quote:
Wij hebben altijd katten in huis gehad en ik heb ook nog nooit toxoplasmose gehad vond ik ook vreemd eigenlijk. Ik schijn namelijk vroeger een behoorlijke kattenbak graaier te zijn geweest
Carmelle van harte met de geboorte van Ava
Maareh hoe gaat het nu lichamelijk met jou? kunnen de artsen je al iets vertellen of helpen met medicatie?
Memmel

wat een stel druiven op die cursus, ik denk dat ze gewoon jaloers zijn omdat je leuk woont en het goed doet in het leven.
Naja ik zat bij zo'n zelfde tactloze druif
zonder rem om de mond die claimde dat je alleen stuwing kreeg als je borstvoeding ging geven en toen ik dat tegensprak werd ze boos

en bij de bijeenkomst na de bevalling vond ze het maar "gek en moeilijk te geloven" dat Isa eerst met d'r voeten naar buiten kwam en klem zat in kleermakerszit en dat terwijl mijn man langs me zat en het verhaal bevestigde dat de gyn de tenen al kon tellen bij het toucheren
Tja vraag dan niet hoe een bevalling verlopen is hé.
Hier gaat alles prima inmiddels 28 weken geloof ik, voel me wel goed eigenlijk voel me alleen af en toe een molenpaard als ik op het werk trappen op en af loop maar tja mijn buik groeit als kool zal van de week weer eens een foto maken, kvoel me gigantisch