Tevens verkapte tvpquote:
die zit al in het babietjestopicquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:26 schreef Dakota het volgende:
eh is carmella al bevallen? ik heb iets gemist geloof ik.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:21 schreef Vicky het volgende:
Balen Kersjes!
Fijn dat alles goed was BE!
zo leuk, ik kan gewoon voelen waar de billetjes liggenAan de ene kant van mijn buik voelt het hard en aan de ander kant voel ik een "gat"
nog maar 9 voor me!!
Bedoel je alsof je kruis er half uitzakt?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:25 schreef Nijna het volgende:
Geen tintelende maag... en dat van Miss sly herken ik ook niet echt volgens mij.
Ik heb wel een beetje een zwaar gevoel net als wat ik na de bevalling heb gehad... hebben meer mensen dit gehad bij een volgende zwangerschap? Ik heb het na de bevalling wel gehad de eerste paar keer toen ik weer ongesteld werd...
ah nee, komt dat in de zwangerschap weer terug?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:27 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Bedoel je alsof je kruis er half uitzakt?
Ja... dat (her)ken ik wel.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:27 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Bedoel je alsof je kruis er half uitzakt?
Ja... dat (her)ken ik wel.
Hier ook... dat is bandenpijn!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:19 schreef miss_sly het volgende:
tintelende maag ken ik ook niet, seilram. Raar gevoel, lijkt me?
Ik heb wel een raar pijntje, in mijn lies lijkt het wel, maar uitstralend naar mijn schaamlippen/vagina. Ik vind het een erg rare pijn, die ik niet echt kan plaatsen bij een groeiende baarmoeder ofzo, zeker niet aangezien die naar boven groeit en deze pijn dus juist tussen mijn benen zit. Iemand die dit herkent?
Haha, dat zal niet veel schelen inderdaadquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:14 schreef McLaura het volgende:
[..]
Hier ook... dat is bandenpijn!
Miss gaat vandaag niet veel typen denk ik. die ligt bij de brievenbus
Wat leuk. Misschien had ze wel de hik.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:15 schreef Vicky het volgende:![]()
ons meisje was gister lekker aan het bewegen dus M. legt zijn hand op mijn buik. Ik voel iets draaien en zeker een kwartier heeft mevrouwtje tegen zijn hand liggen schoppen en bewegen
![]()
mijne ligt ook aan de voorkant.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat leuk. Misschien had ze wel de hik.![]()
Zo lang hebben wij ons kindje nooit gevoeld. Helaas voel ik sowieso de bewegingen niet altijd even goed, de placenta ligt aan de voorzijde.
Ik zei al tegen Harold dat ie al uitgehuwelijkt is, en nog wel aan een Amsterdamse. Hij vindt het best, zelfs als ze Ajaxfan wordt (Harold is trouw FC Groningensupporter, géén Z-siderquote:
Als je zo veel bloed verliest zal het wel niet goed zijn nee.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:44 schreef MissUnknown het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Ik denk dat het foute boel bij mij is...vannacht werd ik om 5 uur wakker met giga veel buikkrampen en verlies nu zo veel als ik normaal bij een menstruatie had op de 2/3e dag.....nu maar in de gaten houden wat er allemaal uit komt. Sowieso maandag maar ha en/of vk bellen....
Kwartier achter elkaar schoppen heb ik echt nog nooit gevoeld. Wel een paar bewegingen, dan even een paar minuten niet en dan weer wat bewegingen enz maar een kwartier volop achter elkaar niet (of het moet zijn geweest toen ik sliep ofzoquote:
Dat wordt hier nog wat, want ik ben natuurlijk opgevoed als PSV-supporter en schaap als Ajax-supporter. Dat wordt nog een hele strijdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:46 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik zei al tegen Harold dat ie al uitgehuwelijkt is, en nog wel aan een Amsterdamse. Hij vindt het best, zelfs als ze Ajaxfan wordt (Harold is trouw FC Groningensupporter, géén Z-sider)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien anders even voorleggen aan je VK? Die heeft er vast wel ervaring mee dat soort vragen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |