quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Loopt een beetje uit...
En volgens mij is marokkaans hier de voertaal ofzo
heel herkenbaar hoor! Het ene moment voel ik een paar uur niets en het andere moment geniet ik ruim een uur van de schoppen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:03 schreef seilram het volgende:
Bedankt Rocka, genieten doe ik zeker!
Al maak ik ook me weleens zorgen... het is een vrij rustig kindje... en soms voel ik hem er lang niet en dan slaan gelijk de zenuwen toe, dan ben ik zo intens gelukkig als hij weer gaat bewegen!
quote:Nu wonen we dus in een eengezinswoning en inmiddels is de 2e ook geboren
Haha wilde net precies hetzlefde postenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:35 schreef Vicky het volgende:
hassanjassan kan ook uit de lijst.
Ik kwam dit tegen in een ander topic:
[..]
Ja, sorry wat moet je anders hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:50 schreef innepin het volgende:
Hihi Rocka, ik vind het zo grappig dat je echt van overal en nergens vandaan update![]()
En je kan Jella, jella roepen, dat is Arabisch voor schiet op
Ik zeg toch juist dat ik het leuk vind! Moet je geen sorry zeggen, mevrouw de moderatorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:48 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, sorry wat moet je anders heDie Esta's en Vriendinnen heb ik wel een keer gezien hoor...
wat je zelf prettig vind. Ik woon gelijkvloers dus heb er maar 1 nodig. Ik heb Amber regelmatig op de bank verschoond ipv naar het kamertje te lopen en het op het kussen te doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:52 schreef seilram het volgende:
Gisteren zijn we trouwens volop met zijn kamer bezig geweest(foto's volgen asap). Nu heb je daar dus een commode met zo'n aankleedkussen... maar heb je niet nog zo'n aankleedkussen nodig?? Ik bedoel, als hij nu beneden is straks en ik wil hem verschonen, dan moet ik iedere keer naar boven, dat lijkt me niet handig.
Verder ben ik lekker brutaal geweestmijn broer was onverwacht vrijdag bij mij en vroeg wat we graag wilden voor het beebje. Eigenlijk weet ik niet zoveel meer te vragen behalve speelgoedjes. Maar nu heb ik gewoon naar mijn schoonzus een mail gestuurd met een link naar een speelgoedkist van 50 euro! Hahaha, ben benieuwd.
Je bent scherper dan ik, Mefke!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:36 schreef mefke79 het volgende:
Ehm, Ssserptente, hoe kan jij al donderdag as de combitest doen? Je moet toch meer dan 11 weken zijn en je loopt nog achter op mij, ik ben dan nog niet eens 11 weken. Of vergis ik me nu?
Linda, in Nederland moet je ook betalen, tenzij je verzekering (aanvullende) het betaald. Het geld moet niet de reden zijn om het wel of niet te doen. De enige reden om het wel of niet te doen is wat je met de uitslag doet. Voor mij hoeft de test niet, mijn man wil het wel, dus we doen em. Hij wil gewoon geen downkindje, ik zou daar veel minder moeite mee hebben.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh!![]()
Het kaartje van Lennon ligt hier!
Ik heb geen idee wat m'n bloedgroep is... Ik had ook al lang naar het ziekenhuis gemoeten om bloed te laten prikken, maar durfde niet...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:35 schreef huuphuup het volgende:
ohja dat bloed laten prikken voor de VK was hier ook zo'n ramp![]()
het liefst was ik ook gelijk erna gegaan maar je kunt hier alleen tussen 8.15 en 8.45 's morgensvroeg gaan prikken. Rottijden. Ik heb me geloof ik een stuk of 4 keer verslapen dat k wel de wekker had gezet maar weer in slaap kukelde en dan om 8 uur wakker werd enzo. *zucht*
achja, uiteindelijk was er niets aan de hand en wisten ze me heel triomfantelijk mn bloedgroep te vertellen die k zelf allang wist
zal niet zo erg zijn maar ze kijken bij het bloedprikken ook of je antistoffen toxoplasmose, rubella ed. hebt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:29 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat m'n bloedgroep is... Ik had ook al lang naar het ziekenhuis gemoeten om bloed te laten prikken, maar durfde niet...![]()
Ik vind het zo vreselijk laf van mezelf dat ik niet tegen zo'n pietepeuterig naaldje kan.Maar hoe dapper ik ook probeer te zijn, ik ga tegen de vlakte...
![]()
Maar nu moet ik donderdag dus al naar de vk. Zonder uitslag... Is dat erg?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:30 schreef Linda2205 het volgende:
Hier ook net terug van de Gyn...Alles ziet er goed uit, volgens de meting vandaag 10w en 5 dagen, klopt ook met mijn uitrekenen, dus alles goed. Zit een hoofdje en handjes en voetjes aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |