Miss Sly ik heb bij het luisteren naar het hartje elke keer als ik het ding beweeg, al is het maar een heel klein beetje, ook van die hoge pieptonen er tussendoor. En mn baby is nogal bewegelijk dus zwemt elke keer naar de andere kant dus ik moet nogal wat bewegen met dat ding

Gisteren was ik bij mn moeder en hadden we m meegenomen en haar laten luisteren, en heel even leek het of er 2 snelle hartslagen door elkaar heen te horen waren

Maar dat zal wel een weerkaatsing geweest zijn of zo van het geluid want het was ook snel weer weg..
Seilram iedereen maakt zich wel eens ergens zorgen om toch? Ik overdrijf dat alleen een beetje de laatste tijd lijkt het..
Gefeliciteerd Hurminator! En die kwaaltjes kunnen nog komen hoor, tot 6 weken had ik nergens last van, maar daarna brak het kwaaltjesgeweld in alle hevigheid los. Elke dag vreselijk misselijk en helemaal uitgeput en regelmatig bijna van mn stokje gaan. Nu nog steeds zo moe trouwens (mag blij zijn als ik om 21:00 uur nog wakker ben en op vrije dagen kom ik voor 12:00 uur zeker mn bed niet uit), maar de misselijkheid lijkt nu eindelijk een klein beetje af te nemen (mocht ook wel een keer, vandaag 17 weken). Dus niet te vroeg juichen

Stiemie gefeliciteerd met je 12-weken-grens
En Vicky en Seilram al 28!!

Dat klinkt echt héél ver al

maar mijn 17 vind ik ook al wel ver klinken ineens

Miss Unknown