reactie komt er aanquote:Op donderdag 23 april 2009 15:08 schreef Siegfried het volgende:
Xilantof, Surveillance-Fiets en anderen die in de FOK!-fotograaf PM-box kunnen: Kan iemand even op m'n PM reageren? Zou graag wat dingen voor jullie fotograferen, maar dan moet er even accreditatie aangevraagd worden.
Ik weet niet of jullie de 3FM Awards al gecovered hebben, maar er bestaat een kansje dat ik jullie daar morgen wat foto's van kan aanleveren, indien gewenst. Deze zijn dan alleen niet exclusief voor FOK!.
ik vond m anders best grappig hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 11:31 schreef fraubitch het volgende:
[..]oh man oh man oh man ik moest zo hard lachen
Check de PI. FB vond het ook grappig.quote:
datzelfde geld ook voor mij.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:08 schreef Siegfried het volgende:
Xilantof, Surveillance-Fiets en anderen die in de FOK!-fotograaf PM-box kunnen: Kan iemand even op m'n PM reageren? Zou graag wat dingen voor jullie fotograferen, maar dan moet er even accreditatie aangevraagd worden.
Ik weet niet of jullie de 3FM Awards al gecovered hebben, maar er bestaat een kansje dat ik jullie daar morgen wat foto's van kan aanleveren, indien gewenst. Deze zijn dan alleen niet exclusief voor FOK!.
Mijn foto's van vanmiddag staan er ook nog niet op, dus denk het nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:39 schreef ultra_ivo het volgende:
Hopelijk is Xil nog wakker, er is net een postduif vertrokken met foto's van het wereldrecord vuurspugen.
Die komen vanmiddag onlinequote:Op zaterdag 25 april 2009 00:17 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Mijn foto's van vanmiddag staan er ook nog niet op, dus denk het niet
Aha, ik was al op de frontpage aan het zoekenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:16 schreef Xilantof het volgende:
Ivo, die van jou staan in REV, die van Siegfried heb ik niet onder mijn hoede genomen, dus daar kan ik niet heel veel van zeggen
Edit:
S-F was me net voor
Topquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die komen vanmiddag online
Alle foto's zijn afgegeven, dus de reportage zal een dezer dagen wel komen. Er is even wat tijd nodig om het verslag te maken enzo. Dat wijkt wat af van de eigenlijke planning.quote:Op maandag 27 april 2009 13:33 schreef Ynske het volgende:
Ik was er benieuwd naar hoe het staat met de foto's van de EFF, wanneer worden die geplaatst?
Bedankt, was mij nog niet opgevallenquote:Op maandag 27 april 2009 13:35 schreef Ynske het volgende:
Ow en kijk even naar de tekst in dit topic [FOK!fotoreportage] wereldrecord vuurspuwen
Onze FOK!fotografie Ultra_Ivo
volgens mij moet dat FOK!fotograaf zijn
Ik vrees dat dit net iets te lokaal is voor FOK!. Misschien kan je er een leuke showcase van maken hier in FOT?quote:Op zondag 26 april 2009 13:35 schreef cartoon het volgende:
Nog belangstelling voor foto's van de Enschede Marathon?
Als het verslag af is, ik gok vandaag of anders morgenquote:Op maandag 27 april 2009 13:33 schreef Ynske het volgende:
Ik was er benieuwd naar hoe het staat met de foto's van de EFF, wanneer worden die geplaatst?
volgens mij ook!quote:Op maandag 27 april 2009 13:35 schreef Ynske het volgende:
Ow en kijk even naar de tekst in dit topic [FOK!fotoreportage] wereldrecord vuurspuwen
Onze FOK!fotografie Ultra_Ivo
volgens mij moet dat FOK!fotograaf zijn
Je doelt op de foto's in de post van Buurvrouw_Rietman? Dat komt omdat deze foto's los van de reportage gepost zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 18:14 schreef Ynske het volgende:
Goed werk Surveillance-Fiets, dank jeheb ik nog een vraag
Waarom zijn er in [FOK!Fotoreportage] Het Goede Doel in Ahoy! wel foto's met watermerk/logo opgenomen? dat was toch niet de bedoeling?
Daar krijg je straks meer over te horen.quote:Op maandag 27 april 2009 18:40 schreef Siegfried het volgende:
Al gemaild voor en/of iets gehoord over 5 mei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |