Kwartiertje pretecho om het geslacht te bepalen.quote:Op maandag 9 maart 2009 08:41 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Poppedein en BE ook alweer klaar met MvM fijn!
Be morgen ook de echo!! Is het de 20-weken echo of pretecho?
Gaaf!quote:Gisteravond in bed heeft mijn vriend voor het eerst de baby voelen schoppenEerder voelde ik het zelf ook al steeds maar als hij dan zijn hand op mijn buik legde was het over, nu was de baby zo druk dat het voor hem ook te voelen was
Hahaha dat had mijn kater gisterenochtendquote:Op maandag 9 maart 2009 14:55 schreef MeNicole het volgende:
Als hier de hand vanin d ebuurt van mijn buik komt word het altijd heel erg rustig
De hond daarin tegen word helemaal plat geschopt en weet steeds niet waar ie het zoeken moet
Nog steeds niks gehoord, heb de HA ook al geprobeerd, dokter niet bereikbaar.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:03 schreef DuchessX het volgende:
Net even gyn gebeld mbt de gordelroos, ze gaan het uitzoeken en ik word teruggebeld. Toch wel een beetje gespannen, ik hoor dat de termijn dat iemand gordelroos heeft doorslaggevend kan zijn en mijn moeder heeft heel erg lang gewacht met naar de dokter gaan, medicatieve behandeling was niet meer mogelijk.
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:02 schreef seilram het volgende:
[..]
Hahaha dat had mijn kater gisterenochtendHij dacht even lekker onder de dekens tegen mijn buik aan te komen liggen. "Bam" en meneer kreeg een klap of schop tegen zijn hoofd. Hij keek mij echt zo aan van: jij bent raar! jouw buik is niet lief voor mij! Hahaha en weg was ie.
Hahaha, ik had vannacht gedroomd dat ze zeiden van "sorry mevrouw, uw baby heeft geen geslacht"quote:Op maandag 9 maart 2009 16:58 schreef Brighteyes het volgende:
Fijn DuchessX!
En van het plassen ook. Ik was er ook echt helemaal klaar mee!
Huup, vind jij het ook zo spannend?
Wilde je trouwens nog koffie-leuten? Ik weet niet of het mss niet toch krapjes wordt. Hoe laat moet jij? Wij 11 uur.
mja ehm, als je zeg maar wakker wordt en je ogen open doet dan blijven bij mij mn wimpers nog een seconde ofzo in elkaar hangen (of ik doe mn ogen te traag open, kan ookquote:Op maandag 9 maart 2009 17:46 schreef Nijna het volgende:
Huup, wimper spinnen???
Gluur ze morgen en BE, ook veel plezier!
Duch, wat fijn!
Ik droom altijd al wel levendig, maar nu nog ietsje extra.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |