nee, aanmaken van een subleague is gratis, maar de administratiekosten zijn voor iedere speler 5 euro...quote:Op maandag 9 maart 2009 19:18 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
5 euro voor het aanmaken van een sublegue?
of moet iedereen 5 euro betalen?
Hoho, dit wordt het jaar van Button.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:33 schreef vosss het volgende:
Het zou toch een bak zijn als Rubens dit jaar wereldkamioen zou worden.!!!!
Is inderdaad niet echt veel. Doe er dit jaar voor het eerst aan mee. Ben benieuwd hoe het me zal vergaan.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:21 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
nee, aanmaken van een subleague is gratis, maar de administratiekosten zijn voor iedere speler 5 euro...
maar ja, wat is nou 5 euro
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:37 schreef vosss het volgende:
Als ie niet kon sturen zat ie niet in de F1, dus ik denk dat je er van uit mag gaan dat ie best een beetje kan sturen
Het zijn uitspraken als deze waardoor Taki Inoue nooit vergeten zal worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:37 schreef vosss het volgende:
Als ie niet kon sturen zat ie niet in de F1, dus ik denk dat je er van uit mag gaan dat ie best een beetje kan sturen
Het voordeel hiervan is vooral dat mensen niet te veel teams aanmaken p.p. Vorig jaar heb ik meegedaan met de F1manager van RTLGP en de FOKmanager, maar bij RTLGP liepen er een hoop rond die meerdere teams hadden... 5 euro inschrijfgeld is dus een goed initiatiefquote:Op maandag 9 maart 2009 19:21 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
nee, aanmaken van een subleague is gratis, maar de administratiekosten zijn voor iedere speler 5 euro...
maar ja, wat is nou 5 euro
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Nakajima Williams-Toyota (B) 1:20.907 66 Barrichello Brawn-Mercedes (B) 1:20.966 111 Trulli Toyota (B) 1:21.182 121 Webber Red Bull-Renault (B) 1:21.347 66 Heidfeld BMW-Sauber (B) 1:21.615 127 Sutil Force India-Mercedes (B) 1:21.834 82 Alonso Renault (B) 1:21.937 111 Kovalainen McLaren-Mercedes (B) 1:21.991 88 Bourdais Toro Rosso-Ferrari (B) 1:23.039 14 Buemi Toro Rosso-Ferrari (B) no time 6 |
Het lijkt me een beetje naïef om er vanuit te gaan dat Brawn zoiets niet zou doen.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Denk je dat ze tijdens de enige test die ze hebben met een vederlichte auto en alleen maar splinternieuwe banden gaan rijden?
Ross Brawn is Eddie Jordan niet hè, van Brawn wil ik liever geloven dat hij dan liever werkt aan een goed team, maar misschien is het niet meer dan dat - dat ik dat wil geloven.
En de vragen met betrekking tot de snelheid van McLaren blijven bestaan:quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:04 schreef Trystar het volgende:
Test tijden tweede testdag in Barcelona:
[ code verwijderd ]
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En de vragen met betrekking tot de snelheid van McLaren blijven bestaan:"Het team van McLaren roept nog de meeste vraagtekens op. De renstal testte vandaag opnieuw het nieuwe aërodynamische pakket, maar Heikki Kovalainen kon zich totaal niet mengen in de strijd om de snelste ronden. De Fin werd uiteindelijk negende, met alleen de vroegtijdig gestrande Toro Rosso-coureurs achter zich."
Zand in de ogen van de concurrentie strooien?
Bron: GPupdatequote:McLaren test radicale nieuwe vloer in Barcelona
Het team van McLaren mag dan een bijrol hebben gespeeld in de tijdenlijst op de eerste testdag in Barcelona, dat betekent niet dat de mannen uit Woking niet weten waar ze mee bezig zijn. Heikki Kovalainen testte op maandag een radicale nieuwe vloer, die de McLaren meer grip moet geven aan de achterkant.
McLaren testte vorige week nog met de achtervleugel van vorig jaar en nu wordt duidelijk waarom. Hoe meer grip je aan de achterkant creëert door middel van de vloer en de diffuser, hoe kleiner je achtervleugel kan zijn, waardoor je minder luchtweerstand hebt en dus harder gaat op de rechte stukken. Kovalainen richtte zich op maandag dus niet op het rijden van snelle ronden, maar op het testen van de nieuwe achterkant. Dat verklaart ook waarom de Fin soms bijna tot stilstand kwam in de laatste bocht, om vervolgens vol op te trekken.
McLaren testte in de ochtendsessie met het 'oude' bodywork van de MP4-24, waarna het team na de lunch een compleet nieuw aërodynamisch pakket en de nieuwe vloer monteerde, om zo de verschillen te onderzoeken. De nieuwe vloer is het beste te zien van bovenaf, dan is duidelijk dat er voor de achterwielen een flink stuk uit is gehaald. De regels schrijven voor dat je vanonder de auto geen bodywork mag zien, waardoor een dergelijke vloer vorig jaar nog onmogelijk was met alle flapjes en vleugeltjes die uitstaken. Met de huidige aërodynamische regels kan het wel.
Het team liet weten op dinsdag verder te gaan met het optimaliseren van de setup, die met deze nieuwe vloer natuurlijk heel anders zal zijn dan met de oude.
Wie?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het zijn uitspraken als deze waardoor Taki Inoue nooit vergeten zal worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige auto's die nog sneller waren, waren de '08 auto's met '09 slicks.
http://www.f1reporter.nl/(...)str4-wallpapers.htmlquote:Op maandag 9 maart 2009 23:37 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rechtsklik, set as wallpaperSorry, geen betere kwaliteit gevonden..
Dat het gewoon een ordinaire Vodafone reclame is?quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:35 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hamilton zit voortaan niet meer achter het stuur van zijn autoHij rijdt voortaan met een Blackberry Storm
Gewoon even alles kijken, alleen dan zie je wat er cool aan is
Zou best kunnen, weet ik ook niet meer.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:30 schreef Aresdreams het volgende:
misschien is tie later gestart dan 1995 met kijken
(toen reed ie toch voor, euhm... Pacific?)
Tof gedaan zegquote:Op woensdag 11 maart 2009 01:35 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hamilton zit voortaan niet meer achter het stuur van zijn autoHij rijdt voortaan met een Blackberry Storm
Gewoon even alles kijken, alleen dan zie je wat er cool aan is
Paul Belmondo is nog wel redelijk succesvol geweest in FIA GTquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zou best kunnen, weet ik ook niet meer.
Het enige dat ik nog weet, is dat het de zoon van een bekende acteur is, die zodoende dus wél het geld had om in de F1 te rijden maar er volstrekt niets te zoeken had. Net als Inoue, trouwens.
Leuk filmpje!quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:35 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hamilton zit voortaan niet meer achter het stuur van zijn autoHij rijdt voortaan met een Blackberry Storm
Gewoon even alles kijken, alleen dan zie je wat er cool aan is
March in 1992 en Pacific in 1994.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:30 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
misschien is tie later gestart dan 1995 met kijken
(toen reed ie toch voor, euhm... Pacific?)
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Massa Ferrari (B) 1:20.168 109 Kubica BMW Sauber (B) 1:20.217 109 Glock Toyota TF109 (B) 1:20.410 99 Alonso Renault R29 (B) 1:20.863 107 Vettel Red Bull-Renault (B) 1:21.165 102 Rosberg Williams-Toyota (B) 1:21.324 89 Fisichella Force India-Mercedes (B) 1:21.545 97 Buemi Toro Rosso-Ferrari (B) 1:21.569 140 Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:21.657 82 |
Neenee, voor 95 keek ik ook al. Toen ik het filmpje keek wist ik het weer, maar zo in eerste instantie zei die naam me echt niets meerquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:30 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
misschien is tie later gestart dan 1995 met kijken
(toen reed ie toch voor, euhm... Pacific?)
Tuurlijk, wat denk je zelf. En er zijn altijd genoeg domme mensen die erin trappenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:30 schreef Party_P het volgende:
Zo Button, zou me niks verbazen als het een Arrows 2000 verhaal weer is. Te lichte auto om sponsoren te verwerven.
In een te lichte auto 124 rondjes rijden?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:30 schreef Party_P het volgende:
Zo Button, zou me niks verbazen als het een Arrows 2000 verhaal weer is. Te lichte auto om sponsoren te verwerven.
Button en Barri zitten de hele week al rond 1:20.5/ 1:21.0 en Brawn heeft gezegd dat dit overeen kwam met racepace. Ik geloof Brawn wel in deze. brawn heeft veel knowhow, het team ook. En wss is de auto gemaakt toen Honda nog in de F1 zat. Zodoende is de wagen wel goed ontwikkeld.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:49 schreef Atreidez het volgende:
[..]
In een te lichte auto 124 rondjes rijden?Dan moet ie dus een stuk of 30 pitstops gemaakt hebben? Ik ben wel benieuwd naar de overall rondetijden en hoe de snelste tijd is ontstaan. Als t echt maar 1 rondje is geweest, ok.. dan geloof ik t wel
Hahaha , Superquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:47 schreef Atreidez het volgende:
Nieuw spionageschandaal!
[ afbeelding ]
Ik moet het nog zien als ik eerlijk benquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Button en Barri zitten de hele week al rond 1:20.5/ 1:21.0 en Brawn heeft gezegd dat dit overeen kwam met racepace. Ik geloof Brawn wel in deze. brawn heeft veel knowhow, het team ook. En wss is de auto gemaakt toen Honda nog in de F1 zat. Zodoende is de wagen wel goed ontwikkeld.
Die 1:19.x zal dus qualyspeed zijn.
Dus die staat een stukje lager op de ladder wss.quote:The Guardian says he has been marginalised!
Algemeen directeurquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien als ik eerlijk ben
Al gun ik het Brawn natuurlijk wel. Bij Ferrari weggaan en van op 2 jaar tijd een flutteam (sorry dat ik het zeg) een competetief team maken
Hoe zit het eik met Fry? Die mis ik een beetje in de naam van het team zegmaar.
Is hij helemaal weg nu? Of is ie wel nog deel van het "nieuwe" team?
Ik heb er eik niets meer over gelezen
Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |