abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 februari 2009 @ 12:53:01 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66370456
Aggos, wat een lief klein frupke!
pi_66370999
Mooi meisje Ik80!

Die opmerkingen blijven komen hoor, ook als je kindje er is. Nou steken wij niet onder stoelen of banken dat we héél erg blij zijn met een jongen en daar kijken mensen ook wel van op. EN ja natuurlijk als het een meisje was geweest dan waren we ook heel blij geweest maar onze wens was toch echt een jongen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_66371584
Rocka, ik denk aan je
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_66371757
Ik80 gefeliciteerd met de geboorte van je dochter.
pi_66371761
Ik80, gefeliciteerd met Lola Wat een schatje
Rocka! Geniet van het kindjekijken, ik hoop dat alles helemaal goed is

Ik wou dat ik nu ook een angelsounds had... Tico (de hond dus, die even bij ons logeert) ging even met al z'n overgewicht op m'n buik springen toen ik zat. Au! En schrik. Ik vind dat toch eng, heb nog steeds wat buikpijn, en naar gevoel in m'n hoofd.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66371772
Wat een mooi meisje Ik80

Tessie, ik zit inderdaad aan de vitamenen pillen van de etos met visolie. Heb nog een proefpakketje liggen van VSM kijken of die beter gaan. Thanks voor de tip
pi_66371845
quote:
Op maandag 23 februari 2009 13:36 schreef innepin het volgende:

Ik wou dat ik nu ook een angelsounds had... Tico (de hond dus, die even bij ons logeert) ging even met al z'n overgewicht op m'n buik springen toen ik zat. Au! En schrik. Ik vind dat toch eng, heb nog steeds wat buikpijn, en naar gevoel in m'n hoofd.
Zou je niet even je vk bellen dan?
pi_66372215
Hierbij dan de echo's van vorige week

Aan het drinken!

Daarna lekker tukkie doen

Grote voet
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_66372430
quote:
Op maandag 23 februari 2009 13:38 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Zou je niet even je vk bellen dan?
Doe ik vanavond, tijdens spreekuur. Het pijnlijke is al aan het wegtrekken, voelt nu meer zoals na de eerste twee echo's (nadat de vk flink moest drukken om iets te kunnen zien).

Menicole, gaaaaf die echofoto's!
  maandag 23 februari 2009 @ 13:56:01 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66372472
Innepin, ik zou ook even bellen hoor. Vragen of je even langs mag komen. Better safe than sorry en rust in jouw hoofd is ook heel belangrijk hoor!
pi_66372745
Ik wat is ze mooi!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66372799
Mooie echo foto´s MeNicole!

@martine, het schijnt alleen bij die van Etos zo te zijn, dat je zo´n vissmaak krijgt als je boert, bij elk ander merk schijnt dat dus niet te zijn (al heb ik dat zelf nog niet geprobeerd)
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 23 februari 2009 @ 14:09:21 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66372942
quote:
Op maandag 23 februari 2009 13:48 schreef MeNicole het volgende:
Hierbij dan de echo's van vorige week

[ afbeelding ]
Aan het drinken!

[ afbeelding ]
Daarna lekker tukkie doen

[ afbeelding ]
Grote voet
Grote foto's ook.

Mooie echo's hoor!
pi_66373243
Ik80, wat een lieffie!!!

MeNicole, mooie plaatjes hoor!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_66373380
mooie echo MeNicole!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66373453
Ohhhhh Ik80, wat een heeeerlijk frummeltje!! Heel erg gefeliciteerd nogmaals!

Rocka, ik hoop dat je een prachtig spartelend kindje te zien krijgt op de echo vanmiddag en daarna het grote genieten echt kan beginnen voor je!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_66374247
ik lig nu al ongeveer een half uur te genieten van een golvende buik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66375272
ik80 wat een schatje, wat is ze mooi!!!

MeNicole mooie echo's!

Rocka, ik hoop dat je een na vanmiddag helemaal gerustgesteld bent en een mooie echo krijgt

Innepin, dat is echt iets waar ik ook zo bang voor ben, dan wel niet bij mijn eigen hond maar wel bij die van mijn schoonouders.
Nou is iedereen daar wel heel erg oplettend daarvoor en de honden mogen absoluut niet bij mij op de bank springen. Ik zou gewoon even bellen naar de VK al is het maar voor je eigen gevoel! Dat begrijpen zij ook wel hoor!
pi_66375688
Bedankt voor alle raad Ze zijn vanaf 1700u bereikbaar voor spreekuur, ik ga dan gelijk bellen. Stom hè, als ik zoiets van iemand anders zou lezen, zou ik ook roepen: niet twijfelen, bellen! Maar bij mezelf vind ik het dan toch aanstellerig
pi_66376099
Ik ben opzoek naar een luiertas, de tas die jij hebt gekocht Noli heb ik ook gezien op de beurs en achteraf spijt dat ik hem niet heb gekocht
Heb je enig idee waar ze ze online verkopen? Bij littlecompatieonline zie ik die niet staan.
Wel nog een andere leuke gezien maar, een luiertas met de afmetingen 52 x 35 x 25 cm is dat niet heel erg groot???
pi_66377080
ik80! Wat een mooi kindje!
Rocka, je echo al gezien? ben zo benieuwd!!!
pi_66377779
Rocka, wat spannend de echo! Ik hoop dat je nu al een mooi knipperend hartje hebt gezien!!

Ik moet nog 4 nachtjes slapen...
Ben trouwens echt behoorlijk misselijk, het duurt ook echt de hele dag. Eten helpt wel maar kan moeilijk de hele dag doorsnaaien. Dan ben ik na 3 maanden al 12 kilo aangekomen. Dus ik zit nu maar de hele tijd aan de droge biscuitjes. Als iemand nog een gouden tip heeft!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  Jubileum moderator maandag 23 februari 2009 @ 16:38:45 #73
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66378031
Rocka ik blijf refreshen hier, is er al nieuws?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 23 februari 2009 @ 16:39:50 #74
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_66378067
Ik zit er ook op te wachten Lois. Spannend! Ik hoop dat ze gauw met goed nieuws komt.
pi_66378242
Lola wat ben je prachtig

MeNicole wat een mooie echofoto's!

Rocka...weet iemand hoe laat ze de afspraak had?

Wat betekent dat eigenlijk, 'een Koningskoppel'?

Ik hoef nog maar 2 weken te piesen voor MvM! Toch wel blij als dat voorbij is. Ik hoop dat heel veel dames wat aan de hormonen uit mijn urine hebben
#geen
pi_66378301
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:30 schreef sproet-je het volgende:
Rocka, wat spannend de echo! Ik hoop dat je nu al een mooi knipperend hartje hebt gezien!!

Ik moet nog 4 nachtjes slapen...
Ben trouwens echt behoorlijk misselijk, het duurt ook echt de hele dag. Eten helpt wel maar kan moeilijk de hele dag doorsnaaien. Dan ben ik na 3 maanden al 12 kilo aangekomen. Dus ik zit nu maar de hele tijd aan de droge biscuitjes. Als iemand nog een gouden tip heeft!
Winegums en zuurtjes hielpen bij mij heel erg tegen de misselijkheid!
pi_66378869
quote:
Op maandag 23 februari 2009 16:44 schreef DuchessX het volgende:

Wat betekent dat eigenlijk, 'een Koningskoppel'?
Een jongetje en een meisje.
Fake it till you make it...
  maandag 23 februari 2009 @ 17:06:43 #78
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66378969
1,75cm rockertje in aanwas in de buik!
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 23 februari 2009 @ 17:07:53 #79
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_66379007
. . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_66379074
yaaay gefeli Rocka!!

Lola wat ben je mooi! Leuk pakje op die tweede foto.

MeNicole mooie echo's
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66379076
Rocka!!!
pi_66379084
Wat fijn Rockabella!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_66379135
Ik wil even op dit kleine artikeltje/onderzoekje wijzen. Misschien goed om in de gaten te houden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 17:13:09 #84
7074 moussy
kuttekop
pi_66379184
een rockertje
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_66379185
Wat goed Rocka
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66379247
Whooehooeee
pi_66379465
Rocka, jaaaaa! Gelukkig!

Sproet-je, droge crackers werken inderdaad goed. En er zit minder suiker in dan in winegums en zuurtjes. En ik heb okugest pilletjes van vsm voor als het heel erg is. En wat verder bij mij helpt: rennie deflatine (vooral als je net als ik misselijk wordt van lucht) en cola light. Niet werkt: chocolade (daar word ik echt misselijk van) en te laat ontbijten. Desnoods maar even de wekker zetten voor een droog koekie, dat is beter dan laat opstaan en dan gaan eten.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_66379585
quote:
Op maandag 23 februari 2009 17:11 schreef huuphuup het volgende:
Ik wil even op dit kleine artikeltje/onderzoekje wijzen. Misschien goed om in de gaten te houden
Geen koffie, geen cola, niet roken, niet drinken, geen kaneel. Voor mij zijn er grenzen en dit is er eentje. Ik ga mezelf niet te buiten aan cola light (= ook caffeine) en cappucino, maar ik laat ze ook niet helemaal staan. Die onderzoeken spreken elkaar op dit punt zoooo tegen. Ik heb hier ooit in het tweede streepjes topic een discussie over gehad (met wie ook alweer??) en toen berekent dat je wel heeeeeel veel koffie/cola moest drinken om aan de grens te komen die nu gehanteerd wordt. Maar goed, iedereen legt die grens natuurlijk ergens anders. Dus diegenen die er wel wat in zien...doe er je voordeel mee!
pi_66379708
Rocka Fijn dat alles goed is!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_66379709
Ik80, gefeliciteerd met de geboorte van Lola
Wat een schatje!

En MeNicole een 2e zoon, mooie plaatjes!

Rocka, wat een heerlijke opluchting

Hier gaat het sinds een klein uurtje weer enigszins okay. Ik was al sinds zaterdagavond vrijwel non-stop aan het overgeven, tot bloedens toe
Ik kon niks binnenhouden, ook de Zofran dus niet. Na vandaag overleg te hebben gehad met het ziekenhuis kon ik kiezen uit 2 opties: opgenomen worden en aan het infuus om de vicieuze cirkel te doorbreken en zo mijn maag rust te gunnen, of Zofran zetpillen proberen. Huhhh? Hetzelfde ziekenhuis dat mij negatief advies gaf m.b.t. het gebruik van die pillen stelde me nu voor ze te gebruiken in zetpilvorm. En dan nog wel een dubbele dosis van wat ik eerst gebruikte
Ik koos dus voor het laatste en heb al een uur niet meer hoeven spugen. De paar hapjes cracker en de kleine slokjes water zijn er in gebleven, net als de maagmedicatie.
Maar ik ben kapot, voel me geradbraakt... Dikke keel, barstende koppijn, rillerig en alles doet me pijn.
Bah, ik vind dat zwanger zijn echt niet leuk meer
.... met gevoel voor drama....
pi_66379777
Ja Rocka wat fijn!!!
Enne, Rocker was toch al geveto'd door je vriend? Of was het nou Rover?
pi_66379953
quote:
Op maandag 23 februari 2009 17:25 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Geen koffie, geen cola, niet roken, niet drinken, geen kaneel. Voor mij zijn er grenzen en dit is er eentje. Ik ga mezelf niet te buiten aan cola light (= ook caffeine) en cappucino, maar ik laat ze ook niet helemaal staan. Die onderzoeken spreken elkaar op dit punt zoooo tegen. Ik heb hier ooit in het tweede streepjes topic een discussie over gehad (met wie ook alweer??) en toen berekent dat je wel heeeeeel veel koffie/cola moest drinken om aan de grens te komen die nu gehanteerd wordt. Maar goed, iedereen legt die grens natuurlijk ergens anders. Dus diegenen die er wel wat in zien...doe er je voordeel mee!
dat was toen volgens mij oa met mij
maar dit is een nieuw onderzoek. Daarom wijs ik erop er staat overigens niet in dat je het moet laten staan hoor, maar het risico is meetbaar vanaf 2 koppen koffie. Wat je met die info doet moet je zelf weten. Het huidige advies is niet meer dan 4 koppen per dag, omdat de baby er anders onrustig van kan worden. Zoals gezegd is dit een nieuw onderzoek en hier komen dus problemen zoals hartafwijkingen uit naar voren. Dat vind ik wel van een iets andere orde dan een onrustige baby.

Ik ga ook niet panisch om met thee ofzo maar ik wist dit niet, niet van dit onderzoek dus ik dacht ik post het even zodat meer mensen het kunnen lezen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66379994
Ahw Kers wat naar toch dat het zo gaat allemaal hopelijk voel je je snel iets beter en ik hoop dat die zetpillen hun werk weer goed doen. Dit is ook niks zo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66380004
Kersjes....pfff. Zwaar zo, ik kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt. En stom dat ze nu wel met die pillen aan komen zetten. Maar, van de andere kant...als die zetpillen nou wel werken, kan je in iedergeval een beetje aansterken. Ik hoop het voor je!
pi_66380049
Rockaaaaaaaaaaaaaaa ik ben zo benieuwd naar je update!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_66380064
Innepin heb je je VK al te pakken gehad? Wat zeiden ze?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66380078
quote:
Op maandag 23 februari 2009 17:06 schreef RockabeIIa het volgende:
1,75cm rockertje in aanwas in de buik!
Of ik lees even over jou heen. Super!!!!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_66380131
kersjes, jeetje ik snap dat je het helemaal hebt gehad. Ik vind het wel vreemd dat het ziekenhuis nu pas met die zetpillen aan komt. Dat is toch zowiezo een betere optie dan pillen??
En ik geloof dat ik mijn misselijkheid maar een beetje moet koesteren, het kan dus veel erger....
  maandag 23 februari 2009 @ 17:42:06 #99
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66380140
Ik moest wel een beetje traantjes pinken om onze stompie

Kersjes beterschap... Kan me voorstellen dat je het ermee gehad hebt...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66381317
Oh kersjes wat naar dat het weer zo heftig was. Ik moest vanmorgen nog aan je denken toen ik zelf zat over te geven, vroeg me af of het alweer wat beter met je ging... maar nee dus

Ik80 heel erg gefeliciteerd met Lola!

En Koningin jij heel erg gefeliciteerd met Guus (beetje laat sorry)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')