okiedokiequote:Op zondag 8 maart 2009 19:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ja, die is ontvangen
excuses dat ik er nog niet op gereageerd had.
Ik ookquote:Op maandag 9 maart 2009 16:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zijn er hier nog fotografen die het predicaat 'FOK!fotograaf' nog niet achter hun naam hebben staan? Als je foto's hebt gemaakt voor FOK! / geleverd hebt aan FOK! heb je meer dan recht op die tag. Roepen dus!
Ik dacht dat zandvoort een groot eisenpakket heeft. Je komt daar niet zomaar binnen op basis van een paar mooie fotoreportages. Ik pak de voorwaarden er wel even bij.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:37 schreef mug89 het volgende:
oh idd.. lekker dom..
Maar toch bedoel ik ook niet dat fok het moet regelen, als ik bijv op de site van zandvoort kijk kun je zelf een formulier invullen, maar mijn vraag is dan dus of fok een gedlig medium is zodat zandvoort mij als een fotograaf ziet die niet voor zn hobby foto's maakt
Het kan dus sowieso niet op persoonlijke titel.quote:Websites zullen bij de accreditatie aanvraag op de volgende criteria worden beoordeeld:
- professioneel werkende website
- inschrijvingsbewijs van Kamer van Koophandel met minimaal 2 werknemers in vaste loondienst
- nationale autosport moet in de breedte gedragen worden met redactionele bijdragen
- 90% van de persberichten moeten in eigen woorden herschreven zijn.
- Minimaal 1700 unieke bezoekers per maand (statistieken zullen op verzoek toegezonden moeten worden)
- Gepubliceerde raceverslagen bevatten meer informatie dan uitsluitend een interpretatie van de race-uitslag
Jaarkaarten: Voor jaarkaarten komen die media vertegenwoordigers in aanmerking die het voorafgaande jaar minimaal 5x een media accreditatie hebben ontvangen voor A-evenementen. Van elk van deze evenementen dient een verslag (foto) gepubliceerd te zijn in een medium dat vermeld staat in het Handboek van de Nederlandse Pers. KLIK HIER voor het aanvraagformulier.
Moet je zorgen dat je vip tickets hebtquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:44 schreef ..bennie het volgende:
Ik ben nog nooit op komen dagen bij de A1GP, als het regent ga ik niet.
Is dit een aanbod om met je mee te gaan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:06 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Moet je zorgen dat je vip tickets hebt
Nee, in 2007 had ik vipkaartjes. 2008 heb ik gemist.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:12 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Is dit een aanbod om met je mee te gaan?
ik heb met de Dutch TT vorig jaar nog foto's aangeleverd van de trainingen en racesquote:Op maandag 9 maart 2009 16:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zijn er hier nog fotografen die het predicaat 'FOK!fotograaf' nog niet achter hun naam hebben staan? Als je foto's hebt gemaakt voor FOK! / geleverd hebt aan FOK! heb je meer dan recht op die tag. Roepen dus!
Ikke ook, maar volgens mij was dat ook al het geen wat je met de mail bedoeldequote:Op maandag 9 maart 2009 16:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ga direct een tagje voor je regelen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:10 schreef x-tremed het volgende:
[..]
ik heb met de Dutch TT vorig jaar nog foto's aangeleverd van de trainingen en races
zoals het nu lijkt dit jaar wederom accreditatie voor het hele evenement
Jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:47 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Ikke ook, maar volgens mij was dat ook al het geen wat je met de mail bedoelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |