mwoa... Brawn ging erheen in '07. Dat jaar ervoor hadden ze wel een GP gewonnenquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien als ik eerlijk ben
Al gun ik het Brawn natuurlijk wel. Bij Ferrari weggaan en van op 2 jaar tijd een flutteam (sorry dat ik het zeg) een competetief team maken
Volgens de media waren ze bij Mercedes verbaasd over de brandstofhoeveelheden die de Brawn GP aan boord had. En niet omdat het ultra weinig zou zijn geweest.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Button en Barri zitten de hele week al rond 1:20.5/ 1:21.0 en Brawn heeft gezegd dat dit overeen kwam met racepace. Ik geloof Brawn wel in deze. brawn heeft veel knowhow, het team ook. En wss is de auto gemaakt toen Honda nog in de F1 zat. Zodoende is de wagen wel goed ontwikkeld.
Die 1:19.x zal dus qualyspeed zijn.
er staat erbij dat ze 6"2 is oftewel 1m88 , op zich wel een lange dame....quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:11 schreef Meike26 het volgende:
Ten opzichte van Ecclestone is iemand al snel een reus
Pff, ik ben 1.83quote:[..]
Er staat erbij dat ze 6"2 is oftewel 1m88 , op zich wel een lange dame....
Nee dat is prima, alles onder de 1,65 is minder.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:38 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Pff, ik ben 1.83Ben ik dan ook een reus ?
Dat wordt door het team zelf ook gezegd. Eerst een racesimulatie gevolgd door een paar snelle ronden in kwalificatie setup.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Button en Barri zitten de hele week al rond 1:20.5/ 1:21.0 en Brawn heeft gezegd dat dit overeen kwam met racepace. Ik geloof Brawn wel in deze. brawn heeft veel knowhow, het team ook. En wss is de auto gemaakt toen Honda nog in de F1 zat. Zodoende is de wagen wel goed ontwikkeld.
Die 1:19.x zal dus qualyspeed zijn.
Brawn ging er pas in 2008 heen (vorig jaar dus!). In 2007 had hij een jaartje vrij. Hij heeft zich vooral gericht op de auto van dit tjaar en niet op de auto van 2008. Dat is volgens Brawn GP de reden dat ze er goed bij zitten. Ze zijn als eerste begonnen met de auto van dit jaar en hoefden die op het laatst alleen maar aan de nieuwe motor aan te passen. De rest was al af.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:47 schreef bodylotion het volgende:
[..]
mwoa... Brawn ging erheen in '07. Dat jaar ervoor hadden ze wel een GP gewonnen
als BAR tho
ojaquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Brawn ging er pas in 2008 heen (vorig jaar dus!). In 2007 had hij een jaartje vrij. Hij heeft zich vooral gericht op de auto van dit tjaar en niet op de auto van 2008. Dat is volgens Brawn GP de reden dat ze er goed bij zitten. Ze zijn als eerste begonnen met de auto van dit jaar en hoefden die op het laatst alleen maar aan de nieuwe motor aan te passen. De rest was al af.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Rosberg Williams-Toyota (B) 1:19.774 120 Glock Toyota (B) 1:20.091 128 Vettel Red Bull-Renault (B) 1:20.576 83 Alonso Renault (B) 1:20.664 64 Massa Ferrari (B) 1:20.677 92 Kubica BMW-Sauber (B) 1:20.740 134 Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:20.869 70 Buemi Toro Rosso-Ferrari (B) 1:21.013 62 Fisichella Force India-Mercedes (B) 1:21.045 141 Bourdais Toro Rosso-Ferrari (B) 1:21.629 27 |
Meld je eens aan in mijn topic!quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:30 schreef Googolplexian het volgende:
Heh ... dadelijk was die Honda op de motor na zo onwijs goed dat ze zometeen het hele veld een seconde per lap achter zich laten
Ze hebben zich in tegenstelling tot de andere teams vanaf begin 2008 al op 2009 gericht. En met Ross Brawn hebben ze natuurlijk een absolute topper in huis. Maar dit had ik ook niet verwacht. Eerst dacht ik nog dat ze een Prost aan het doen waren, maar dat begin ik zo langzamerhand ook minder te geloven.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:30 schreef Googolplexian het volgende:
Heh ... dadelijk was die Honda op de motor na zo onwijs goed dat ze zometeen het hele veld een seconde per lap achter zich laten
Dat was Honda al. In de de winter van '05 op '06 is BAR volledig Honda gewordenquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:47 schreef bodylotion het volgende:
[..]
mwoa... Brawn ging erheen in '07. Dat jaar ervoor hadden ze wel een GP gewonnen
als BAR tho
Hopelijk kunnen ze mee doen voor de punten, alleen maar goed voor de sport.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze hebben zich in tegenstelling tot de andere teams vanaf begin 2008 al op 2009 gericht. En met Ross Brawn hebben ze natuurlijk een absolute topper in huis. Maar dit had ik ook niet verwacht. Eerst dacht ik nog dat ze een Prost aan het doen waren, maar dat begin ik zo langzamerhand ook minder te geloven.
Gaat me op het moment zelfs helemaal niet verbazen als ze in Melbourne gaan strijden voor de overwinning en/of het snelste team met een Mercedes-motor zullen zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:38 schreef Trystar het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen ze mee doen voor de punten, alleen maar goed voor de sport.
Dat zou er mooi zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Gaat me op het moment zelfs helemaal niet verbazen als ze in Melbourne gaan strijden voor de overwinning en/of het snelste team met een Mercedes-motor zullen zijn.
Als je naar de rondetijden van 2007 kijkt zijn ze nu verdomd rap. Of is de baan aangepast?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:47 schreef Trystar het volgende:
[..]
Dat zou er mooi zijn.
Ik weet op dit moment niet wat ik van die test tijden moet denken, Brawn erg snel en McLaren tegenvallend.
Ik kan niet wachten tot het gaat beginnen!
quote:Kwalificatie
1. F. Massa Ferrari 1:21.421
2. F. Alonso McLaren 1:21.451
3. K. Räikkönen Ferrari 1:21.723
4. L. Hamilton McLaren 1:21.785
5. R. Kubica BMW 1:22.253
6. J. Trulli Toyota 1:22.324
7. N. Heidfeld BMW 1:22.389
8. H. Kovalainen Renault 1:22.568
9. D. Coulthard Red Bull 1:22.749
10. G. Fisichella Renault 1:22.881
Leuk idee!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het leek me een leuk idee om individuele coureur topics te openen zoals je dat ook in VBL en dergelijken ziet.
Een ruimte om een coureur gedurende een seizoen en zijn carriere te volgen, hem de hemel in te prijzen of compleet af te branden.![]()
En om niet meteen met 1 van de bekende Formule 1 power brokers te beginnen:
Jarno Trulli topic #1: 2009, erop of eronder?
Ik denk dat ze de chicane voor de laatste bocht niet gebruikenquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als je naar de rondetijden van 2007 kijkt zijn ze nu verdomd rap. Of is de baan aangepast?
[..]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee dat is prima, alles onder de 1,65 is minder.
Leuk idee, iddquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het leek me een leuk idee om individuele coureur topics te openen zoals je dat ook in VBL en dergelijken ziet.
Een ruimte om een coureur gedurende een seizoen en zijn carriere te volgen, hem de hemel in te prijzen of compleet af te branden.![]()
En om niet meteen met 1 van de bekende Formule 1 power brokers te beginnen:
Jarno Trulli topic #1: 2009, erop of eronder?
Als je de zoekfunctie gebruikt zie je dat er al enkele zijn die ik in een verleden heb gemaaktquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het leek me een leuk idee om individuele coureur topics te openen zoals je dat ook in VBL en dergelijken ziet.
Een ruimte om een coureur gedurende een seizoen en zijn carriere te volgen, hem de hemel in te prijzen of compleet af te branden.![]()
En om niet meteen met 1 van de bekende Formule 1 power brokers te beginnen:
Jarno Trulli topic #1: 2009, erop of eronder?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:30 schreef Googolplexian het volgende:
Heh ... dadelijk was die Honda op de motor na zo onwijs goed dat ze zometeen het hele veld een seconde per lap achter zich laten
Ze zijn sneller dan vorig jaar, maar minder snel dan jij doet vermoeden. De snelste tijden worden in Q2 gereden en toen was Barri 11de met een 1.21.0. Dus ik verwacht dat de snelste tijd toen een lage 1.20'er was of een hoge 1.19'erquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:51 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Als je naar de rondetijden van 2007 kijkt zijn ze nu verdomd rap. Of is de baan aangepast?
[..]
Niet altijd, meestal wel inderdaad. Daar staat echter tegenover dat de banden minder goed werken bij koude temperaturen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:32 schreef Garisson72 het volgende:
Wintertijden zijn wel vaker sneller dan de kwalificatie-tijden, die dus in de zomer worden gereden. Koude lucht laat de motoren beter presteren.
Ook geeft koudelucht meer downforce omdat het zwaarder isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Niet altijd, meestal wel inderdaad. Daar staat echter tegenover dat de banden minder goed werken bij koude temperaturen.
dat komt omdat de regelwijzegingen deze keer niet voor snelheidsbeperking zijn, maar om het inhalen te verberteren.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:53 schreef Garisson72 het volgende:
hoe dan ook - onwillekeurig heb ik steeds het idee dat de tijden na zo'n regelwijziging, die toch snelheidsbeperkend zou moeten werken, teweeg zou brengen dat de F1 echt traag zou worden.
De tijden die ze nu laten zien zijn echter zo ongeveer van het niveau 2006 / 2007 ofzo, of niet?
dan lijkt me de oplossing van Williams beter, met een vliegwiel ipv battarijen, geen chemisch afval, en toch een KERS, dat mijn inziens ook in straatauto's gebruikt zou kunnen worden...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:58 schreef Garisson72 het volgende:
leuke feitjes die ik gisteren trouwens las in de nieuwe Autovisie, in het kader van de kostenbesparing dat o zo belangrijk zou moeten zijn voor 2009:
De teams zouden gezamenlijk dik 300 miljoen in de ontwikkeling KERS hebben gestoken, waarbij géén van de teams nog zeker is of en wanneer ze het zullen inzetten. Dit terwijl er sprake van is dat ze in 2010 met gestandaardiseerde KERS-systemen zullen rijden.
De meningen zijn ook nog verdeeld over de winst die met KERS bereikt zou kunnen worden: McLaren zegt dat ze overal sneller zouden zijn, Toyota zegt precies het tegenovergestelde.
Bovendien gaan de péperdure accupakketten maar 2 raceweekends mee geloof ik, waarna ze bij het chemisch afval kunnen...
Dat is ook weer waar, al met al zou het weinig verschil moeten geven denk ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:40 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ook geeft koudelucht meer downforce omdat het zwaarder is
Snelheidsbeperking was toch óók een doelstelling? NIet de hoogste prioriteit, maar toch.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:09 schreef Aresdreams het volgende:
dat komt omdat de regelwijzegingen deze keer niet voor snelheidsbeperking zijn, maar om het inhalen te verberteren.
De vliegwielconstructie van Williams schijnt behoorlijk buggy te zijn, begreep ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:10 schreef Aresdreams het volgende:
dan lijkt me de oplossing van Williams beter, met een vliegwiel ipv battarijen, geen chemisch afval, en toch een KERS, dat mijn inziens ook in straatauto's gebruikt zou kunnen worden...
snelheidsbeperking zou kunnen, ach ja, als het maar een leuk seizoen wordtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Snelheidsbeperking was toch óók een doelstelling? NIet de hoogste prioriteit, maar toch.
[..]
De vliegwielconstructie van Williams schijnt behoorlijk buggy te zijn, begreep ik.
Dat KERS levert dus 82 pk extra voor ongeveer 6 seconden, wat afhankelijk van de baan 0,25 tot 0,35 seconden per ronde zou moeten opleveren. De prijs is een extra gewicht van 30 tot 40 kg, dat van de ongeveer 60 kilo afgaat dat de teams gemiddeld hebben om vrij over de auto te plaatsen om aan het minimumgewicht te komen.
Dat betekent dus dat KERS ervoor zorgt dat het moeilijker is de balans in de auto goed te krijgen.
Ah kijk en dacht ik iets orgineels te hebben gevonden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Als je de zoekfunctie gebruikt zie je dat er al enkele zijn die ik in een verleden heb gemaakt
Jammer dat deze held niet meer actief isquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het leek me een leuk idee om individuele coureur topics te openen zoals je dat ook in VBL en dergelijken ziet.
Een ruimte om een coureur gedurende een seizoen en zijn carriere te volgen, hem de hemel in te prijzen of compleet af te branden.![]()
En om niet meteen met 1 van de bekende Formule 1 power brokers te beginnen:
Jarno Trulli topic #1: 2009, erop of eronder?
Als ze zich nu in nevelen zouden hullen zouden de geruchten alleen maar groter worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:43 schreef Peterselieman het volgende:
McLaren-Mercedes heeft bij monde van Norbert Haug toegegeven dat het team snelheid tekort komt door het gebrek aan downforce.
Toch wel verrassend moet ik zeggen. Normaal hullen ze zich in nevelen.
McLaren geeft gebrek aan downforce toe
Of de Honda waar ik op heb gestaanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:21 schreef Meike26 het volgende:
Allemaal 10 euro is al een stuk realistischer... en dan net zo'n geblokt ding als destijds Racing for Holland had
Alsof dat een geldige reden is om dat topic te laten versloffen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:28 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Jammer dat deze held niet meer actief is![]()
Heb hem gekickedquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Alsof dat een geldige reden is om dat topic te laten versloffen.
Williams was al vanaf november 2007 met de auto van 2009 bezig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze hebben zich in tegenstelling tot de andere teams vanaf begin 2008 al op 2009 gericht. En met Ross Brawn hebben ze natuurlijk een absolute topper in huis. Maar dit had ik ook niet verwacht. Eerst dacht ik nog dat ze een Prost aan het doen waren, maar dat begin ik zo langzamerhand ook minder te geloven.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Williams was al vanaf november 2007 met de auto van 2009 bezig.
En ze verwachten van de gewijzigde regelgeving veel voordeel te hebben. Zeker door het gebrek aan downforce en het invoeren van KERS. Hun KERS met vliegwiel gaat een heel seizoen mee en heeft een gunstiger gewicht (ca 25 kg) dan de andere teams die een chemische KERS gebruiken.
uit 1 gram remstof kun je een heleboel energie halenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]chemische KERS? De remstof wordt opgevangen en in pk's omgezet?
ik snap je wel maar het is de werkende kracht die het beestje een naampje geeftmechanische KERS vs. elektrische KERS
89.9 terajoules / 24.9 million kilowatt-hoursquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:36 schreef bodylotion het volgende:
[..]
uit 1 gram remstof kun je een heleboel energie halen
Daarvoor wordt het ook eerst opgeslagen gok ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
89.9 terajoules / 24.9 million kilowatt-hours
Ik denk dat je dan meer accelereert dan remt
Met uitzondering van extremen zoals de Veyron, lijkt me ... die remt op de luchtrem ook al harder dan een gemiddelde middenklasser.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:25 schreef sanger het volgende:
Over remmen gesproken; als een f1 zijn gas loslaat dan remt de bolide harder dan een productieauto ook maar kan
Zeker interessantquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:36 schreef Atreidez het volgende:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/73700
Dit is wel een interessant stukje over de BrawnGP (engels).
De Veyron is wellicht de uitzondering die de regel bevestigd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Met uitzondering van extremen zoals de Veyron, lijkt me ... die remt op de luchtrem ook al harder dan een gemiddelde middenklasser.
quote:'McLaren in emergency talks over performance'
The McLaren team held a crisis meeting at their base in Woking yesterday, it has been revealed. Lewis Hamilton joined the meeting after returning from the Barcelona test to join team-mate Heikki Kovalainen, Team Principal Martin Whitmarsh and senior members of the team's technical crew.
Having introduced a new scheduled aerodynamic update for this week's Barcelona test - featuring modifications to the car's floor - the MP4-24 was significantly off the pace for both drivers, with Hamilton's final time of Thursday almost two full seconds slower than the fastest from Rubens Barrichello's Brawn entry.
Despite one more four-day test still to come in Jerez next week, Whitmarsh was pessimistic when describing the car's on-track displays so far: "I don't think we have done a good enough job, there is no point hiding from that face - we just have to get our heads down and work hard to fix it. We will rectify the problem as quickly as we can, even though that might not be as quickly as we would like," he is quoted as saying by The Guardian.
The lack of pace of the 'silver arrows' was only emphasised this week by the lap times of the two Brawn cars, as Button and Barrichello are powered by identical Mercedes engines to those in the McLarens. "For the moment we must assume that the Brawn is as quick as it looks and that the McLaren is as slow as we are," Whitmarsh continued. "We believe we do not have the aerodynamic performance that we need, but teasing more speed out of a Formula 1 car very seldom involves a silver bullet. We have to be realistic and pragmatic about this and it will take time to rectify the problem. However, Lewis won the World Championship with us last year and knows we have the potential to do it again."
Je gaat zo langzamerhand denken aan het drama dat MP4-18 heet. En Haug klinkt nou ook niet echt optimistisch.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:59 schreef Atreidez het volgende:
Zou niet de eerste keer zijn dat McLaren gewoon begint aan een compleet nieuwe auto
Bronquote:Frage: "Ist der MP4-24 schnell genug?"
Haug: "Derzeit nicht. Wir haben noch viel Arbeit vor uns und müssen unser technisches Paket deutlich verbessern. Dieser Prozess benötigt Zeit - er kann bis zum Beginn der Europasaison dauern, vielleicht sogar länger."
En Button zelf. Hij wist het op 13 januari 2008 al.quote:
En toen lachten we er nog met z'n allen om. Dadelijk krijgt hij nog gelijk ook.quote:Button gaat voor titel in 2009
13 januari 2008
Jenson Button kende in 2007 een van de slechtste seizoenen uit zijn carrière, maar hij denkt dat Honda een positieve ommekeer kan maken om volgend jaar al om de titel te strijden. Volgens de Brit speelt de komst van Ross Brawn hierbij een rol.
"Ik ben zo blij met Ross", vertelde Button tijdens de Autosport International show. "Toen hij voor het eerst bij het team kwam, kreeg hij het grootste applaus dat ik ooit heb meegemaakt. Hij zal natuurlijk niet in zijn eentje het team volledig verbeteren, maar hij is nu al goed bezig en zijn manier van werken heeft het team al wel een flink stuk veranderd."
"Ik denk dat we in 2008 een stuk meer vooraan meedoen dan vorig jaar en in 2009 moeten we mee kunnen strijden om de titel", vervolgde hij. "Als we de juiste auto ervoor hebben, dan wint dit team het wereldkampioenschap. Als team zijn we erg sterk. Na een slecht jaar als 2007 beseften we dat er iets moest veranderen en dat hebben we gedaan. Ik kijk uit naar de toekomst met Honda."
En dan ga ik echt dronken worden!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En Button zelf. Hij wist het op 13 januari 2008 al.
[..]
En toen lachten we er nog met z'n allen om. Dadelijk krijgt hij nog gelijk ook.
Yup, het eerste waar ik gelijk aan moest denken toen Brawn GP zo goed presteerde was die uitspraak van hem. Waren we hem er vorig jaar nog over aan het uitlachen, krijg je dit.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:39 schreef vosss het volgende:
Ow en Button for WC, dat zou echt een giller zijn![]()
![]()
Ja, in paint.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:25 schreef bodylotion het volgende:
heeft Brawn die wagen nou ontworpen dan?
Brawn is wat je noemt een 'connector', iemand die de juiste mensen op de juiste plaats de juiste dingen kan laten doen, en zo alles bij elkaar brengt wat nodig is voor succes. Dat deed hij bij Benetton en bij Ferrari (mede waardoor Schumacher kon doen wat hij deed) en dat doet hij vanáf het moment dat hij bij Honda begonnen is, al is dat nu pas zichtbaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:25 schreef bodylotion het volgende:
heeft Brawn die wagen nou ontworpen dan?
quote:'Slight Disadvantage' For Ferrari ?
Ferrari is facing "a slight disadvantage" heading into the 2009 season, its team boss Stefano Domenicali has admitted.
First, reigning world champion Lewis Hamilton's employer McLaren this week admitted its new MP4-24 is not ready to win races, and now the 2008 constructors' title winner has spoken with a similarly cautionary tone.
"Who, like us and our main competitors, was working until the last moment on the development of the 2008 car, might have a slight disadvantage compared to those who gave up last year and dedicated themselves and their resources to a new project," Domenicali said.
Maranello based Ferrari was believed to hold a slight edge on a close group of rivals this winter, but Domenicali admits last week's Barcelona test - remarkably dominated by the former Honda team Brawn - has blurred the picture.
Asked where Ferrari stands, Domenicali answered: "I don't want you to think that I'm avoiding an answer, but it's more difficult than ever to say anything about the levels on the track.
"Until a couple of days ago there was a great equilibrium between the different teams - some expected and some a bit less - and then there was Brawn GP's exploit. Their performance was incredibly surprising and they have to be watched with care.
"We think that we're part of the more competitive teams, but there are still many unknown factors to consider; we have to wait for Melbourne to get the answers," the Italian added.
Domenicali also commented on Flavio Briatore's assertion that up to three teams may be circumventing the new aerodynamic regulations in the area of the rear diffuser.
"We think that we've applied the modified regulations - after the works done by the OWG (overtaking working group) together with the FIA - to the letter," he said.
"It might be that others took a different approach; the FIA has to dissipate any doubt; let's hope they'll do if fast and clear."
Als je Massa echt wil zien janken dan moet Button WC worden inderdaadquote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:52 schreef vosss het volgende:
Ik zou het echt geweldig vinden. En dan die zure bek van Lewis als ie uitgekotst word door de engelse fans en als Button op handen gedragen wordt en in de engelse kranten met superlatieven bejubeld wordt
Ik denk eerder dat Hammie weer rare starts gaat maken dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als je Massa echt wil zien janken dan moet Button WC worden inderdaad
als ie vooruit komt welquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:23 schreef HPoi het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Hammie weer rare starts gaat maken dan.
Ach ... hij is al WCquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:23 schreef HPoi het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Hammie weer rare starts gaat maken dan.
quote:Op zondag 15 maart 2009 00:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ach ... hij is al WCNet als z'n oude teamgenoot en Kimi en Alonso en Lew.
Sterker nog ... van alle mensen van wie je het zou verwachten is Massa de enige niet-wereldkampioen.
Zegt wel iets, imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |