welkom zijn.
Die willen we zeker weer verslaan, en als het jullie beviel dan gaan wij die organisatie weer prikkelen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_65499641
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:01 schreef fraubitch het volgende:
Was zeer geslaagd!
  FOK!fotograaf woensdag 28 januari 2009 @ 18:58:09 #48
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_65501843
Het Indian Summer Festival staat volgens mij ook dit jaar weer op mijn agenda...
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
Fotooz
- Fotowerk Indian Summer Festivals -
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:30:25 #49
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_65701097
Ik ga nu richting Ajax-Heracles, camera gaat mee dus misschien heb ik vanavond nog wat sfeershotjes(kan niks garanderen)
  FOK!fotograaf dinsdag 3 februari 2009 @ 18:31:37 #50
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65701153
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:30 schreef Erasmo het volgende:
Ik ga nu richting Ajax-Heracles, camera gaat mee dus misschien heb ik vanavond nog wat sfeershotjes(kan niks garanderen)
als je wat hebt en je wilt het delen. graag! wie weet kan sport er wat mee! Doe ook gelijk een cctje dan naar sport@fok.nl
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 3 februari 2009 @ 23:41:23 #51
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_65716261
SPO in de SP, staat dat voor sport?
  woensdag 4 februari 2009 @ 00:46:11 #52
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_65718137
Ben weer terug, hoofdconclusie is dat vanaf de 2e ring met een 18-200 lastig fotograferen is
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:37:44 #53
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_65725830
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:31 schreef Xilantof het volgende:

[..]

als je wat hebt en je wilt het delen. graag! wie weet kan sport er wat mee! Doe ook gelijk een cctje dan naar sport@fok.nl
En ontvangen
Zal er zometeen wat van maken.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  FOK!fotograaf woensdag 4 februari 2009 @ 20:00:23 #54
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65743073
Fotoreportage optreden Edsilia Rombley

Gezocht: één fotograaf die een optreden van Edsilia Rombley op de foto wil zetten!

Er is mogelijkheid tot één van de hieronder genoteerde data.
Dit geheel zal combineert worden een interview met Edsilia Rombley.

Vrijdag 13 februari: Kennemer Theater - Beverwijk
Donderdag 19 februari: De Lampegiet - Veenendaal
Zaterdag 21 februari: De Oosterpoort - Groningen
Vrijdag 27 februari: Stadsschouwburg - Haarlem
Zaterdag 28 februari: Schouwburg De Lawei - Drachten
Donderdag 5 maart: Theater De Leest - Waalwijk
Vrijdag 6 maart: De Nieuwe Doelen - Gorkum
Zaterdag 7 maart: Theater Castellum - Alphen a/d Rijn
Zaterdag 14 maart: Zaantheater - Zaandam
Vrijdag 20 maart: Schouwburg Kunstmin - Dordrecht

Lijkt dit je wat? En kun je op één van de bovenstaande data? PM dan even!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf woensdag 4 februari 2009 @ 20:00:37 #55
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65743078
Fotoreportage opnames "De hel van '63"

Halverwege februari vinden de opnames plaats van "De hel van '63" in Friesland en Biddinghuizen
De film gaat over de twaalfde Elfstedentocht in 1963. De tocht werd bekend als de meest barre ooit door de extreem lage temperaturen en het hoge percentage uitvallers. Slechts 69 deelnemers bemachtigden een kruisje.

Er zullen meerder opnamedagen zijn, voornamelijk in het weekend, namelijk:
Ma 23 februari Biddinghuizen
Vr 27 februari Hindelopen
Za 28 februari Harlingen
Zo 1 maart Sloten
Za 28 maart Sneek
Zo 29 maart Dokkum

Kun jij op 1 van deze dagen? En lijkt dit je leuk om te doen? PM dan even!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf woensdag 4 februari 2009 @ 20:01:01 #56
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65743094
Fotoreportage FHM Buurmeisjesfinalefeest

Om vrijdag 6 februari vindt het jaarlijkse FHM Buurmeisjesfinelefeest plaatst in Club Planet in Uitgeest (23.00-04.00 uur).
http://www.fhmbuurmeisje.nl/index.php

Hier zal o.a. het FHM Buurmeisje van het Jaar bekend gemaakt worden en zullen in elk geval de volgende dj's optreden: Erick E, Lucky Charmes, Eric van Kleef en Leo Vanderweijden.

Lijkt het jou leuk om hiervan verslag te doen? PM dan even!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf woensdag 4 februari 2009 @ 20:11:21 #57
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65743458
Fotoreportage Elf FantasyFair 2009

Dit jaar vindt op 25 en 26 april 2009 opnieuw het Elf FantasyFair plaats in Haarzuilens.

We mogen er 2 fotografen heen sturen!

Lijkt dit je wat?
PM me dan even!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf woensdag 4 februari 2009 @ 20:15:31 #58
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65743637
Fotoreportage CastleFest

Op 31 juli, 1 en 2 augustus 2009 vindt CastleFest plaats in Kasteel Keukenhof in Lisse.

http://www.castlefest.nl/

Ook hier mogen we 2 fotograferen sturen!
Interesse PM even!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf woensdag 4 februari 2009 @ 20:24:20 #59
148247 taxibabe
pi_65744042
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:39 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Die willen we zeker weer verslaan, en als het jullie beviel dan gaan wij die organisatie weer prikkelen
Ik heb ook wel interesse, qua organisatie zit ik er ook vlakbij. Mijn collega werkt mee vanuit de gemeente aan de Zwarte Cross
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:22:13 #60
86033 DigiPire
Zo kan-ie wel weer!
pi_65748677
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:00 schreef Xilantof het volgende:
Fotoreportage optreden Edsilia Rombley

Gezocht: één fotograaf die een optreden van Edsilia Rombley op de foto wil zetten!

Er is mogelijkheid tot één van de hieronder genoteerde data.
Dit geheel zal combineert worden een interview met Edsilia Rombley.

Zaterdag 14 maart: Zaantheater - Zaandam
Je hebt PM.
pi_65761325
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:11 schreef Xilantof het volgende:

Dit jaar vindt op 25 en 26 april 2009 opnieuw het Elf FantasyFair plaats in Haarzuilens.

Lijkt dit je wat?
PM me dan even!
Je hebt een PB
Ook voor Castlefest ...

Misschien ook nog leuk om Keltfest te regelen (van dezelfde organisatie als Castlefest)

[ Bericht 7% gewijzigd door Vinz78 op 05-02-2009 11:51:29 ]
  FOK!fotograaf donderdag 5 februari 2009 @ 12:49:34 #62
239270 ries89
pi_65763275
PB gestuurd voor de Elf fantasy fair.

Eventueel zou Castle fest me ook erg leuk lijken. Nog even afwachten hoe dat uitkomt en of er anderen zijn.
  FOK!fotograaf donderdag 5 februari 2009 @ 19:59:58 #63
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65778105
Fotoreportage Cyclocross te Heerlen

Dit jaar vindt op 14 februari het internationale CycloCross plaats in Heerlen.
Kijk voor meer informatie:
http://www.cyclocrossheerlen.nl/index.html

Er ligt een perskaart+parkeerkaart klaar voor de gene die hier graag een reportage van wilt maken!
Wie lijkt dit leuk?
Er loopt nog iemand van FOK! rond waarmee je op kan trekken.

PM dan even

[ Bericht 5% gewijzigd door Xilantof op 05-02-2009 21:21:53 ]
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_65785189
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef Xilantof het volgende:
Er loopt nog iemand van FOK! rond waarmee je op kan trekken.
Het parcours zit dusdanig in elkaar dat de twee fok-fotografen in de finale een taakverdeling moeten maken. Het gedeelte van het parcours waar de beslissing zal vallen ligt hemelsbreed zo'n 4-500m van de finish af. In de laatste 3-4 ronden zal dus 1 fok-fotograaf in de buurt van de finish moeten staan, de ander aan de achterkant van het parcours (met wat afdalingen/beklimmingen en een trap).
Tijdens de dag zijn er 3 koersen, je kunt je dus warmschieten voordat de profs voor je lens komen.
  FOK!fotograaf maandag 9 februari 2009 @ 10:44:13 #65
842 Zorro
Z
pi_65873889
Nog een festival waar ik belangstelling voor heb: Sonisphere
20 juni in het Goffertpark in Nijmegen. Met voorlopig iig o.a. Metallica en Slipknot
pi_65884352
Tvp.
pi_65952032
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:11 schreef Xilantof het volgende:

Lijkt dit je wat?
PM me dan even!
Lijkt me leuk.. Nog nooit eerder gedaan maar lijkt me een mooie ervaring.

PMetje gestuurd
To be or not to be.....
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 13 februari 2009 @ 19:04:02 #68
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66030608
Misschien iemand die in Alphen woont? Zeer grote brand Produktieweg - Alphen a/d Rijn
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 14 februari 2009 @ 17:03:44 #69
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_66057921
Ik plaats even een TVP. Goed initiatief is dit wat nog verder uitgebreid kan worden.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 19:41:09 #70
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_66062859
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 19:04 schreef Ynske het volgende:
Misschien iemand die in Alphen woont? Zeer grote brand Produktieweg - Alphen a/d Rijn
ik zag deze. ik woon er 10 km vandaan en ik zag huizehoge vlammen.

Maar ik moest naar een afspraak, dat was veel belangrijker
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  FOK!fotograaf dinsdag 17 februari 2009 @ 21:29:37 #71
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66175329
20 februari is er een persdag met Delain.
Zij brengen op 20 maart een nieuw album uit "April rain".

Vrijdag 20 februari is er een interviewer om hen eens aan de tand te voelen. Graag zouden wij daar ook foto's van hebben!

Dit zal in Amsterdam plaats gaan vinden. Exacte plaats en tijd worden later bekend gemaakt!
Iemand nu al interesse?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 17 februari 2009 @ 23:41:36 #72
86033 DigiPire
Zo kan-ie wel weer!
pi_66181641
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:29 schreef Xilantof het volgende:

Vrijdag 20 februari is er een interviewer om hen eens aan de tand te voelen. Graag zouden wij daar ook foto's van hebben!

Dit zal in Amsterdam plaats gaan vinden. Exacte plaats en tijd worden later bekend gemaakt!
Iemand nu al interesse?
Ik werk in Amsterdam Zuidoost, tot rond 18:00 uur. Als tijd en locatie t.o.v. mijn werk gunstig zijn, kan ik wel.
pi_66188464
tvp
pi_66190533
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:29 schreef Xilantof het volgende:

Iemand nu al interesse?
De locatie is verplaatst naar Naarden, kantoor van Rough Trade, makkelijk te bereiken met de trein blijkbaar.
pi_66190559
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:41 schreef DigiPire het volgende:

[..]

Ik werk in Amsterdam Zuidoost, tot rond 18:00 uur. Als tijd en locatie t.o.v. mijn werk gunstig zijn, kan ik wel.
Het is nu dus ineens in Naarden...dan kan je vast niet of wel ?
  woensdag 18 februari 2009 @ 12:31:12 #76
86033 DigiPire
Zo kan-ie wel weer!
pi_66193868
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 10:54 schreef Pink_Floyd het volgende:

[..]

Het is nu dus ineens in Naarden...dan kan je vast niet of wel ?
Ik woon in Almere, dus Naarden is ook geen probleem, als de tijd gunstig is.
Parkeren zal iig veel makkelijker zijn, verwacht ik.
  donderdag 19 februari 2009 @ 01:17:52 #77
86033 DigiPire
Zo kan-ie wel weer!
pi_66222425
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:31 schreef DigiPire het volgende:

[..]

Maar zolang ik geen tijd (en adres) weet, kan ik geen toe- of afzegging doen. Graag een PMetje of een post hier m.b.t. tijd en exacte locatie.
Als ik niet kan, roep ik dat hier, zodat een ander eventueel kan gaan.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 19 februari 2009 @ 12:31:15 #78
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66232756
HELP

Xil, ik zou het fijn vinden als je mijn email (2) van gister nog beantwoord! Aangezien ik het wel prettig vind deze vragen op tijd beantwoord te hebben voor vanavond, zodat ik ze ook nog kan doornemen!

Alvast bedankt
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf vrijdag 20 februari 2009 @ 02:43:06 #79
239270 ries89
pi_66263748
Mocht DigiPire niet kunnen zou ik het ook erg leuk vinden om Delain te doen. Vervoer is geen probleem voor mij. Ook meteen een PM gestuurd.
  vrijdag 20 februari 2009 @ 11:54:27 #80
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_66271483
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:31 schreef DigiPire het volgende:

[..]

Tot vanmiddag!
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  FOK!fotograaf dinsdag 24 februari 2009 @ 21:57:54 #81
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_66423934
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:00 schreef Xilantof het volgende:
Fotoreportage opnames "De hel van '63"
---8<---
Kun jij op 1 van deze dagen? En lijkt dit je leuk om te doen? PM dan even!
Done...
Fotooz
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 25 februari 2009 @ 11:49:24 #82
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66439339
iemand in de buurt van Schiphol? kan iemand misschien foto's maken van het gecrashte vliegtuig daar
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 25 februari 2009 @ 12:01:58 #83
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_66439876
Ik zit in de buurt, kan weg van het werk MAAR ben mijn camera vergeten
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 25 februari 2009 @ 12:02:17 #84
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66439895
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 12:01 schreef sanger het volgende:
Ik zit in de buurt, kan weg van het werk MAAR ben mijn camera vergeten
das balen
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 25 februari 2009 @ 13:19:47 #85
65960 sanger
pi_66442869
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 12:02 schreef Ynske het volgende:

[..]

das balen
Ja zeker
  FOK!fotograaf vrijdag 27 februari 2009 @ 09:37:26 #86
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_66510348
Ik heb een PM verstuurt. Je mag mij op het lijstje zetten!

p.s. is lowlands al vergeven?
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
  FOK!fotograaf maandag 2 maart 2009 @ 21:01:07 #87
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66631044
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:15 schreef Xilantof het volgende:
Fotoreportage CastleFest

Op 31 juli, 1 en 2 augustus 2009 vindt CastleFest plaats in Kasteel Keukenhof in Lisse.

http://www.castlefest.nl/

Ook hier mogen we 2 fotograferen sturen!
Interesse PM even!
Er is nog een plekje hiervoor vrij!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf dinsdag 3 maart 2009 @ 12:23:15 #88
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_66648015
wie is de andere fotograaf xil? anders wil ik wel
  FOK!fotograaf dinsdag 3 maart 2009 @ 12:32:43 #89
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_66648285
ik ga naar paaspop dit jaar. als iemand mij een perspas kan regelen zodat ik vooraan mag fotograferen zorg ik dat jullie de foto's krijgen!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 12:51:58 #90
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_66648892
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 12:32 schreef fraubitch het volgende:
ik ga naar paaspop dit jaar. als iemand mij een perspas kan regelen zodat ik vooraan mag fotograferen zorg ik dat jullie de foto's krijgen!
Ik ga er even achteraan fraubitch, kijken of er wat te regelen valt
pi_66699203
Foto's van de Pinkpop Persconferentie liggen bewerkt en wel klaar. Xil, je hebt een PM.
Laat me even weten of je ze kunt gebruiken, dan stuur ik ze je op!
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:29:10 #92
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_66720309
Xil je hebt van mij een PM
pi_66720556
tvp!
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_66769215
Nieuwe TVP, het festivalseizoen komt er weer aan..
Ik ben hoogstwaarschijnlijk op Werchter te vinden, zal eens even kijken in de algemene voorwaarden of ik daar met camera naar binnen mag.. Dan kan ik wellicht wat metriaal aanbieden tegen die tijd.
  FOK!fotograaf vrijdag 6 maart 2009 @ 20:07:34 #95
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_66777906
Hebben/zoeken jullie al iemand voor Dauwpop?

[ Bericht 8% gewijzigd door Buurvrouw_Rietman op 07-03-2009 11:50:47 ]
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_66833020
Vandaag naar winter finalerace geweest op Zandvoort (helaas niet tot het einde kunnen blijven, dus heb geen huldiging oid) maar wellicht toch gewild?

hoor het wel.
Richard.
  FOK!fotograaf zondag 8 maart 2009 @ 19:43:14 #97
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66835488
quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:22 schreef mug89 het volgende:
Vandaag naar winter finalerace geweest op Zandvoort (helaas niet tot het einde kunnen blijven, dus heb geen huldiging oid) maar wellicht toch gewild?

hoor het wel.
Richard.
Stuur deze graag even naar fokfotograaf@fok.nl
Dan kijken we er even naar!

Alvast bedankt!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf zondag 8 maart 2009 @ 19:44:39 #98
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66835537
Even een algemene melding m.b.t. het aankomende festivalseizoen.

Uiteraard willen we hier ook veel verslagen van kunnen maken. Het gaat alleen niet lukken om voor elk festival een accreditatie aan te vragen. We zijn wel bezig hoe we dit zoveel mogelijk wel voor elkaar kunnen krijgen. Hierover zal dan een melding komen in het topic hier
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_66835903
quote:
Op zondag 8 maart 2009 19:44 schreef Xilantof het volgende:

Uiteraard willen we hier ook veel verslagen van kunnen maken. Het gaat alleen niet lukken om voor elk festival een accreditatie aan te vragen. We zijn wel bezig hoe we dit zoveel mogelijk wel voor elkaar kunnen krijgen. Hierover zal dan een melding komen in het topic hier
Heb je mijn PM gezien over EFF?
  FOK!fotograaf zondag 8 maart 2009 @ 19:57:17 #100
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66836006
quote:
Op zondag 8 maart 2009 19:54 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Heb je mijn PM gezien over EFF?
Ja, die is ontvangen
excuses dat ik er nog niet op gereageerd had.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_66836052
quote:
Op zondag 8 maart 2009 19:57 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Ja, die is ontvangen
excuses dat ik er nog niet op gereageerd had.
okiedokie
  PR/Manusje van alles maandag 9 maart 2009 @ 16:28:58 #102
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_66863924
Zijn er hier nog fotografen die het predicaat 'FOK!fotograaf' nog niet achter hun naam hebben staan? Als je foto's hebt gemaakt voor FOK! / geleverd hebt aan FOK! heb je meer dan recht op die tag. Roepen dus!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 9 maart 2009 @ 16:36:24 #103
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
  FOK!fotograaf maandag 9 maart 2009 @ 20:12:39 #104
9758 GoGoHaRrY
live ingetypt !
pi_66872044
ikke ook (A)

(Blaam is niet aan jullie .... ik heb volgens mij niet op de vraag gantwoord in een PM ...)
EOS 10D / EOS 40D / 10-22 / 24-70 2.8L / 70-200 2.8L IS / 580EXII
Those Who Sacrifice Liberty For Security Deserve Neither.
pi_66875412
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zijn er hier nog fotografen die het predicaat 'FOK!fotograaf' nog niet achter hun naam hebben staan? Als je foto's hebt gemaakt voor FOK! / geleverd hebt aan FOK! heb je meer dan recht op die tag. Roepen dus!
Ik ook
  PR/Manusje van alles maandag 9 maart 2009 @ 21:38:42 #106
Toezicht is gezond!
pi_66875581
Jup! jullie ben ik dus vergeten. Ik ga het in orde maken!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_66908229
Top, dank je wel
pi_66915995
hier ook nog bedankt voor de tag (had m al via PM, maargoed)
pi_66916351
Kun je via Fok! ook een perskaart regelen voor zandvoort of assen bijv? je moet namelijk werk laten zien, maar ik weet niet of fotos op fok genoeg is om zon perskaart/fotovest te kunnen krijgen, iemand?
  woensdag 11 maart 2009 @ 01:14:18 #110
23520 TomR
Fulltime kansloos
pi_66922070
ts niet goed gelezen
pi_66924151
oh idd.. lekker dom..

Maar toch bedoel ik ook niet dat fok het moet regelen, als ik bijv op de site van zandvoort kijk kun je zelf een formulier invullen, maar mijn vraag is dan dus of fok een gedlig medium is zodat zandvoort mij als een fotograaf ziet die niet voor zn hobby foto's maakt
  PR/Manusje van alles woensdag 11 maart 2009 @ 08:44:01 #112
Toezicht is gezond!
pi_66924267
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 08:37 schreef mug89 het volgende:
oh idd.. lekker dom..

Maar toch bedoel ik ook niet dat fok het moet regelen, als ik bijv op de site van zandvoort kijk kun je zelf een formulier invullen, maar mijn vraag is dan dus of fok een gedlig medium is zodat zandvoort mij als een fotograaf ziet die niet voor zn hobby foto's maakt
Ik dacht dat zandvoort een groot eisenpakket heeft. Je komt daar niet zomaar binnen op basis van een paar mooie fotoreportages. Ik pak de voorwaarden er wel even bij.
  PR/Manusje van alles woensdag 11 maart 2009 @ 08:49:37 #113
Toezicht is gezond!
pi_66924381
quote:
Websites zullen bij de accreditatie aanvraag op de volgende criteria worden beoordeeld:
- professioneel werkende website
- inschrijvingsbewijs van Kamer van Koophandel met minimaal 2 werknemers in vaste loondienst
- nationale autosport moet in de breedte gedragen worden met redactionele bijdragen
- 90% van de persberichten moeten in eigen woorden herschreven zijn.
- Minimaal 1700 unieke bezoekers per maand (statistieken zullen op verzoek toegezonden moeten worden)
- Gepubliceerde raceverslagen bevatten meer informatie dan uitsluitend een interpretatie van de race-uitslag

Jaarkaarten: Voor jaarkaarten komen die media vertegenwoordigers in aanmerking die het voorafgaande jaar minimaal 5x een media accreditatie hebben ontvangen voor A-evenementen. Van elk van deze evenementen dient een verslag (foto) gepubliceerd te zijn in een medium dat vermeld staat in het Handboek van de Nederlandse Pers. KLIK HIER voor het aanvraagformulier.
Het kan dus sowieso niet op persoonlijke titel. Af en toe hebben we wel een fotograaf lopen op Zandvoort, dit is dan op persoonlijke titel geregeld of via één van onze contacten. Maar zoals ook al vermeld in de OP kunnen wij je bij dit soort gevallen niet helpen.
pi_66924465
Oke, just checkin
Misschien contact via een team, maar nog niet helemaal rond (garagebedrijf in de buurt sponsort een team in dutch supercar challenge, dus ff lief aankijken voor een vessie.. heb al wel een x fotos geleverd aan ze en ze waren erg tevreden, alleen toen gewoon op de bezoekersplekken
  woensdag 11 maart 2009 @ 09:29:01 #115
65960 sanger
pi_66925384
Zandvoort is mij in het verleden wel gelukt toen ik de PR voor sport nog deed

Alleen DTM en A1GP niet. Maar dat had weer andere redenen (in een verder verleden niet op komen dagen zonder afbericht).
  woensdag 11 maart 2009 @ 09:44:42 #116
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_66925838
Ik ben nog nooit op komen dagen bij de A1GP , als het regent ga ik niet.
pi_66926411
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 09:44 schreef ..bennie het volgende:
Ik ben nog nooit op komen dagen bij de A1GP , als het regent ga ik niet.
Moet je zorgen dat je vip tickets hebt
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:12:51 #118
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_66926596
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:06 schreef Lauriette91 het volgende:

[..]

Moet je zorgen dat je vip tickets hebt
Is dit een aanbod om met je mee te gaan?
pi_66926627
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 10:12 schreef ..bennie het volgende:

[..]

Is dit een aanbod om met je mee te gaan?
Nee, in 2007 had ik vipkaartjes. 2008 heb ik gemist.
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:48:03 #120
65960 sanger
pi_66927639
Ik bedoelde dat er toen perskaarten lagen die niet zijn afgehaald
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:42:15 #121
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_66929274
Ik heb wel een paar A1GP auto's in 2007 in Rotterdam geschoten.
De perskaart deden ze bij A1GP niet moeilijk over, krijg nog steeds uitnodigingen van ze, wellicht dat het beleid is aangescherpt. Heb me onlangs afgemeld omdat ik er sowieso niet meer aan toe kom.
http://hebjelief.nl/bavariacityracing2007.html
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:10:43 #122
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_66939015
quote:
ik heb met de Dutch TT vorig jaar nog foto's aangeleverd van de trainingen en races
zoals het nu lijkt dit jaar wederom accreditatie voor het hele evenement
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
  FOK!fotograaf woensdag 11 maart 2009 @ 22:47:23 #123
235287 Rowinvd
pi_66953197
quote:
Ikke ook, maar volgens mij was dat ook al het geen wat je met de mail bedoelde
  PR/Manusje van alles donderdag 12 maart 2009 @ 09:14:19 #124
Toezicht is gezond!
pi_66959951
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:10 schreef x-tremed het volgende:

[..]

ik heb met de Dutch TT vorig jaar nog foto's aangeleverd van de trainingen en races
zoals het nu lijkt dit jaar wederom accreditatie voor het hele evenement
Ik ga direct een tagje voor je regelen.
We zijn nu zo gegroeid dat het wel goed gaat met fotoreportages op FOK!. Als je foto's van de TT en de training beschikbaar wilt stellen. Kan ik je garanderen dat ze geplaatst worden.
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:47 schreef Rowinvd het volgende:

[..]

Ikke ook, maar volgens mij was dat ook al het geen wat je met de mail bedoelde
Ja en het is ook een stukje informatie dat je hier kunt vinden. Net als oproepen voor fotografen als we een evenement hebben waar we een of meerdere fotografen naartoe mogen sturen.
pi_66968663
Ik lees dit topic al enige tijd. Vandaag de stoute schoenen aangedaan en me aangemeld. Ik hoop dat ik welkom ben in deze club van fotografen en dat ik iets kan toevoegen.
Peter.
Ik ben fotograaf, gespecialiseerd in sport, muziek, dans, theater en pers fotografie.
pi_66969700
quote:
Op zondag 8 maart 2009 19:44 schreef Xilantof het volgende:

Tof, dit is wel iets om in de gaten te houden. Rock Werchter is kwa artiesten al erg tof.. Heb alleen nog geen kaartje geregeld, dat moet ik dit weekend eens regelen! Volgens de AV mag je geen (semi) professionele fotoapparatuur mee naar binnen nemen, dus mocht er interesse zijn, dat zal er iets geregeld moeten worden.
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:32:03 #127
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_66974506
is er btw al iemand die de zwarte cross gaat fotograferen?
  FOK!fotograaf donderdag 12 maart 2009 @ 16:38:57 #128
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_66974778
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:32 schreef x-tremed het volgende:
Ik wil wel
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_66976817
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:32 schreef x-tremed het volgende:
Fraubitch en ik hebben dat afgelopen jaar gedaan en zouden dat dit jaar graag weer doen

Dat meldde Fraubitch eerder ook al
  donderdag 12 maart 2009 @ 17:44:08 #130
232678 John.Milton
pi_66977040
Is het niet beter om (op termijn) een apart "crew"-forum hiervoor te maken of de organisatie er voor een deel op in te richten? Dan ontstaat voor zowel gebruikers als FOK! een overzicht van evenementen en wie deze zal bezoeken.
  FOK!fotograaf donderdag 12 maart 2009 @ 17:50:22 #131
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_66977228
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:44 schreef John.Milton het volgende:
Is het niet beter om (op termijn) een apart "crew"-forum hiervoor te maken of de organisatie er voor een deel op in te richten? Dan ontstaat voor zowel gebruikers als FOK! een overzicht van evenementen en wie deze zal bezoeken.
momenteel zijn Surveillance-Fiets en ik bezig vanuit de crew om alles te regelen.
Doordat sommige dingen ad-hoc worden geregeld is het niet altijd mogelijk alle users te informeren over wie waar heen gaat.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 12 maart 2009 @ 17:58:52 #132
232678 John.Milton
pi_66977482
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:50 schreef Xilantof het volgende:

[..]

momenteel zijn Surveillance-Fiets en ik bezig vanuit de crew om alles te regelen.
Doordat sommige dingen ad-hoc worden geregeld is het niet altijd mogelijk alle users te informeren over wie waar heen gaat.
Ik het met Surveillance-Fiets als een kort gebrainstormd over dergelijke ideeën. Voor een community website als FOK! heeft dat in mijn ogen zeker toegevoegde waarde op verschillende gebieden. Ik vind het het initiatief van FOK!-fotografen in ieder geval een tof initiatief.

Ik ben helaas zelf niet zo bedreven in het maken van foto's, maar ik zou graag wel eens willen weten hoe jullie dit vorm willen geven.
  donderdag 12 maart 2009 @ 18:00:18 #133
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_66977527
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:37 schreef Siegfried het volgende:

[..]

Fraubitch en ik hebben dat afgelopen jaar gedaan en zouden dat dit jaar graag weer doen

Dat meldde Fraubitch eerder ook al
mooi feestje he ben 2 jaar geleden voor een persbureau er 3 dagen achter elkaar geweest om foto's te maken maar wat een feest pffff. Kwam meer dood dan levend thuis.
Was vorig jaar wel alles goed geregeld met perskaarten trouwens? ze hadden het jaar ervoor te weinig bandjes voor de pers dus liepen verschillende fotografen rond met een crew bandje (all-acces)
  PR/Manusje van alles donderdag 12 maart 2009 @ 18:03:01 #134
Toezicht is gezond!
pi_66977592
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:44 schreef John.Milton het volgende:
We hebben daar een beter plan voor dan een subforum. Wat en wanneer gaan we nu nog niet vertellen. Flauw he
  donderdag 12 maart 2009 @ 18:17:26 #135
232678 John.Milton
pi_66978025
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 18:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

We hebben daar een beter plan voor dan een subforum. Wat en wanneer gaan we nu nog niet vertellen. Flauw he
Ik ben zeer benieuwd Ik heb zelf ervaring met een webapplicatie met vrij uitgebreide mogelijkheden maar dan voor video, hoop dat FOK! ook zoiets kan ontwikkelen.
  donderdag 12 maart 2009 @ 21:11:17 #136
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_66984910
als je nou vanuit fok! een fotobank begint waarbij geaccrediteerde fotografen hun stock kunnen uploaden, en deze via een bekende naam als fok worden aangeboden aan diverse nieuwsmedia

Oftewel je hebt als Fok! zijnde altijd een actueel en groot archief en de fotograaf kan er nog wat leuks bij verdienen
  FOK!fotograaf vrijdag 13 maart 2009 @ 20:20:25 #137
18921 freud
Who's John Galt?
pi_67019727
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 21:11 schreef x-tremed het volgende:
als je nou vanuit fok! een fotobank begint waarbij geaccrediteerde fotografen hun stock kunnen uploaden, en deze via een bekende naam als fok worden aangeboden aan diverse nieuwsmedia

Oftewel je hebt als Fok! zijnde altijd een actueel en groot archief en de fotograaf kan er nog wat leuks bij verdienen
Die regel gaat al op. In de voorwaarden staat dat als je hier een foto post, Fok deze mag gebruiken en ook doorverkopen als ik het goed heb.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  vrijdag 13 maart 2009 @ 20:39:04 #138
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_67020408
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 20:20 schreef freud het volgende:

[..]

Die regel gaat al op. In de voorwaarden staat dat als je hier een foto post, Fok deze mag gebruiken en ook doorverkopen als ik het goed heb.
Nee hoor. Dat zou wat zijn.
Huilen dan.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 21:45:22 #139
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_67022993
en daarnaats zoekt een nieuwsmedium/persdienst niet het forum door op zoek naar foto's die willen gewoon een zoekterm invullen van bijv een artiest en een overzicht hebben :p
  zaterdag 14 maart 2009 @ 15:02:10 #140
121348 Erasmo
f/8 and be there.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 14 maart 2009 @ 15:06:07 #141
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67039993
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 15:02 schreef Erasmo het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)eing737voltooid.html

Morgen mooie foto-op.
heel mooi ja
404 - pagina niet gevonden

Helaas, het opgevraagde document bestaat niet (meer). De gevolgde link is waarschijnlijk verouderd, onnauwkeurig of niet beschikbaar.
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 14 maart 2009 @ 15:09:24 #142
121348 Erasmo
f/8 and be there.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 23:50:52 #143
49850 RubberDuckey
de Treinenman
pi_67056399
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 20:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat zou wat zijn.
Misschien een wat late reactie, maar Freud heeft gelijk.
Zie gebruiksovereenkomst en faq.
Staat ergens bij policy.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 23:52:55 #144
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_67056464
edit: niet nodig.

[ Bericht 95% gewijzigd door Isdatzo op 15-03-2009 13:21:19 ]
  zondag 15 maart 2009 @ 12:53:51 #145
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_67065649
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 23:50 schreef RubberDuckey het volgende:

[..]

Misschien een wat late reactie, maar Freud heeft gelijk.
Zie gebruiksovereenkomst en faq.
Staat ergens bij policy.
idd, quote uit de policy:
quote:
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto\'s, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken. Met het plaatsen van berichten verleen je FOK! een onbeperkt en onvoorwaardelijk gebruiksrecht op alles wat je plaatst. Disclaimers in je teksten of signatures hebben geen invloed op deze policy en deze policy blijft ondanks expliciete meldingen van de user onverkort en onverminderd van kracht. Wil je alleenrecht op je berichten, foto\'s, plaatjes of andere werken, plaats ze dan niet op FOK!
  zondag 15 maart 2009 @ 14:23:04 #146
232678 John.Milton
pi_67069015
quote:
Op zondag 15 maart 2009 12:53 schreef Emme-r-tje het volgende:

[..]

idd, quote uit de policy:
[..]
Wettelijke bepalingen staan nog altijd boven algemene voorwaarden. Het lijkt me niet dat FOK! dan een onvoorwaardelijk gebruiksrecht heeft.
  zondag 15 maart 2009 @ 14:32:49 #147
262 Re
Kiss & Swallow
pi_67069473
ik dacht dat het laatste wat er gezegd is door Danny over dit onderwerp is dat foto's geplaatst op FOK!, vrijelijk binnen de FOK! domeinen kunnen worden gebruikt (je zou dan immers niet eens een post met een foto mogen quoten) en dat mocht er een foto voor commerciele doeleinden worden gebruikt daar gewoon toestemming voor wordt gevraagd

Het auteursrecht zal altijd bij de fotograaf liggen

Als je in opdracht van FOK! foto's maakt zal FOK! ze gewoon moeten kunnen gebruiken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  FOK!fotograaf zondag 15 maart 2009 @ 16:34:22 #148
18921 freud
Who's John Galt?
pi_67073774
quote:
Op zondag 15 maart 2009 14:32 schreef Re het volgende:
ik dacht dat het laatste wat er gezegd is door Danny over dit onderwerp is dat foto's geplaatst op FOK!, vrijelijk binnen de FOK! domeinen kunnen worden gebruikt (je zou dan immers niet eens een post met een foto mogen quoten) en dat mocht er een foto voor commerciele doeleinden worden gebruikt daar gewoon toestemming voor wordt gevraagd

Als je in opdracht van FOK! foto's maakt zal FOK! ze gewoon moeten kunnen gebruiken
Mja, die nuancering staat er niet bij. Het is juridisch dus mogelijk om ze commercieel uit te buiten, zonder overleg volgens mij. Maar gezien het precedent bij Flickr, denk ik niet dat het zover zal komen.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  zondag 15 maart 2009 @ 16:34:48 #149
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_67073789
quote:
Op zondag 15 maart 2009 14:32 schreef Re het volgende:

imo:
Eigen shoots en plaatsen op fok: quoten en linken toegestaan binnen *.fok.nl
Gebruiken in nieuwsberichten ed. met vermelding. Niet (commercieel) inzetbaar door fok (lees iemand behalve de fotograaf) buiten fok.nl

Shoots in opdracht van Fok:
Inzetbaar door fok binnen en buiten fok.nl (eventueel met naamsvermelding). Ook commercieel/reclame/noem maar op.
  PR/Manusje van alles zondag 15 maart 2009 @ 16:39:30 #150
Toezicht is gezond!
pi_67073940
quote:
Op zondag 15 maart 2009 16:34 schreef Emme-r-tje het volgende:

[..]

imo:
Shoots in opdracht van Fok:
Inzetbaar door fok binnen en buiten fok.nl (eventueel met naamsvermelding). Ook commercieel/reclame/noem maar op.
Bij FOK!fotografen foto's vermelden wij altijd de naam of nick, naar keuze. Met een link naar een persoonlijke site. En vragen we altijd eerst als we, op FOK! / waar dan ook, nog iets anders van plan zijn.

Zie bijvoorbeeld de header op deze pagina: http://frontpage.fok.nl/jaaroverzicht2008 Daar is vooraf toestemming voor gevraagd aan de fotograaf.
  zondag 15 maart 2009 @ 16:41:09 #151
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_67074000
quote:
Op zondag 15 maart 2009 16:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Bij FOK!fotografen foto's vermelden wij altijd de naam of nick, naar keuze. Met een link naar een persoonlijke site. En vragen we altijd eerst als we, op FOK! / waar dan ook, nog iets anders van plan zijn.

Zie bijvoorbeeld de header op deze pagina: http://frontpage.fok.nl/jaaroverzicht2008 Daar is vooraf toestemming voor gevraagd aan de fotograaf.
Dat is de afspraak die je maakt met de fotograaf. Fok zou het niet verplicht zijn aangezien Fok in dit geval gewoon functioneerd als klant/opdrachtgever.
  PR/Manusje van alles zondag 15 maart 2009 @ 16:43:00 #152
Toezicht is gezond!
pi_67074063
quote:
Op zondag 15 maart 2009 16:41 schreef Emme-r-tje het volgende:

[..]

Dat is de afspraak die je maakt met de fotograaf. Fok zou het niet verplicht zijn aangezien Fok in dit geval gewoon functioneerd als klant/opdrachtgever.
Klopt maar ook niet altijd. We krijgen ook foto's aangeleverd van fotografen die niet op FOK! zitten en dus niet bekend zijn met het gebeuren 'FOK!fotograaf' En daarnaast is het gewoon netjes! Jullie doen iets heel groots voor FOK! en wij doen iets kleins terug
  zondag 15 maart 2009 @ 16:46:09 #153
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_67074157
quote:
Op zondag 15 maart 2009 16:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Klopt maar ook niet altijd. We krijgen ook foto's aangeleverd van fotografen die niet op FOK! zitten en dus niet bekend zijn met het gebeuren 'FOK!fotograaf' En daarnaast is het gewoon netjes! Jullie doen iets heel groots voor FOK! en wij doen iets kleins terug
En wanneer gaan we dat even omdraaien? Wij doen iets kleins voor FOK!, en FOK! doet iets groots terug?
  PR/Manusje van alles zondag 15 maart 2009 @ 16:46:31 #154
Toezicht is gezond!
pi_67074172
quote:
Op zondag 15 maart 2009 16:46 schreef Emme-r-tje het volgende:

[..]

En wanneer gaan we dat even omdraaien? Wij doen iets kleins voor FOK!, en FOK! doet iets groots terug?
Als jij iets weet
Ja je hebt natuurlijk al een miljoenen publiek als je foto's op FOK! komen te staan.
  zondag 15 maart 2009 @ 16:48:14 #155
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_67074229
Owja, aangezien we in Fok! Fotografen gezocht zitten,

Is er enige kans dat FOK! pers/fotograaf-kaartjes ed. kan regelen voor: NK Rally wedstrijden?
  FOK!fotograaf zondag 15 maart 2009 @ 17:05:57 #156
18921 freud
Who's John Galt?
pi_67074770
quote:
Op zondag 15 maart 2009 16:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ja, jullie gaan er netjes mee om. Het ging mij er om dat in de discussie rond beeldbank, je deze discussie ongetwijfeld weer gaat krijgen . Was meer een klein stukje Fok trivia wat was blijven hangen .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  zondag 15 maart 2009 @ 17:16:14 #157
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_67075111
quote:
Op zondag 15 maart 2009 16:48 schreef Emme-r-tje het volgende:
Owja, aangezien we in Fok! Fotografen gezocht zitten,

Is er enige kans dat FOK! pers/fotograaf-kaartjes ed. kan regelen voor: NK Rally wedstrijden?
ook intresse heeft
pi_67104569
Kaartjes voor Rock Werchter zijn geregeld! Mocht FOK! interesse is foto's hebben, dan hoor ik dat graag..
  FOK!fotograaf maandag 16 maart 2009 @ 19:18:51 #159
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_67111034
@Emme-r-tje & PKfotografie: Betreffende het NK Rally zal ik moeten overleggen met de sport afdeling of het interessant is.

@Barend_: Graag! We willen tijdens die festivalseizoen zoveel mogelijk foto's, van welk festival ook!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_67112064
quote:
Op maandag 16 maart 2009 19:18 schreef Xilantof het volgende:
@Emme-r-tje & PKfotografie: Betreffende het NK Rally zal ik moeten overleggen met de sport afdeling of het interessant is.

@Barend_: Graag! We willen tijdens die festivalseizoen zoveel mogelijk foto's, van welk festival ook!
Ze me maar op de lijst voor Mystery Land oid .
  dinsdag 17 maart 2009 @ 10:38:14 #161
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_67129339
volgende week in discotheek waar ik werk de finale van de Miss Racesport 2009, oftewel de verkiezing waarbij o.a. de griddames worden gekozen voor de TT in Assen en andere MotoGP races.

Interesse in een repo?
  FOK!fotograaf dinsdag 17 maart 2009 @ 11:39:50 #162
13368 NiGeLaToR
pi_67131314
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 10:38 schreef x-tremed het volgende:
volgende week in discotheek waar ik werk de finale van de Miss Racesport 2009, oftewel de verkiezing waarbij o.a. de griddames worden gekozen voor de TT in Assen en andere MotoGP races.

Interesse in een repo?
Klinkt goed, heb je iets meer info, zoals tijd & plaats?

nu ik dit lees weet ik niet of je een doel voor de foto's zoekt ... of een fotograaf?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 11:49:30 #163
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_67131651
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:39 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Klinkt goed, heb je iets meer info, zoals tijd & plaats?

nu ik dit lees weet ik niet of je een doel voor de foto's zoekt ... of een fotograaf?
wat meer info:

Datum: vrijdag 27 maart, zaal open om 19.30 uur
lokatie is discotheek Skopje in Beilen (vlakbij Assen) en het wordt georganiseerd door PromoVision (modellenbureau) en Racesport.nl. De winnares wint naast een modellencontract een baan als gridgirl tijdens de MotoGP in Catalunya en de TT. Daarnaast nog een aantal andere prijzen.

Het evenementen- en marketingfotografie bedrijf van mijzelf is een van de sponsoren en de foto's worden dus sowieso gemaakt. Aangezien Fok! laatst ook een repo had van het schoolmeisje van het jaar in leeuwarden dacht ik dat dit misschien ook interessant was

[ Bericht 1% gewijzigd door x-tremed op 17-03-2009 13:05:08 ]
  FOK!fotograaf dinsdag 17 maart 2009 @ 12:24:27 #164
13368 NiGeLaToR
pi_67132683
Ooooooh dan wachten we de foto's fijntjes af
  dinsdag 17 maart 2009 @ 12:35:47 #165
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_67133034
als je zelf interesse hebt om foto's te willen maken kan ik wel vragen of dat mogelijk is bij de organisatie?
pi_67282841
Ik heb gisteren kiekjes geschoten van de TankS Rally. Geen compleet beeld van de rally, maar geeft bij een sfeerverslag wel sfeerbeelden.
  PR/Manusje van alles zondag 22 maart 2009 @ 00:23:36 #167
Toezicht is gezond!
pi_67282928
quote:
Op zondag 22 maart 2009 00:19 schreef Misan het volgende:
Ik heb gisteren kiekjes geschoten van de TankS Rally. Geen compleet beeld van de rally, maar geeft bij een sfeerverslag wel sfeerbeelden.
Ik zou zeggen, pleur het online
pi_67282952
quote:
Op zondag 22 maart 2009 00:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, pleur het online
... en dat schreef ik naar aanleiding van Fok! Fotografen gezocht #4
  zondag 22 maart 2009 @ 10:07:44 #169
197584 chipseydipsey
Live your life
pi_67286781
Geen Fok Modellen gezocht?:P
  FOK!fotograaf zondag 22 maart 2009 @ 13:03:19 #170
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_67290573
quote:
Op zondag 22 maart 2009 10:07 schreef chipseydipsey het volgende:
Geen Fok Modellen gezocht?:P
Niet vanuit FOK! zelf. Maar voor leuke shoots kun je wel hier terecht:
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats deel XII
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 23 maart 2009 @ 11:24:56 #171
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_67318308
Treinen botsen tussen Utrecht en Vleuten

Ik ga vanmiddag/vanavond nog langs Utrecht, eventueel kan ik wel foto's maken als die dan nog niet gemaakt zijn(en het bereikbaar is)
pi_67360986
quote:
Zoals eerder vermeld, ik doe het graag, maar dan zullen jullie wel iets met de Rock Werchter organisatie moeten regelen.. Ik loop daar alle vier de dagen rond. Echter mag ik niet zomaar het terrein op met dSLR.
  FOK!fotograaf dinsdag 24 maart 2009 @ 17:21:41 #173
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_67363498
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:10 schreef Barend_ het volgende:

[..]

Zoals eerder vermeld, ik doe het graag, maar dan zullen jullie wel iets met de Rock Werchter organisatie moeten regelen.. Ik loop daar alle vier de dagen rond. Echter mag ik niet zomaar het terrein op met dSLR.
Oeh... Dat kan ik niet beloven. Ik dacht te begrijpen dat jij er sowieso al rondliep (met camera).
Betreffende toegang tot de diverse festivals geldt een eerdere post van mij: we willen veel proberen, maar kunnen nu nog niets beloven of toezeggen e.d.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_67363906
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:21 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Oeh... Dat kan ik niet beloven. Ik dacht te begrijpen dat jij er sowieso al rondliep (met camera).
Betreffende toegang tot de diverse festivals geldt een eerdere post van mij: we willen veel proberen, maar kunnen nu nog niets beloven of toezeggen e.d.
Ik hoef ook geen belofte uiteraard.. Maar ze hebben de regel in de AV staan dat je niet met professionele apparatuur het terrein opmag, dus vandaar.
  woensdag 25 maart 2009 @ 20:30:23 #175
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_67406459
Xilantof je hebt een PM
pi_67443605
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 18:58 schreef CompuMess het volgende:
Het Indian Summer Festival staat volgens mij ook dit jaar weer op mijn agenda...
  zaterdag 28 maart 2009 @ 15:37:26 #177
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_67494923
Ik ga trouwens naar NL-MAC, nog foto's daarvan nodig?
  maandag 30 maart 2009 @ 09:21:51 #178
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_67538235
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 12:32 schreef fraubitch het volgende:
Accreditatie is binnen. Kan je me nog even je gegevens door pm-en ajb dan geef ik het door aan de organisatie
  maandag 30 maart 2009 @ 14:13:30 #179
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_67546054
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:37 schreef Erasmo het volgende:
?
  FOK!fotograaf maandag 30 maart 2009 @ 14:16:56 #180
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_67546166
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:21 schreef Pink_Floyd het volgende:

[..]

Accreditatie is binnen. Kan je me nog even je gegevens door pm-en ajb dan geef ik het door aan de organisatie
je hebt pm.
  maandag 30 maart 2009 @ 15:14:52 #181
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_67548000
Zo mijn eerste foto opdracht voor FoK ook vervult.
Resultaat is te zien op frontpage bij de specials.
De hel van 63
  FOK!fotograaf maandag 30 maart 2009 @ 15:32:49 #182
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_67548624
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:03 schreef Jachaylu het volgende:

[..]

Ik sta bij het Indian Summer Festival op de medewerkerslijst als fotograaf, dus er komt gegarandeerd materiaal binnen!
Fotooz
  FOK!fotograaf maandag 30 maart 2009 @ 15:35:43 #183
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_67548695
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:14 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zo mijn eerste foto opdracht voor FoK ook vervult.
Resultaat is te zien op frontpage bij de specials.
De hel van 63
Hey, leuk dat jij tijd had om m'n opdracht over te nemen! Ik moest met spoed een weekje naar India voor m'n werk en dat ging toch ff voor! (overigens zit ik er nog steeds, die weken van tegenwoordig worden steeds langer!)
Fotooz
  maandag 30 maart 2009 @ 15:46:02 #184
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_67549022
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:35 schreef CompuMess het volgende:

[..]

Hey, leuk dat jij tijd had om m'n opdracht over te nemen! Ik moest met spoed een weekje naar India voor m'n werk en dat ging toch ff voor! (overigens zit ik er nog steeds, die weken van tegenwoordig worden steeds langer!)
Volgens mij is het daar beter van temperatuur dan hier.
  FOK!fotograaf maandag 30 maart 2009 @ 16:04:32 #185
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_67549619
quote:
Op maandag 30 maart 2009 15:46 schreef -Robbedoes- het volgende:

[..]

Volgens mij is het daar beter van temperatuur dan hier.
32°C... (maar nu is het al donker en moet ik het doen met 22°C)
Fotooz
pi_67558615
Mocht de finale van mijn tent is top mede beslist worden in Amersfoort dan wil ik er wel ff foto's gaan maken. Woon er om de hoek.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 22:51:54 #187
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_67596156
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 15:37 schreef Erasmo het volgende:
Camera gaat nog steeds mee morgen naar A'dam...
  PR/Manusje van alles dinsdag 31 maart 2009 @ 22:53:22 #188
Toezicht is gezond!
pi_67596213
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:51 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Camera gaat nog steeds mee morgen naar A'dam...
Wat is dat precies?
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:31:37 #189
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_67597749
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 22:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Wat is dat precies?
Nederland VS Macedonië
  PR/Manusje van alles dinsdag 31 maart 2009 @ 23:32:33 #190
Toezicht is gezond!
pi_67597786
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:31 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Nederland VS Macedonië
Sure! pics voor SPO en de FP Zeker zeker.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:36:19 #191
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_67597920
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Sure! pics voor SPO en de FP Zeker zeker.
Wederom kan ik niks garanderen, toeschouwer zijn blijft prio 1
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:37:11 #192
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_67597959
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:36 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Wederom kan ik niks garanderen, toeschouwer zijn blijft prio 1
kan ook als je door een lens aan het kijken bent
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:39:05 #193
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_67598016
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:37 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

kan ook als je door een lens aan het kijken bent
Ik zie toch niks als mijn spiegel omhoog staat
  dinsdag 31 maart 2009 @ 23:40:34 #194
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_67598067
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 23:39 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ik zie toch niks als mijn spiegel omhoog staat

nog niet geleerd met 2 ogen kijken onder het fotograferen?

als je 1 oog dicht doet mis je de helft. das zonde.

en met 2 ogen open kun je ook best kijken en scherp stellen
  woensdag 1 april 2009 @ 01:54:58 #195
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_67600554
Ik kan niet met mijn ogen op verschillende objecten tegelijk focussen hoor

Fiets waar moeten ze heen? De witbalans is wrs niet correct want ik werk morgen op een ongecalibreerd scherm. Of weet iemand wat de temp van de lampen daar is?
pi_67601098
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 21:03 schreef Jachaylu het volgende:

Ik wil me graag opgeven voor Indian Summer om daar te fotograferen

woensdag 1 april 2009 @ 23:49:23 #197
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_67632497
Wegens omstandigheden geen foto's van de wedstrijd maar alleen van de aanloop, ze zijn nu onderweg
  donderdag 2 april 2009 @ 12:22:29 #198
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_67641820
quote:
Op woensdag 1 april 2009 23:49 schreef Erasmo het volgende:
Wegens omstandigheden geen foto's van de wedstrijd maar alleen van de aanloop, ze zijn nu onderweg
En inmiddels geplaatst

[Fotoreportage] Nederland - Macedonië
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_67710021
Is er nog interesse in foto's van de rotterdam marathon ?>
  FOK!fotograaf dinsdag 7 april 2009 @ 17:12:42 #200
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_67799832
Gezocht: fotografen voor Het Goede Doel

Een beetje kortdag, maar een ontzettend leuk iets:
We zoeken 2 fotografen die Het Goede Doel willen fotografen.

Komende zaterdag, 20.00 uur in Ahoy.
Ivm de toegang moeten beide fotografen tegelijk naar binnen, dus jullie moeten ergens "meeten".

PM me even bij interesse!

[ Bericht 30% gewijzigd door Xilantof op 07-04-2009 17:23:14 ]
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_67800743
Ah shit.. Het is dat ik zaterdag absoluut niet kan
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 7 april 2009 @ 17:42:16 #202
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67800861
Gaaf!!
als ik niet in een vakantiepark in limburg zou zitten
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf dinsdag 7 april 2009 @ 17:49:33 #203
239270 ries89
pi_67801101
Je hebt PM .
  FOK!fotograaf dinsdag 7 april 2009 @ 22:05:26 #204
18921 freud
Who's John Galt?
pi_67809898
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 17:49 schreef ries89 het volgende:
Je hebt PM .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  FOK!fotograaf dinsdag 7 april 2009 @ 22:23:15 #205
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_67810654
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 17:49 schreef ries89 het volgende:
Je hebt PM .
Ja dat dus
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
  FOK!fotograaf dinsdag 7 april 2009 @ 23:31:37 #206
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_67813515
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 17:12 schreef Xilantof het volgende:
Gezocht: fotografen voor Het Goede Doel
---8<--
Dit Goede Doel bedoel je toch?

Fotooz
  FOK!fotograaf woensdag 8 april 2009 @ 16:30:06 #207
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_67833314
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 23:31 schreef CompuMess het volgende:

[..]

Dit Goede Doel bedoel je toch?

[ afbeelding ]
correct
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf woensdag 8 april 2009 @ 16:38:48 #208
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_67833677
Gezocht, een fotograaf die een sfeerimpressie/reportage wilt maken van 't (eventuele) kampioensfeest dat volgend weekend in Alkmaar zal losbarsten.

Als het voor AZ meezit, worden zij dit weekend kampioen. Van het bijbehorende feest dat gehouden zal worden wil FOK!sport graag een mooi verslag maken.

Lijkt iemand het wat om hiervoor een mooie reportage te verzorgen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Xilantof op 08-04-2009 18:35:22 ]
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 15 april 2009 @ 21:18:13 #209
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_68052963
Verslag en foto's van Paaspop:
Festival: Paaspop 2009

met dank aan Harry Dupa voor de tekst en Fraubitch voor de kieken
  FOK!fotograaf woensdag 15 april 2009 @ 21:59:33 #210
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_68054449
quote:
Op woensdag 15 april 2009 21:18 schreef Pink_Floyd het volgende:
Verslag en foto's van Paaspop:
Festival: Paaspop 2009

met dank aan Harry Dupa voor de tekst en Fraubitch voor de kieken
Fok bedankt voor de gelegenheid om het te mogen doen!
  FOK!fotograaf woensdag 15 april 2009 @ 22:20:47 #211
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_68055197
quote:
Op woensdag 8 april 2009 16:38 schreef Xilantof het volgende:
Gezocht, een fotograaf die een sfeerimpressie/reportage wilt maken van 't (eventuele) kampioensfeest dat volgend weekend in Alkmaar zal losbarsten.

Als het voor AZ meezit, worden zij dit weekend kampioen. Van het bijbehorende feest dat gehouden zal worden wil FOK!sport graag een mooi verslag maken.

't is op fietsafstand, maar ik heb werkelijk heulemaal niets met voetbal... ik geef hem door...
Fotooz
pi_68077605
Tvp
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  FOK!fotograaf donderdag 16 april 2009 @ 20:37:31 #213
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_68085374
quote:

Mocht Fc Twente toch onverwacht kampioen worden dan wil ik wel voor foto's zorgen

Ik weet niet wanneer de Beker finale is maar evt wil ik dan ook wel foto's maken in Enschede mocht Twente deze winnen... en als ze de dubbel winnen dan doe ik het beide keren met veel plezier
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
  donderdag 16 april 2009 @ 22:26:15 #214
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_68089609
quote:

Alkmaar mijn stad onze club.
Dus mocht AZ dit weekend kampioen worden ben ik meer aan het feesten dan aan het fotograferen.
Ik pas dus dit keer.
  FOK!fotograaf vrijdag 17 april 2009 @ 08:40:49 #215
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_68096444
Gezocht:
een fotograaf die een curcus "bakken met wiet" samen met kijkje bij Comedy Central op de foto wil zetten.

e.e.a. zal 17 april plaatsvinden in amsterdam van 10.00 tot 12.00 uur.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf vrijdag 17 april 2009 @ 15:33:18 #216
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_68110930
dat was vanochtend dus?
lekker op tijd
  FOK!fotograaf vrijdag 17 april 2009 @ 17:56:31 #217
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_68115684
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:33 schreef fraubitch het volgende:
dat was vanochtend dus?
lekker op tijd
LOL
Scherp...
Ik ga even het persbericht dubbelchecken
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 18 april 2009 @ 20:55:16 #218
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_68149943
strandevenement Strand Almere - www.zandalmere.nl

interesse in een repo hiervan? dan kan ik proberen via iemand binnen the Entertainment Group mijn accreditatie te regelen
  zondag 19 april 2009 @ 23:50:32 #219
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_68189223
quote:
En, in de tussentijd al iets kunnen regelen aangezien de eerste wedstrijden vandaag gereden zijn?
pi_68222485
Ben jullie nog opzoek naar een fotograaf voor de ELF FANYASY FAIR?

Ik maakt altijd 5000 fotos op de fair.
Wat moet ik met de fotos als ik die heb gemaakt? Aan wie of vwaar moet ik het sturen?
Ja hoor, ik praat raar, daarom ben ik speciaal :-)
pi_68222729
quote:
Op maandag 20 april 2009 23:07 schreef the_witch het volgende:

Wat moet ik met de fotos als ik die heb gemaakt? Aan wie of vwaar moet ik het sturen?
Uit de OP

"Het hoe en wat m.b.t. de foto's
Mail je foto's naar het eerder genoemde e-mailadres: Fokfotograaf@fok.nl
Zet in je mail even kort en bondig waar de foto's van zijn.

Zorg voor JPEG of PNG's met de volgende formaten.
Voor de:
FP, 440 pixels
SPO, 450 pixels
Forum, 610 pixels

Let op: Er morgen géén watermerken in de foto's zichtbaar zijn. Wij zorgen bij het bericht voor voldoende naamsvermelding en minimaal één link naar je eigen website.

De foto's zullen geupload worden naar de servers van FOK!. Dit zodat de foto's altijd zichtbaar zullen zijn.
FOK! behoudt het recht om foto's te bewerken, aan te passen en te voorzien van een watermerk. Dit houdt dus bijv. in: bijsnijden en toepassen in een overzichtsfoto.

Houdt bij het fotograferen rekening met eventuele gemaakte afspraken die gemaakt zijn tussen jou en een organisatie. Zodra jij iets toestuurt wat van een organisatie niet zou mogen blijf jij verantwoordelijk voor de foto.
Ook zodra je een contract moet ondertekenen om ergens foto's van te mogen maken blijf je als fotograaf en ondergetekende verantwoordelijk voor de handhaving van deze contracten. Zodra je de foto's zelf ergens anders plaatst ben je zelf verantwoordelijk. "
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 april 2009 @ 08:29:18 #222
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68227328
quote:

die plaatsen zijn volgens mij al vergeven
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:50:44 #223
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_68242441
quote:
Dat noemen ze filmen
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_68254236
Mmh ik kan waarschijnlijk ook nog wel even naar de Elf Fantasy Fair met de cam. If so zal ik de foto's nog wel even door passen.
  FOK!fotograaf woensdag 22 april 2009 @ 11:31:02 #225
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_68265421
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:50 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Dat noemen ze filmen
oh man oh man oh man ik moest zo hard lachen
pi_68305236
Xilantof, Surveillance-Fiets en anderen die in de FOK!-fotograaf PM-box kunnen: Kan iemand even op m'n PM reageren? Zou graag wat dingen voor jullie fotograferen, maar dan moet er even accreditatie aangevraagd worden.

Ik weet niet of jullie de 3FM Awards al gecovered hebben, maar er bestaat een kansje dat ik jullie daar morgen wat foto's van kan aanleveren, indien gewenst. Deze zijn dan alleen niet exclusief voor FOK!.
  FOK!fotograaf donderdag 23 april 2009 @ 17:15:48 #227
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_68309476
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:08 schreef Siegfried het volgende:
Xilantof, Surveillance-Fiets en anderen die in de FOK!-fotograaf PM-box kunnen: Kan iemand even op m'n PM reageren? Zou graag wat dingen voor jullie fotograferen, maar dan moet er even accreditatie aangevraagd worden.

Ik weet niet of jullie de 3FM Awards al gecovered hebben, maar er bestaat een kansje dat ik jullie daar morgen wat foto's van kan aanleveren, indien gewenst. Deze zijn dan alleen niet exclusief voor FOK!.
reactie komt er aan
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_68310682
quote:
Op woensdag 22 april 2009 11:31 schreef fraubitch het volgende:

[..]

oh man oh man oh man ik moest zo hard lachen
ik vond m anders best grappig hoor
  donderdag 23 april 2009 @ 18:49:50 #229
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_68312035
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:00 schreef mug89 het volgende:

[..]

ik vond m anders best grappig hoor
Check de PI. FB vond het ook grappig.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  FOK!fotograaf donderdag 23 april 2009 @ 21:38:16 #230
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_68318199
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:08 schreef Siegfried het volgende:

datzelfde geld ook voor mij.
Heb meerdere dingen doorgegeven!

Kusje
pi_68339731
Foto's van 3FM Awards zijn per PM verstuurd
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:09:19 #232
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_68354592
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:15 schreef Xilantof het volgende:

[..]

reactie komt er aan
Toevallig mijn post nog gezien? Wacht met smart op je antwoord....
  FOK!fotograaf vrijdag 24 april 2009 @ 23:39:37 #233
73911 ultra_ivo
pi_68355761
Hopelijk is Xil nog wakker, er is net een postduif vertrokken met foto's van het wereldrecord vuurspugen.
pi_68356786
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:39 schreef ultra_ivo het volgende:
Hopelijk is Xil nog wakker, er is net een postduif vertrokken met foto's van het wereldrecord vuurspugen.
Mijn foto's van vanmiddag staan er ook nog niet op, dus denk het niet
  PR/Manusje van alles zaterdag 25 april 2009 @ 12:05:54 #235
Toezicht is gezond!
pi_68363185
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 00:17 schreef Siegfried het volgende:

[..]

Mijn foto's van vanmiddag staan er ook nog niet op, dus denk het niet
Die komen vanmiddag online
  FOK!fotograaf zaterdag 25 april 2009 @ 12:16:38 #236
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_68363422
Ivo, die van jou staan in REV, die van Siegfried heb ik niet onder mijn hoede genomen, dus daar kan ik niet heel veel van zeggen

Edit:
S-F was me net voor
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf zaterdag 25 april 2009 @ 12:17:18 #237
73911 ultra_ivo
pi_68363437
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:16 schreef Xilantof het volgende:
Ivo, die van jou staan in REV, die van Siegfried heb ik niet onder mijn hoede genomen, dus daar kan ik niet heel veel van zeggen

Edit:
S-F was me net voor
Aha, ik was al op de frontpage aan het zoeken
pi_68364400
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Die komen vanmiddag online
pi_68389476
Nog belangstelling voor foto's van de Enschede Marathon?

[ Bericht 32% gewijzigd door cartoon op 26-04-2009 14:01:48 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 27 april 2009 @ 13:33:30 #241
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68420966
Ik was er benieuwd naar hoe het staat met de foto's van de EFF, wanneer worden die geplaatst?
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 27 april 2009 @ 13:35:04 #242
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68421013
Ow en kijk even naar de tekst in dit topic [FOK!fotoreportage] wereldrecord vuurspuwen

Onze FOK!fotografie Ultra_Ivo

volgens mij moet dat FOK!fotograaf zijn
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf maandag 27 april 2009 @ 15:11:33 #243
239270 ries89
pi_68424468
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:33 schreef Ynske het volgende:
Ik was er benieuwd naar hoe het staat met de foto's van de EFF, wanneer worden die geplaatst?
Alle foto's zijn afgegeven, dus de reportage zal een dezer dagen wel komen. Er is even wat tijd nodig om het verslag te maken enzo. Dat wijkt wat af van de eigenlijke planning.
  FOK!fotograaf maandag 27 april 2009 @ 18:05:28 #244
73911 ultra_ivo
pi_68430466
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:35 schreef Ynske het volgende:
Ow en kijk even naar de tekst in dit topic [FOK!fotoreportage] wereldrecord vuurspuwen

Bedankt, was mij nog niet opgevallen
  PR/Manusje van alles maandag 27 april 2009 @ 18:12:46 #245
Toezicht is gezond!
pi_68430654
quote:
Op zondag 26 april 2009 13:35 schreef cartoon het volgende:
Nog belangstelling voor foto's van de Enschede Marathon?
Ik vrees dat dit net iets te lokaal is voor FOK!. Misschien kan je er een leuke showcase van maken hier in FOT?
quote:
Als het verslag af is, ik gok vandaag of anders morgen
quote:
Op maandag 27 april 2009 13:35 schreef Ynske het volgende:

volgens mij ook! aangepast
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 27 april 2009 @ 18:14:53 #246
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68430700
Goed werk Surveillance-Fiets, dank je heb ik nog een vraag

Waarom zijn er in [FOK!Fotoreportage] Het Goede Doel in Ahoy! wel foto's met watermerk/logo opgenomen? dat was toch niet de bedoeling?
Today is life -

Dale Carnegie
  PR/Manusje van alles maandag 27 april 2009 @ 18:18:02 #247
Toezicht is gezond!
pi_68430789
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:14 schreef Ynske het volgende:
Goed werk Surveillance-Fiets, dank je heb ik nog een vraag

Waarom zijn er in [FOK!Fotoreportage] Het Goede Doel in Ahoy! wel foto's met watermerk/logo opgenomen? dat was toch niet de bedoeling?
Je doelt op de foto's in de post van Buurvrouw_Rietman? Dat komt omdat deze foto's los van de reportage gepost zijn. Ze maken er dus geen deel van uit. Het klopt dus inderdaad dat we geen foto's met watermerken opnemen in reportages.

Daarnaast mag iedereen zijn of haar foto's posten op FOK! en zeker in het review en product beoordelingen subforum. Graag zelfs! Dan maakt het niet uit of er watermerken op staan.
pi_68431338
Al gemaild voor en/of iets gehoord over 5 mei?
  PR/Manusje van alles maandag 27 april 2009 @ 18:46:28 #249
Toezicht is gezond!
pi_68431542
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:40 schreef Siegfried het volgende:
Daar krijg je straks meer over te horen.
pi_68431680
Ik ga ook naar Wageningen. Maar ipv een camera een biertje in m'n hand. Mits ik niet moet werken.
pi_68432274
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Cool
  FOK!fotograaf maandag 27 april 2009 @ 19:11:00 #252
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_68432336
quote:
hier ook weer dezelfde vraag....
  maandag 27 april 2009 @ 19:37:50 #253
23520 TomR
Fulltime kansloos
pi_68433273
quote:
ik heb al een backstageperskaart
  FOK!fotograaf maandag 27 april 2009 @ 19:46:31 #254
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_68433553
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:37 schreef TomR het volgende:

[..]

ik heb al een backstageperskaart
welk festival?
  maandag 27 april 2009 @ 19:54:53 #255
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_68433857
* purplerose SF er subtiel aan haar email van vorig jaar herinnert over het fotograferen van Pearl Jam wanneer ze weer in Nederland zouden zijn.

13 aug is het zover SF!

Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  PR/Manusje van alles maandag 27 april 2009 @ 20:01:09 #256
Toezicht is gezond!
pi_68434148
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:54 schreef purplerose het volgende:
* purplerose SF er subtiel aan haar email van vorig jaar herinnert over het fotograferen van Pearl Jam wanneer ze weer in Nederland zouden zijn.

13 aug is het zover SF!

Ik was het dus al vergeten. Dat gaan we eens uitzoeken
  maandag 27 april 2009 @ 20:06:10 #257
52349 purplerose
pi_68434403
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

vrouwen geheugen he

hihi
  maandag 27 april 2009 @ 20:40:03 #258
23520 TomR
Fulltime kansloos
pi_68435886
quote:
Op maandag 27 april 2009 19:46 schreef fraubitch het volgende:

[..]

welk festival?
5mei wageningen (niet voor fok trouwens)
  FOK!fotograaf maandag 27 april 2009 @ 22:20:15 #259
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_68440524
quote:

[..]

En als er 2 mogen gaan dan hou ik me aan bevolen
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
  maandag 27 april 2009 @ 22:39:49 #260
52349 purplerose
pi_68441415
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:20 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:

[..]

En als er 2 mogen gaan dan hou ik me aan bevolen
kan je me opvangen als ik uitglij
pi_68443823
quote:

[..]

En als je voor mij eens wilt uitzoeken of Green Day in Ahoy een optie is?
  FOK!fotograaf dinsdag 28 april 2009 @ 07:45:18 #262
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_68448519
quote:
Op maandag 27 april 2009 23:38 schreef Siegfried het volgende:

[..]

En als je voor mij eens wilt uitzoeken of Green Day in Ahoy een optie is?
En daar voor hou ik me ook aan bevolen
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
  FOK!fotograaf dinsdag 28 april 2009 @ 08:07:06 #263
842 Zorro
Z
pi_68448669
En wanneer wordt er wat meer bekend over het festivalseizoen? (En AC/DC in de Arena natuurlijk )
Komend weekend Moulin Blues in Ospel, helaas kan ik dan zelf niet, maar misschien een idee?
pi_68456527
quote:
Op maandag 27 april 2009 18:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Psst..
pi_68460907
Kan er iemand even aangeven of de presentatie van de tweede CD van Kim Hoorweg een fotoreportage waard is? Ik kan er mogelijk fotograferen. Edit: Ik ga er fotograferen.

Kim is een 16 jarige jazz-zangeres, en stond in 2007 al op North Sea Jazz. Echt een toppertje

[ Bericht 22% gewijzigd door Siegfried op 28-04-2009 15:30:16 ]
pi_68467328
Zijn er toevallig op korte termijn nog autosport fotografen nodig? Had namelijk gedaan wat in de 1e post stond, maar geen reactie op terug gekregen. Vind ik een beetje raar.
pi_68467704
Voor (auto)sport en festivals houd ik me aanbevolen (concerten e.v.t. ook), omgeving Eindhoven
  FOK!fotograaf woensdag 29 april 2009 @ 17:02:30 #268
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_68504044
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:42 schreef Diageo het volgende:
Zijn er toevallig op korte termijn nog autosport fotografen nodig? Had namelijk gedaan wat in de 1e post stond, maar geen reactie op terug gekregen. Vind ik een beetje raar.
Dat is dan overal langs gegaan. Excuses hiervoor. Normaal krijgt iedereen reactie terug.

Om even verder te reageren: fotografen die gespecialiseerd zijn autosport, zijn zeker ook welkom.
Of wel naar races een fotograaf sturen gaat altijd in overleg met FOK!sport. Dus als je een race of evenement weet. Stuur even een pm en dan kijken wij of wat willen/gaan regelen.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf woensdag 29 april 2009 @ 17:03:21 #269
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_68504072
Gezocht: fotograaf herdenking 4 mei waalsdorper-vlakte

Is er iemand geinteresseerd om een fotoreportage te maken tijdens de herdenking op 4 mei op de waalsdorper-vlakte?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 29 april 2009 @ 17:11:41 #270
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68504384
Heb je iets van info over parkeren of dat geregeld is? aangezien er altijd veel mensen naar toe gaan
en de tijden? van 7 - 10 ofzo?

Eventueel wel geïnteresseerd als ik op bovenstaande een reactie heb
Today is life -

Dale Carnegie
pi_68506230
SF, maandag zei je dat ik 'straks' meer zou horen over 5 mei. Inmiddels is het woensdag..

En kan iemand even reageren op de vraag over de CD Presentatie van Kim Hoorweg?
  PR/Manusje van alles woensdag 29 april 2009 @ 18:15:29 #272
Toezicht is gezond!
pi_68506282
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:13 schreef Siegfried het volgende:
SF, maandag zei je dat ik 'straks' meer zou horen over 5 mei. Inmiddels is het woensdag..

En kan iemand even reageren op de vraag over de CD Presentatie van Kim Hoorweg?
5 mei is aangevraagd!

En ook van de CD presentaties zien we graag foto's
pi_68506682
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

5 mei is aangevraagd!

En ook van de CD presentaties zien we graag foto's
Alright, top Laat je me weten zodra je een bevestiging (of afwijzing) hebt voor 5 mei?
  PR/Manusje van alles woensdag 29 april 2009 @ 18:31:54 #274
Toezicht is gezond!
pi_68506753
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:29 schreef Siegfried het volgende:

[..]

Alright, top Laat je me weten zodra je een bevestiging (of afwijzing) hebt voor 5 mei?
Uiteraard.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 30 april 2009 @ 11:40:54 #275
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68524200
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:11 schreef Ynske het volgende:
Heb je iets van info over parkeren of dat geregeld is? aangezien er altijd veel mensen naar toe gaan
en de tijden? van 7 - 10 ofzo?

Eventueel wel geïnteresseerd als ik op bovenstaande een reactie heb
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf donderdag 30 april 2009 @ 19:33:33 #276
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_68536889
quote:
Op donderdag 30 april 2009 11:40 schreef Ynske het volgende:

[..]

working on it
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 1 mei 2009 @ 10:05:34 #277
65960 sanger
pi_68551055
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:02 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Dat is dan overal langs gegaan. Excuses hiervoor. Normaal krijgt iedereen reactie terug.

Om even verder te reageren: fotografen die gespecialiseerd zijn autosport, zijn zeker ook welkom.
Of wel naar races een fotograaf sturen gaat altijd in overleg met FOK!sport. Dus als je een race of evenement weet. Stuur even een pm en dan kijken wij of wat willen/gaan regelen.
Wil jij Olga dan even helpen herinneren want ik heb al twee evenementen aangeboden en hoef alleen een opdrachtbrief te hebben (of dat jullie de accreditatie regelen).
  FOK!fotograaf vrijdag 1 mei 2009 @ 12:24:09 #278
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_68554842
FOK! kan, gezien de voorwaarden voor de accreditaties, niet aan accreditaties komen voor het NK Rally race.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:28:37 #279
65960 sanger
pi_68554942
NK Rally Race wordt zeker georganiseerd door de KNAF? Ze vereissen dan waarschijnlijk ook de speciale KNAF autosportperskaart. Bedacht door Frits van Eldik omdat hij het niet kon hebben dat amateurs betere foto's maakte op Bavaria City Racing 2007.....
  FOK!fotograaf vrijdag 1 mei 2009 @ 12:37:21 #280
18921 freud
Who's John Galt?
pi_68555149
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:28 schreef sanger het volgende:
NK Rally Race wordt zeker georganiseerd door de KNAF? Ze vereissen dan waarschijnlijk ook de speciale KNAF autosportperskaart. Bedacht door Frits van Eldik omdat hij het niet kon hebben dat amateurs betere foto's maakte op Bavaria City Racing 2007.....
Het zou lachwekkend zijn als het niet zo triest was...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:41:29 #281
65960 sanger
pi_68555258
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:37 schreef freud het volgende:

[..]

Het zou lachwekkend zijn als het niet zo triest was...
Niet om hem te verdedigen, maar er waren die editie ook "persfotografen" met een point en shoot, die zich overal voor wurmde. Dat samen met het feit dat er meer amateurs dan profs waren was voor oa FvE reden om aan te dringen op een speciale perskaart voor de NL Autosport fotografen.

Ik snap de gedachten, maar het ontneemt iedere amateurmedium, of vrijwilligers zoals FOK!, de kans om verslag te doen met eigen materiaal. Ook de beginnende pro's hebben het moeilijk de kaart te krijgen overigens.
  FOK!fotograaf vrijdag 1 mei 2009 @ 12:56:34 #282
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_68555672
Het is niet verplicht een perskaart te hebben... Maar ook de gevraagde eisen als men géén perskaart heeft maakt het niet mogelijk om er iemand heen te sturen.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 1 mei 2009 @ 13:04:40 #283
65960 sanger
pi_68555880
Wat zijn die eisen dan? En als je het aanvraagt bij het Eurocircut zelf? Die zijn namelijk nog nooit moeilijk geweest
pi_68665155
Xil, laat je mij nog even weten of je nou ook geregeld had dat ik ook het hoofdpodium kon fotograferen?
  FOK!fotograaf maandag 4 mei 2009 @ 20:32:58 #285
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_68667952
@Siegfried: je hebt pm
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 13:04 schreef sanger het volgende:
Wat zijn die eisen dan? En als je het aanvraagt bij het Eurocircut zelf? Die zijn namelijk nog nooit moeilijk geweest
KvK nummer van de fotograaf, aantoonbaar meerdere autoraces gefotografeerd en zo nog wat
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 4 mei 2009 @ 20:37:53 #286
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68668187
quote:
Op maandag 4 mei 2009 20:32 schreef Xilantof het volgende:
@Siegfried: je hebt pm
[..]

KvK nummer van de fotograaf, aantoonbaar meerdere autoraces gefotografeerd en zo nog wat
Ja zo kom je er ook nooit in
  maandag 4 mei 2009 @ 20:51:10 #287
65960 sanger
pi_68668651
quote:
Op maandag 4 mei 2009 20:32 schreef Xilantof het volgende:
Kvk nummer heb ik niet, maar ik heb wel aantoonbaar meerdere autoraces (Paasraces, Superleague Formula, Dakar PreProloog) gedaan en daarnaast de Red Bull Airrace en Red Bull Knock Out (beiden 2x).

Is het Kvk nummer van FOK! niet voldoende?

Een Kvk nummer kost maar 40-50 per jaar toch? Zal ik dan tch eindelijk mijn eigen administratiekantoor openen en dan ook fotografie meenemen in de beschrijving van werkzaamheden?

[ Bericht 7% gewijzigd door sanger op 04-05-2009 20:58:52 ]
  FOK!fotograaf dinsdag 5 mei 2009 @ 00:03:23 #288
18921 freud
Who's John Galt?
pi_68677318
quote:
Op maandag 4 mei 2009 20:51 schreef sanger het volgende:

[..]

Kvk nummer heb ik niet, maar ik heb wel aantoonbaar meerdere autoraces (Paasraces, Superleague Formula, Dakar PreProloog) gedaan en daarnaast de Red Bull Airrace en Red Bull Knock Out (beiden 2x).

Is het Kvk nummer van FOK! niet voldoende?

Een Kvk nummer kost maar 40-50 per jaar toch? Zal ik dan tch eindelijk mijn eigen administratiekantoor openen en dan ook fotografie meenemen in de beschrijving van werkzaamheden?
Je moet het dan wel scheiden. Werkzaamheden op KvK nummer mogen niet teveel afwijken van elkaar. Anders kan iedereen gewoon een KvK nemen met 'werk voor anderen' of zo.

* freud heeft wel KvK maar geen ervaring met races
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_68677499
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 00:03 schreef freud het volgende:
Je moet het dan wel scheiden. Werkzaamheden op KvK nummer mogen niet teveel afwijken van elkaar. Anders kan iedereen gewoon een KvK nemen met 'werk voor anderen' of zo.

Freelance consultancy ofzo? Daar kun je alles onder scharen.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 08:43:40 #290
65960 sanger
pi_68681605
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 00:08 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Freelance consultancy ofzo? Daar kun je alles onder scharen.
Zoiets ja. Dienstverlening.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 12:02:55 #291
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_68687160
zakelijke dienstverlening, kan je ongeveer alles ondergooien. Let er alleen wel op dat je wel meerdere klanten hebt waar je facturen naar stuurt als je slechts facturen naar 1 bedrijf stuurt ziet de belastingdienst je gewoon als werknemer ervan en wordt je opdrachtgever ineens belast met loonheffingen etc
  dinsdag 5 mei 2009 @ 18:42:13 #292
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68701436
Ik plannen om naar North Sea Jazz te gaan, kaartjes koop ik zelf wel maar als Fok! kan regelen dat mijn camera mee naar binnen mag zou ik wel een reportage kunnen maken
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 mei 2009 @ 19:50:06 #293
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68703935
quote:
quote:
Op maandag 27 april 2009 15:11 schreef ries89 het volgende:

[..]

Alle foto's zijn afgegeven, dus de reportage zal een dezer dagen wel komen. Er is even wat tijd nodig om het verslag te maken enzo. Dat wijkt wat af van de eigenlijke planning.
Inmiddels alweer een week verder? Iemand enig idee waar de foto's verstopt zijn?
wat ik niet helemaal snap is dat ze tijdens de EFF ingeleverd moesten worden en dat ik ze nu nog steeds niet kan vinden, dan is het de nieuwswaarde toch allang kwijt?
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf dinsdag 5 mei 2009 @ 20:35:20 #294
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_68705701
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:50 schreef Ynske het volgende:

[..]

[..]

Inmiddels alweer een week verder? Iemand enig idee waar de foto's verstopt zijn?
wat ik niet helemaal snap is dat ze tijdens de EFF ingeleverd moesten worden en dat ik ze nu nog steeds niet kan vinden, dan is het de nieuwswaarde toch allang kwijt?
Dit is allemaal iets anders gelopen dan gepland. Weet ook niet precies hoe/wat de foto's zijn gebruikt.
Ik weet iig van deze repro op de fP:
Evenement: Elf Fantasy Fair 2009
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  woensdag 6 mei 2009 @ 00:20:03 #295
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_68715016
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 00:03 schreef freud het volgende:

[..]

tijd om een nummer aan te vragen

is niet eens intressant als je er niet voldoende mee verdiend per jaar.
zit net tegen de 2 k per jaar dus heb hem dacht ik nog niet nodig.

en anders noemen we het weer eens kunst wat we afleveren. scheeld ook weer.
al die rare nummers. niet echt intressant meestal.
(alleen als je btw aftrek hebt over nieuwe apparatuur. maar daar zijn mijn inkomsten te laag voor om erg intressant te wezen)
pi_68716192
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 00:20 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

tijd om een nummer aan te vragen

is niet eens intressant als je er niet voldoende mee verdiend per jaar.
zit net tegen de 2 k per jaar dus heb hem dacht ik nog niet nodig.

en anders noemen we het weer eens kunst wat we afleveren. scheeld ook weer.
al die rare nummers. niet echt intressant meestal.
(alleen als je btw aftrek hebt over nieuwe apparatuur. maar daar zijn mijn inkomsten te laag voor om erg intressant te wezen)
Dat gaat niet meer op. Tegenwoordig heeft iedereen een KVK nummer nodig, en is een BTW-nummer alleen niet meer voldoende. Ik viel ook onder de vrije beroepen, maar dat is afgeschaft. Wat overigens niet betekend dat er actief op gecontroleerd wordt, en dat ze ook maar iets van een pressiemiddel hebben
  woensdag 6 mei 2009 @ 08:30:47 #297
65960 sanger
pi_68718813
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 01:10 schreef Siegfried het volgende:

[..]

Dat gaat niet meer op. Tegenwoordig heeft iedereen een KVK nummer nodig, en is een BTW-nummer alleen niet meer voldoende. Ik viel ook onder de vrije beroepen, maar dat is afgeschaft. Wat overigens niet betekend dat er actief op gecontroleerd wordt, en dat ze ook maar iets van een pressiemiddel hebben
Nog niet.
pi_68719132
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 08:30 schreef sanger het volgende:

[..]

Nog niet.
Men heeft nog tot 31 december 2009 de tijd om zich in te schrijven: klik

[/offtopic]
  FOK!fotograaf woensdag 6 mei 2009 @ 14:06:56 #299
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_68728794
goedzo jongens, weer een festival waar jullie niet op gereageerd hebben.
mijn foto's van de bevrijdingsfestival in zwolle krijgen jullie in ieder geval niet.

ga vooral zo door.
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:31:50 #300
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68729894
En nu is ie
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:32:03 #301
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68729907
vol.

Hier verder: Fok! Fotografen gezocht #3