Je bent scherper dan ik, Mefke!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:36 schreef mefke79 het volgende:
Ehm, Ssserptente, hoe kan jij al donderdag as de combitest doen? Je moet toch meer dan 11 weken zijn en je loopt nog achter op mij, ik ben dan nog niet eens 11 weken. Of vergis ik me nu?
Linda, in Nederland moet je ook betalen, tenzij je verzekering (aanvullende) het betaald. Het geld moet niet de reden zijn om het wel of niet te doen. De enige reden om het wel of niet te doen is wat je met de uitslag doet. Voor mij hoeft de test niet, mijn man wil het wel, dus we doen em. Hij wil gewoon geen downkindje, ik zou daar veel minder moeite mee hebben.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh!![]()
Het kaartje van Lennon ligt hier!
Ik heb geen idee wat m'n bloedgroep is... Ik had ook al lang naar het ziekenhuis gemoeten om bloed te laten prikken, maar durfde niet...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:35 schreef huuphuup het volgende:
ohja dat bloed laten prikken voor de VK was hier ook zo'n ramp![]()
het liefst was ik ook gelijk erna gegaan maar je kunt hier alleen tussen 8.15 en 8.45 's morgensvroeg gaan prikken. Rottijden. Ik heb me geloof ik een stuk of 4 keer verslapen dat k wel de wekker had gezet maar weer in slaap kukelde en dan om 8 uur wakker werd enzo. *zucht*
achja, uiteindelijk was er niets aan de hand en wisten ze me heel triomfantelijk mn bloedgroep te vertellen die k zelf allang wist
zal niet zo erg zijn maar ze kijken bij het bloedprikken ook of je antistoffen toxoplasmose, rubella ed. hebt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:29 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat m'n bloedgroep is... Ik had ook al lang naar het ziekenhuis gemoeten om bloed te laten prikken, maar durfde niet...![]()
Ik vind het zo vreselijk laf van mezelf dat ik niet tegen zo'n pietepeuterig naaldje kan.Maar hoe dapper ik ook probeer te zijn, ik ga tegen de vlakte...
![]()
Maar nu moet ik donderdag dus al naar de vk. Zonder uitslag... Is dat erg?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:30 schreef Linda2205 het volgende:
Hier ook net terug van de Gyn...Alles ziet er goed uit, volgens de meting vandaag 10w en 5 dagen, klopt ook met mijn uitrekenen, dus alles goed. Zit een hoofdje en handjes en voetjes aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |