Precies, dat had ik dus ook. Als ze ze perse direct willen hebben, wil ik best mijn RAW's dumpen op een door hun daarvoor ingerichte faciliteit. Een paspoort inleveren is dus GEEN optie. Ook UDC heeft hetzelfde beleid, en daar heb ik echt flink ruzie mee gehad. Totaal trieste handel, maar goed, ik hou het bij Loveland en Extrema, die hebben het beter en professioneler geregeld.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:29 schreef DigiPire het volgende:
[..]
WTF?!? Voor wie gaat: Image-tankje meenemen dus: kaartje kopiëren, formatteren en dan pas weggaan ("Shit, foutje gemaakt, kaartje geformatteerd. Geen foto's...")![]()
Je paspoort afgeven is nog strafbaar ook.
En toen gooide ik 'm dicht... Vervolg: Fok! Fotografen gezocht #4
Ik vraag me eerder af waarom ze dat allemaal willen hebben en of hun in hun recht staan, ik zou er persoonlijk niet zo blij mee zijn eerlijk gezegd...quote:Op zondag 25 januari 2009 00:17 schreef freud het volgende:
[..]
Precies, dat had ik dus ook. Als ze ze perse direct willen hebben, wil ik best mijn RAW's dumpen op een door hun daarvoor ingerichte faciliteit. Een paspoort inleveren is dus GEEN optie. Ook UDC heeft hetzelfde beleid, en daar heb ik echt flink ruzie mee gehad. Totaal trieste handel, maar goed, ik hou het bij Loveland en Extrema, die hebben het beter en professioneler geregeld.
Vergeet deze niet:quote:28-02-2009 Veenendaal Rallysprint
maart 2009
20-03-2009 Tank S rally + sprint
april 2009
04-04-2009 LG Almere Rally
mei 2009
02-05-2009 Proflex Merwede Rally
juni 2009
05-06-2009 Paradigit-ELE Rally 2009
19-06-2009 Ypres Westhoek Rally 2009
20-06-2009 Vechtdal Sprint
juli 2009
11-07-2009 Exotic Green Rally
12-07-2009 Plus Roosendaal sprint
september 2009
06-09-2009 Amsterdam
19-09-2009 Hellendoorn Rally
oktober 2009
17-10-2009 Veenhuizen Groep Nederland Rally
november 2009
07-11-2009 Conrad Euregio Rally
Je hoeft je fotos niet af te staan, want je hoeft niet eens te gaan. Maar als ze jouw fotos gebruiken misbruiken zonder jouw toestemming dan heb je een aardige case, lijkt me zo.quote:Op zondag 25 januari 2009 09:35 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af waarom ze dat allemaal willen hebben en of hun in hun recht staan, ik zou er persoonlijk niet zo blij mee zijn eerlijk gezegd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Ik noteerquote:Op zondag 25 januari 2009 12:32 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Vergeet deze niet:
19 april: Opening RallyRacing seizoen 2009
17 mei: 2e wedstrijd voor het N.K. RallyRacing
21 juni: 3e wedstrijd voor het N.K. RallyRacing
19 juli: 4e wedstrijd voor het n.k. RallyRacing
link
Allen op het Eurocircuit in Valkenswaard.
Ik heeft ook genoteerdquote:Op zondag 25 januari 2009 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik noteer
Dat gebied ken ik tenminste
Doen ze dat echt?quote:Op zondag 25 januari 2009 @ 00:17 schreef freud het volgende:
[..]
Precies, dat had ik dus ook. Als ze ze perse direct willen hebben, wil ik best mijn RAW's dumpen op een door hun daarvoor ingerichte faciliteit. Een paspoort inleveren is dus GEEN optie. Ook UDC heeft hetzelfde beleid, en daar heb ik echt flink ruzie mee gehad. Totaal trieste handel, maar goed, ik hou het bij Loveland en Extrema, die hebben het beter en professioneler geregeld.
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je hoeft je fotos niet af te staan, want je hoeft niet eens te gaan. Maar als ze jouw fotos gebruiken misbruiken zonder jouw toestemming dan heb je een aardige case, lijkt me zo.Gaan was al geen optie (verstandkiezen zijn erdan net uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) dus een case zal daar niet zo snel aanwezig zijn.....;)
Ga ik navragen!quote:Op zondag 25 januari 2009 18:49 schreef Siegfried het volgende:
TVP!
En nogmaals de vraag of de Pinkpop persconferentie al gecovered is?
ok, ik ga iig de optocht in Heerlen op zondag 22 feb doenquote:Op maandag 26 januari 2009 17:00 schreef Xilantof het volgende:
@Ynkse: er zullen vast nieuwsberichten verschijnen m.b.t. carnaval. Als we die kunnen vergezellen van foto's die door iemand van FOK! gemaakt zijn zou dat prachtig zijn.
Laat het even weten als je interesse hebt. Dan gaan wij aan de gang hier.quote:Het is elk jaar weer een feest voor het oog, de verkiezing van het leukste schoolmeisje. De mooiste meisjes van de klas strijden dan om de titel Schoolmeisje van het Jaar. Aanstaande woensdag is de finale in Club Noa in Leeuwarden, waar de laatste tien deelneemsters strijden om de overwinning.
Veel hoef je er niet voor te doen: knap zijn, lief lachen en ongeveer 20 jaar oud. Opmerkelijk is wel dat 9 van de 10 finalisten uit Friesland komen. Blijkbaar doet de frisse lucht van het Friese platteland jonge meisjes mooi opdrogen.
Televisiezender Mercurius uit Leeuwarden zal de verkiezing live uitzenden. De schoolmeisjes zijn te bewonderen op de site van de organisatie, waar de mogelijk verliefd geworden FOK!ker zo kan doorklikken naar Hyves of MSN.
Wil je er meer over weten? Luister dan vanavond tussen 20:00 en 22:00 uur naar FOK!radio.
Daar heb ik geen last van gehad op Ground Zero in 2007 met het afgeven van IDkaart, wel het kopieren van foto`s op een laptop. Voor mij hadden die foto`s verder geen waarde en heb ik alles op RAW geschoten met de 5D en dat gekopieerd. De meid die er was om te kopieren had een ander humeur na een half uur kopierenquote:Op zondag 25 januari 2009 00:17 schreef freud het volgende:
...
Ook UDC heeft hetzelfde beleid, en daar heb ik echt flink ruzie mee gehad.
...
is het een beetje wie de crew kent gaat voor voor de leuke dingen? of maken we daar ook echt kans op?quote:
Xilantof?quote:Op zondag 25 januari 2009 18:49 schreef Siegfried het volgende:
En nogmaals de vraag of de Pinkpop persconferentie al gecovered is?
quote:
Als dat zou kunnen heel graag. Ik kan niet direct beloven dat deze foto's (ook) gebruikt worden. Maar als we ze als aanvulling mogen heel graag. PM me als je de details betreffende dit wil weten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:17 schreef Siegfried het volgende:
OepsCompleet overheen gelezen.
![]()
Ik ben er sowieso om te fotograferen, dus mochten er nog foto's nodig zijn dan moet er maar even gemaild worden
Zoals in de OP staat gaan we niet op elke vraag in om toegang e.d. te regelen.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:53 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
is het een beetje wie de crew kent gaat voor voor de leuke dingen? of maken we daar ook echt kans op?
aangezien er soms meerdere malen om iets gevraagd word. en er dan veel later een keer komt te staan dat er al iemand voor gevonden is.
Haha, als ze er van tevoren niets over roepen, dan kunnen ze er aan de deur niet om zeurenquote:Op zondag 25 januari 2009 23:34 schreef MissBliss het volgende:
TVP!
[..]
Doen ze dat echt?
Dan neem ik gewoon mn paspoort niet mee
Haha, nou, heb met UDC ook wel debiele mailwisselingen gehad. Ze eisten bijvoorbeeld dat ik alle full res pics zou mailenquote:Op maandag 26 januari 2009 18:31 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van gehad op Ground Zero in 2007 met het afgeven van IDkaart, wel het kopieren van foto`s op een laptop. Voor mij hadden die foto`s verder geen waarde en heb ik alles op RAW geschoten met de 5D en dat gekopieerd. De meid die er was om te kopieren had een ander humeur na een half uur kopierenEn ik was de eerste die langs kwam om te kopieren, ik ging met een goed gevoel weer naar huis iig, wel jammer genoeg voor de zonsopgang al.
Pinkpop Classics is i.v.m. de organisatie (daar) voor FOK! alleen voor reviewers toegankelijk. We hopen dit in de toekomst uiteraard wel te veranderen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:15 schreef freud het volgende:
[..]
Haha, als ze er van tevoren niets over roepen, dan kunnen ze er aan de deur niet om zeuren.
[..]
Haha, nou, heb met UDC ook wel debiele mailwisselingen gehad. Ze eisten bijvoorbeeld dat ik alle full res pics zou mailen. Maar ik hoop dat ze er dit seizoen een beetje vanaf stappen dat debiele gedoe.
Xil, kan je eens navragen of er interesse is in Pinkpop Classic?
Hmm, reviewer met een sneaky ass goeie compact een optiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:24 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Pinkpop Classics is i.v.m. de organisatie (daar) voor FOK! alleen voor reviewers toegankelijk. We hopen dit in de toekomst uiteraard wel te veranderen.
Je bedoelt met festivals schreeuwen een overzicht van alle festivals? Bij deze danquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:27 schreef Xilantof het volgende:
Wat ik graag zou willen is gewoon even "festivals schreeuwen". Dan kan ik hier de molen aan de gang zetten wat de contacten zijn en of er wat te regelen valt.
En dan hebben we Appelpop nog http://www.appelpop.nl/quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bedoelt met festivals schreeuwen een overzicht van alle festivals? Bij deze dan
....een heleboel....
Hoe kan ik die vergeten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:17 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
En dan hebben we Appelpop nog http://www.appelpop.nl/
Wilder er graag bij zijn maar helaas, er was voor mij geen plek meer. Is toch een thuiswedstrijd voor me, woon er nog kilometer vandaan. Dit jaar weer beterquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:24 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Hoe kan ik die vergeten.
Daar was ik vorig jaar nog om te fotograferen
quote:
bij bandjes, roep dan eff. heb ik wel weer zin inquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Standaard agendawerk bij mij op dit moment
Met name land- en luchtmachtdagen
Dat Bluesfestival in Delft, Delft Jazz en Westerpop zijn sowieso mogelijkhedenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:49 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
bij bandjes, roep dan eff. heb ik wel weer zin in
zal eens een agenda gaan maken en vrij regelen waar noodzakelijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat Bluesfestival in Delft, Delft Jazz en Westerpop zijn sowieso mogelijkhedenAllemaal gratis toegankelijk
Die willen we zeker weer verslaan, en als het jullie beviel dan gaan wij die organisatie weer prikkelenquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:01 schreef fraubitch het volgende:
Zwarte cross doe ik weer, heb ook begrepen dat Siegfried en ik vanuit de ZC-organisatie ook weer welkom zijn.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:01 schreef fraubitch het volgende:
Zwarte cross doe ik weer, heb ook begrepen dat Siegfried en ik vanuit de ZC-organisatie ook weer welkom zijn.
als je wat hebt en je wilt het delen. graag! wie weet kan sport er wat mee! Doe ook gelijk een cctje dan naar sport@fok.nlquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:30 schreef Erasmo het volgende:
Ik ga nu richting Ajax-Heracles, camera gaat mee dus misschien heb ik vanavond nog wat sfeershotjes(kan niks garanderen)
En ontvangenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
als je wat hebt en je wilt het delen. graag! wie weet kan sport er wat mee! Doe ook gelijk een cctje dan naar sport@fok.nl
Ik heb ook wel interesse, qua organisatie zit ik er ook vlakbij. Mijn collega werkt mee vanuit de gemeente aan de Zwarte Crossquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Die willen we zeker weer verslaan, en als het jullie beviel dan gaan wij die organisatie weer prikkelen
Je hebt PM.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:00 schreef Xilantof het volgende:
Fotoreportage optreden Edsilia Rombley
Gezocht: één fotograaf die een optreden van Edsilia Rombley op de foto wil zetten!
Er is mogelijkheid tot één van de hieronder genoteerde data.
Dit geheel zal combineert worden een interview met Edsilia Rombley.
Zaterdag 14 maart: Zaantheater - Zaandam
Je hebt een PBquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:11 schreef Xilantof het volgende:
Fotoreportage Elf FantasyFair 2009
Dit jaar vindt op 25 en 26 april 2009 opnieuw het Elf FantasyFair plaats in Haarzuilens.
We mogen er 2 fotografen heen sturen!
Lijkt dit je wat?
PM me dan even!
Het parcours zit dusdanig in elkaar dat de twee fok-fotografen in de finale een taakverdeling moeten maken. Het gedeelte van het parcours waar de beslissing zal vallen ligt hemelsbreed zo'n 4-500m van de finish af. In de laatste 3-4 ronden zal dus 1 fok-fotograaf in de buurt van de finish moeten staan, de ander aan de achterkant van het parcours (met wat afdalingen/beklimmingen en een trap).quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef Xilantof het volgende:
Er loopt nog iemand van FOK! rond waarmee je op kan trekken.
Lijkt me leuk.. Nog nooit eerder gedaan maar lijkt me een mooie ervaring.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:11 schreef Xilantof het volgende:
Fotoreportage Elf FantasyFair 2009
Dit jaar vindt op 25 en 26 april 2009 opnieuw het Elf FantasyFair plaats in Haarzuilens.
We mogen er 2 fotografen heen sturen!
Lijkt dit je wat?
PM me dan even!
ik zag deze. ik woon er 10 km vandaan en ik zag huizehoge vlammen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:04 schreef Ynske het volgende:
Misschien iemand die in Alphen woont? Zeer grote brand Produktieweg - Alphen a/d Rijn
Ik werk in Amsterdam Zuidoost, tot rond 18:00 uur. Als tijd en locatie t.o.v. mijn werk gunstig zijn, kan ik wel.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:29 schreef Xilantof het volgende:
20 februari is er een persdag met Delain.
Zij brengen op 20 maart een nieuw album uit "April rain".
Vrijdag 20 februari is er een interviewer om hen eens aan de tand te voelen. Graag zouden wij daar ook foto's van hebben!
Dit zal in Amsterdam plaats gaan vinden. Exacte plaats en tijd worden later bekend gemaakt!
Iemand nu al interesse?
De locatie is verplaatst naar Naarden, kantoor van Rough Trade, makkelijk te bereiken met de trein blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:29 schreef Xilantof het volgende:
20 februari is er een persdag met Delain.
Zij brengen op 20 maart een nieuw album uit "April rain".
Vrijdag 20 februari is er een interviewer om hen eens aan de tand te voelen. Graag zouden wij daar ook foto's van hebben!
Dit zal in Amsterdam plaats gaan vinden. Exacte plaats en tijd worden later bekend gemaakt!
Iemand nu al interesse?
Het is nu dus ineens in Naarden...dan kan je vast niet of welquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:41 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Ik werk in Amsterdam Zuidoost, tot rond 18:00 uur. Als tijd en locatie t.o.v. mijn werk gunstig zijn, kan ik wel.
Ik woon in Almere, dus Naarden is ook geen probleem, als de tijd gunstig is.quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:54 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Het is nu dus ineens in Naarden...dan kan je vast niet of wel?
Maar zolang ik geen tijd (en adres) weet, kan ik geen toe- of afzegging doen. Graag een PMetje of een post hier m.b.t. tijd en exacte locatie.quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:31 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Ik woon in Almere, dus Naarden is ook geen probleem, als de tijd gunstig is.
Parkeren zal iig veel makkelijker zijn, verwacht ik.
Tot vanmiddag!quote:Op woensdag 18 februari 2009 12:31 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Ik woon in Almere, dus Naarden is ook geen probleem, als de tijd gunstig is.
Parkeren zal iig veel makkelijker zijn, verwacht ik.
Done...quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:00 schreef Xilantof het volgende:
Fotoreportage opnames "De hel van '63"
---8<---
Kun jij op 1 van deze dagen? En lijkt dit je leuk om te doen? PM dan even!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:01 schreef sanger het volgende:
Ik zit in de buurt, kan weg van het werk MAAR ben mijn camera vergeten
Ja zekerquote:
Er is nog een plekje hiervoor vrij!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:15 schreef Xilantof het volgende:
Fotoreportage CastleFest
Op 31 juli, 1 en 2 augustus 2009 vindt CastleFest plaats in Kasteel Keukenhof in Lisse.
http://www.castlefest.nl/
Ook hier mogen we 2 fotograferen sturen!
Interesse PM even!
Ik ga er even achteraan fraubitch, kijken of er wat te regelen valtquote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:32 schreef fraubitch het volgende:
ik ga naar paaspop dit jaar. als iemand mij een perspas kan regelen zodat ik vooraan mag fotograferen zorg ik dat jullie de foto's krijgen!
Stuur deze graag even naar fokfotograaf@fok.nlquote:Op zondag 8 maart 2009 18:22 schreef mug89 het volgende:
Vandaag naar winter finalerace geweest op Zandvoort (helaas niet tot het einde kunnen blijven, dus heb geen huldiging oid) maar wellicht toch gewild?
hoor het wel.
Richard.
Heb je mijn PM gezien over EFF?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:44 schreef Xilantof het volgende:
Even een algemene melding m.b.t. het aankomende festivalseizoen.
Uiteraard willen we hier ook veel verslagen van kunnen maken. Het gaat alleen niet lukken om voor elk festival een accreditatie aan te vragen. We zijn wel bezig hoe we dit zoveel mogelijk wel voor elkaar kunnen krijgen. Hierover zal dan een melding komen in het topic hier
okiedokiequote:Op zondag 8 maart 2009 19:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja, die is ontvangen
excuses dat ik er nog niet op gereageerd had.
Ik ookquote:Op maandag 9 maart 2009 16:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zijn er hier nog fotografen die het predicaat 'FOK!fotograaf' nog niet achter hun naam hebben staan? Als je foto's hebt gemaakt voor FOK! / geleverd hebt aan FOK! heb je meer dan recht op die tag. Roepen dus!
Ik dacht dat zandvoort een groot eisenpakket heeft. Je komt daar niet zomaar binnen op basis van een paar mooie fotoreportages. Ik pak de voorwaarden er wel even bij.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:37 schreef mug89 het volgende:
oh idd.. lekker dom..
Maar toch bedoel ik ook niet dat fok het moet regelen, als ik bijv op de site van zandvoort kijk kun je zelf een formulier invullen, maar mijn vraag is dan dus of fok een gedlig medium is zodat zandvoort mij als een fotograaf ziet die niet voor zn hobby foto's maakt
Het kan dus sowieso niet op persoonlijke titel.quote:Websites zullen bij de accreditatie aanvraag op de volgende criteria worden beoordeeld:
- professioneel werkende website
- inschrijvingsbewijs van Kamer van Koophandel met minimaal 2 werknemers in vaste loondienst
- nationale autosport moet in de breedte gedragen worden met redactionele bijdragen
- 90% van de persberichten moeten in eigen woorden herschreven zijn.
- Minimaal 1700 unieke bezoekers per maand (statistieken zullen op verzoek toegezonden moeten worden)
- Gepubliceerde raceverslagen bevatten meer informatie dan uitsluitend een interpretatie van de race-uitslag
Jaarkaarten: Voor jaarkaarten komen die media vertegenwoordigers in aanmerking die het voorafgaande jaar minimaal 5x een media accreditatie hebben ontvangen voor A-evenementen. Van elk van deze evenementen dient een verslag (foto) gepubliceerd te zijn in een medium dat vermeld staat in het Handboek van de Nederlandse Pers. KLIK HIER voor het aanvraagformulier.
Moet je zorgen dat je vip tickets hebtquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:44 schreef ..bennie het volgende:
Ik ben nog nooit op komen dagen bij de A1GP, als het regent ga ik niet.
Is dit een aanbod om met je mee te gaan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:06 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Moet je zorgen dat je vip tickets hebt
Nee, in 2007 had ik vipkaartjes. 2008 heb ik gemist.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:12 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Is dit een aanbod om met je mee te gaan?
ik heb met de Dutch TT vorig jaar nog foto's aangeleverd van de trainingen en racesquote:Op maandag 9 maart 2009 16:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zijn er hier nog fotografen die het predicaat 'FOK!fotograaf' nog niet achter hun naam hebben staan? Als je foto's hebt gemaakt voor FOK! / geleverd hebt aan FOK! heb je meer dan recht op die tag. Roepen dus!
Ikke ook, maar volgens mij was dat ook al het geen wat je met de mail bedoeldequote:Op maandag 9 maart 2009 16:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ga direct een tagje voor je regelen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:10 schreef x-tremed het volgende:
[..]
ik heb met de Dutch TT vorig jaar nog foto's aangeleverd van de trainingen en races
zoals het nu lijkt dit jaar wederom accreditatie voor het hele evenement
Jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:47 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Ikke ook, maar volgens mij was dat ook al het geen wat je met de mail bedoelde
Tof, dit is wel iets om in de gaten te houden. Rock Werchter is kwa artiesten al erg tof..quote:Op zondag 8 maart 2009 19:44 schreef Xilantof het volgende:
Even een algemene melding m.b.t. het aankomende festivalseizoen.
Uiteraard willen we hier ook veel verslagen van kunnen maken. Het gaat alleen niet lukken om voor elk festival een accreditatie aan te vragen. We zijn wel bezig hoe we dit zoveel mogelijk wel voor elkaar kunnen krijgen. Hierover zal dan een melding komen in het topic hier
Ik wil welquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:32 schreef x-tremed het volgende:
is er btw al iemand die de zwarte cross gaat fotograferen?
Fraubitch en ik hebben dat afgelopen jaar gedaan en zouden dat dit jaar graag weer doenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:32 schreef x-tremed het volgende:
is er btw al iemand die de zwarte cross gaat fotograferen?
momenteel zijn Surveillance-Fiets en ik bezig vanuit de crew om alles te regelen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:44 schreef John.Milton het volgende:
Is het niet beter om (op termijn) een apart "crew"-forum hiervoor te maken of de organisatie er voor een deel op in te richten? Dan ontstaat voor zowel gebruikers als FOK! een overzicht van evenementen en wie deze zal bezoeken.
Ik het met Surveillance-Fiets als een kort gebrainstormd over dergelijke ideeën. Voor een community website als FOK! heeft dat in mijn ogen zeker toegevoegde waarde op verschillende gebieden. Ik vind het het initiatief van FOK!-fotografen in ieder geval een tof initiatief.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:50 schreef Xilantof het volgende:
[..]
momenteel zijn Surveillance-Fiets en ik bezig vanuit de crew om alles te regelen.
Doordat sommige dingen ad-hoc worden geregeld is het niet altijd mogelijk alle users te informeren over wie waar heen gaat.
mooi feestje hequote:Op donderdag 12 maart 2009 17:37 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Fraubitch en ik hebben dat afgelopen jaar gedaan en zouden dat dit jaar graag weer doen
Dat meldde Fraubitch eerder ook al
We hebben daar een beter plan voor dan een subforum.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:44 schreef John.Milton het volgende:
Is het niet beter om (op termijn) een apart "crew"-forum hiervoor te maken of de organisatie er voor een deel op in te richten? Dan ontstaat voor zowel gebruikers als FOK! een overzicht van evenementen en wie deze zal bezoeken.
Ik ben zeer benieuwdquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
We hebben daar een beter plan voor dan een subforum.Wat en wanneer gaan we nu nog niet vertellen. Flauw he
Die regel gaat al op. In de voorwaarden staat dat als je hier een foto post, Fok deze mag gebruiken en ook doorverkopen als ik het goed heb.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:11 schreef x-tremed het volgende:
als je nou vanuit fok! een fotobank begint waarbij geaccrediteerde fotografen hun stock kunnen uploaden, en deze via een bekende naam als fok worden aangeboden aan diverse nieuwsmedia
Oftewel je hebt als Fok! zijnde altijd een actueel en groot archief en de fotograaf kan er nog wat leuks bij verdienen
Nee hoor. Dat zou wat zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:20 schreef freud het volgende:
[..]
Die regel gaat al op. In de voorwaarden staat dat als je hier een foto post, Fok deze mag gebruiken en ook doorverkopen als ik het goed heb.
heel mooi jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:02 schreef Erasmo het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)eing737voltooid.html
Morgen mooie foto-op.
Misschien een wat late reactie, maar Freud heeft gelijk.quote:
idd, quote uit de policy:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:50 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Misschien een wat late reactie, maar Freud heeft gelijk.
Zie gebruiksovereenkomst en faq.
Staat ergens bij policy.
quote:Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto\'s, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken. Met het plaatsen van berichten verleen je FOK! een onbeperkt en onvoorwaardelijk gebruiksrecht op alles wat je plaatst. Disclaimers in je teksten of signatures hebben geen invloed op deze policy en deze policy blijft ondanks expliciete meldingen van de user onverkort en onverminderd van kracht. Wil je alleenrecht op je berichten, foto\'s, plaatjes of andere werken, plaats ze dan niet op FOK!
Wettelijke bepalingen staan nog altijd boven algemene voorwaarden. Het lijkt me niet dat FOK! dan een onvoorwaardelijk gebruiksrecht heeft.quote:
Mja, die nuancering staat er niet bij. Het is juridisch dus mogelijk om ze commercieel uit te buiten, zonder overleg volgens mij. Maar gezien het precedent bij Flickr, denk ik niet dat het zover zal komen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:32 schreef Re het volgende:
ik dacht dat het laatste wat er gezegd is door Danny over dit onderwerp is dat foto's geplaatst op FOK!, vrijelijk binnen de FOK! domeinen kunnen worden gebruikt (je zou dan immers niet eens een post met een foto mogen quoten) en dat mocht er een foto voor commerciele doeleinden worden gebruikt daar gewoon toestemming voor wordt gevraagd
Het auteursrecht zal altijd bij de fotograaf liggen
Als je in opdracht van FOK! foto's maakt zal FOK! ze gewoon moeten kunnen gebruiken
imo:quote:Op zondag 15 maart 2009 14:32 schreef Re het volgende:
ik dacht dat het laatste wat er gezegd is door Danny over dit onderwerp is dat foto's geplaatst op FOK!, vrijelijk binnen de FOK! domeinen kunnen worden gebruikt (je zou dan immers niet eens een post met een foto mogen quoten) en dat mocht er een foto voor commerciele doeleinden worden gebruikt daar gewoon toestemming voor wordt gevraagd
Het auteursrecht zal altijd bij de fotograaf liggen
Als je in opdracht van FOK! foto's maakt zal FOK! ze gewoon moeten kunnen gebruiken
Bij FOK!fotografen foto's vermelden wij altijd de naam of nick, naar keuze. Met een link naar een persoonlijke site.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:34 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
imo:
Shoots in opdracht van Fok:
Inzetbaar door fok binnen en buiten fok.nl (eventueel met naamsvermelding). Ook commercieel/reclame/noem maar op.
Dat is de afspraak die je maakt met de fotograaf. Fok zou het niet verplicht zijn aangezien Fok in dit geval gewoon functioneerd als klant/opdrachtgever.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bij FOK!fotografen foto's vermelden wij altijd de naam of nick, naar keuze. Met een link naar een persoonlijke site.En vragen we altijd eerst als we, op FOK! / waar dan ook, nog iets anders van plan zijn.
Zie bijvoorbeeld de header op deze pagina: http://frontpage.fok.nl/jaaroverzicht2008 Daar is vooraf toestemming voor gevraagd aan de fotograaf.
Klopt maar ook niet altijd. We krijgen ook foto's aangeleverd van fotografen die niet op FOK! zitten en dus niet bekend zijn met het gebeuren 'FOK!fotograaf' En daarnaast is het gewoon netjes! Jullie doen iets heel groots voor FOK! en wij doen iets kleins terugquote:Op zondag 15 maart 2009 16:41 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Dat is de afspraak die je maakt met de fotograaf. Fok zou het niet verplicht zijn aangezien Fok in dit geval gewoon functioneerd als klant/opdrachtgever.
En wanneer gaan we dat even omdraaien? Wij doen iets kleins voor FOK!, en FOK! doet iets groots terug?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Klopt maar ook niet altijd. We krijgen ook foto's aangeleverd van fotografen die niet op FOK! zitten en dus niet bekend zijn met het gebeuren 'FOK!fotograaf' En daarnaast is het gewoon netjes! Jullie doen iets heel groots voor FOK! en wij doen iets kleins terug
Als jij iets weetquote:Op zondag 15 maart 2009 16:46 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
En wanneer gaan we dat even omdraaien? Wij doen iets kleins voor FOK!, en FOK! doet iets groots terug?
Ja, jullie gaan er netjes mee om. Het ging mij er om dat in de discussie rond beeldbank, je deze discussie ongetwijfeld weer gaat krijgenquote:Op zondag 15 maart 2009 16:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bij FOK!fotografen foto's vermelden wij altijd de naam of nick, naar keuze. Met een link naar een persoonlijke site.En vragen we altijd eerst als we, op FOK! / waar dan ook, nog iets anders van plan zijn.
Zie bijvoorbeeld de header op deze pagina: http://frontpage.fok.nl/jaaroverzicht2008 Daar is vooraf toestemming voor gevraagd aan de fotograaf.
ook intresse heeftquote:Op zondag 15 maart 2009 16:48 schreef Emme-r-tje het volgende:
Owja, aangezien we in Fok! Fotografen gezocht zitten,
Is er enige kans dat FOK! pers/fotograaf-kaartjes ed. kan regelen voor: NK Rally wedstrijden?
Ze me maar op de lijst voor Mystery Land oidquote:Op maandag 16 maart 2009 19:18 schreef Xilantof het volgende:
@Emme-r-tje & PKfotografie: Betreffende het NK Rally zal ik moeten overleggen met de sport afdeling of het interessant is.
@Barend_: Graag! We willen tijdens die festivalseizoen zoveel mogelijk foto's, van welk festival ook!
Klinkt goed, heb je iets meer info, zoals tijd & plaats?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:38 schreef x-tremed het volgende:
volgende week in discotheek waar ik werk de finale van de Miss Racesport 2009, oftewel de verkiezing waarbij o.a. de griddames worden gekozen voor de TT in Assen en andere MotoGP races.
Interesse in een repo?
wat meer info:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:39 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Klinkt goed, heb je iets meer info, zoals tijd & plaats?
nu ik dit lees weet ik niet of je een doel voor de foto's zoekt ... of een fotograaf?
Ik zou zeggen, pleur het onlinequote:Op zondag 22 maart 2009 00:19 schreef Misan het volgende:
Ik heb gisteren kiekjes geschoten van de TankS Rally. Geen compleet beeld van de rally, maar geeft bij een sfeerverslag wel sfeerbeelden.
... en dat schreef ik naar aanleiding van Fok! Fotografen gezocht #4quote:Op zondag 22 maart 2009 00:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, pleur het online
Niet vanuit FOK! zelf. Maar voor leuke shoots kun je wel hier terecht:quote:
Zoals eerder vermeld, ik doe het graag, maar dan zullen jullie wel iets met de Rock Werchter organisatie moeten regelen.. Ik loop daar alle vier de dagen rond. Echter mag ik niet zomaar het terrein op met dSLR.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:18 schreef Xilantof het volgende:
@Barend_: Graag! We willen tijdens die festivalseizoen zoveel mogelijk foto's, van welk festival ook!
Oeh... Dat kan ik niet beloven. Ik dacht te begrijpen dat jij er sowieso al rondliep (met camera).quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:10 schreef Barend_ het volgende:
[..]
Zoals eerder vermeld, ik doe het graag, maar dan zullen jullie wel iets met de Rock Werchter organisatie moeten regelen.. Ik loop daar alle vier de dagen rond. Echter mag ik niet zomaar het terrein op met dSLR.
Ik hoef ook geen belofte uiteraard.. Maar ze hebben de regel in de AV staan dat je niet met professionele apparatuur het terrein opmag, dus vandaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Oeh... Dat kan ik niet beloven. Ik dacht te begrijpen dat jij er sowieso al rondliep (met camera).
Betreffende toegang tot de diverse festivals geldt een eerdere post van mij: we willen veel proberen, maar kunnen nu nog niets beloven of toezeggen e.d.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:58 schreef CompuMess het volgende:
Het Indian Summer Festival staat volgens mij ook dit jaar weer op mijn agenda...
Accreditatie is binnen. Kan je me nog even je gegevens door pm-en ajb dan geef ik het door aan de organisatiequote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:32 schreef fraubitch het volgende:
ik ga naar paaspop dit jaar. als iemand mij een perspas kan regelen zodat ik vooraan mag fotograferen zorg ik dat jullie de foto's krijgen!
?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:37 schreef Erasmo het volgende:
Ik ga trouwens naar NL-MAC, nog foto's daarvan nodig?
quote:Op maandag 30 maart 2009 09:21 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Accreditatie is binnen. Kan je me nog even je gegevens door pm-en ajb dan geef ik het door aan de organisatie
Ik sta bij het Indian Summer Festival op de medewerkerslijst als fotograaf, dus er komt gegarandeerd materiaal binnen!quote:
Hey, leuk dat jij tijd had om m'n opdracht over te nemen! Ik moest met spoed een weekje naar India voor m'n werk en dat ging toch ff voor!quote:Op maandag 30 maart 2009 15:14 schreef -Robbedoes- het volgende:
Zo mijn eerste foto opdracht voor FoK ook vervult.
Resultaat is te zien op frontpage bij de specials.
De hel van 63
Volgens mij is het daar beter van temperatuur dan hier.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:35 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Hey, leuk dat jij tijd had om m'n opdracht over te nemen! Ik moest met spoed een weekje naar India voor m'n werk en dat ging toch ff voor!(overigens zit ik er nog steeds, die weken van tegenwoordig worden steeds langer!)
32°C...quote:Op maandag 30 maart 2009 15:46 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar beter van temperatuur dan hier.
Camera gaat nog steeds mee morgen naar A'dam...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:37 schreef Erasmo het volgende:
Ik ga trouwens naar NL-MAC, nog foto's daarvan nodig?
Wat is dat precies?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 22:51 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Camera gaat nog steeds mee morgen naar A'dam...
Sure! pics voor SPO en de FPquote:
Wederom kan ik niks garanderen, toeschouwer zijn blijft prio 1quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sure! pics voor SPO en de FPZeker zeker.
kan ook als je door een lens aan het kijken bentquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wederom kan ik niks garanderen, toeschouwer zijn blijft prio 1
Ik zie toch niks als mijn spiegel omhoog staatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:37 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
kan ook als je door een lens aan het kijken bent
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 23:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik zie toch niks als mijn spiegel omhoog staat
quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:03 schreef Jachaylu het volgende:
Ik wil me graag opgeven voor Indian Summer om daar te fotograferen
En inmiddels geplaatstquote:Op woensdag 1 april 2009 23:49 schreef Erasmo het volgende:
Wegens omstandigheden geen foto's van de wedstrijd maar alleen van de aanloop, ze zijn nu onderweg
Dit Goede Doel bedoel je toch?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:12 schreef Xilantof het volgende:
Gezocht: fotografen voor Het Goede Doel
---8<--
correctquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:31 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Dit Goede Doel bedoel je toch?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2009 21:18 schreef Pink_Floyd het volgende:
Verslag en foto's van Paaspop:
Festival: Paaspop 2009
met dank aan Harry Dupa voor de tekst en Fraubitch voor de kieken
't is op fietsafstand, maar ik heb werkelijk heulemaal niets met voetbal... ik geef hem door...quote:Op woensdag 8 april 2009 16:38 schreef Xilantof het volgende:
Gezocht, een fotograaf die een sfeerimpressie/reportage wilt maken van 't (eventuele) kampioensfeest dat volgend weekend in Alkmaar zal losbarsten.
Als het voor AZ meezit, worden zij dit weekend kampioen. Van het bijbehorende feest dat gehouden zal worden wil FOK!sport graag een mooi verslag maken.
Lijkt iemand het wat om hiervoor een mooie reportage te verzorgen?
Mocht Fc Twente toch onverwacht kampioen worden dan wil ik wel voor foto's zorgenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:38 schreef Xilantof het volgende:
Gezocht, een fotograaf die een sfeerimpressie/reportage wilt maken van 't (eventuele) kampioensfeest dat volgend weekend in Alkmaar zal losbarsten.
Als het voor AZ meezit, worden zij dit weekend kampioen. Van het bijbehorende feest dat gehouden zal worden wil FOK!sport graag een mooi verslag maken.
Alkmaar mijn stad onze club.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:38 schreef Xilantof het volgende:
En, in de tussentijd al iets kunnen regelen aangezien de eerste wedstrijden vandaag gereden zijn?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:18 schreef Xilantof het volgende:
@Emme-r-tje & PKfotografie: Betreffende het NK Rally zal ik moeten overleggen met de sport afdeling of het interessant is.
Uit de OPquote:Op maandag 20 april 2009 23:07 schreef the_witch het volgende:
Ben jullie nog opzoek naar een fotograaf voor de ELF FANYASY FAIR?
Ik maakt altijd 5000 fotos op de fair.
Wat moet ik met de fotos als ik die heb gemaakt? Aan wie of vwaar moet ik het sturen?
die plaatsen zijn volgens mij al vergevenquote:Op maandag 20 april 2009 23:07 schreef the_witch het volgende:
Ben jullie nog opzoek naar een fotograaf voor de ELF FANYASY FAIR?
Wat moet ik met de fotos als ik die heb gemaakt? Aan wie of vwaar moet ik het sturen?
Dat noemen ze filmenquote:Op maandag 20 april 2009 23:07 schreef the_witch het volgende:
quote:
reactie komt er aanquote:Op donderdag 23 april 2009 15:08 schreef Siegfried het volgende:
Xilantof, Surveillance-Fiets en anderen die in de FOK!-fotograaf PM-box kunnen: Kan iemand even op m'n PM reageren? Zou graag wat dingen voor jullie fotograferen, maar dan moet er even accreditatie aangevraagd worden.
Ik weet niet of jullie de 3FM Awards al gecovered hebben, maar er bestaat een kansje dat ik jullie daar morgen wat foto's van kan aanleveren, indien gewenst. Deze zijn dan alleen niet exclusief voor FOK!.
ik vond m anders best grappig hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 11:31 schreef fraubitch het volgende:
[..]oh man oh man oh man ik moest zo hard lachen
Check de PI. FB vond het ook grappig.quote:
datzelfde geld ook voor mij.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:08 schreef Siegfried het volgende:
Xilantof, Surveillance-Fiets en anderen die in de FOK!-fotograaf PM-box kunnen: Kan iemand even op m'n PM reageren? Zou graag wat dingen voor jullie fotograferen, maar dan moet er even accreditatie aangevraagd worden.
Ik weet niet of jullie de 3FM Awards al gecovered hebben, maar er bestaat een kansje dat ik jullie daar morgen wat foto's van kan aanleveren, indien gewenst. Deze zijn dan alleen niet exclusief voor FOK!.
Mijn foto's van vanmiddag staan er ook nog niet op, dus denk het nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:39 schreef ultra_ivo het volgende:
Hopelijk is Xil nog wakker, er is net een postduif vertrokken met foto's van het wereldrecord vuurspugen.
Die komen vanmiddag onlinequote:Op zaterdag 25 april 2009 00:17 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Mijn foto's van vanmiddag staan er ook nog niet op, dus denk het niet
Aha, ik was al op de frontpage aan het zoekenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:16 schreef Xilantof het volgende:
Ivo, die van jou staan in REV, die van Siegfried heb ik niet onder mijn hoede genomen, dus daar kan ik niet heel veel van zeggen
Edit:
S-F was me net voor
Topquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die komen vanmiddag online
Alle foto's zijn afgegeven, dus de reportage zal een dezer dagen wel komen. Er is even wat tijd nodig om het verslag te maken enzo. Dat wijkt wat af van de eigenlijke planning.quote:Op maandag 27 april 2009 13:33 schreef Ynske het volgende:
Ik was er benieuwd naar hoe het staat met de foto's van de EFF, wanneer worden die geplaatst?
Bedankt, was mij nog niet opgevallenquote:Op maandag 27 april 2009 13:35 schreef Ynske het volgende:
Ow en kijk even naar de tekst in dit topic [FOK!fotoreportage] wereldrecord vuurspuwen
Onze FOK!fotografie Ultra_Ivo
volgens mij moet dat FOK!fotograaf zijn
Ik vrees dat dit net iets te lokaal is voor FOK!. Misschien kan je er een leuke showcase van maken hier in FOT?quote:Op zondag 26 april 2009 13:35 schreef cartoon het volgende:
Nog belangstelling voor foto's van de Enschede Marathon?
Als het verslag af is, ik gok vandaag of anders morgenquote:Op maandag 27 april 2009 13:33 schreef Ynske het volgende:
Ik was er benieuwd naar hoe het staat met de foto's van de EFF, wanneer worden die geplaatst?
volgens mij ook!quote:Op maandag 27 april 2009 13:35 schreef Ynske het volgende:
Ow en kijk even naar de tekst in dit topic [FOK!fotoreportage] wereldrecord vuurspuwen
Onze FOK!fotografie Ultra_Ivo
volgens mij moet dat FOK!fotograaf zijn
Je doelt op de foto's in de post van Buurvrouw_Rietman? Dat komt omdat deze foto's los van de reportage gepost zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 18:14 schreef Ynske het volgende:
Goed werk Surveillance-Fiets, dank jeheb ik nog een vraag
Waarom zijn er in [FOK!Fotoreportage] Het Goede Doel in Ahoy! wel foto's met watermerk/logo opgenomen? dat was toch niet de bedoeling?
Daar krijg je straks meer over te horen.quote:Op maandag 27 april 2009 18:40 schreef Siegfried het volgende:
Al gemaild voor en/of iets gehoord over 5 mei?
Coolquote:Op maandag 27 april 2009 18:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar krijg je straks meer over te horen.![]()
hier ook weer dezelfde vraag....quote:Op maandag 27 april 2009 18:40 schreef Siegfried het volgende:
ik heb al een backstageperskaartquote:Op maandag 27 april 2009 18:40 schreef Siegfried het volgende:
welk festival?quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 19:54 schreef purplerose het volgende:
* purplerose SF er subtiel aan haar email van vorig jaar herinnert over het fotograferen van Pearl Jam wanneer ze weer in Nederland zouden zijn.
13 aug is het zover SF!
vrouwen geheugen hequote:Op maandag 27 april 2009 20:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ik was het dus al vergeten.Dat gaan we eens uitzoeken
En als er 2 mogen gaan dan hou ik me aan bevolenquote:Op maandag 27 april 2009 20:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
kan je me opvangen als ik uitglijquote:Op maandag 27 april 2009 22:20 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
En als er 2 mogen gaan dan hou ik me aan bevolen
En als je voor mij eens wilt uitzoeken of Green Day in Ahoy een optie is?quote:Op maandag 27 april 2009 20:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
En daar voor hou ik me ook aan bevolenquote:Op maandag 27 april 2009 23:38 schreef Siegfried het volgende:
[..]
En als je voor mij eens wilt uitzoeken of Green Day in Ahoy een optie is?
Psst..quote:Op maandag 27 april 2009 18:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar krijg je straks meer over te horen.![]()
Dat is dan overal langs gegaan. Excuses hiervoor. Normaal krijgt iedereen reactie terug.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:42 schreef Diageo het volgende:
Zijn er toevallig op korte termijn nog autosport fotografen nodig? Had namelijk gedaan wat in de 1e post stond, maar geen reactie op terug gekregen. Vind ik een beetje raar.
5 mei is aangevraagd!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:13 schreef Siegfried het volgende:
SF, maandag zei je dat ik 'straks' meer zou horen over 5 mei. Inmiddels is het woensdag..![]()
En kan iemand even reageren op de vraag over de CD Presentatie van Kim Hoorweg?
Alright, topquote:Op woensdag 29 april 2009 18:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
5 mei is aangevraagd!
En ook van de CD presentaties zien we graag foto's
Uiteraard.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:29 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Alright, topLaat je me weten zodra je een bevestiging (of afwijzing) hebt voor 5 mei?
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:11 schreef Ynske het volgende:
Heb je iets van info over parkeren of dat geregeld is? aangezien er altijd veel mensen naar toe gaan
en de tijden? van 7 - 10 ofzo?
Eventueel wel geïnteresseerd als ik op bovenstaande een reactie heb
Wil jij Olga dan even helpen herinneren want ik heb al twee evenementen aangeboden en hoef alleen een opdrachtbrief te hebben (of dat jullie de accreditatie regelen).quote:Op woensdag 29 april 2009 17:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat is dan overal langs gegaan. Excuses hiervoor. Normaal krijgt iedereen reactie terug.
Om even verder te reageren: fotografen die gespecialiseerd zijn autosport, zijn zeker ook welkom.
Of wel naar races een fotograaf sturen gaat altijd in overleg met FOK!sport. Dus als je een race of evenement weet. Stuur even een pm en dan kijken wij of wat willen/gaan regelen.
Het zou lachwekkend zijn als het niet zo triest was...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:28 schreef sanger het volgende:
NK Rally Race wordt zeker georganiseerd door de KNAF? Ze vereissen dan waarschijnlijk ook de speciale KNAF autosportperskaart. Bedacht door Frits van Eldik omdat hij het niet kon hebben dat amateurs betere foto's maakte op Bavaria City Racing 2007.....
Niet om hem te verdedigen, maar er waren die editie ook "persfotografen" met een point en shoot, die zich overal voor wurmde. Dat samen met het feit dat er meer amateurs dan profs waren was voor oa FvE reden om aan te dringen op een speciale perskaart voor de NL Autosport fotografen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:37 schreef freud het volgende:
[..]
Het zou lachwekkend zijn als het niet zo triest was...
KvK nummer van de fotograaf, aantoonbaar meerdere autoraces gefotografeerd en zo nog watquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:04 schreef sanger het volgende:
Wat zijn die eisen dan? En als je het aanvraagt bij het Eurocircut zelf? Die zijn namelijk nog nooit moeilijk geweest
Ja zo kom je er ook nooit inquote:Op maandag 4 mei 2009 20:32 schreef Xilantof het volgende:
@Siegfried: je hebt pm
[..]
KvK nummer van de fotograaf, aantoonbaar meerdere autoraces gefotografeerd en zo nog wat
Kvk nummer heb ik niet, maar ik heb wel aantoonbaar meerdere autoraces (Paasraces, Superleague Formula, Dakar PreProloog) gedaanquote:Op maandag 4 mei 2009 20:32 schreef Xilantof het volgende:
KvK nummer van de fotograaf, aantoonbaar meerdere autoraces gefotografeerd en zo nog wat
Je moet het dan wel scheiden. Werkzaamheden op KvK nummer mogen niet teveel afwijken van elkaar. Anders kan iedereen gewoon een KvK nemen met 'werk voor anderen' of zo.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Kvk nummer heb ik niet, maar ik heb wel aantoonbaar meerdere autoraces (Paasraces, Superleague Formula, Dakar PreProloog) gedaanen daarnaast de Red Bull Airrace en Red Bull Knock Out (beiden 2x).
Is het Kvk nummer van FOK! niet voldoende?
Een Kvk nummer kost maar 40-50 per jaar toch? Zal ik dan tch eindelijk mijn eigen administratiekantoor openen en dan ook fotografie meenemen in de beschrijving van werkzaamheden?
Freelance consultancy ofzo? Daar kun je alles onder scharen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:03 schreef freud het volgende:
Je moet het dan wel scheiden. Werkzaamheden op KvK nummer mogen niet teveel afwijken van elkaar. Anders kan iedereen gewoon een KvK nemen met 'werk voor anderen' of zo.
* freud heeft wel KvK maar geen ervaring met races
Zoiets ja. Dienstverlening.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:08 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Freelance consultancy ofzo? Daar kun je alles onder scharen.
quote:Op maandag 27 april 2009 13:33 schreef Ynske het volgende:
Inmiddels alweer een week verder? Iemand enig idee waar de foto's verstopt zijn?quote:Op maandag 27 april 2009 15:11 schreef ries89 het volgende:
[..]
Alle foto's zijn afgegeven, dus de reportage zal een dezer dagen wel komen. Er is even wat tijd nodig om het verslag te maken enzo. Dat wijkt wat af van de eigenlijke planning.
Dit is allemaal iets anders gelopen dan gepland. Weet ook niet precies hoe/wat de foto's zijn gebruikt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]
Inmiddels alweer een week verder? Iemand enig idee waar de foto's verstopt zijn?
wat ik niet helemaal snap is dat ze tijdens de EFF ingeleverd moesten worden en dat ik ze nu nog steeds niet kan vinden, dan is het de nieuwswaarde toch allang kwijt?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:03 schreef freud het volgende:
[..]
Je moet het dan wel scheiden. Werkzaamheden op KvK nummer mogen niet teveel afwijken van elkaar. Anders kan iedereen gewoon een KvK nemen met 'werk voor anderen' of zo.
* freud heeft wel KvK maar geen ervaring met races
Dat gaat niet meer op. Tegenwoordig heeft iedereen een KVK nummer nodig, en is een BTW-nummer alleen niet meer voldoende. Ik viel ook onder de vrije beroepen, maar dat is afgeschaft. Wat overigens niet betekend dat er actief op gecontroleerd wordt, en dat ze ook maar iets van een pressiemiddel hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:20 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
tijd om een nummer aan te vragen
![]()
is niet eens intressant als je er niet voldoende mee verdiend per jaar.
zit net tegen de 2 k per jaar dus heb hem dacht ik nog niet nodig.
en anders noemen we het weer eens kunst wat we afleveren. scheeld ook weer.
al die rare nummers. niet echt intressant meestal.
(alleen als je btw aftrek hebt over nieuwe apparatuur. maar daar zijn mijn inkomsten te laag voor om erg intressant te wezen)
Nog niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:10 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer op. Tegenwoordig heeft iedereen een KVK nummer nodig, en is een BTW-nummer alleen niet meer voldoende. Ik viel ook onder de vrije beroepen, maar dat is afgeschaft. Wat overigens niet betekend dat er actief op gecontroleerd wordt, en dat ze ook maar iets van een pressiemiddel hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |