Jaaaaaaa!!!!!!!!quote:Op maandag 23 februari 2009 17:06 schreef RockabeIIa het volgende:
1,75cmrockertje
in aanwas in de buik!
Oh in cola zit blijkbaar helemaal niet zoveel cafeïne, ik kan me beter druk maken om de paar kopjes thee die ik ook elke dag drink waar veel meer cafeïne in zitquote:Op maandag 23 februari 2009 19:00 schreef texelonia het volgende:
Owjah wat die caffeïne betreft... Ik drink elke dag 1 blikje cola, tegen het maagzuur...
hahaha, die was 1 dag later al leeg!!!quote:Op maandag 23 februari 2009 19:05 schreef NieTTus het volgende:
Enne Sproet![]()
Zuurtjes is me wel eens verteld. Laten die nou in die pot zitten die je van me gekregen hebt![]()
Of is die al leeg inmiddels![]()
![]()
Nog een paar daagjes voor jou!! Komt goed, écht!!
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:41 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik ben opzoek naar een luiertas, de tas die jij hebt gekocht Noli heb ik ook gezien op de beurs en achteraf spijt dat ik hem niet heb gekocht
Heb je enig idee waar ze ze online verkopen? Bij littlecompatieonline zie ik die niet staan.
Wel nog een andere leuke gezien maar, een luiertas met de afmetingen 52 x 35 x 25 cm is dat niet heel erg groot???
Dacht ik ook huuphuupquote:Op maandag 23 februari 2009 20:01 schreef huuphuup het volgende:
Ghehe ik weet niet waarom maar ik dacht even dat het Vivi en Dean waren op je plaatje Noli
heeeeel herkenbaar! Ik had gister mijn dag niet.. M. is van narigheid maar met Amber naar buiten gegaanquote:Op maandag 23 februari 2009 22:04 schreef Ssserpente het volgende:
Poeh, ik ga ook lekker naar bed, ben de hele dag al niet te genieten.Heb tegen alles en iedereen lelijk gedaan. Vooral tegen m'n vriend, en die is juist zo lief en geduldig.
Maar tegen vijf uur vanmiddag had ie het toch helemaal met me gehad en ging ie (terecht) in negeerstand. En toen voelde ik me ineens zo vreselijk alleen...
![]()
Maar ja, eigen schuld!
Ben eigenlijk al een paar weken af en toe behoorlijk chagrijnig. Op m'n werk valt het reuze mee, hoewel ik misschien wat assertiever ben. Maar thuis kan ik behoorlijk te keer gaan. Ik merk nu wel dat het negen van tien keer is omdat ik dan gewoon hartstikke moe ben.
Hoop echt dat het na twaalf weken over is!
Mag ik hier evenquote:Op maandag 23 februari 2009 22:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Welkom ca.ra.Ik neem aan dat jullie gekozen hebben het beepje te houden (?)
Je moet je trouwens nooit schuldig voelen omdat iets bij jou zo maar spontaan lukt en bij een ander moeite kost! C'est la vie!
Yep, uhm, nou mijn ticker klopt wel: 3 oktober. Zou zelfs een dagje later kunnen worden maar vooralsnog klopt hetquote:Op maandag 23 februari 2009 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe is je uitgerekende datum trouwens Rocka, is die hetzelfde gebleven?
Welkom Ca.Ra trouwens!
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:06 schreef RockabeIIa het volgende:
1,75cmrockertje
in aanwas in de buik!
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:06 schreef RockabeIIa het volgende:
1,75cmrockertje
in aanwas in de buik!
uhh bij mij ging eh tniet zo snel.. Ik was bij 18 weken pas 3kg aangekomen en toch eet ik best veelquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:31 schreef martine1984 het volgende:
Welkom ca.ra.succes bij de vk vandaag.
Bij ons was t ook niet de bedoeling, maar t is zeer welkom.
Ik ben nu 7 weken zwanger en ik ben al 2 kg aangekomen. Gaat dat bij jullie ook zo snel? Ik hou er nu
maar een beetje rekening mee, maar ff minder snaaien
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:59 schreef texelonia het volgende:
Oh en de baby was gisteren even gedraaid! Fijn! Waar ze me nu schopt ben ik (nog) niet beurs!
Hier 18 weken en nog helemaal niets aangekomenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:31 schreef martine1984 het volgende:
Welkom ca.ra.succes bij de vk vandaag.
Bij ons was t ook niet de bedoeling, maar t is zeer welkom.
Ik ben nu 7 weken zwanger en ik ben al 2 kg aangekomen. Gaat dat bij jullie ook zo snel? Ik hou er nu
maar een beetje rekening mee, maar ff minder snaaien
Marlieske, dit is precies wat ik bedoel. Tuurlijk houd je zoveel mogelijk rekening met vanalles en nog wat, maar hee, ik ben niet ziek. En huuphuup, tuurlijk moet iedereen zelf weten wat ie met dat onderzoek doet en tuurlijk ben je vrij om het te plaatsen. Maar ik ben van nature ook gewoon achterdochtig...je kan onderzoeksresultaten zo makkelijk anders presenteren dan dat ze werkelijk zijn. En je kunt er mensen ook zo makkelijk bang mee maken. Net als met die kaneel (waar je geloof ik hele potten per dag van moest eten om aan de gevaarlijke dosis te komen) en de cola (waar je liters van moet drinken). Gewoon gezond leven lijkt me goed genoeg.quote:Maar mocht ik hierna nog eens zwanger raken (wat niet gaat gebeuren, geloof ik) dan bestel ik meteen een glazen hokje want als je ieder onderzoek moet geloven .... dan kan je op droog brood en water de 9 maanden door
Hier ook 18 weken, en 2 kg lichter dan voor de IVFquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:19 schreef innepin het volgende:
[..]
Hier 18 weken en nog helemaal niets aangekomen
Ja, het is ineens een stuk echter inderdaad! En ik kreeg ook een tas met folders, tijdschriften en zwitsal goodiesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:20 schreef huuphuup het volgende:
Leuk Sorbootje! Echt lijkt het dan hè? Ook een tasje vol met folders enzo mee gekregen?
Hahaha dat begrijp ik echt ZO goed!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:43 schreef huuphuup het volgende:
hahahahha![]()
zo leuk lijkt me dat als je regelmatig zelf even kunt gluren![]()
ga je nou ook over een week of 2 even spieken naar het geslacht of wil je dat niet weten?
Ik kan serieus gewoon echt niet wachten![]()
ik ben op dit moment in staat om met 17 of 18 weken zo'n geslachtsecho te laten maken... te erg.
quote:Wij hanteren het volgende schema:
Na de eerste controle na 6 weken, vervolgens om de 4 weken
Vanaf de 24e week om de 3 weken
Vanaf de 30e week om de 2 weken
Vanaf 36/37e week tot aan de bevalling elke week
Afhankelijk van het verloop van je zwangerschap zal de verloskundige je vragen vaker op controle te komen.
Zit hier 4 weken verschil tussen dus!quote:De eerste controle vindt plaats bij 8-9 weken.
Tot 28 weken zijn de controles om de 4 weken.
Vanaf de 28e week om de 3 weken.
Vanaf de 32e week om de 2 weken.
Vanaf 36/37e week tot aan de bevalling elke week
die tweede lijkt mij het meest geschikt, omdat ik dan op het laatst nog een ruime maand vóór de bevalling zit. Maar wat is nou eigenlijk gebruikelijk met dat soort cursussen? Vanaf wanneer begin je met een cursus en tot hoe lang ga je door?quote:Startdata:
donderdag 19.02.09 t/m 23.04.09 van 19.00- 20.00 uur
donderdag 07.05.09 t/m 09.07.09 van 19.00- 20.00 uur
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:15 schreef texelonia het volgende:
Volgens mij wordt ons dametje een drummer later! Ze zat net op de maat van de muziek mee te 'schoppen'Ik vind dat zoooo leuk hè, wat dat betreft mag de zwangerschap nog wel maanden duren, ik ga dat geschop, ondanks af en toe beurse plekjes
, zo missen straks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |