quote:Op zondag 22 februari 2009 20:13 schreef Memmel het volgende:
Jessie, wat ontzettend verdrietig dat je niet langer van je mannetje mag genieten. Heel veel sterkte!
Ik80, van harte gefeliciteerd!
Verder ben ik vandaag even naar de stad geweest. De zwarte aankleedkussenhoezen-saga continues.
Ik was dus ook even bij Sterre en Tijl, net zoals mijn mams van de week. Ik had dus eindelijk mijn zwarte kussen, maar moest ook nog een wiegendekentje hebben. Dus ik vraag aan die mevrouw waar de wiegendekentjes liggen en ze loopt met me mee. Er ging nog door mijn hoofd: mmm, oude vrouw, zou het die van mijn moeder zijn...? En JA HOOOR! Ik wijs een anthraciet-kleurig dekentje aan en zeg die wil ik hebben en mompel nog iets van, past goed bij de muur. Zegt dat mens: ohhhh??? wat voor kleur is de muur dan (met zo'n afkeurend ondertoontje) Ik zeg anthraciet, hoezo? 'Nou, nee, heel bijzonder hoor' . JA bijt ik haar nog toe. Het is niet altijd lichtblauw hoor. En toen wilde ze me ook nog een lakentje met rode hartjes aansmeren en heb ik haar kop eraf gebeten.hormoontjes
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:36 schreef marlieske het volgende:
[..]
Niet al ken ik die drama verhalen wel van dichtbij (en dat 3x meegemaakt)tja dat is het enige voordeel van de punctie dat je het geslacht voor 100% zeker weet hier dus geen twijfel mogelijk.
MeNicole gefeliciteerd 2 kereltjes wat een rijkdom! en wat zal Mikael blij zijn, of had ie geen voorkeur?
en met dat verschonen tja ik heb nog nooit een jongensluier verschoont ik neem aan dat het me ook wel zal lukken als hij er eenmaal is![]()
En maak je niet te druk het komt vast allemaal goed met die kleine knul van jullie![]()
Ik80 van harte met de geboorte van Lola geweldige naam![]()
Memmel graaaaaaaauw hormonenstuiterballetje
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:42 schreef DuchessX het volgende:
Niet te hopen dat ik ook vertraagde reacties vertoon dan ivm misselijk zijnBen ook nog steeds moe en die hoofdpijn is er ook nog steeds. Maar dat vind ik niet erg, wel die misselijkheid, blegh.
We hebben vanavond weer naar het hartje geluisterd met de angelsounds![]()
![]()
Ik vond het vrijwel meteen en het geluid was ook harder dan de vorige keer dat we luisterden
Er werd heel druk gezwommen overigens want het hartje bleef nooit lang op dezelfde plek
* DuchessX is zó ontzettend flieft en happy...
nou, dat wordt nog even klussen dan als deze dame er isquote:Op maandag 23 februari 2009 09:28 schreef texelonia het volgende:
Rocka succes met de echo!
Noah wilde eigenlijk een broertje en dat houdt ie nu nog steeds vol. Hoewel hij dus dol op roze is dus we hadden allemaal gedacht dat ie een zusje leuker zou vindenIn elk geval, mijn zus heeft weleens gezegd tegen Noah dat er na een zusje misschien nog wel een kindje komt en dat dat dan misschien wel een broertje wordt. Dus nu zegt Noah de hele tijd dat hij een 3e kindje wil
en dat dat een broertje moet zijn. Of dat ie een zusje én een broertje wil
Hoelaat, hoelaat hoelaat??!?!!quote:Op maandag 23 februari 2009 10:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Tis vanmiddag pas. Heb er goed wakker van gelegen dus ben lekker frips!
Ik wil wel hoor!quote:Op maandag 23 februari 2009 10:32 schreef pinquit het volgende:
[..]
nou, dat wordt nog even klussen dan als deze dame er is
Ja ik vind het ook veel te snel gaan hoor. Ik zou het vooralsnog ook helemaal niet erg vinden als ze 2 weken 'te laat' komt. Maar misschien heb ik over een paar weken wel ineens genoeg ervanquote:Op maandag 23 februari 2009 10:47 schreef pinquit het volgende:
jeetje tex, je bent al bijna klaar!!!ik dacht dat je begin zomer was uitgerekend joh
wow wat is dat snel gegaan! toch weet ik dat je al een klein tijdje verlof hebt enzo. vaag
![]()
Hahahaquote:Op maandag 23 februari 2009 11:23 schreef MeNicole het volgende:
Weet je wat ik wel leuk vind steeds![]()
Mensen vragen me heel veel nu: Goh een meid had je natuurlijk veel leuker gevonden ofniet? Als ik dan zeg: Ja ik wilde ook veel liever een meid maar tja we moeten het hier maar mee doen dat meen ik niet hoor maar word zo gek van die vraag en dan je dan die gezichten zietGewoon bij iedereen weer. Als je niet zo'n antwoord wil moet je niet vragen
Net of je dit kindje als vervanging voor Thijs zietquote:Op maandag 23 februari 2009 11:58 schreef _Bar_ het volgende:
Hier is het juist zo dat iedereen hoopt voor mij dat het een dochter word, zou beter zijn aldus de vrienden/fam.
beter voor mijn verwerking en gemoedsrust.
soms om echt helemaal horde dol van te worden.
Ik heb hem niet hoor! Dat was DuchessXquote:Op maandag 23 februari 2009 09:10 schreef McLaura het volgende:
BE, gaaf ding he, die Angelsounds!
Ik moet regelmatig lachen, stel je dit voor :
Bonkebonkebonkebonkebonke.... BOEM.... plons......
Volgens mij zet ie zich dan af tegen de plek waar de Angelsounds zit, en gaat ervandoor. Ik moet dan ook altijd elders zoeken
Wij krijgen ook een koningskoppel en dat riep iedereen dan ook elke keer. "Oh wat leuk, een koningskoppel". Kon die opmerking ook niet meer horen eigenlijk....quote:Op maandag 23 februari 2009 11:41 schreef S_oepstengel het volgende:
Rocka succes vandaag!![]()
Van die opmerkingen heb ik nou helemaal geen last.. wij krijgen immers een koningskoppelmaar als het nog een meisje was geweest had ik dat ook echt heel leuk gevonden
![]()
![]()
![]()
Ieks.. nog maar 3 boven mij.Gaat veel te snel
Ik vind dat zowiezo al zo fout. Zo zei mijn ex schoonmoeder sinds Mikael geboren was altijd "moeder" tegen me. Hoe gaat het met de moeder? Hoe vind moeder het? Gek werd ik ervan. Ik ben gewoon Nicole gebleven hoor en daarnaast ben ik ook moeder. Maar niet de jouwnequote:Op maandag 23 februari 2009 12:30 schreef texelonia het volgende:
[..]
Maar het toppunt vond ik nog wel mijn schoonmoeder. Die spreekt me sinds deze zwangerschap ineens aan met 'Mams'Telt Noah niet mee dan?? Ben al ruim 4 jaar moeder hoor, bijna 5 als je die zwangerschap meetelt
Zou je niet even je vk bellen dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:36 schreef innepin het volgende:
Ik wou dat ik nu ook een angelsounds had... Tico (de hond dus, die even bij ons logeert) ging even met al z'n overgewicht op m'n buik springen toen ik zat. Au! En schrik. Ik vind dat toch eng, heb nog steeds wat buikpijn, en naar gevoel in m'n hoofd.
Doe ik vanavond, tijdens spreekuur. Het pijnlijke is al aan het wegtrekken, voelt nu meer zoals na de eerste twee echo's (nadat de vk flink moest drukken om iets te kunnen zien).quote:Op maandag 23 februari 2009 13:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zou je niet even je vk bellen dan?
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:48 schreef MeNicole het volgende:
Hierbij dan de echo's van vorige week![]()
[ afbeelding ]
Aan het drinken!
[ afbeelding ]
Daarna lekker tukkie doen![]()
[ afbeelding ]
Grote voet
Winegums en zuurtjes hielpen bij mij heel erg tegen de misselijkheid!quote:Op maandag 23 februari 2009 16:30 schreef sproet-je het volgende:
Rocka, wat spannend de echo! Ik hoop dat je nu al een mooi knipperend hartje hebt gezien!!
Ik moet nog 4 nachtjes slapen...
Ben trouwens echt behoorlijk misselijk, het duurt ook echt de hele dag. Eten helpt wel maar kan moeilijk de hele dag doorsnaaien. Dan ben ik na 3 maanden al 12 kilo aangekomen. Dus ik zit nu maar de hele tijd aan de droge biscuitjes. Als iemand nog een gouden tip heeft!
Een jongetje en een meisje.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:44 schreef DuchessX het volgende:
Wat betekent dat eigenlijk, 'een Koningskoppel'?![]()
Geen koffie, geen cola, niet roken, niet drinken, geen kaneel. Voor mij zijn er grenzen en dit is er eentje. Ik ga mezelf niet te buiten aan cola light (= ook caffeine) en cappucino, maar ik laat ze ook niet helemaal staan. Die onderzoeken spreken elkaar op dit punt zoooo tegen. Ik heb hier ooit in het tweede streepjes topic een discussie over gehad (met wie ook alweer??) en toen berekent dat je wel heeeeeel veel koffie/cola moest drinken om aan de grens te komen die nu gehanteerd wordt. Maar goed, iedereen legt die grens natuurlijk ergens anders. Dus diegenen die er wel wat in zien...doe er je voordeel mee!quote:Op maandag 23 februari 2009 17:11 schreef huuphuup het volgende:
Ik wil even op dit kleine artikeltje/onderzoekje wijzen. Misschien goed om in de gaten te houden
dat was toen volgens mij oa met mijquote:Op maandag 23 februari 2009 17:25 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Geen koffie, geen cola, niet roken, niet drinken, geen kaneel. Voor mij zijn er grenzen en dit is er eentje. Ik ga mezelf niet te buiten aan cola light (= ook caffeine) en cappucino, maar ik laat ze ook niet helemaal staan. Die onderzoeken spreken elkaar op dit punt zoooo tegen. Ik heb hier ooit in het tweede streepjes topic een discussie over gehad (met wie ook alweer??) en toen berekent dat je wel heeeeeel veel koffie/cola moest drinken om aan de grens te komen die nu gehanteerd wordt. Maar goed, iedereen legt die grens natuurlijk ergens anders. Dus diegenen die er wel wat in zien...doe er je voordeel mee!
Of ik lees even over jou heen. Super!!!!!!quote:Op maandag 23 februari 2009 17:06 schreef RockabeIIa het volgende:
1,75cmrockertje
in aanwas in de buik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |