abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 maart 2009 @ 10:45:11 #126
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66819225
---toch maar weer weggehaald---
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66819265
quote:
Op zondag 8 maart 2009 10:45 schreef RockabeIIa het volgende:
---toch maar weer weggehaald---
Viel toch wel mee? Gewoon persoonlijke ervaring, weinig verontrustends hoor.
  zondag 8 maart 2009 @ 10:48:40 #128
143848 huuphuup
Dorksided
pi_66819278
Gefeli en welkom Hurminatore!!

Ik had de eerste weken ook eigenlijk nergens last van. Kon me met een beetje fantasie wel inbeelden dat mn buik een beetje een trekkerig gevoel gaf en dat mn borsten zwaar voelden maar daar hield het mee op.
Met een week of 7 of 8 kreeg ik ineens 2 dagen echt ontzettend zere tetten en daarna was dat ook weer over. Toen met een week of 9 een paar keer gespuugd en dat was ook vrij vlot weer over. En nu heb ik inene last van extreme vermoeidheid en zit ik te wachten tot dat ineens over gaat

T is nog vroeg, alles kan
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 8 maart 2009 @ 11:26:39 #129
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66819923
quote:
Op zondag 8 maart 2009 10:35 schreef Fiemeeltje het volgende:

[..]

Dat dus ja. En niet continu, maar gewoon af en toe. Het is in ieder geval een stuk enger dan de misselijkheidsgolven.
Klopt, ik vond het ook niets. Maar wees gerust, dat gaat over Wat Mefke zegt, dat hielp bij mij ook, dropje eten of zuurtje ofzo.
Niet mieten! Door gieten!
pi_66820266
Feli en welkom, Hurminatore!
En dames-met-mijlpalen ook gefeliciteerd
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 8 maart 2009 @ 12:58:10 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66822230
Ja, mijlpalen zijn tof! Gefeliciteerd allemaal!

Hurminatore, welkom!

Ik lag gisterenavond om 21.00 in bed.
Iets te weinig geslapen de afgelopen dagen. Wilde gisterenmiddag nog een tukkie doen, maar toen moest een vriend bij ons even met iets helpen en dus moest ik naar hun om op hun kindjes te passen.
Het resultaat was dat ik gisterenavond kotsmisselijk was. Wilde eig. niet naar bed, want het was wel heel ongezellig voor F. maar ik denk dat ik 5 minuten nadat ik lag sliep! Nog wel een paar keer eventjes kort wakker geweest vannacht, maar pas om 07.00, toen Sasha wakker werd ben ik eruit gegaan. 10 uur slaap! Ik voel me weer helemaal prima.

Strakjes nog 1 keertje trainen met softbal en dan stop ik ermee voor dit seizoen.
pi_66822431
quote:
Op zondag 8 maart 2009 10:14 schreef Ssserpente het volgende:

Miss U, hoe is het nou? Heel veel sterkte!

Hallo allemaal,

Bloeding blijft gewoon doorgaan, het is nu echt het gevoel als een menstruatie...vannacht moest ik naar de wc en zaten heel veel stolsels bij, echt dikke drap...nu weet ik niet of hier iets van het vruchtje bij zat...was half wakker en had me bril niet op, dus kon het niet zo erg goed zien en het lag al ver in de wc...

Morgen HA bellen om in te lichten + vk bellen of ze nog iets willen controleren oid...

Gisteren was ik erg verdrietig, was net beetje gewend aan het feit dat ik zwanger was voor het eerst van mijn leven, nu gelijk weer de impact dat het fout is gegaan..(tenminste, daar ben ik nu wel van overtuigd vanwege de hoeveel bloed en stolsels die er al uit zijn gekomen).
  zondag 8 maart 2009 @ 13:09:06 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66822582
De kans dat je het vruchtje zou herkennen is echt heel erg klein. Zo kort in de zwangerschap is het eergens tussen de 2 en de 5mm ongeveer.
Wat ontzettend verdrietig. Sterkte ermee.
pi_66822722
seilram en mefke, dank voor de tip. Zal het eens proberen. Ik vind het behoorlijk eng in ieder geval, net alsof je heel erg dronken bent ofzo. (voelen we dat ook weer eens )

MissUnkown
pi_66823217
MissUnknown
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66823921
Miss Sly ik heb bij het luisteren naar het hartje elke keer als ik het ding beweeg, al is het maar een heel klein beetje, ook van die hoge pieptonen er tussendoor. En mn baby is nogal bewegelijk dus zwemt elke keer naar de andere kant dus ik moet nogal wat bewegen met dat ding

Gisteren was ik bij mn moeder en hadden we m meegenomen en haar laten luisteren, en heel even leek het of er 2 snelle hartslagen door elkaar heen te horen waren Maar dat zal wel een weerkaatsing geweest zijn of zo van het geluid want het was ook snel weer weg..

Seilram iedereen maakt zich wel eens ergens zorgen om toch? Ik overdrijf dat alleen een beetje de laatste tijd lijkt het..

Gefeliciteerd Hurminator! En die kwaaltjes kunnen nog komen hoor, tot 6 weken had ik nergens last van, maar daarna brak het kwaaltjesgeweld in alle hevigheid los. Elke dag vreselijk misselijk en helemaal uitgeput en regelmatig bijna van mn stokje gaan. Nu nog steeds zo moe trouwens (mag blij zijn als ik om 21:00 uur nog wakker ben en op vrije dagen kom ik voor 12:00 uur zeker mn bed niet uit), maar de misselijkheid lijkt nu eindelijk een klein beetje af te nemen (mocht ook wel een keer, vandaag 17 weken). Dus niet te vroeg juichen

Stiemie gefeliciteerd met je 12-weken-grens
En Vicky en Seilram al 28!! Dat klinkt echt héél ver al maar mijn 17 vind ik ook al wel ver klinken ineens

Miss Unknown
pi_66824808
oooh tot 12 uur in bed liggen, dat klinkt echt als een eeuwigheid geleden....
En ik zou het ook niet meer kunnen, als we Meike een keer uit logeren hebben ben ik nog om 8.00 uur wakker.

Miss Unknown, balen zeg, het lijkt wel echt mis te zijn gegaan.
Heel veel sterkte met het verwerken. Kan me indenken dat het een klap is.

Mooi man Vicky en Seilram, al 28 weken zwanger!
Mooie periode vond ik dat, mooi formaat buik enzo.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator zondag 8 maart 2009 @ 14:07:17 #138
5428 crew  miss_sly
pi_66824815
Chan ook al een mijlpaal, 17 weken

Wat voor cursus gaan jullie doen, if any?
Wij wilden eigenlijk voor Samen bevallen gaan, tenminste, de goedkope versie die hier in Amsterdam wordt gegeven. De 'echte' Samen bevallen, die ook zo heet, is alleen in Purmerend, en dat wil ik dan weer niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66825021
Ik denk niet dat wij een cursus gaan doen, heb de vorige keer yoga gedaan, er niks aan gehad, en het kind er ook uit gekregen. Neem aan dat dat nu ook wel weer gaat lukken.
Zit wel te denken aan een bvcursus, heb bij Meike geen bv gegeven, maar wil dat nu eigenlijk wel gaan proberen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_66826327
Gefeliciteerd Humanirore!
En andere meiden met de mijlpalen ook gefeliciteerd!
Ik ben vandaag 25 weken, vind ik ook al zo ver klinken haha Vannacht de halve nacht wakker gelegen door maagzuur waar zelfs rennie´s niet tegen hielpen, erg irritant. En gister bij de echo gehoord dat onze beeb een erg groot hoofd heeft, loopt al 2 weken voor op de groei, dat beloofd nog wat
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 8 maart 2009 @ 15:01:34 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66826726
Ik ga dezelfde doen als de vorige keer. Gezond en fit rondom de zwangerschap oid.
De gewone 'zwangerschapsgym' van de thuiszorg-organisatie. Niet zo per se voor de informatie of de cursus zelf, maar voor de gezelligheid. Wat meiden leren kennen die net zo ver zijn, ongeveer. En gewoon even lekker bewust met je lichaam en zwangerschap bezig zijn.
pi_66826877
Miss Unknown, wat erg , heel veel sterkte

Hurminatore, welkom gefeliciteerd!

Morgen ben ik 9 weken en dinsdag gaan we voor het eerst naar de verloskundige, spannend

Gister werd mijn vriend 30, dus we hadden de hele familie en vrienden over de vloer. Door middel van geglazuurde slagroomsoesjes met roze en blauwe muisjes hebben we het wereldkundig gemaakt. Iedereen reageerde enthosiast gelukkig maar. Maar heel veel mensen hadden al zo'n vermoeden, t schijnt dat het op mn voorhoofd geschreven staat. En dat terwijl ik zo goed mijn mond had gehouden dacht ik
pi_66828896
klinkt heerlijk BE!! Wij lagen gister ook rond half 10 in bed, was gebroken.

Miss_sly, ik doe geen cursus deze keer. Heb er nietzoveel zin in. Ga morgen weer zwemmen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:18:32 #144
190853 RockabeIIa
pi_66829118
MissUnknown, ik leef met je mee

Martine. leuk hoor
Ik kwam er net achter dat mijn pa mijn broers gewoon al heeft ingelicht onder het motto: 'ik mag het aan iedereen vertellen'

En wij hebben dat echt niet gezegd! Ik vind het zo jammer dat ie dat gedaan heeft. Hij is echt een groter oud wijf dan de echte oma's...
pi_66830424
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:18 schreef RockabeIIa het volgende:
MissUnknown, ik leef met je mee

Martine. leuk hoor
Ik kwam er net achter dat mijn pa mijn broers gewoon al heeft ingelicht onder het motto: 'ik mag het aan iedereen vertellen'

En wij hebben dat echt niet gezegd! Ik vind het zo jammer dat ie dat gedaan heeft. Hij is echt een groter oud wijf dan de echte oma's...
Leuk is dat...

Ik ken het. Omdat mijn ouders en schoonouders het al vrij vroeg wisten (lees: 10 minuten na de test ), vonden we het wel zo eerlijk om het de broers van m'n vriend ook te vertellen. Weliswaar wat later (dacht na een week of acht), maar toch vrij vroeg.

Nog dezelfde dag kwamen er op de sportschool vage bekenden naar m'n vriend toe om 'm te feliciteren.
Bleek een broer en geen flauw benul van te hebben dat ie nog ff z'n mond moest houden. Oke, we hadden niet expliciet verteld dat ie het nog even voor zich moest houden, maar ik had verwacht dat dat uit het algehele verhaal wel duidelijk was geworden.

Niet dus... Jammer is dat.
  zondag 8 maart 2009 @ 18:21:12 #146
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66832934
Afgelopen week bij de vk kreeg ik al te horen dat als het begint ik hun gewoon kan bellen..
(ook al moet ik sowieso in het ziekenhuis bevallen door de medische indicatie)

* Noli. rinkelende alarmbellen in hoofd hoort*
HEE! HO! STOP! Ik ben NOG maar 31 weken!!! WHAAAAAAA!!!!!!!
Ik wíl nog helemaal niet aan bevallen denken! Zo ver bén ik nog helemaal niet!

Ik heb net online nog even een kleine checklist opgezocht met wat ik nu nog precies wel of niet moet hebben. Ik heb nog veel van de vorige twee maar we dachten dat we dit hadden "afgesloten". Er zijn dus blijkbaar al her en der dingetjes weg (gedaan) of kwijt geraakt.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zondag 8 maart 2009 @ 19:08:26 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66834429
Noli, dan komt het ineens wel heeeeeeeeeel dichtbij!
pi_66844527
* Xenia is ook zwanger
Rond 7 oktober word ik mama
  zondag 8 maart 2009 @ 23:14:36 #149
190853 RockabeIIa
pi_66844586
Van harte en welkom Xenia
Ik heb je gelijk maar toegevoegd aan het lijstje in de OP.
pi_66844792
Dank je. En jij ook van harte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')