Tevens verkapte tvpquote:
die zit al in het babietjestopicquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:26 schreef Dakota het volgende:
eh is carmella al bevallen? ik heb iets gemist geloof ik.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:21 schreef Vicky het volgende:
Balen Kersjes!
Fijn dat alles goed was BE!
zo leuk, ik kan gewoon voelen waar de billetjes liggenAan de ene kant van mijn buik voelt het hard en aan de ander kant voel ik een "gat"
nog maar 9 voor me!!
Bedoel je alsof je kruis er half uitzakt?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:25 schreef Nijna het volgende:
Geen tintelende maag... en dat van Miss sly herken ik ook niet echt volgens mij.
Ik heb wel een beetje een zwaar gevoel net als wat ik na de bevalling heb gehad... hebben meer mensen dit gehad bij een volgende zwangerschap? Ik heb het na de bevalling wel gehad de eerste paar keer toen ik weer ongesteld werd...
ah nee, komt dat in de zwangerschap weer terug?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:27 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Bedoel je alsof je kruis er half uitzakt?
Ja... dat (her)ken ik wel.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:27 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Bedoel je alsof je kruis er half uitzakt?
Ja... dat (her)ken ik wel.
Hier ook... dat is bandenpijn!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:19 schreef miss_sly het volgende:
tintelende maag ken ik ook niet, seilram. Raar gevoel, lijkt me?
Ik heb wel een raar pijntje, in mijn lies lijkt het wel, maar uitstralend naar mijn schaamlippen/vagina. Ik vind het een erg rare pijn, die ik niet echt kan plaatsen bij een groeiende baarmoeder ofzo, zeker niet aangezien die naar boven groeit en deze pijn dus juist tussen mijn benen zit. Iemand die dit herkent?
Haha, dat zal niet veel schelen inderdaadquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:14 schreef McLaura het volgende:
[..]
Hier ook... dat is bandenpijn!
Miss gaat vandaag niet veel typen denk ik. die ligt bij de brievenbus
Wat leuk. Misschien had ze wel de hik.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:15 schreef Vicky het volgende:![]()
ons meisje was gister lekker aan het bewegen dus M. legt zijn hand op mijn buik. Ik voel iets draaien en zeker een kwartier heeft mevrouwtje tegen zijn hand liggen schoppen en bewegen
![]()
mijne ligt ook aan de voorkant.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat leuk. Misschien had ze wel de hik.![]()
Zo lang hebben wij ons kindje nooit gevoeld. Helaas voel ik sowieso de bewegingen niet altijd even goed, de placenta ligt aan de voorzijde.
Ik zei al tegen Harold dat ie al uitgehuwelijkt is, en nog wel aan een Amsterdamse. Hij vindt het best, zelfs als ze Ajaxfan wordt (Harold is trouw FC Groningensupporter, géén Z-siderquote:
Als je zo veel bloed verliest zal het wel niet goed zijn nee.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:44 schreef MissUnknown het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Ik denk dat het foute boel bij mij is...vannacht werd ik om 5 uur wakker met giga veel buikkrampen en verlies nu zo veel als ik normaal bij een menstruatie had op de 2/3e dag.....nu maar in de gaten houden wat er allemaal uit komt. Sowieso maandag maar ha en/of vk bellen....
Kwartier achter elkaar schoppen heb ik echt nog nooit gevoeld. Wel een paar bewegingen, dan even een paar minuten niet en dan weer wat bewegingen enz maar een kwartier volop achter elkaar niet (of het moet zijn geweest toen ik sliep ofzoquote:
Dat wordt hier nog wat, want ik ben natuurlijk opgevoed als PSV-supporter en schaap als Ajax-supporter. Dat wordt nog een hele strijdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:46 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik zei al tegen Harold dat ie al uitgehuwelijkt is, en nog wel aan een Amsterdamse. Hij vindt het best, zelfs als ze Ajaxfan wordt (Harold is trouw FC Groningensupporter, géén Z-sider)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien anders even voorleggen aan je VK? Die heeft er vast wel ervaring mee dat soort vragen![]()
zit er wel een nieuwe batterij in? Ik had, zodra de batterij zwak was, ook allemaal hoge tonen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:21 schreef miss_sly het volgende:
Gefeliciteerd innepin
Geen ervaring met gordelroos Duchess, maar inderdaad even voorleggen aan de VK
Ik heb vandaag een angelsounds gekochtik miste het toch wel en ik voel nog zo weinig. Ik lees hier allemaal over dat jullie ongeveer even ver als ik je kindje al voelen maar ik voel haar nauwelijks. Een enkele keer iets waarvan ik denk dat ze het wel eens kan zijn, maar zeker weten doe ik het niet.
Ik heb alleen een vraagje: ik hoor bij deze angelsounds ook heel veel hoge tonen erdoorheen. Dus mijn eigen hartslag die van Senna en dan nog wat hoge tonen erdoorheen, waardoor de hartslag minder duidelijk is. Is dit nieuwigheid? Is dat iets wat veroorzaakt wordt doordat ze beweegt ofzo? Iemand dat ook gehoord?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:44 schreef MissUnknown het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Ik denk dat het foute boel bij mij is...vannacht werd ik om 5 uur wakker met giga veel buikkrampen en verlies nu zo veel als ik normaal bij een menstruatie had op de 2/3e dag.....nu maar in de gaten houden wat er allemaal uit komt. Sowieso maandag maar ha en/of vk bellen....
De batterij komt nieuw uit de verpakking, maar goed, voor hetzelfde geld is het er eentje die toch al zwak is. Schaap gaat zo boodschappen doen en neemt voor de zekerheid een andere mee.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
zit er wel een nieuwe batterij in? Ik had, zodra de batterij zwak was, ook allemaal hoge tonen.
Het kan ook zijn dat ze idd beweegt.
ja he.. vind ik ookquote:
Ik ookquote:
Dat dus ja. En niet continu, maar gewoon af en toe. Het is in ieder geval een stuk enger dan de misselijkheidsgolven.quote:Op zondag 8 maart 2009 10:34 schreef seilram het volgende:
Bedoel je een beetje het gevoel alsof je gaat flauwvallen Friemeltje? Net of je te weinig hebt gegeten ofzo, beetje licht gevoel? Dat had ik in het begin ook dagelijks.
Klopt, ik vond het ook niets. Maar wees gerust, dat gaat overquote:Op zondag 8 maart 2009 10:35 schreef Fiemeeltje het volgende:
[..]
Dat dus ja. En niet continu, maar gewoon af en toe. Het is in ieder geval een stuk enger dan de misselijkheidsgolven.
Hallo allemaal,quote:Op zondag 8 maart 2009 10:14 schreef Ssserpente het volgende:
Miss U, hoe is het nou? Heel veel sterkte!![]()
Leuk is dat...quote:Op zondag 8 maart 2009 16:18 schreef RockabeIIa het volgende:
MissUnknown, ik leef met je mee![]()
Martine. leuk hoor
Ik kwam er net achter dat mijn pa mijn broers gewoon al heeft ingelicht onder het motto: 'ik mag het aan iedereen vertellen'![]()
En wij hebben dat echt niet gezegd! Ik vind het zo jammer dat ie dat gedaan heeft. Hij is echt een groter oud wijf dan de echte oma's...
Psychodoosje is zwangerquote:Op zondag 8 maart 2009 23:12 schreef Xenia het volgende:
* Xenia is ook zwanger![]()
Rond 7 oktober word ik mama
Bixquote:Op zondag 8 maart 2009 23:30 schreef bixister het volgende:
waaaaaaaaaaaaaaaht! da's leuk nieuws! gefeliciteerd Xenia!!!
vanwievanwie!!!praatmebij!
![]()
Gefeliciteerd Xenia!!!quote:
Okéquote:Op zondag 8 maart 2009 23:40 schreef Brighteyes het volgende:
*deuntje fluit*
Ik was een tikje te snel.
Ik heb het in de gaten, nu kloppen mijn quotes niet meerquote:Op zondag 8 maart 2009 23:43 schreef marlieske het volgende:
Naja ik reageerde ergens anders op maar dat was snel weer weg Juup
voor jou toch hopelijk wel?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:38 schreef Xenia het volgende:
Bix![]()
Ik hoopte al je hier tegen te komen![]()
Was zelf net zo verbaasd als jij
Het is geen bekende [..]
Ja ja, ken hem al een paar jaar, no worriesquote:Op zondag 8 maart 2009 23:46 schreef bixister het volgende:
voor jou toch hopelijk wel?![]()
oh wacht, ik zie nu dat er al meer mensen dit 'grapje' maakten en 't weer terug hebben gedraaid. maar je bedoelde toch dat 't voor mij geen bekende is, neem ik aan?
hoe dan ook gelukgewenst ermee!
Wat leuk!!!! Gefeliciteerd.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:12 schreef Xenia het volgende:
* Xenia is ook zwanger![]()
Rond 7 oktober word ik mama
Ah wat lief dat je daaraan hebt gedacht Karinquote:Op zondag 8 maart 2009 09:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Haha BE, wie weet, helderziende gaven!
Even een HOERA voor Stiemie, want het is zondag! Je 12 weken-mijlpaal is bereikt!!!
Grappig! Ik ben vandaag dus 32 weken maar heb dat gevoel nog niet echt terwijl ik dat idd bij Wilyan en Hanne wel had rond deze tijd. Daar had ik al geregeld beurse ribben, nu begint het draaien en woelen af en toe wel wat raar (net of de huid wat opgerekt word? ik weet niet zo goed et gevoel uit te leggen) te voelen maar bovenin lijken we nog wat ruimte over te hebben. *afklopt*quote:Op zondag 8 maart 2009 23:39 schreef marlieske het volgende:
Xenia van harte![]()
geniet ervan het gaat namelijk zo super snel.... en ja dat zegt iedereen maar straks als je 30 weken heen bent dan zal je zien dat het ook echt zo is
Morgen dus alweer 30 weken zwanger, en ergens voelt deze termijn net zoals bij Isa, toen kreeg ik rond deze tijd ook het gevoel van... "mijn buik is van binnen te klein dit gaat niet nog 12 weken duren" het zit gewoon te vol van binnen. En tja tuurlijk ga ik uit van 42 weken want dan valt het altijd mee maar ergens denk ik dat ik weer ergens tussen de 37 en 39 weken zal stranden (wat ik niet hoop overigens).
Maar hoe dom het ook lijkt het is gewoon een voorgevoel dat ik niet kan verklaren, hoop alleen dat ik het deze keer bij het verkeerde eind heb.
Manlief merkt wel dat ik deze keer meer haast heb met zaken afronden en regelen, vorige keer gingen we zo uit van 40 weken omdat iedereen mijn voorgevoel wegwuifde dat we totaal werden verast.
Vandaag dus manlief met de boormachine een rondje huis laten doenen alle zooi die ik bij Ikea heb gekocht op laten hangen, plakken schroeven enz enz. Meen dat ie vandaag wel ff vervelend van me werd.
Hoera de hormoontjes doen het nog![]()
Ik mag de 18de weer naar de gyn en zal hem eens vragen wat hij er van vind, mijn buik hangt namelijk ook al erg laag (laatste week) net of de baby al hellemaal is ingedaald.... als ze me zouden zeggen je bent 36 weken zou ik het zo geloven qua gevoel.... naja kan het me ook inbeelden maar over het algemeen ken ik mijn lichaam best aardig hoop alleen dat ik er deze keer stevig naast zit.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:12 schreef Noli. het volgende:
en die had zo het voorgevoel dat dit toch ook wel een grote kon zijn. Ik heb dus volgende week een groeiecho om daar even naar te kijken. Krijg jij die niet, voor de zekerheid?
Kwartiertje pretecho om het geslacht te bepalen.quote:Op maandag 9 maart 2009 08:41 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Poppedein en BE ook alweer klaar met MvM fijn!
Be morgen ook de echo!! Is het de 20-weken echo of pretecho?
Gaaf!quote:Gisteravond in bed heeft mijn vriend voor het eerst de baby voelen schoppenEerder voelde ik het zelf ook al steeds maar als hij dan zijn hand op mijn buik legde was het over, nu was de baby zo druk dat het voor hem ook te voelen was
Hahaha dat had mijn kater gisterenochtendquote:Op maandag 9 maart 2009 14:55 schreef MeNicole het volgende:
Als hier de hand vanin d ebuurt van mijn buik komt word het altijd heel erg rustig
De hond daarin tegen word helemaal plat geschopt en weet steeds niet waar ie het zoeken moet
Nog steeds niks gehoord, heb de HA ook al geprobeerd, dokter niet bereikbaar.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:03 schreef DuchessX het volgende:
Net even gyn gebeld mbt de gordelroos, ze gaan het uitzoeken en ik word teruggebeld. Toch wel een beetje gespannen, ik hoor dat de termijn dat iemand gordelroos heeft doorslaggevend kan zijn en mijn moeder heeft heel erg lang gewacht met naar de dokter gaan, medicatieve behandeling was niet meer mogelijk.
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:02 schreef seilram het volgende:
[..]
Hahaha dat had mijn kater gisterenochtendHij dacht even lekker onder de dekens tegen mijn buik aan te komen liggen. "Bam" en meneer kreeg een klap of schop tegen zijn hoofd. Hij keek mij echt zo aan van: jij bent raar! jouw buik is niet lief voor mij! Hahaha en weg was ie.
Hahaha, ik had vannacht gedroomd dat ze zeiden van "sorry mevrouw, uw baby heeft geen geslacht"quote:Op maandag 9 maart 2009 16:58 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn DuchessX!
En van het plassen ook. Ik was er ook echt helemaal klaar mee!
Huup, vind jij het ook zo spannend?
Wilde je trouwens nog koffie-leuten? Ik weet niet of het mss niet toch krapjes wordt. Hoe laat moet jij? Wij 11 uur.
mja ehm, als je zeg maar wakker wordt en je ogen open doet dan blijven bij mij mn wimpers nog een seconde ofzo in elkaar hangen (of ik doe mn ogen te traag open, kan ookquote:Op maandag 9 maart 2009 17:46 schreef Nijna het volgende:
Huup, wimper spinnen???
Gluur ze morgen en BE, ook veel plezier!
Duch, wat fijn!
Ik droom altijd al wel levendig, maar nu nog ietsje extra.
heel herkenbaar... ik moet ook echt niet te vaak niesen...quote:Op maandag 9 maart 2009 21:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ze ook voornamelijk heb omdat ik dat probleempje met mijn bekkenbodem nog steeds niet fatsoenlijk aangepakt heb.
ja, het ging heel snel en dat was ook eigenlijk heel leuk, over 5 weken weer een echo en dan kunnen we zien wat het wordtquote:Op maandag 9 maart 2009 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
Murp, ik heb helemaal over je heen gelezen. Wat goed! Tof he!
30 augquote:Op maandag 9 maart 2009 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Wanneer is ze uitgerekend? Ga ik je nl. toch in het lijstje zetten. Al is het maar voor mijn demente brein.
Ik las dit toevallig vandaag op de website van mijn a.s. vk-praktijk:quote:Op maandag 9 maart 2009 21:20 schreef huuphuup het volgende:
Ja BE zoiets dacht ik ook maar ik dacht dat ik laatst ergens iets gelezen had over inlegkruisjes en schimmels maar ik weet niet meer waarik dacht dat het iets te maken had met synthetischheid van die dingen en eh, lucht doorlaten ofzo? (ff luchten
) nou ben ik op zich niet heel schimmelgevoelig maar k dacht van ja, misschien iets om rekening mee te houden?
Vicky ik vind het meestal ook ondingen omdat ik voornamelijk strings draag zit het ook voor geen meter(zelfs die stringdingen niet). maar zo'n natte flurps is ook zo bleh
quote:Zwangerschapsklachten
Afscheiding vaginaal
Onder invloed van hormonen is er een verhoogde doorbloeding van de klieren in uw vagina. Daardoor kunt last hebben van meer (wittige) afscheiding in de zwangerschap. Zolang de afscheiding niet jeukt, verkleurt of anders gaat ruiken het volkomen normaal.
Adviezen:
Draag liever geen inlegkruisjes en wast u zich gewoon met water, zonder (vaginaal) zeep. Wanneer de afscheiding wel gaat jeuken, verkleuren of anders gaat ruiken, dan kan het wijzen op een schimmelinfectie en die kunt u laten behandelen bij de huisarts. Blijf hier niet mee rond lopen, dit kan tijdens de bevalling een schimmelinfectie in het mondje van de baby veroorzaken (spruw).
Men zegt over het algemeen wel geloof ik dat continue dragen van inlegkruisjes afscheiding alleen maar meer kan vergeren. Als ze dat bedoelen klopt het idd wel.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:11 schreef Xenia het volgende:
[..]
Ik las dit toevallig vandaag op de website van mijn a.s. vk-praktijk:
[..]
okay thanks, liever geen inlegkruisjes dus, duidelijkquote:Op maandag 9 maart 2009 22:11 schreef Xenia het volgende:
[..]
Ik las dit toevallig vandaag op de website van mijn a.s. vk-praktijk:
[..]
Ja je moet ook even het geluid *flurps* erbij doen, dat maakt het extra smeuïgquote:Op maandag 9 maart 2009 22:26 schreef Memmel het volgende:
Murp, wat fijn voor jullie!
En huup, een natte flurps, gatver, ik krijg er gelijk beelden bij.
Bij mij duidde meer afscheiding juist op een schimmelinfectie. Heb ik bij Anna 2 keer gehad en nu weer 1 keer. En volgens mij is flink luchten ook het beste, ja. Volgens de gyn die mij na mijn bevalling vorige keer heeft geopereerd vanwege een aio met een iets te enthousiaste hechtnaald, kun je ook het beste 's nachts helemaal niets aan hebben. Maarja. Ook ik doe mijn bekkenbodem fitness niet consequent genoeg...
Ik?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:36 schreef Troel het volgende:
Be, wat ben je toch weer heerlijk mutserig
Moet gewoon lachen om wat je nu schrijft
Delft. Babyvision.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:43 schreef Memmel het volgende:
Naar welk echobureau gaan jullie? Kwartiertje rijden van Huup, bij een Mac. Rijswijk?
Zie, ik ben niet gek!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:51 schreef Poppedein het volgende:
Hahahaha BE, éin-de-lijk dat toch maar de knoop doorgehakt om een geslachtsbepalende echo te laten doen en er dan nóg je twijfels bij hebbenMaar ik herken t goed hoor.. lief en ik gaan volgende week samen kijken, maar als het een meisje is wil ik eerst nog bevestiging van een collega voordat ik dat écht geloof....
Jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:36 schreef huuphuup het volgende:
Ja In, haha ben je al dagen aan het afstrepen van je kalender?![]()
ik tel ook af hoorquote:
Ik ben zelf ook niet heel lang, en als het bed nog hoger was zou ik serieus een trappetje nodig hebben om erin en uit te komenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:24 schreef Troel het volgende:
Wij hebben ons bed helemaal niet verhoogd gehad, we hebben standaard al een seniorenbedhoogte () en dat was prima. Als je een kleine kraamverzorgster treft, is een heel hoog bed ook al niet prettig
Join the club, we zitten hier al met z'n allen te zenuwpezen over echo's, of het nou de eerste is of nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:30 schreef Sorbootje het volgende:
Morgen om 17.15u de eerste echo. Ik ben ZO zenuwachtig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |