abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:58:50 #26
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_66769685
Ohhh Kersjes wat vind ik het kut voor je....

Ik leef met je mee, ik hoop dat het eens meezit met je!!

Keep strong!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_66771695
Kers, blegh daar zat je nou echt niet op te wachten...
Hoe gaat het met je misselijkheid?
Fake it till you make it...
pi_66771883
Kersjes wat ontzettend balen dat dit er bij jou ook nog eens bij moet komen

Hier gaat het goed! Ik voel me goed en mijn buik begint eindelijk weer wat te groeien. Vanochtend zijn we even naar de stad geweest en wat leuke kleertjes gekocht Ook nog een parasolletje voor aan de kinderwagen. Daarnet belde mijn vader dat hij van een klant gratis een box heeft gekregen die er nog hardstikke goed uit ziet! Dat is weer mooi meegenomen!
  Moderator vrijdag 6 maart 2009 @ 17:03:33 #29
5428 crew  miss_sly
pi_66771953
He Kersjes, wat een ellende allemaal. Sterkte ermee!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66772549
Balen Kersjes!
Fijn dat alles goed was BE!

zo leuk, ik kan gewoon voelen waar de billetjes liggen Aan de ene kant van mijn buik voelt het hard en aan de ander kant voel ik een "gat"

nog maar 9 voor me!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 17:28:52 #31
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_66772784
Hé Kersjes, wat een vervelend nieuws zeg

Ik ben trouwens vandaag helemaal "in love"!
voel me zo warm, gelukkig en vol met liefde, een heerlijk gevoel!
(en dat omdat ik me gewoon heerlijk zwanger voel )
No more games, no more drama...
pi_66772958
Ik wordt nu erg zenuwachtig....rond uur of 12 ging ik op werk naar de wc en toen zat er beetje bloed op mijn wcpapiertje....het is heel licht en heel weinig, wat je normaal (tenminste dat heb ik) heb als je ongesteld wordt...Het blijft nu wel steeds een beetje komen, soms echt fel rood en soms een beetje bruinig bloed maar nog steeds niet heel erg veel.

Ik had nog geen afspraak bij de VK, die ga ik maandag bellen. Ben alleen langs huisarts geweest om info op te halen en het door te geven enz.

Wat kan ik nu doen? voor mijn idee erg weinig...het is denk meer afwachten?....
Ik heb erover gelezen dat het niks hoeft te zijn maar als het heftiger wordt met buikkrampen dat dat meestal duidt op een miskraam.....

iemand ervaring ermee?
pi_66773399
Jeetje Kers, sterkte!

Miss U ook veel sterkte..... wat een onzekerheid!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:01:53 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66773664
Je kan idd niks anders doen dan afwachten MissUnknown. Als het fout gaat is daar helaas niks aan te doen, en aangezien het nog zo heel pril is zullen ze je hoogstwaarschijnlijk nog niet langs laten komen. Even afwachten wat er het weekend gebeurd en dan maandag je vk bellen.
En natuurlijk, als je echt idioot veel gaat bloeden (flink wat meer dan een menstruatie zeg maar) dan wel aan de bel trekken he! Maar die kans is niet zo groot.

Ik hoop eigenlijk gewoon voor je dat het hierbij blijft en dat het een geknapt haarvaatje is.
Je kan evt. nog meer info en ervaringsverhalen vinden in dit topic: Bloedverlies tijdens de zwangerschap (deel 2)
Er staat een linkje in naar het vorige topic daarvan.
pi_66773714
idd, er is niets van te zeggen. Ik had met 6w een sliertje bloed maar daar bleef het bij.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66774506
Wat vervelend kersjes, hopelijk heeft het geen invloed op borstvoeding kunnen geven!

Miss Unknown hopelijk is het niks ergs

Gisteren heb ik een angelsounds geval gekocht en het hartje gehoord mn baby doet het nog Wat een opluchting zeg. Ik had op zich helemaal geen reden om te denken dat er iets mis is, maar toch maak ik mezelf de hele tijd helemaal gek met het idee dat het mis zou kunnen zijn.
pi_66774769
Kers

MissUnknown wat rot voor je! Veel sterkte met het afwachten

Ik had vandaag echt enorm last van mn heup of heupgewricht ofzo bij het lopen. Alleen aan de rechterkant en het zat aan de achterkant, deed echt zeer
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 6 maart 2009 @ 18:41:13 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66774794
Fijn dat je gerustgesteld bent Chan!
pi_66775217
kers, jou blijft ook weinig bespaard hè...

Sterkte jij ook MissUnknown.

Voor jullie alletwee een knuffel En alle anderen die het nodig hebben natuurlijk!

Fijn dat je helemaal goedgekeurd bent BE!

Hier zijn de klachten sinds een dag of 2 ineens minder tot weg Geen zere tetten en niet echt misselijk meer. Wel had ik nog een paar dagen keelpijn, dus misschien dat de misselijkheid ook aan een koutje te wijten is geweest. Ik ben overigens nog wel snel moe en heel vroeg wakker. Ik heb wel genoeg hormoon in m'n lichaam, heb er nog eens een LH stripje tegenaan gegooid en die werd pimpelpaars
pi_66776039
Wat mooi zeg, die hartjes!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 19:24:58 #41
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_66776227
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 17:21 schreef Vicky het volgende:
Balen Kersjes!
Fijn dat alles goed was BE!

zo leuk, ik kan gewoon voelen waar de billetjes liggen Aan de ene kant van mijn buik voelt het hard en aan de ander kant voel ik een "gat"

nog maar 9 voor me!!

Wat gaat het idioot snel, toen ik in het wachten-topic mezelf meldde, ging jij de maand erop weg, en nu is het voor jou nog maar 9 weken

MissUnknown, helaas kun je alleen maar afwachten en hopen. probeer jezelf niet al te gek te maken, ook al is dat moeilijk
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_66776517
MissUnknown, wat anderen ook zeggen... afwachten... .
Hopelijk blijft het bij een beetje en is er niks aan de hand... ik zou maandag de vk even bellen.
Lastig die onzekerheid, succes met afwachten
  vrijdag 6 maart 2009 @ 20:26:10 #43
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66778598
Miss Unkown hoop dat het niets ergs is.

Chan, wat vervelend dat je jezelf zo loopt te pijnigen meis. NIet doen hoor, gelukkig dat je nu wat gerustgesteld bent.

Flower-ti-amo, wat leuk van die box! dat is altijd handig idd.

Hebben hier meer dames last van een "tintelende" maag na het avond eten? Zeker als ik dan recht op zit, dan tintelt hij echt de hele tijd, tenminste... ik denk het het mijn maag is hahahaha. Gisteren ben ik uit eten geweest en toen duurde het best lang voor dat getintel weg ging. Vandaag trouwens ook wel. Ik heb om 17.45 gegeten en het tintelt nu nog.
Niet mieten! Door gieten!
  Forum Admin vrijdag 6 maart 2009 @ 22:14:06 #44
58651 crew  murp
murp
pi_66783569
Hier geen tintelende maag.....

Wat een pech heb jij toch Kersjes, ik hoop dat jij toch ook snel eens een keer mag gaan genieten van het zwanger zijn, ipv al die tegenslagen.

Miss Unknown, sterkte.... hoop dat het hierbij blijft en niet erger wordt...

Had ik al gezegd dat mijn buik groeit???? ja zeker. Nou ja ik vind het ook helemaal geweldig.
Eindelijk eens iets waaraan ik kan merken dat ik zwanger ben.
Ik werd van de week gewoon wakker met "geef mij een teken van leven" van "de kast" in mijn hoofd.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator vrijdag 6 maart 2009 @ 22:19:14 #46
5428 crew  miss_sly
pi_66783737
tintelende maag ken ik ook niet, seilram. Raar gevoel, lijkt me?

Ik heb wel een raar pijntje, in mijn lies lijkt het wel, maar uitstralend naar mijn schaamlippen/vagina. Ik vind het een erg rare pijn, die ik niet echt kan plaatsen bij een groeiende baarmoeder ofzo, zeker niet aangezien die naar boven groeit en deze pijn dus juist tussen mijn benen zit. Iemand die dit herkent?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66783755
Karin, fijn hè, wanneer je beseft dat er echt iets groeit!

Hier ook geen tintelende maag trouwens. Wel een toeschietreflex in m'n traanklieren ofzo, elke keer dat er (op tv, of in het echt, maar meestal gewoon op tv) a) iemand doodgaat of b) een baby'tje te zien is, is het raak Hopeloos.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66784063
Geen tintelende maag... en dat van Miss sly herken ik ook niet echt volgens mij.

Ik heb wel een beetje een zwaar gevoel net als wat ik na de bevalling heb gehad... hebben meer mensen dit gehad bij een volgende zwangerschap? Ik heb het na de bevalling wel gehad de eerste paar keer toen ik weer ongesteld werd...
  vrijdag 6 maart 2009 @ 22:27:17 #49
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66784148
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 22:25 schreef Nijna het volgende:
Geen tintelende maag... en dat van Miss sly herken ik ook niet echt volgens mij.

Ik heb wel een beetje een zwaar gevoel net als wat ik na de bevalling heb gehad... hebben meer mensen dit gehad bij een volgende zwangerschap? Ik heb het na de bevalling wel gehad de eerste paar keer toen ik weer ongesteld werd...
Bedoel je alsof je kruis er half uitzakt?
Ja... dat (her)ken ik wel.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66784522
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 22:27 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Bedoel je alsof je kruis er half uitzakt?
Ja... dat (her)ken ik wel.
ah nee, komt dat in de zwangerschap weer terug?
Ah daar heb ik echt geen zin in, ik vond dat zo'n naar gevoel
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')