quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:29 schreef miss_sly het volgende:
Rond zou een meisje zijn, en in mijn geval is dat ook zo, in het geval van mijn zusje niet. maar daar zijn het bakerpraatjes voor, toch? Soms wel soms niet, en leuk om over te kletsen
quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is wel een aardige punt of niet?
[ afbeelding ]
zo werkt ie als tickerquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:18 schreef mefke79 het volgende:
Be of Rocka of Lois..willen jullie eens kijken of deze ticker werkt?
Mijn datum mag naar 17/9
[url=<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Mefke79&year=2009&month=9&day=17&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>]<embed src=\"http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Mefke79&year=2009&month=9&day=17&babycount=1\" type=\"application/x-shockwave-flash\" wmode=\"transparent\" width=\"120\" height=\"180\"></embed>[/url]
Ik moet nu nog een week of 24, maar dit was bij mijn vorige zwangerschap.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:28 schreef murp het volgende:
[..]
maar jij hoeft toch niet zo lang meer toch?
ohh, maar dir wordt je 2e dan al? das wel makkelijker dan, alles is al wat uitgerekt en je weet dat het past en eruit kanquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moet nu nog een week of 24, maar dit was bij mijn vorige zwangerschap.En de foto was met een week of 40 als ik het goed heb. Dus dat is wel echt op het allerlaatst hoor,
En er zat nog wat van mijn eigen vetjes omheen enzo.
ja, dat lijkt me echt werleds!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:11 schreef Brighteyes het volgende:
Mooi he!!
Wacht maar tot jij het ook kan voelen! Dat is volgens mij pas echt gaaf voor de mannen.![]()
Ben benieuwd wanneer ik iets kan voelen idd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:11 schreef Brighteyes het volgende:
Mooi he!!
Wacht maar tot jij het ook kan voelen! Dat is volgens mij pas echt gaaf voor de mannen.![]()
Eerst ikquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer ik iets kan voelen idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |