Winegums en zuurtjes hielpen bij mij heel erg tegen de misselijkheid!quote:Op maandag 23 februari 2009 16:30 schreef sproet-je het volgende:
Rocka, wat spannend de echo! Ik hoop dat je nu al een mooi knipperend hartje hebt gezien!!
Ik moet nog 4 nachtjes slapen...
Ben trouwens echt behoorlijk misselijk, het duurt ook echt de hele dag. Eten helpt wel maar kan moeilijk de hele dag doorsnaaien. Dan ben ik na 3 maanden al 12 kilo aangekomen. Dus ik zit nu maar de hele tijd aan de droge biscuitjes. Als iemand nog een gouden tip heeft!
Een jongetje en een meisje.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:44 schreef DuchessX het volgende:
Wat betekent dat eigenlijk, 'een Koningskoppel'?![]()
Geen koffie, geen cola, niet roken, niet drinken, geen kaneel. Voor mij zijn er grenzen en dit is er eentje. Ik ga mezelf niet te buiten aan cola light (= ook caffeine) en cappucino, maar ik laat ze ook niet helemaal staan. Die onderzoeken spreken elkaar op dit punt zoooo tegen. Ik heb hier ooit in het tweede streepjes topic een discussie over gehad (met wie ook alweer??) en toen berekent dat je wel heeeeeel veel koffie/cola moest drinken om aan de grens te komen die nu gehanteerd wordt. Maar goed, iedereen legt die grens natuurlijk ergens anders. Dus diegenen die er wel wat in zien...doe er je voordeel mee!quote:Op maandag 23 februari 2009 17:11 schreef huuphuup het volgende:
Ik wil even op dit kleine artikeltje/onderzoekje wijzen. Misschien goed om in de gaten te houden
dat was toen volgens mij oa met mijquote:Op maandag 23 februari 2009 17:25 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Geen koffie, geen cola, niet roken, niet drinken, geen kaneel. Voor mij zijn er grenzen en dit is er eentje. Ik ga mezelf niet te buiten aan cola light (= ook caffeine) en cappucino, maar ik laat ze ook niet helemaal staan. Die onderzoeken spreken elkaar op dit punt zoooo tegen. Ik heb hier ooit in het tweede streepjes topic een discussie over gehad (met wie ook alweer??) en toen berekent dat je wel heeeeeel veel koffie/cola moest drinken om aan de grens te komen die nu gehanteerd wordt. Maar goed, iedereen legt die grens natuurlijk ergens anders. Dus diegenen die er wel wat in zien...doe er je voordeel mee!
Of ik lees even over jou heen. Super!!!!!!quote:Op maandag 23 februari 2009 17:06 schreef RockabeIIa het volgende:
1,75cmrockertje
in aanwas in de buik!
Jaaaaaaa!!!!!!!!quote:Op maandag 23 februari 2009 17:06 schreef RockabeIIa het volgende:
1,75cmrockertje
in aanwas in de buik!
Oh in cola zit blijkbaar helemaal niet zoveel cafeïne, ik kan me beter druk maken om de paar kopjes thee die ik ook elke dag drink waar veel meer cafeïne in zitquote:Op maandag 23 februari 2009 19:00 schreef texelonia het volgende:
Owjah wat die caffeïne betreft... Ik drink elke dag 1 blikje cola, tegen het maagzuur...
hahaha, die was 1 dag later al leeg!!!quote:Op maandag 23 februari 2009 19:05 schreef NieTTus het volgende:
Enne Sproet![]()
Zuurtjes is me wel eens verteld. Laten die nou in die pot zitten die je van me gekregen hebt![]()
Of is die al leeg inmiddels![]()
![]()
Nog een paar daagjes voor jou!! Komt goed, écht!!
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:41 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik ben opzoek naar een luiertas, de tas die jij hebt gekocht Noli heb ik ook gezien op de beurs en achteraf spijt dat ik hem niet heb gekocht
Heb je enig idee waar ze ze online verkopen? Bij littlecompatieonline zie ik die niet staan.
Wel nog een andere leuke gezien maar, een luiertas met de afmetingen 52 x 35 x 25 cm is dat niet heel erg groot???
Dacht ik ook huuphuupquote:Op maandag 23 februari 2009 20:01 schreef huuphuup het volgende:
Ghehe ik weet niet waarom maar ik dacht even dat het Vivi en Dean waren op je plaatje Noli
heeeeel herkenbaar! Ik had gister mijn dag niet.. M. is van narigheid maar met Amber naar buiten gegaanquote:Op maandag 23 februari 2009 22:04 schreef Ssserpente het volgende:
Poeh, ik ga ook lekker naar bed, ben de hele dag al niet te genieten.Heb tegen alles en iedereen lelijk gedaan. Vooral tegen m'n vriend, en die is juist zo lief en geduldig.
Maar tegen vijf uur vanmiddag had ie het toch helemaal met me gehad en ging ie (terecht) in negeerstand. En toen voelde ik me ineens zo vreselijk alleen...
![]()
Maar ja, eigen schuld!
Ben eigenlijk al een paar weken af en toe behoorlijk chagrijnig. Op m'n werk valt het reuze mee, hoewel ik misschien wat assertiever ben. Maar thuis kan ik behoorlijk te keer gaan. Ik merk nu wel dat het negen van tien keer is omdat ik dan gewoon hartstikke moe ben.
Hoop echt dat het na twaalf weken over is!
Mag ik hier evenquote:Op maandag 23 februari 2009 22:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Welkom ca.ra.Ik neem aan dat jullie gekozen hebben het beepje te houden (?)
Je moet je trouwens nooit schuldig voelen omdat iets bij jou zo maar spontaan lukt en bij een ander moeite kost! C'est la vie!
Yep, uhm, nou mijn ticker klopt wel: 3 oktober. Zou zelfs een dagje later kunnen worden maar vooralsnog klopt hetquote:Op maandag 23 februari 2009 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe is je uitgerekende datum trouwens Rocka, is die hetzelfde gebleven?
Welkom Ca.Ra trouwens!
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:06 schreef RockabeIIa het volgende:
1,75cmrockertje
in aanwas in de buik!
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:06 schreef RockabeIIa het volgende:
1,75cmrockertje
in aanwas in de buik!
uhh bij mij ging eh tniet zo snel.. Ik was bij 18 weken pas 3kg aangekomen en toch eet ik best veelquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:31 schreef martine1984 het volgende:
Welkom ca.ra.succes bij de vk vandaag.
Bij ons was t ook niet de bedoeling, maar t is zeer welkom.
Ik ben nu 7 weken zwanger en ik ben al 2 kg aangekomen. Gaat dat bij jullie ook zo snel? Ik hou er nu
maar een beetje rekening mee, maar ff minder snaaien
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:59 schreef texelonia het volgende:
Oh en de baby was gisteren even gedraaid! Fijn! Waar ze me nu schopt ben ik (nog) niet beurs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |