Geen idee wat dan de procedure is. Ik weet ook wel dat het erg brutaal is om dat zelf aan te kruisen. Het is dan ook niet m'n bedoeling om de bekwaamheid van de vk in twijfel trekken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:00 schreef RockabeIIa het volgende:
ssserpente, ik heb toevallig een discussie gehad vanmiddag over toxoplasmose. Het heeft geen zin dat te testen. Wat wil je doen mocht je het nu hebben? Ik denk dat het daarom niet aangekruist is.
dat had ik ook begrepen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Maar het is toch wel zo dat als je al toxoplasmose hebt gehad je in principe wel de kattebak etc. kan doen zonder evt. risico?
Ook zoiets raars trouwens, bij de zwangerschap van Sasha deed ik de bakken wel. Nu niet.
Ik wilde je PMen maar dat kon niet ofzo dus dan maar ff hierquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:38 schreef Linda2205 het volgende:
gefeli carmella!
Huup: Ik heb ook bloedgroep O (hoorde ik vandaag...20 jaar lang hebben mama en ik gedacht dat ik A had...) Maar wat was er precies met jou dan? Ben wel benieuwd, voor het geval dat mijn kindje ook bloedgroep A krijgt...
Wij hebben altijd katten in huis gehad en ik heb ook nog nooit toxoplasmose gehad vond ik ook vreemd eigenlijk. Ik schijn namelijk vroeger een behoorlijke kattenbak graaier te zijn geweestquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb het ondanks dat ik al 15 jaar zulke mormels in huis heb nooit gehad.
Carmella!!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:27 schreef Carmella het volgende:Even een korte snelle update hier van mijn kant...
Ik ben gister na een heftige bevalling moeder geworden van een prachtige en gezonde dochter: Ava.
Vanmiddag zijn we thuis gekomen en alles gaat goed met mijn meisje.
Ik zit er aardig doorheen na de slopende maanden en vooral de laatste 3 weken zijn erg zwaar geweest. Maar ik ben er toch wel een beetje trots op dat ik m'n zwangerschap tot (op 1 dag na) 39 weken heb weten te rekken.
En nu ga ik even goed bijkomen en alle emoties ook een beetje verwerken van de laatste tijd, het is een goeie achtbaan rit geweest, maar nu ben ik moeder van een heerlijk meisje. Ze is zo leuk, mooi en bijzonder.
Ik denk dat er nog flink wat kraamtraantjes gaan vallen de komende weekwat een ervaring om dit meegemaakt te hebben
Owquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
McLaura, we hebben een heel topic om buiken te vergelijken.
Het grote buikentopic deel 44
En ja, ik zie het wel hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |