ging niet helemaal goed met plakken, nu is het compleetquote:Op zondag 8 maart 2009 13:13 schreef Xlarge het volgende:
waar is de X
De Z staat er nu!quote:Op zondag 8 maart 2009 13:15 schreef Koekz het volgende:
En waar is de Z?
Maar met de S op het einde is het: Memokumeari
natakashijikuquote:Op zondag 8 maart 2009 13:15 schreef starla het volgende:
[..]
ging niet helemaal goed met plakken, nu is het compleet
klinkt als bukakequote:Op zondag 8 maart 2009 13:19 schreef Kekaa het volgende:
Mekumekaka
EINZZ!!! Er zit twee keer Kut in mijn naam EINZ!!quote:Op zondag 8 maart 2009 14:17 schreef rudedeltadude het volgende:
shidotekutekutachikatedoteku
ik heb hem niet eens geprobeerd uit te spreken![]()
A = kaquote:
Wat krijg je als je deze nóg een keer omzet in het Japans?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:22 schreef Extraordinaire het volgende:
Kunachishikamoshitekitokakishiku.
En dat 10 keer rap achter elkaar, zonder haperenquote:Op maandag 9 maart 2009 01:17 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
KunanokuarikirinkutochikataRinshikutochikataRinkutochikata
quote:Op maandag 9 maart 2009 08:39 schreef pullup het volgende:
Nodononodono dus
Klinkt wel lekker Japans hoor
tukukutazikutudolumoquote:Op zondag 8 maart 2009 13:12 schreef starla het volgende:
Konnichiwa iedereen
Maak hier je eigen Japanse nick. Voor de ZMLK-dropouts zal ik m'n eigen nick als voorbeeld nemen:
[Nu jullie!!!
aridonokushishitomorukaquote:Op zondag 8 maart 2009 13:12 schreef starla het volgende:
Konnichiwa iedereen
Maak hier je eigen Japanse nick. Voor de ZMLK-dropouts zal ik m'n eigen nick als voorbeeld nemen:
A - ka;
B- tu;
C - mi;
D - te;
E - ku;
F - lu;
G - ji;
H - ri;
I - ki;
J - zu;
K - me;
L - ta;
M - rin;
N - to;
O - mo;
P - no;
Q - ke;
R - shi;
S - ari;
T - chi;
U - do;
V - ru;
W -mei;
X -na;
Y-fu;
Z-zi
S = ari
T = chi
A = ka
R = shi
L = ta
A = ka
Ik heet dus Arichikashitaka![]()
Nu jullie!!!
Er klopt helemaal niets van dat lijstje uit de OP, geen waarde aan hechten verder.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:57 schreef stievun1234 het volgende:
Dus XVN = Naruto ?
Of is dit de uitspraak
Kijk, dat klinkt ten minste Japansquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Dokimo_Karinari
Kouhii o hitotsu kudasai = コーヒーをひとつください。 =~ Ik heb graag een koffie.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:41 schreef Mr-Coffee het volgende:
Rinshimimolulukuku.
Tering, je zal maar een bakkie pleur moeten bestellen in Tokyo.
Dit is dan ook geen Japans.quote:Op zondag 22 maart 2009 16:38 schreef FiveseveN het volgende:
LUkirukuarikurukuTO Geen efficiënte taal, dat Japans.
Dan had je Whehe moeten heten!quote:Op maandag 23 maart 2009 08:45 schreef HuHu het volgende:
De mijne wordt RidoRido.
Volgens mij niet echt Japans, dus ik ben een beetje gaan zoeken op het internet. Volgens Google Translate is rido een woord in het Esperanto. Op een andere site kun je dat vertalen en die geeft aan dat het een vorm is van het werkwoord ridi, wat lachen betekend.
Dus eigenlijk is mijn nickname, vertaald naar het Japans, hartstikke lachen in het Esperanto.
- Behalve dat 'esperanto' een volkomen belachelijke kunst taal isquote:Op maandag 23 maart 2009 08:45 schreef HuHu het volgende:
De mijne wordt RidoRido.
Volgens mij niet echt Japans, dus ik ben een beetje gaan zoeken op het internet. Volgens Google Translate is rido een woord in het Esperanto. Op een andere site kun je dat vertalen en die geeft aan dat het een vorm is van het werkwoord ridi, wat lachen betekend.
Dus eigenlijk is mijn nickname, vertaald naar het Japans, hartstikke lachen in het Esperanto.
Tedorin Teka Tedorin. Aangenaamquote:Op zondag 8 maart 2009 13:12 schreef starla het volgende:
Konnichiwa iedereen
[..]
Ik heet dus Arichikashitaka![]()
Nu jullie!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |