abonnement Unibet Coolblue
pi_66389262
hop.. nu naar bed dan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 23 februari 2009 @ 22:03:13 #127
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_66389450
Hallo OUDers, ik kom me bij jullie aansluiten. Ik ben nu 10 weken zwanger wegens *ahum* ietwat onzorgvuldig pilgebruik tijdens de verhuizing.
Wel een raar idee dat hier mensen meelopen die iedere maand hopen op dat tweede streepje, terwijl mijn lief en ik hebben moeten nadenken of we ons kindje wel of niet zouden laten komen.... Voornaamste reden voor twijfel is slechte timing, ik begin net aan een opleiding van een jaar en ben ook niet 100% gelukkig op het werk (nieuwe baas blijkt klootzak die mijn (getrouwde) collega'tje lastigvalt en mij eruit wil werken). Maar goed, uiteindelijk zij dat allemaal bijzaken 'in het grote geheel der dingen' dus we hebben gekozen voor onze frummel.

Morgen mag ik voor de tweede keer naar de verloskundige. Ik heb geluk, ze heeft een eigen echo apparaat. Ik ben beniewd of ons 'blobje' inmiddels wat herkenbaarder zal zijn als minimensje. Leuke vooruitzichten!

Enige bijverschijnsel van de zwangerschap is dat ik honds-en hondsmoe ben. Ben nu alleen nog op omdat ik nog een wasje moet ophangen dat bijna klaar is met centrifugeren. Anders had ik al een uur in bed gelegen. (ter vergelijking, vroeger ging ik meestal rond half 12 slapen.)
Hebben jullie dat ook zo erg?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_66389498
Poeh, ik ga ook lekker naar bed, ben de hele dag al niet te genieten. Heb tegen alles en iedereen lelijk gedaan. Vooral tegen m'n vriend, en die is juist zo lief en geduldig. Maar tegen vijf uur vanmiddag had ie het toch helemaal met me gehad en ging ie (terecht) in negeerstand. En toen voelde ik me ineens zo vreselijk alleen...

Maar ja, eigen schuld!

Ben eigenlijk al een paar weken af en toe behoorlijk chagrijnig. Op m'n werk valt het reuze mee, hoewel ik misschien wat assertiever ben. Maar thuis kan ik behoorlijk te keer gaan. Ik merk nu wel dat het negen van tien keer is omdat ik dan gewoon hartstikke moe ben.

Hoop echt dat het na twaalf weken over is!
pi_66389522
Welkom Ca.ra!

Tja die vermoeidheid.. het hoort erbij! Bij de 1e ws ik behoorlijk moe maar bij deze zwangerschap nog veel erger. Het is een tijdje weggeweest maar nu ben ik met vlagen weer onwijs moe ik ben ondertussen 26 weken
Fijne zwangerschap en veel plezier bij de vk morgen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66389548
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:04 schreef Ssserpente het volgende:
Poeh, ik ga ook lekker naar bed, ben de hele dag al niet te genieten. Heb tegen alles en iedereen lelijk gedaan. Vooral tegen m'n vriend, en die is juist zo lief en geduldig. Maar tegen vijf uur vanmiddag had ie het toch helemaal met me gehad en ging ie (terecht) in negeerstand. En toen voelde ik me ineens zo vreselijk alleen...

Maar ja, eigen schuld!

Ben eigenlijk al een paar weken af en toe behoorlijk chagrijnig. Op m'n werk valt het reuze mee, hoewel ik misschien wat assertiever ben. Maar thuis kan ik behoorlijk te keer gaan. Ik merk nu wel dat het negen van tien keer is omdat ik dan gewoon hartstikke moe ben.

Hoop echt dat het na twaalf weken over is!
heeeeel herkenbaar! Ik had gister mijn dag niet.. M. is van narigheid maar met Amber naar buiten gegaan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 23 februari 2009 @ 22:07:17 #131
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66389580
Welkom ca.ra. Ik neem aan dat jullie gekozen hebben het beepje te houden (?)

Je moet je trouwens nooit schuldig voelen omdat iets bij jou zo maar spontaan lukt en bij een ander moeite kost! C'est la vie!
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 23 februari 2009 @ 22:10:23 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66389678
Hoe is je uitgerekende datum trouwens Rocka, is die hetzelfde gebleven?

Welkom Ca.Ra trouwens!
***
pi_66389773
Haha, N. is net ook maar een extra rondje met de hond gaan lopen.

Welkom Ca.ra! Gefeliciteerd met jullie blobje! Fijn dat jullie besloten hebben om er helemaal voor te gaan! Kun je dan ook in een keer die knop omzetten, of is dat een proces en blijf je daardoor in het begin toch stiekum nog een beetje twijfelen?

Uitstellen door vermoeidheid is ook zooo herkenbaar! Ik had al lang op bed willen liggen, maar zie er zo tegenop om in die kouwe badkamer m'n gezicht schoon te maken en m'n tanden te poetsen, dat ik het al uren uitstel. Ik ben zelfs al op de bank in slaap gevallen om alleen maar lavelozer wakker te worden. Blegh! Het wordt tijd dat ik mezelf eens een goede schop onder m'n hol verkoop!
pi_66389835
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Welkom ca.ra. Ik neem aan dat jullie gekozen hebben het beepje te houden (?)

Je moet je trouwens nooit schuldig voelen omdat iets bij jou zo maar spontaan lukt en bij een ander moeite kost! C'est la vie!
Mag ik hier even voor doen?
Want zo is het! Hoe moeilijk sommigen het ook vinden!

~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  maandag 23 februari 2009 @ 22:18:58 #135
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66389983
quote:
Op maandag 23 februari 2009 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe is je uitgerekende datum trouwens Rocka, is die hetzelfde gebleven?

Welkom Ca.Ra trouwens!
Yep, uhm, nou mijn ticker klopt wel: 3 oktober. Zou zelfs een dagje later kunnen worden maar vooralsnog klopt het
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 23 februari 2009 @ 22:19:19 #136
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_66390001
Bedankt voor het welkom allemaal!

En ja, we gaan het zeker houden. Sterker nog, mijn Lief heeft me gevraagd om hem te trouwen zodat we straks echt lekker burgerlijk kunnen gaan zitten wezen met zijn drietjes hihihi. Blije ouders, schoonmoeder en opa en oma's dus. Van moeders kant wordt het ook het eerste achterkleinkindje dus iedereen is trots op ons.
We waren er ook redelijk snel uit hoor, niet dat we weken en weken hebben getwijfeld.

Het ergste vond ik dat ik de ochtend na de test langs de huisarts ging. 'Gefeliciteerd' zei hij, Ik: 'dat weet ik nog niet zo zeker....' Hij grabbelt in een laadje een foldertje over 'ongewenste zwangerschap' en schrijft een verwijsbriefje uit. En toen stond ik weer buiten met mijn potje pies en mijn foldertje. Kon wel janken joh! Heb ik overigens ook gedaan toen...
Dat foldertje heeft hier nog een dagje op de keukentafel gelegen en toen wisten we het zeker. Deze zwangerschap is dan misschien ongepland maar toch echt niet ongewenst.

Zo en nu is de was klaar! bedtijd!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_66390901
Ca.ra, wat een schrik als je opeens zwanger bent, maar nog niet weet of je dat wel wil!
Fijn dat jullie zeker weten dat het kindje mag komen en dat het kindje welkom is! gefeliciteerd!
pi_66392347
quote:
Op maandag 23 februari 2009 17:06 schreef RockabeIIa het volgende:
1,75cm rockertje in aanwas in de buik!

Hé fijn goed nieuws

Lola wat ben je een schatje

Kersjes wat naar dat je nog steeds zo beroerd bent, ik hoop echt dat dat snel overgaat en je weer lekker jezelf kan zijn.

Huup een lekker bakkie decaf is ook koffie
En cola was vorige zwangerschap het enige dat hielp tegen de misselijkheid zonder dat was ik uitgedroogd denk ik... tja soms is t kiezen of delen, ik denk dat het allemaal wel meevalt met die risico's wb cola/koffie.
Maar mocht ik hierna nog eens zwanger raken (wat niet gaat gebeuren, geloof ik) dan bestel ik meteen een glazen hokje want als je ieder onderzoek moet geloven .... dan kan je op droog brood en water de 9 maanden door

Ca.ra welkom hier ik hoop dat je snel wat fitter bent, maar dat komt met een paar weekjes vast wel weer goed
Mama van Isa en Ties
pi_66392731
nounou ik zet het er alleen ter informatie neer. Het is iets wat ik tegenkwam tijdens lezen en ik dacht van och, ik post het misschien wil iemand anders het ook lezen. Ik zeg nergens dat men geen cola meer zou moeten drinken ik zeg ook nergens dat ik geen cola meer drink ofzo. Bij mij hielp cola ook tegen misselijkheid dus dat heb ik gewoon gedronken, geen probleem wat mij betreft.
Wat je met die info uit het artikeltje doet moet je verder helemaal zelf weten. Ik plaats het alleen maar, gewoon informatie, that's it.

Welkom ca.ra!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66392768
hoera voor rockabelly!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_66392989
quote:
Op maandag 23 februari 2009 17:06 schreef RockabeIIa het volgende:
1,75cm rockertje in aanwas in de buik!
pi_66394807
Welkom Ca.ra en gefeliciteerd die van mij was ook baggertiming hoor
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66397894
ca.ra, welkom hier
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_66397899
Welkom ca.ra. succes bij de vk vandaag.

Bij ons was t ook niet de bedoeling, maar t is zeer welkom.

Ik ben nu 7 weken zwanger en ik ben al 2 kg aangekomen. Gaat dat bij jullie ook zo snel? Ik hou er nu
maar een beetje rekening mee, maar ff minder snaaien
pi_66397934
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 08:31 schreef martine1984 het volgende:
Welkom ca.ra. succes bij de vk vandaag.

Bij ons was t ook niet de bedoeling, maar t is zeer welkom.

Ik ben nu 7 weken zwanger en ik ben al 2 kg aangekomen. Gaat dat bij jullie ook zo snel? Ik hou er nu
maar een beetje rekening mee, maar ff minder snaaien
uhh bij mij ging eh tniet zo snel.. Ik was bij 18 weken pas 3kg aangekomen en toch eet ik best veel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 08:48:41 #146
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66398137
De eerste weken at ik alles wat los en vast zat en ben ik een paar kilo aangekomen. Daarna begon de misselijkheid, wat bij mij gelukkig best meeviel, maar de eetlust verging me iig wel, en die kilo's verdwenen ook weer. Donderdag alweer 37 weken en de laatste keer dat ik me woog zat ik op +10 kilo. Best netjes vond ik, zeker als je ziet hoeveel kilo's chocola en appeltaart ik deze zwangerschap al heb weg gewerkt
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 08:50:18 #147
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66398171
Ik zat bij de laatste check op + 0,5 kilo. Maar ik denk dat de weegschaal komende donderdag op controle iets heeeel anders zal aangeven...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 08:59:37 #148
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66398337
Oh en de baby was gisteren even gedraaid! Fijn! Waar ze me nu schopt ben ik (nog) niet beurs!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66398374
Ik heb gewoon niet meer op de weegschaal gestaan, dus geen idee. Vorige keer was ik met 11 weken 3 kilo zwaarder, maar toen heb ik veel gesnoept. Nu heb ik er veel meer op gelet en merk ik dan ook dat ik mijn eigen broeken nog aan kan. Vorige keer kreeg ik echt vet op mijn heupen en was het einde oefening voor de broeken. Nu gelukkig nog niet. Al zal het niet lang meer duren, want mijn buik rekt en strekt de laatste dagen, er komt nu echt een extra randje aan de voorkant.
Hebben jullie ook zoveel dorst? Ik drink mezelf suf de laatste weken. Vooral bij het opstaan...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66398395
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 08:59 schreef texelonia het volgende:
Oh en de baby was gisteren even gedraaid! Fijn! Waar ze me nu schopt ben ik (nog) niet beurs!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')