abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 maart 2009 @ 14:02:53 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66858617
quote:
Op maandag 9 maart 2009 08:41 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Poppedein en BE ook alweer klaar met MvM fijn!
Be morgen ook de echo!! Is het de 20-weken echo of pretecho?
Kwartiertje pretecho om het geslacht te bepalen.
quote:
Gisteravond in bed heeft mijn vriend voor het eerst de baby voelen schoppen Eerder voelde ik het zelf ook al steeds maar als hij dan zijn hand op mijn buik legde was het over, nu was de baby zo druk dat het voor hem ook te voelen was
Gaaf!
  maandag 9 maart 2009 @ 14:08:26 #202
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66858805
Duchess weet je al iets meer?

Over vocht vast houden..
Gewoon wanneer het kan lekker op de bank (o.i.d.) met de beentjes omhoog gaan liggen.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 9 maart 2009 @ 14:23:07 #203
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66859450
Flower-ti-amo, wat leuk dat je vriend het ook gevoeld heeft Ik vond dat zo leuk, dat eerste moment zo van: jajaja, voel jij hem ook? hihi.
Niet mieten! Door gieten!
pi_66860659
Als hier de hand van in d ebuurt van mijn buik komt word het altijd heel erg rustig De hond daarin tegen word helemaal plat geschopt en weet steeds niet waar ie het zoeken moet
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 9 maart 2009 @ 15:02:53 #205
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66860956
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:55 schreef MeNicole het volgende:
Als hier de hand van in d ebuurt van mijn buik komt word het altijd heel erg rustig De hond daarin tegen word helemaal plat geschopt en weet steeds niet waar ie het zoeken moet
Hahaha dat had mijn kater gisterenochtend Hij dacht even lekker onder de dekens tegen mijn buik aan te komen liggen. "Bam" en meneer kreeg een klap of schop tegen zijn hoofd. Hij keek mij echt zo aan van: jij bent raar! jouw buik is niet lief voor mij! Hahaha en weg was ie.
pi_66861025
quote:
Op maandag 9 maart 2009 10:03 schreef DuchessX het volgende:
Net even gyn gebeld mbt de gordelroos, ze gaan het uitzoeken en ik word teruggebeld. Toch wel een beetje gespannen, ik hoor dat de termijn dat iemand gordelroos heeft doorslaggevend kan zijn en mijn moeder heeft heel erg lang gewacht met naar de dokter gaan, medicatieve behandeling was niet meer mogelijk.
Nog steeds niks gehoord, heb de HA ook al geprobeerd, dokter niet bereikbaar.

* DuchessX wacht ongeduldig af

FTA, baby gevoeld
#geen
  maandag 9 maart 2009 @ 15:13:38 #207
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66861347
Xenia, gefeliciteerd met je zwangerschap.

Hier alles z'n gangetje. Heb alleen heel erg veel pijn aan mijn bekken enzo, maar goed dat mag de pret niet drukken, vind ik.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66862481
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:02 schreef seilram het volgende:

[..]

Hahaha dat had mijn kater gisterenochtend Hij dacht even lekker onder de dekens tegen mijn buik aan te komen liggen. "Bam" en meneer kreeg een klap of schop tegen zijn hoofd. Hij keek mij echt zo aan van: jij bent raar! jouw buik is niet lief voor mij! Hahaha en weg was ie.
geweldig!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_66864414
Héhé eindelijk weet ik meer! Volgens de gyn én de huisarts kan het geen kwaad voor mij of de vrucht omdat ik al eens waterpokken heb gehad als kind. Voor baby's en kinderen is het wel besmettelijk. Pfieeeuw!!!

Ben echt wel opgelucht

Dinsdagavond pies ik voor het laatst voor MvM, hoera!!! Ben dat gedoe nu eigenlijk wel zat hoor
#geen
  maandag 9 maart 2009 @ 16:54:54 #210
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66864937
Fijn Duchess! Kan me voorstellen dat het een hele opluchting is!
  maandag 9 maart 2009 @ 16:58:11 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66865052
Fijn DuchessX!
En van het plassen ook. Ik was er ook echt helemaal klaar mee!

Huup, vind jij het ook zo spannend?
Wilde je trouwens nog koffie-leuten? Ik weet niet of het mss niet toch krapjes wordt. Hoe laat moet jij? Wij 11 uur.
  maandag 9 maart 2009 @ 17:07:27 #212
143848 huuphuup
Dorksided
pi_66865399
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:58 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn DuchessX!
En van het plassen ook. Ik was er ook echt helemaal klaar mee!

Huup, vind jij het ook zo spannend?
Wilde je trouwens nog koffie-leuten? Ik weet niet of het mss niet toch krapjes wordt. Hoe laat moet jij? Wij 11 uur.
Hahaha, ik had vannacht gedroomd dat ze zeiden van "sorry mevrouw, uw baby heeft geen geslacht" en nu ben ik serieus nog zenuwachtiger hahaha.

koffieleuten is goed, kijk maar of het uitkomt hoor, we moeten om kwart voor 12, dus we kunnen wel ertussenin op zich?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66865608
Hahahhaha..geweldig Huup! Hoe het je bezig kan houden hè! Heel veel plezier morgen met koekeloeren! En BE en stinkie ook natuurlijk!! Ik ben ook zoooo benieuwd voor jullie!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 9 maart 2009 @ 17:21:49 #214
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66865916
Is het hebben van nachtmerries, heftig dromen nou ook iets typisch zwangerschapperigs?
Zoniet, dan heb ik vrijdagnacht echt een geest aan mijn bed gehad hoor.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 9 maart 2009 @ 17:29:38 #215
143848 huuphuup
Dorksided
pi_66866213
ik geloof het wel toch? Of tenminste, ik lees wel vaak verhalen dat zwangere vrouwen toch wel heel levendig dromen. Dus een enge droom lijkt me dan ook automatisch enger dan normaal. Hier geen geesten of andere nare dingen. Alleen wimper-spinnen en babies zonder geslacht
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66866828
Huup, wimper spinnen???
Gluur ze morgen en BE, ook veel plezier!

Duch, wat fijn!

Ik droom altijd al wel levendig, maar nu nog ietsje extra .
Fake it till you make it...
  maandag 9 maart 2009 @ 18:21:23 #217
143848 huuphuup
Dorksided
pi_66868074
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:46 schreef Nijna het volgende:
Huup, wimper spinnen???
Gluur ze morgen en BE, ook veel plezier!

Duch, wat fijn!

Ik droom altijd al wel levendig, maar nu nog ietsje extra .
mja ehm, als je zeg maar wakker wordt en je ogen open doet dan blijven bij mij mn wimpers nog een seconde ofzo in elkaar hangen (of ik doe mn ogen te traag open, kan ook ) en als ik dan nog half slaperig ben dan "zie" ik mega-monster-spinnen
wat er dan wel weer voor zorgt dat ik direct wakker ben en mn lief ook
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 9 maart 2009 @ 18:35:22 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66868557
Huup, zowel voor je droom als voor je wimpers.
Ik PM wel even mijn 06, als jij mij de jouwe geeft dan zal ik wel wat laten weten als we klaar zijn. Doen we een bakkie bij de Mac daar op de hoek?
pi_66870969
MvM ben net 1,5 week bezig en vind t nu al een gedoe, dus zal blij zijn als ik de 16 weken bereik.

Heb vaak het gevoel dat ik heel nodig moet plassen en als ik dan ga komt er bijna niets uit . Het voelt volgens mij niet als een blaasonsteking tenminste zoals ik dat vroeger wel eens had. Hebben jullie hier ook last van (gehad)

Morgen om 0930 voor het eerst naar de VK, ben best zenuwachtig
pi_66871292
Ik heb ook blaasontsteking gehad een paar weken terug, maar had er haast geen klachten van. Als je zwanger bent, merk je er veel minder van. Dus voor de zekerheid kan je het beste even wat urine laten testen bij je huisarts.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_66872445
veel plezier morgen Huup en BE!!

Ben net weer ff heeerlijk wezen zwemmen... en heb nu een draaikont in mijn buik
ben toch wel heel benieuwd hoe ze ligt. Ik heb het idee dat ik het hoofdje en de billen wel kan voelen maar geen idee wat er boven ligt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66872848
Oeh Huup en BE! Spannend morgen!!!

Martine wat jij nu omschrijft heb ik nog steeds, wel in mindere mate gelukkig want je blijft naar de wc rennen voor die kleine pieskes Als je het niet vertrouwt gewoon even met je vk of ha bellen hoor. Spannend dat je morgen voor het eerst naar de vk gaat Ik kreeg de eerste keer bij de vk een zwitsaltas met baby-dingetjes erin, wie weet jij ook (ik weet niet of alle vk's dit doen?)

Ik heb vandaag gebeld voor een geslachtsbepalingsecho maar moest een antwoordapparaat inspreken. Hopelijk worden we snel teruggebeld! Vrijdag moet ik naar de gyn voor controle, wordt er dan ook altijd een echo gemaakt? Ik hoop van wel! Mss, héél mss weten we dan het geslacht wel al...
Morgen alweer 16 weken zwanger! Het is een cliché, maar de tijd vliégt!
#geen
pi_66873036
Veel plezier morgen BE en Huup! Ben benieuwd!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 9 maart 2009 @ 20:44:04 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66873178
Ik pies me ook suf hoor. Dat stomme gedruppel wordt ik echt helemaal gek van, maar ophouden wil dan ook vaak niet.
pi_66873273
ik word vooral 's avonds gek van het piesen.
Ga vooradt ik naar bed ga naar de wc, dan lig ik net een kwartier, moet ik weer en dan meestal 's nachts nog een keer of 2...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')