zit er wel een nieuwe batterij in? Ik had, zodra de batterij zwak was, ook allemaal hoge tonen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:21 schreef miss_sly het volgende:
Gefeliciteerd innepin
Geen ervaring met gordelroos Duchess, maar inderdaad even voorleggen aan de VK
Ik heb vandaag een angelsounds gekochtik miste het toch wel en ik voel nog zo weinig. Ik lees hier allemaal over dat jullie ongeveer even ver als ik je kindje al voelen maar ik voel haar nauwelijks. Een enkele keer iets waarvan ik denk dat ze het wel eens kan zijn, maar zeker weten doe ik het niet.
Ik heb alleen een vraagje: ik hoor bij deze angelsounds ook heel veel hoge tonen erdoorheen. Dus mijn eigen hartslag die van Senna en dan nog wat hoge tonen erdoorheen, waardoor de hartslag minder duidelijk is. Is dit nieuwigheid? Is dat iets wat veroorzaakt wordt doordat ze beweegt ofzo? Iemand dat ook gehoord?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:44 schreef MissUnknown het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Ik denk dat het foute boel bij mij is...vannacht werd ik om 5 uur wakker met giga veel buikkrampen en verlies nu zo veel als ik normaal bij een menstruatie had op de 2/3e dag.....nu maar in de gaten houden wat er allemaal uit komt. Sowieso maandag maar ha en/of vk bellen....
De batterij komt nieuw uit de verpakking, maar goed, voor hetzelfde geld is het er eentje die toch al zwak is. Schaap gaat zo boodschappen doen en neemt voor de zekerheid een andere mee.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
zit er wel een nieuwe batterij in? Ik had, zodra de batterij zwak was, ook allemaal hoge tonen.
Het kan ook zijn dat ze idd beweegt.
ja he.. vind ik ookquote:
Ik ookquote:
Dat dus ja. En niet continu, maar gewoon af en toe. Het is in ieder geval een stuk enger dan de misselijkheidsgolven.quote:Op zondag 8 maart 2009 10:34 schreef seilram het volgende:
Bedoel je een beetje het gevoel alsof je gaat flauwvallen Friemeltje? Net of je te weinig hebt gegeten ofzo, beetje licht gevoel? Dat had ik in het begin ook dagelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |