quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:17 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:Mefke wat fijn dat alles goed was!
Ik werd net gebeld door de dokter dat de uitslag van het lab er was van mijn urine. Er was helemaal niks mis, zelfs geen blaasontsteking. Ik heb dus voor niks die rotzooi geslikt!

Ze probeerde het nog goed te praten dat het helemaal geen kwaad kan voor de baby en dat ik de volgende keer zeker weer moet komen, maar ik vind het nogal kwalijk eigenlijk
Wij kunnen elkaar een hand geven lijkt het...
Vanmorgen ook mijn HA gebeld en ik heb nu dus 2 keer al urine op kweek laten zetten en dan lijkt alles in orde.
Dit heb ik vanmorgen toch besproken met mijn VK omdat het bij mij telkens wat anders is, dan een beetje eiwit, dan een beetje leuktocyten. En ik ben iedere keer over de zeik, want ik maak me druk om mijn ventje. We hebben een doorverwijzing voor naar de gyneacoloog. Daar gaan ze dan nog een keer mijn urine onderzoeken. Dit om uit te sluiten dat het streptokokken B zijn. Dit kan verder geen kwaad, maar als ik dat zou dragen dan zou ik mijn kindje bij de geboorte al kunnen besmetten. Dus ik heb nu begrepen dat als ik streptokokken drager ben, ik bij de bevalling een antibioticakuur krijg.
Naja, maandag weet ik meer denk ik!
Mefke!!

Proficiat!