abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:01:30 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66424082
Nvm, ik blaat volgens mij.
pi_66424346
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:00 schreef RockabeIIa het volgende:
ssserpente, ik heb toevallig een discussie gehad vanmiddag over toxoplasmose. Het heeft geen zin dat te testen. Wat wil je doen mocht je het nu hebben? Ik denk dat het daarom niet aangekruist is.
Geen idee wat dan de procedure is. Ik weet ook wel dat het erg brutaal is om dat zelf aan te kruisen. Het is dan ook niet m'n bedoeling om de bekwaamheid van de vk in twijfel trekken.

Ik denk dat het vooral komt omdat m'n moeder voor mijn geboorte een doodgeboren kindje heeft gekregen. Zij gaf zelf al maanden aan dat het niet goed zat, maar de gyn vond het niet nodig om het verder te onderzoeken. Achteraf slaat ze zichzelf natuurlijk voor d'r kop dat ze toen niet assertiever is geweest.

Ik wil die fout niet maken, maar sla er misschien wel iets te ver in door.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:09:47 #253
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66424429
Er is geen procedure voor. De vorige keer ben ik er wel op getest maar eigenlijk is het volkomen zinloos. Je dient gewoon echt voorzichtig te zijn met kattenpoeps, tuinieren en verse groenten en fruit.
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:12:11 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66424523
Maar het is toch wel zo dat als je al toxoplasmose hebt gehad je in principe wel de kattebak etc. kan doen zonder evt. risico?

Ook zoiets raars trouwens, bij de zwangerschap van Sasha deed ik de bakken wel. Nu niet.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:14:51 #255
190853 RockabeIIa
pi_66424624
Mijn vk zei dat je alsnog uit moest kijken. Volgens mij twijfelde ze enorm en ik wilde haar niet in verlegenheid brengen.

Ik heb het ondanks dat ik al 15 jaar zulke mormels in huis heb nooit gehad.
pi_66424757
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Maar het is toch wel zo dat als je al toxoplasmose hebt gehad je in principe wel de kattebak etc. kan doen zonder evt. risico?

Ook zoiets raars trouwens, bij de zwangerschap van Sasha deed ik de bakken wel. Nu niet.
dat had ik ook begrepen.
bij mij is toxoplasmose negatief en er stond een dikke vette gele streep overheen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66424867
ik weet mn bloedgroep en rhesus omdat ik zo'n fijne gele baby was met transfusies enzo mama had bloedgroep O en ik bloedgroep A, daar krijg je gele babies van schijnbaar

Ik ben geloof ik wel getest op toxoplasmose, geen idee of het wel of niet nuttig is, ik geloof je zo als je zegt dat het geen kont uitmaakt, maar maakt dat dan uit voor de hoeveelheid bloed die ze afnemen? Bij mij zijn er 5 buisjes afgenomen die getest zijn op 8 of 9 dingen.
En Sserpente ik zou inderdaad gewoon even aangeven dat je slecht tegen bloedprikken kan. Daar zullen ze toch wel iets van een procedure voor hebben? t is voor hun ook niet prettig als ze iemand van de grond moeten rapen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66425130
Even een korte snelle update hier van mijn kant...

Ik ben gister na een heftige bevalling moeder geworden van een prachtige en gezonde dochter: Ava.
Vanmiddag zijn we thuis gekomen en alles gaat goed met mijn meisje.
Ik zit er aardig doorheen na de slopende maanden en vooral de laatste 3 weken zijn erg zwaar geweest. Maar ik ben er toch wel een beetje trots op dat ik m'n zwangerschap tot (op 1 dag na) 39 weken heb weten te rekken.
En nu ga ik even goed bijkomen en alle emoties ook een beetje verwerken van de laatste tijd, het is een goeie achtbaan rit geweest, maar nu ben ik moeder van een heerlijk meisje. Ze is zo leuk, mooi en bijzonder.
Ik denk dat er nog flink wat kraamtraantjes gaan vallen de komende week wat een ervaring om dit meegemaakt te hebben
pi_66425199
De vk hier prikt zelf bloed, erg handig! En ze kunnen het best goed.
Wel een keer bijna gestrekt gegaan, dus voortaan ga ik maar bij voorbaat liggen, ben er ook niet zo fan van.
Fake it till you make it...
pi_66425221
Carmella, fijn om wat van je te horen! Gefeliciteerd met Ava
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66425223
Carmella, van harte met je dochter Ava
Fake it till you make it...
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:33:48 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66425379
Gefeliciteerd Carmella!
pi_66425404
Carmella!! Gefeliciteerd met Ava!
wat een mooie naam

doe je snel een foto van je meisje? hopelijk gaat alles een stuk beter met je nu!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:35:48 #264
190853 RockabeIIa
pi_66425459
van harte gefeliciteerd Carmella!
En wat heerlijk dat je al weer zo vlot naar huis mag na zo veel complicaties!
pi_66425471
Gefeliciteerd
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_66425592
gefeli carmella!

Huup: Ik heb ook bloedgroep O (hoorde ik vandaag...20 jaar lang hebben mama en ik gedacht dat ik A had...) Maar wat was er precies met jou dan? Ben wel benieuwd, voor het geval dat mijn kindje ook bloedgroep A krijgt...
Lotte!
Noah!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:38:27 #267
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_66425595
Carmella, gefeliciteerd met Ava . Ik vind het zo'n leuke naam, maar dat komt volgens mij ook door Grey's Anatomy .
Zo, en nu kom je hopelijk lichamelijk een beetje tot rust .
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_66425705
Carmella gefeliciteerd
mama van 3 kids!
pi_66425831
Carmella, wat goed! Gefeliciteerd!

Ben je alleen bevallen, of was er iemand bij je?

Geniet van je kleine meisje. Erg mooie naam!
pi_66425851
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:38 schreef Linda2205 het volgende:
gefeli carmella!

Huup: Ik heb ook bloedgroep O (hoorde ik vandaag...20 jaar lang hebben mama en ik gedacht dat ik A had...) Maar wat was er precies met jou dan? Ben wel benieuwd, voor het geval dat mijn kindje ook bloedgroep A krijgt...
Ik wilde je PMen maar dat kon niet ofzo dus dan maar ff hier

Als de moeder O pos. heeft als bloedgroep en de baby A+ dan gaat het lichaam anti-stoffen aanmaken en die antistoffen zorgen ervoor dat de baby bij de geboorte geel ziet. Hyper-bili of hyperbilirubine. Meestal is dat geel zien niets ernstigs en is het op te lossen met veel naar buiten in de zon ('s zomers) of onder zo'n blauwe lamp ('s winters), soms is het teveel geelheid en dan wordt er een bloedtransfusie uitgevoerd. Op zich allemaal niets ernstigs maar het kan wel even schrikken zijn als je net je kindje hebt gehad.

Omgekeerd maakt het trouwens niet uit, moeder bloedgroep A en baby O maakt niets uit. Maar vraag het even aan je VK, die kan je er vast meer over vertellen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:44:07 #271
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66425878
Carmella gefeliciteerd met je dochter! Dat heb je nog lang volgehouden dan, daar mag je zeker trots op zijn! Ondanks alle ellende tijdens je zwangerschap klink je heerlijk gelukkig Hopelijk gaat het nu snel beter met je.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66425885
Carmella, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Ava Wat een mooie naam
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66425902
Carmella van harte met Ava!!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_66425988
Gefeliciteerd, Carmella!!!
Hopelijk kan het genieten nu ook voor jou beginnen!!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:47:22 #275
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_66426014
Carmella, wat fijn dat ze er is, jullie dochter! Je hebt haar een prachtige naam gegeven...! Gefeliciteerd, en hopelijk gaat het vanaf nu met jou ook alleen nog maar beter!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:53:36 #276
11682 Moonah
Jolie femme
pi_66426288
Carmella, van harte met je nieuwbakken dochter! Sterkte met de kraamtranen.
Hopelijk herstel je vlot en goed.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:55:30 #277
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_66426364
Carmella van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Ava
No more games, no more drama...
pi_66426417
Carmella wat fijn om van je te horen! Gefeliciteerd met de geboorte van Ava !
Echt een prachtige naam!
pi_66426555
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:14 schreef RockabeIIa het volgende:

Ik heb het ondanks dat ik al 15 jaar zulke mormels in huis heb nooit gehad.
Wij hebben altijd katten in huis gehad en ik heb ook nog nooit toxoplasmose gehad vond ik ook vreemd eigenlijk. Ik schijn namelijk vroeger een behoorlijke kattenbak graaier te zijn geweest

Carmelle van harte met de geboorte van Ava
Maareh hoe gaat het nu lichamelijk met jou? kunnen de artsen je al iets vertellen of helpen met medicatie?

Memmel wat een stel druiven op die cursus, ik denk dat ze gewoon jaloers zijn omdat je leuk woont en het goed doet in het leven.
Naja ik zat bij zo'n zelfde tactloze druif zonder rem om de mond die claimde dat je alleen stuwing kreeg als je borstvoeding ging geven en toen ik dat tegensprak werd ze boos en bij de bijeenkomst na de bevalling vond ze het maar "gek en moeilijk te geloven" dat Isa eerst met d'r voeten naar buiten kwam en klem zat in kleermakerszit en dat terwijl mijn man langs me zat en het verhaal bevestigde dat de gyn de tenen al kon tellen bij het toucheren
Tja vraag dan niet hoe een bevalling verlopen is hé.

Hier gaat alles prima inmiddels 28 weken geloof ik, voel me wel goed eigenlijk voel me alleen af en toe een molenpaard als ik op het werk trappen op en af loop maar tja mijn buik groeit als kool zal van de week weer eens een foto maken, kvoel me gigantisch
Mama van Isa en Ties
pi_66430884
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:27 schreef Carmella het volgende:
Even een korte snelle update hier van mijn kant...

Ik ben gister na een heftige bevalling moeder geworden van een prachtige en gezonde dochter: Ava.
Vanmiddag zijn we thuis gekomen en alles gaat goed met mijn meisje.
Ik zit er aardig doorheen na de slopende maanden en vooral de laatste 3 weken zijn erg zwaar geweest. Maar ik ben er toch wel een beetje trots op dat ik m'n zwangerschap tot (op 1 dag na) 39 weken heb weten te rekken.
En nu ga ik even goed bijkomen en alle emoties ook een beetje verwerken van de laatste tijd, het is een goeie achtbaan rit geweest, maar nu ben ik moeder van een heerlijk meisje. Ze is zo leuk, mooi en bijzonder.
Ik denk dat er nog flink wat kraamtraantjes gaan vallen de komende week wat een ervaring om dit meegemaakt te hebben
Carmella!!!!
Wat fijn dat je een gezonde dochter hebt gekregen!!! Gefeliciteerd met Ava, wat een mooie naam
#geen
pi_66433206
Carmella, gefelciteerd met Ava! Wat een prachtige naam voor een zonder twijfel prachtige dochter!
pi_66433219
Carmella, gefelciteerd met Ava! Ik vind haar naam ook werkelijk prachtig! Ik hoop dat je nu vooral enorm mag gaan genieten en de ergste pijnklachten voorlopig even achter de rug zijn!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_66433414
Carmella, gefeliciteerd met Ava!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66433856
Carmella, gefeliciteerd met Ava
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Jubileum moderator woensdag 25 februari 2009 @ 08:48:34 #285
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66433926
Carmella gefeliciteerd met Ava

Texel je staat bovenaan
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66433976
Carmella, gefeliciteerd met je dochter Ava!
pi_66434051
Gefeliciteerd met Ava, Carmella!! Kan me voorstellen dat je super trotst bent
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_66434507
Caramella gefeliciteerd met je dochter. Hopelijk herstel je snel

[ Bericht 1% gewijzigd door martine1984 op 25-02-2009 11:06:26 ]
pi_66434648
Hoe is het met de eind juli-dames qua omvang?

De schade qua gewicht is hier nog altijd -2

En mijn buik, sja... het wordt een beetje zichtbaar

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 25 februari 2009 @ 09:29:45 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66434671
McLaura, we hebben een heel topic om buiken te vergelijken.
Het grote buikentopic deel 44

En ja, ik zie het wel hoor!
pi_66434696
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
McLaura, we hebben een heel topic om buiken te vergelijken.
Het grote buikentopic deel 44

En ja, ik zie het wel hoor!
Ow Dankjewel voor de link!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_66434735
Ik moet vandaag weer bloedprikken Ik krijg op plekken waar de huid dun is (op en rond mijn ogen, op mijn armen, knieholtes) allemaal bloeduitstortingen. Nu vertrouwd de vlos het toch niet helemaal.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 25 februari 2009 @ 09:49:21 #293
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66435094
Oh, MeNicole, dat is balen. Waar denkt de vlos aan dan?

Ik heb vanmiddag een 3D-echo! of 4D, ik weet niet. Heb er zin in!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66435147
Gaaaaaf! Ik heb 20 april een 3d/4d echo en ik heb er ook zin in!

Veel plezier!
  woensdag 25 februari 2009 @ 09:53:35 #295
190853 RockabeIIa
pi_66435195
Memmel, heb je het bij Anna toen ook gedaan? Ben zo benieuwd of je uk nu al op haar lijkt. Ik wil het ook zeker weer gaan doen tzt. Geniet ervan iig!
4D is trouwens bewegend 3-dimensionaal beeld
pi_66435455
veel plezier Memmel!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66435523
Carmella gefeliciteerd met Ava, mooie naam!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 25 februari 2009 @ 10:28:27 #298
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_66436103
Welkom Ava

gefeliciteerd Carmella. Hoop dat je je snel beter gaat voelen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 25 februari 2009 @ 10:34:49 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66436301
Argh! Ik wil met 18 weken een geslachts-echo doen! Maar ik mag niet van mezelf omdat ik het onzin vind!
We zouden dan nl. echt anderhalve week later de 20w echo doen en dat vind ik dan wel erg overdreven. Die anderhalve week kan ik dan ook nog wel wachten. Toch? Maar ja... 3 weken klinkt wel weer heel anders dan 'bijna 5'.
Waarom ben ik nou zo vreselijk rationeel en zuinig in dit soort gevallen, ik geef mijn geld nl. normaal heel erg makkelijk uit.
  woensdag 25 februari 2009 @ 10:41:12 #300
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66436517
Carmella, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Ava Hoe gaat het nu met je?
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')