Zou je niet even je vk bellen dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:36 schreef innepin het volgende:
Ik wou dat ik nu ook een angelsounds had... Tico (de hond dus, die even bij ons logeert) ging even met al z'n overgewicht op m'n buik springen toen ik zat. Au! En schrik. Ik vind dat toch eng, heb nog steeds wat buikpijn, en naar gevoel in m'n hoofd.
Doe ik vanavond, tijdens spreekuur. Het pijnlijke is al aan het wegtrekken, voelt nu meer zoals na de eerste twee echo's (nadat de vk flink moest drukken om iets te kunnen zien).quote:Op maandag 23 februari 2009 13:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zou je niet even je vk bellen dan?
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:48 schreef MeNicole het volgende:
Hierbij dan de echo's van vorige week![]()
[ afbeelding ]
Aan het drinken!
[ afbeelding ]
Daarna lekker tukkie doen![]()
[ afbeelding ]
Grote voet
Winegums en zuurtjes hielpen bij mij heel erg tegen de misselijkheid!quote:Op maandag 23 februari 2009 16:30 schreef sproet-je het volgende:
Rocka, wat spannend de echo! Ik hoop dat je nu al een mooi knipperend hartje hebt gezien!!
Ik moet nog 4 nachtjes slapen...
Ben trouwens echt behoorlijk misselijk, het duurt ook echt de hele dag. Eten helpt wel maar kan moeilijk de hele dag doorsnaaien. Dan ben ik na 3 maanden al 12 kilo aangekomen. Dus ik zit nu maar de hele tijd aan de droge biscuitjes. Als iemand nog een gouden tip heeft!
Een jongetje en een meisje.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:44 schreef DuchessX het volgende:
Wat betekent dat eigenlijk, 'een Koningskoppel'?![]()
Geen koffie, geen cola, niet roken, niet drinken, geen kaneel. Voor mij zijn er grenzen en dit is er eentje. Ik ga mezelf niet te buiten aan cola light (= ook caffeine) en cappucino, maar ik laat ze ook niet helemaal staan. Die onderzoeken spreken elkaar op dit punt zoooo tegen. Ik heb hier ooit in het tweede streepjes topic een discussie over gehad (met wie ook alweer??) en toen berekent dat je wel heeeeeel veel koffie/cola moest drinken om aan de grens te komen die nu gehanteerd wordt. Maar goed, iedereen legt die grens natuurlijk ergens anders. Dus diegenen die er wel wat in zien...doe er je voordeel mee!quote:Op maandag 23 februari 2009 17:11 schreef huuphuup het volgende:
Ik wil even op dit kleine artikeltje/onderzoekje wijzen. Misschien goed om in de gaten te houden
dat was toen volgens mij oa met mijquote:Op maandag 23 februari 2009 17:25 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Geen koffie, geen cola, niet roken, niet drinken, geen kaneel. Voor mij zijn er grenzen en dit is er eentje. Ik ga mezelf niet te buiten aan cola light (= ook caffeine) en cappucino, maar ik laat ze ook niet helemaal staan. Die onderzoeken spreken elkaar op dit punt zoooo tegen. Ik heb hier ooit in het tweede streepjes topic een discussie over gehad (met wie ook alweer??) en toen berekent dat je wel heeeeeel veel koffie/cola moest drinken om aan de grens te komen die nu gehanteerd wordt. Maar goed, iedereen legt die grens natuurlijk ergens anders. Dus diegenen die er wel wat in zien...doe er je voordeel mee!
Of ik lees even over jou heen. Super!!!!!!quote:Op maandag 23 februari 2009 17:06 schreef RockabeIIa het volgende:
1,75cmrockertje
in aanwas in de buik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |