abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66690826
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:27 schreef innepin het volgende:

[..]

Wow. Gewoon, wow.
die van mij slaapt gewoon altijd nog als ik er uit moet!
I know, ik mag mijn handjes wel dichtknijpen...!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_66691177
En dan toch boos worden hè? Fijn die hormonen. (kun je die tenminste de schuld geven)
pi_66691441
Oh ik ben wel es heul boos geweest om iets wat ik gedroomd heb hoor hahaha dat sloeg ook echt nergens op. Op het moment dat ik het zei herinnerde ik me weer dat ik het gedróómd had... dat heb k nog lang moeten horen. en terecht

wel lief dat ie broodjes smeert en klaarlegt voor je!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66691901
Huup

Ik zei laatst in een hormoon-geïnspireerde ruzie tegen mijn vriend dat ik vond dat ie niet genoeg betrokken was bij de zwangerschap (was een heel onzinnige ruzie verder, maar goed) en ging vervolgens boos naar bed. De volgende ochtend werd ik wakker gemaakt met een "sorry" (toen voelde ik me al schuldig) en een ontbijt op bed dat bestond uit een chocoladecroissant en - jawel - een roze geglazuurde donut met witte spikkels

Ze zijn best lief hoor, mannen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:12:25 #156
100412 mefke79
komt goed!
pi_66692291
DuchessX , herkenbaar hoor. Mijn borsten reageren sinds de operatie heel erg op 2 dingen: het weer (vocht vooral en wisselingen van droog naar vocht) en hormonen. Vooral dat laatste is erg fijn nu
Maar ik kan het nog goed hebben en het lijkt ook wel iets minder te worden nu. Ik heb wel meteen een grotere bh aangedaan en toen ik laatst ziek was en veel op bed lag, heb ik maar mijn sportbh aangedaan, daar kan je toch lekker mee liggen.
Kijk wel goed uit dat je bh groot genoeg is, kan veel pijn besparen. Overigens heb ik 's nachts niets aan, dat vind ik echt niet fijn, te beklemmend ofzo. Maar zodra ik opsta, doe ik een bh aan. Doe ik dat niet, dan ga ik het wel voelen en krijg ik ook last van mijn nek. Ach, je moet er wat voor overhebben he. De littekens jeuken trouwens ook soms en puistjes hebben ineens een voorkeur voor mijn borsten..

Echt hormonaal gedrag heb ik mezelf nog niet op kunnen betrappen. Vorige keer was ik echt onuitstaanbaar, maar ja, dat had natuurlijk ook met mijn gevoel te maken. Deze keer is dat veel minder. Ja, ik huil bij een zieke olifant , maar ja, dat kan de beste overkomen. En mijn is gewoon een schatje nu, al heb ik nog geen ontbijt op bed gehad. Maar hij kookt wel elke dag voor me. Was vooral handig toen ik niet kon koken en eten, maar alleen koken of eten.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:17:21 #157
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66692494
Hormoraal valt opzich nog wel mee, al hebben ze op het werk wel veel te lijden
daar val ik ze regelmatig aan, als ik vind dat iets te langzaam gaat, of als iets niet goed ging.....
leverd soms heftige discussies op....

Thuis is het eigenlijk alleen dat ik om alles zomaar in huilen uit kan barsten.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_66692535
Hormoon-geinspireerd!
mijn ruzie was een jaar geleden ofzo, had niets met hormonen te maken geloof ik

Ik moet zeggen dat er niet veel van merk, behalve dat ik nu een excuus heb voor mn chocolade-craving
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66693666
Die olifant heb ik heel bewust genegeerd.......
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:47:54 #160
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66693731
Hormoon-geïnspireerd!
Ik ben altijd emotioneel incontinent (alhoewel dat de laatste tijd aardig goed gaat) en hormotioneel.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_66694180

Wij krijgen een zoooooooon!!!!

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:59:13 #162
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66694215
van harte Mc Laura
zonen zijn zoooooo leuk
pi_66694293
Gefeli McLaura! (grmbl, blauwe jompels kwijt)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66694416
Leuk Mc! Dat was ook je voorkeur toch?
pi_66694652
McLaura, een zoooooon

Die chinese geslachtskalender zei bij Mirte dat we een jongetje kregen en dit keer geeft 'ie wederom jongetje aan... (of het nou in juli of augustus komt...) we zullen zien, nog 2,5 week (iets meer) tot we kunnen gluren.
Fake it till you make it...
pi_66695071
Leuk McLaura

Wat is er zo grappig aan hormoon-geïnspireerd?
pi_66695250
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:18 schreef innepin het volgende:
Leuk McLaura

Wat is er zo grappig aan hormoon-geïnspireerd?
Vooral herkenning ben ik bang
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:29:59 #168
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66695550
euhmm omdat wij zwangere dames nu bijna alles op die stomme hormonen gooien
pi_66695602
Wat leuk McLaura! En McZoon!! Wow! Gefeliciteerd!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_66695679
Leuk McLaura!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:53:10 #171
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66696492
Jongetjes zijn leuk al had ik er ook nog wel graag een meisje bij willen hebben
Make love, not war ☮
pi_66696504
McLaura wat leuk! gefeliciteerd

Ik ben nogal vergeetachtig, zat maandag in de trein richting schiphol, kom ik er halverwege achter dat ik gewoon vergeten ben om een kaartje te kopen. En dat terwijl ik nog wel 10 minuten heb staan te wachten tot dat die trein kwam

Dromen jullie ook zo raar? Van de week droomde ik dat ik mijn vriend had aangevallen en mn moeder had uitgescholden . In het normale leven zou ik dat nooit doen. En heb wel meer van dat soort vage dromen....
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:57:44 #173
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66696661
McLaura een zoon
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66696684
Gefeli McLaura! Leuk een jongetje!!!

Is het normaal als je met 5,5 week:
- Onwijs vaak moet plassen (ik drink altijd op werk al veel water en thee en moet dus regelmatig maar nu is het wel heel erg vaak).
- Beetje aan het ijsberen/overactief (ben constant in de weer, niet echt stressdruk maar gewoon hele tijd aan de wandel op werk en niet echt super kan concentreren)

Heb eigenlijk heel de dag soort van honger/vol gevoel, het is niet echt misselijk maar wel een 'vreemd' gevoel. Ook mijn tepels zijn mega gevoelig...

en voor de rest moet het volgens mij nog een beetje doordringen dat ik echt zwanger ben Denk ook dat zodra ik zeker ben dat het goed gaat en het iedereen kan vertellen dat het dan voor het echie gaat beginnen

Met hoeveel weken hebben jullie het bijv aan familie verteld en bijv op werk?
  Moderator woensdag 4 maart 2009 @ 17:14:17 #175
5428 crew  miss_sly
pi_66697302
McLaura, wat leuk een zoon
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66698038
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:58 schreef MissUnknown het volgende:
Is het normaal als je met 5,5 week:
- Onwijs vaak moet plassen (ik drink altijd op werk al veel water en thee en moet dus regelmatig maar nu is het wel heel erg vaak).
Wen er maar vast aan
quote:
- Beetje aan het ijsberen/overactief (ben constant in de weer, niet echt stressdruk maar gewoon hele tijd aan de wandel op werk en niet echt super kan concentreren)
Gebrek aan concentratie had ik ook en lijkt me best logisch, er groeit een nieuw leven in jou! Das toch veel interessanter dan bv werk Overactief had ik geen last van, eerder sloom
quote:
Met hoeveel weken hebben jullie het bijv aan familie verteld en bijv op werk?
Wij hebben het met een week of 6, 7 al verteld aan de meeste mensen, omdat het toevallig zo uitkwam. En ik ben niet zo van het geheimhouden
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:50:00 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66698468
McLaura, wat leuk!
pi_66698518
Wij hebben het met 6 weken al aan familie verteld en met 10 weken heb ik het op mn werk verteld. Het leek een eeuwigheid te duren, dat mn mond er over houden, dus ik was blij toen ik het eenmaal verteld had

Pff hier vanmiddag een afspraak voor de 20weken echo gemaakt. 31 maart is het.. Ik kan er nog niet echt blij mee zijn of er zin in hebben, ben vooral heel erg bang dat t kindje het tegen die tijd niet meer doet...
pi_66698557
Wij hebben het ook gelijk verteld, behalve op mijn werk (omdat ik nog in mijn proeftijd zat), daar heb ik gewacht tot 12 weken.
En je kwaaltjes zijn idd best wel normaal
pi_66698659
Chan, ik was ook super bang voor die 20 weken echo. Was bang dat ons kindje allerlei afwijkingen zou hebben ofzo. Ik dacht dat alleen de eerste 12 weken eng zouden zijn, maar nu ben ik soms nog wel bang dat er iets mis is ofzo...
pi_66699632
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk Mc! Dat was ook je voorkeur toch?
Klopt!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_66699855
McLaura wat leuk gefeliciteerd!

Hier kloppen beide chinese kalenders niet met het geslacht!!

BE dat idee van DeLiedje wilde ik inderdaad ook al stelen! (toen lurkte ik nog)

Ik ben er over uit, ik ga ook maar een voedingskussen kopen dit weekend!
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:58:54 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66700741
Chan, gelukkig heb je nog een aantal controles bij de vk voor die tijd dus dan ga je iig het hartje nog horen.

McLaura, gefeliciteerd! Knullen zijn leuk!

Haha, jij ook dus Flower. Ik vond het echt zo onwijs schattig. Ik kan niet wachten om eraan te beginnen.
pi_66700870
Ja ik vind het echt een super origineel idee! Zelf zou ik nooit op zoiets komen, gelukkig anderen wel

Dat heb ik overigens ook met de piepschuimletters voor in het kamertje.
pi_66701207
Wow McLaura een zoon!!!
#geen
pi_66702153
Een jongen!

Gefeliciteerd McLaura!

Ik heet ook Laura btw.
pi_66702750
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 19:33 schreef Ssserpente het volgende:
[ afbeelding ] Een jongen! [ afbeelding ]

[ afbeelding ] Gefeliciteerd McLaura! [ afbeelding ]

Ik heet ook Laura btw.
Best een leuke naam hè
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:12:03 #188
100412 mefke79
komt goed!
pi_66703714
Laura, leuk een jongetje! Gaaf lijkt me dat, als je voorkeur blijkt te kloppen.
Hier nog geen enkel idee over meisje of jongen, eerst maar eens een goede echo morgen. En MIss Unknow, je kwaaltjes klinken erg bekend. Dat van het eten heb ik nog wel eens, plassen wordt alleen maar erger volgens mij en concentratie...eh wat is dat ook alweer? Ik heb me daar toch een moeite mee zo af en toe...
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:18:48 #189
100412 mefke79
komt goed!
pi_66704061
En vertellen aan familie...mijn ouders weten het net, 2 collega's weten het en mijn baas. Al had ik dat laatste niet gepland en baal ik er enorm van. Morgen is onze grote coming out
(ja ja, indien echo goed is, maar dat blijf ik maar niet herhalen want dat staat ook zo stom)
pi_66707899
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:12 schreef mefke79 het volgende:
Laura, leuk een jongetje! Gaaf lijkt me dat, als je voorkeur blijkt te kloppen.
Hier nog geen enkel idee over meisje of jongen, eerst maar eens een goede echo morgen. En MIss Unknow, je kwaaltjes klinken erg bekend. Dat van het eten heb ik nog wel eens, plassen wordt alleen maar erger volgens mij en concentratie...eh wat is dat ook alweer? Ik heb me daar toch een moeite mee zo af en toe...
Ik moet zeggen dat het bij mij lang heeft geduurd voor ik zelf een idee had. Met 15 weken dacht de gyn al een klein piemeltje te zien, en ik had heel sterk het gevoel dat dat klopte. Maar goed, de wens is de vader van de gedachte.....

Hoever ben je morgen
pi_66709426
Mefke, veel plezier morgen met je echo! En dan daarna (na de coming out) niet meer zenuwachtig zijn hoor! Nu gaat alles goed!!!!!
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:32:02 #192
100412 mefke79
komt goed!
pi_66709763
Ik ben morgen of 11w6 of 11w3 (is niet geheel duidelijk, morgen hopelijk meer nieuws). En Mijsje, plezier heb ik al veel meer (en al veel meer gehad) dan de vorige keer. En ik ben wel zenuwachtig, maar 'leuk' zenuwachtig, niet 'eng' zenuwachtig. Ik duik mijn bedje in, des te eerder is het morgen...
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:35:44 #193
190853 RockabeIIa
pi_66709940
Komt helemaal goed Mef
pi_66715144
Oeh ik ben laat, er was een vriendin op bezoek maar wou toch nog even Mefke veel plezier wensen bij de echo
#geen
  Moderator donderdag 5 maart 2009 @ 05:52:45 #195
5428 crew  miss_sly
pi_66716648
mefke, succes en veel plezier. Wordt vast een geweldige echo!
pi_66716692
Succes mefke, gaat vast helemaal goed vandaag.
pi_66716695
Vanmorgen ging ik naar de wc en kwam ik er achter dat ik een kleine bloeding heb. Het is niet helder rood maar oud bloed, wat je heb bij je laatste dag van je menstruatie zeg maar Hebben jullie dit ook gehad? Of moet ik me zorgen gaan maken... misschien straks maar ff bellen met de huisarts, ben namelijk nog niet bij de verloskundige geweest.
pi_66716699
martine wat ik ervan begrepen heb heeft 1 op de 3 vrouwen last van bloedingen tijdens de zwangerschap. Hoeft helemaal niets te betekenen, zeker niet als je er verder geen krampen enzo bij hebt. Straks gewoon effe huisarts bellen inderdaad. En je mag geloof ik ook al gewoon een verloskundige bellen, ook al heb je die nog niet.Gewoon eentje uitzoeken, bellen en je probleem voorleggen.
pi_66716845
Ik zou gewoon even de VK bellen Martine die kan vaak aan de hand goed beoordelen of het wel of geen kwaad kan En idd wat Fiemeeltje zegt, oud bloed hoeft lang niet altijd alarmerend te zijn. Hoe ver ben je?

Mefke succes vandaag!! komt vast goed
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66716880
Succes Mefke!

Martine, ik sluit me aan bij fiemeeltje en huup hier. Gewoon even bellen, dat stelt gerust
pi_66717100
Mefke, heeeeel veel plezier bij het koekeloeren vandaag!!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 5 maart 2009 @ 08:04:54 #202
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66717168
Spannend vandaag Mefke! Veel plezier, geniet ervan!
Niet mieten! Door gieten!
pi_66717328
Vorige week bij de vlos bleek dat mijn buik bijna 4 weken voor loopt op de groei. Nu had ik zelf ook al wel door dat ie groot was maar ik dacht dat dat gewoon bij een tweede hoorde Van de week hebben ze dus extra echo´s gemaakt omdat er tijdens de 20 weken echo ook iets aan de niertjes te zien was. Maar gelukkig is er niks raars te zien. Niertjes zijn wel steeds verschillend in grootte als ze gemeten worden dus daar durven ze toch niet helemaal zekerheid over te geven. Over 2 wk mogen we dus weer even kijken. Verder zat meneer vast En dat deed zeer Hij zat vast onder mijn heup en de gyn was bang dat ie daardoor een groeiachterstand zou kunnen krijgen omdat zijn hoofd niet goed kon groeien. Hij jeeft dus met een beetje grof geweld de kleine man daar weggekregen. Ging een paar dagen goed maar gister voelde ik dat ie alweer terug floepte Kleine eigenwijs. Nu moeten we het dus maar even aankijken want als ie er zelf in kan komen kan ie er ook weer zelf uit waarschijnlijk. En anders zien we wat we over 2 weken bij de echo meteen kunnen doen.

Maar verder gaat het super lekker. Voel hem heel goed gewegen en dat is zo Ik probeer er echt bewust tijd voor te maken want anders vliegt de tijd echt voorbij. Al zal ik dat ook niet erg vinden. Eindelijk weer zo´n humpie in huis
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 5 maart 2009 @ 08:38:06 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66717628
Mefke, veel plezier met de echo vandaag!
  donderdag 5 maart 2009 @ 08:47:17 #205
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66717794
McLaura een jongen, gefeliciteerd!

Mefke veel plezier bij de echo vandaag!

MeNicole, vreemde dingen allemaal.. Maar hoeft verder dus niks ernstigs te zijn?

Ik ben vandaag 38 weken
Mijn darmen maken overuren dus wat dat betreft zou er best snel een baby geboren kunnen worden (dat zeggen ze toch, dat de darmen zich van tevoren 'legen'?)! Maar merk verder nog niks, en 38 weken is nog wat aan de vroege kant dus ik reken nergens op Al is Noah zaterdag uit logeren, dus dat zou me wel goed uitkomen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66717879
Mefke, veel plezier vandaag!
pi_66718067
Mefke! Veel plezier vandaag. 't Wordt vast een mooie echo!
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:03:53 #208
114177 Diaan73
pi_66718116
Mefke, heel veel plezier vandaag!!!
Make love, not war ☮
pi_66718332
Mefke, veel gluurplezier vandaag. Ik wens je een mooi echo!

MeNicole, wat een eigenwijsje, het ligt vast lekker daar met zn koppie...

Morgen alweer 19 weken, de tijd lijkt te vliegen en ik voel steeds duidelijker beweging volgens mij .
pi_66718442
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:12 schreef Nijna het volgende:
Mefke, veel gluurplezier vandaag. Ik wens je een mooi echo!

MeNicole, wat een eigenwijsje, het ligt vast lekker daar met zn koppie...

Morgen alweer 19 weken, de tijd lijkt te vliegen en ik voel steeds duidelijker beweging volgens mij .
Ja hij zal vast wel lekker liggen maar tis voor mezelf niet lekker. Hij "schuurd" langs mijn heup als ik loop of fiets. Maar als dat het enige is vind ik het allemaal prima. Als ie maar groeit
Liefde
pi_66718615
veel plezier bij de echo Mefke!
Mijn kleine meisje liet zich gister niet veel voelen overdag. Gelukkig 's avonds wel wat schopjes gevoeld.
Pff en ik heb bandenpijn, echt niet fijn. Maar alleen maar aan de linkerkant..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:29:07 #212
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_66718761
Mefke veel plezier vandaag

Wij hebben precies over een week de combinatietest, dus dan kunnen we weer even kijken. Begin me de laatste dagen ineens best onzeker te voelen. Kwaaltjes nemen af al ben ik nog wel steeds erg moe. En ik dacht dat ik vorige week de baby voelde, maar sinds die tijd is het heel stil daar
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:30:45 #213
190853 RockabeIIa
pi_66718800
Nijna, krijgen we van jou nog een buikfoto te zien ooit?
  Moderator donderdag 5 maart 2009 @ 09:44:22 #214
5428 crew  miss_sly
pi_66719111
Als jullie je kindje voelen, wanneer is dat dan? Moet je daar bewust voor gaan zitten of liggen en concentreren, tenminste de meiden die net als ik rond de 19 weken zijn? Of kan dat ook gewoon gedurende de dag terwijl je gewoon werkt, loopt, fietst?
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:48:00 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66719192
In eerste instantie voel je het nog maar heel soms, moet je er echt even rust voor gaan zitten anders herken je het wrsch niet los van alle normale bewegingen van je lichaam, maar hoe groter je kindje wordt hoe vaker en hoe duidelijker je haar zal voelen en dan kan het dus ook gewoon tijdens alledaagse bezigheden zijn. Maar zeker in het begin is het daarvoor vaak nog te zacht.

Ik weet van de zwangerschap van Sasha niet eens meer precies wanneer ik hem voor het eerst voelde. Dan moet ik dus terug gaan zoeken hier op FOK denk ik.

Nu denk ik heeeeeeeeel soms dat ik iets voel, maar het is nog heel vaag. Maar goed, 16 weken nog maar hier.
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:50:19 #216
190853 RockabeIIa
pi_66719253
B. voelde ik met precies 14 wk (op moederdag ) voor het eerst. Achteraf denkt men wel dat ik toch stiekem wat verder was... Ben wel benieuwd wanneer ik het nu ga voelen.
pi_66719286
Zou wel heel vroeg zijn Stiemie, volgens mij kan dat nu nog niet toch?

Ben een beetje moe....en dan is de dag net begonnen....Vannacht heeft een zieke Meike tussen ons in gelegen, niet echt bevorderlijk voor je nachtrust....zo'n kleintje die midden in de nacht boekjes wil lezen, en horloges ziet enz. Maar wel gezellig...haha

Mefke, nogmaals succes! Veel plezier met gluren!

Menicole, dat klinkt wel vreemd allemaal, en kunnen we nu concluderen dat je uitgerekende datum 4 weken opschuift of dat niet?
Is wel veel ineens zeg!

Texelonia, dat zou handig zijn he, als je de afleverdatum kon plannen!!!
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:55:24 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66719364
Stiemie, het is voor jou idd nog wel heel erg vroeg. En zelfs als het idd wel zo was is het ook volstrekt normaal om het daarna een tijd niet te voelen want het is nog zo klein dat het zich makkelijk kan verstoppen of in een minder gevoelig hoekje kan zitten.
pi_66719378
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Menicole, dat klinkt wel vreemd allemaal, en kunnen we nu concluderen dat je uitgerekende datum 4 weken opschuift of dat niet?
Is wel veel ineens zeg!
Nee vooruit schuiven is niet aan de orde omdat kleine man wel gewoon de grootte heeft van bijna 23 weken. Dus dat loopt allemaal gewoon netjes volgens schema. Er is gewoon teveel vruchtwater en ze zijn nu aan het uitzoeken waar dat vandaan komt. Of dat is omdat de niertjes toch niet werken zoals hoort of gewoon omdat ik snel vruchtwater aan maak. Zoals het er nu uit ziet is het gewoon dat laatste.

Ik voelde meneer hier ook al heel vroeg. Met 11 weken ongeveer. Maar dat kwam door de bloedprop die hem tegen mijn buik aandrukte zeg maar. Daarna voeld ik heel lnag niks meer. En nu sinds 4 a 5 weken wel weer. En nu elke dag steeds beter en heel soms ook aan de buitenkant!!
Liefde
pi_66719406
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:55 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Nee vooruit schuiven is niet aan de orde omdat kleine man wel gewoon de grootte heeft van bijna 23 weken. Dus dat loopt allemaal gewoon netjes volgens schema. Er is gewoon teveel vruchtwater en ze zijn nu aan het uitzoeken waar dat vandaan komt. Of dat is omdat de niertjes toch niet werken zoals hoort of gewoon omdat ik snel vruchtwater aan maak. Zoals het er nu uit ziet is het gewoon dat laatste.
En dat is dan onschuldig???
Ik hoop dat alles goed gaat met jou en je kleintje.
pi_66719441
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

En dat is dan onschuldig???
Ik hoop dat alles goed gaat met jou en je kleintje.
Teveel vruchtwater is niet erg.
Liefde
  donderdag 5 maart 2009 @ 09:59:02 #222
190853 RockabeIIa
pi_66719453
Ik liep destijds ook 5-6 weken voor op groei. Het was helemaal geen probleem zei de vk. De echo's zijn altijd goed geweest en zo had het kind lekker veel de ruimte en dat had ie ook tot op het laatst. Naast extreem veel vruchtwater had ik ook een extreem lange navelstreng.
pi_66719533
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik liep destijds ook 5-6 weken voor op groei. Het was helemaal geen probleem zei de vk. De echo's zijn altijd goed geweest en zo had het kind lekker veel de ruimte en dat had ie ook tot op het laatst. Naast extreem veel vruchtwater had ik ook een extreem lange navelstreng.
De groei alleen is ook niet het probleem. Maar wel in combo met de niertjes die tijdens de echo steeds verschillen van grootte. De ene keer zijn ze veel te groot en de keer daarna zijn ze wel weer gewoon. Daarom houden ze het in de gaten. Als over 2 weken blijkt dat ze er gewoon uit zien dan mag ik weer naar de vlos en is er niks aan de hand

Moet ook ff zeggen dat meneer ook steeds niet goed ervoor lag. En ze hoeven maar een mm te ver te meten en meteen zijn de niertjes te groot. Dus ik moet het eerst nog allemaal maar zien!!
Liefde
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:32:33 #224
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66720411
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:44 schreef miss_sly het volgende:
Als jullie je kindje voelen, wanneer is dat dan? Moet je daar bewust voor gaan zitten of liggen en concentreren, tenminste de meiden die net als ik rond de 19 weken zijn? Of kan dat ook gewoon gedurende de dag terwijl je gewoon werkt, loopt, fietst?
Meestal is het ook zo dat als jij actief bent, je kindje rustig is en je die dus niet zoveel zal voelen. Als jij rust neemt, wordt het kindje vaker actief.

Zullen vast uitzonderingen op zijn, maar bij mij was en is dit meestal wel zo. Ik voelde en voel de baby het meeste 's avonds op de bank, in bed voor ik in slaap val, of juist 's ochtends vroeg als ik net wakker werd
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:32:40 #225
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_66720417
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
Stiemie, het is voor jou idd nog wel heel erg vroeg. En zelfs als het idd wel zo was is het ook volstrekt normaal om het daarna een tijd niet te voelen want het is nog zo klein dat het zich makkelijk kan verstoppen of in een minder gevoelig hoekje kan zitten.
Volgens de verloskundige zou je bij een 2e al vanaf 10 weken iets kunnen voelen... Dat zou dan precies kloppen. Het was in ieder geval een paar keer een heel zacht tikje achter mijn schaambeen.
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:03:25 #226
190853 RockabeIIa
pi_66721367
De mijne zei hetzelfde.
En als ik de bewegende echo hieronder zo bekijk (wat een beweeglijk knurpsje he? ) dan twijfel ik niet meer dat dat kan:
http://www.babybytes.nl/Zwangerschap/kalender/week/10
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:05:59 #227
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_66721448
Oh wat blijft dat mooi om te zien zeg
pi_66722260
MeNicole, dat is voor jezelf idd niet zo fijn. Hopelijk vind hij gauw een ander lekker plekkie!

Vicky, gelukkig gisteravond wel schopjes!

Rock, ik moet zeggen dat we minder fanatiek foto's aan het maken zijn dan bij de eerste zwangerschap . Maar lief zei vanmorgen dat het toch weer eens tijd wordt voor een nieuwe, dus als die gemaakt is een dezer dagen zal ik em posten in het buikentopic, goed?!

Miss_sly, ik heb het voornamelijk als ik zelf rustig zit. Achter de computer of op de bank of in bed. Dan voel ik wat gefriemel onderin mn buik. Het zijn nog geen echte schopjes ofzo, wel wat activiteit.
pi_66722619
Ik heb het idee dat ik mijn baby ook al gevoeld heb maar dat is nog wel erg vroeg dus ik betwijfel of ik mezelf nou niet voor de gek hou
Eergisteravond toen ik in beetje lag voelde ik twee hele korte gekke eh ja plopjes inderdaad ofzo. Helemaal onderin mn buik en dan aan de zijkant, een klein stukje schuin boven mn schaambeen. k vond het wel een gezellig idee
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66722862
Ik had dat gevoel afgelopen zondag.. Ik ga elke dag wel even rustig liggen met mn handen helemaal onderop mn buik en dan voel ik van alles maar toen zaten er ineens 3 plopjes tussen op dezelfde plek die anders voelden terwijl al het andere gevoel heel snel verplaatst normaal.. Maar het zou wel erg vroeg geweest zijn, dus ik weet het toch niet helemaal zeker...

Ik had trouwens net vreselijk veel pijn toen ik moest plassen. En dan niet het plassen zelf, maar op het eind dat je zegmaar een beetje meeduwt of zo (gut hoe leg je dat nou uit) Helemaal onderin mn buik en ik wist niet waar ik het zoeken moest van de pijn. Is dat normaal? Zou dat gewoon wat ergere bandenpijn kunnen zijn? Ik kan af en toe ook ineens niet meer lopen van de pijn helemaal onderin mn rug, naast mn stuitje zegmaar... Maar ik heb geen idee of het iets is om me zorgen om te maken?
  donderdag 5 maart 2009 @ 11:56:27 #231
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66723179
Dat gevoel herken ik dan weer niet Chan,
de pijn die voel is een zeurende pijn, aan weerszijkanten van mijn buik onderop, en wat doorstraalt naar mijn liezen.
pi_66723197
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:40 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb het idee dat ik mijn baby ook al gevoeld heb maar dat is nog wel erg vroeg dus ik betwijfel of ik mezelf nou niet voor de gek hou
Dat heb ik nog steeds Hoewel het haast niets anders kan zijn, en ik ben al bijna twintig weken, maar nog steeds ben ik bang dat ik "iets anders" (wat? weet ik ook niet...) aanzie voor baby.
Dus huup, overtuig jezelf maar gauw, das veel makkelijker, anders zit je in week twintig nog te twijfelen

Chan, klinkt eng Geen ervaring mee verder... verloskundige maar bellen?
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:01:47 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66723361
Chan, is het een hele nare stekende pijn alsof er iemand met een nylondraadje heel venijnig aan je binnenste trekt? (Over vage uitleg gesproken. ) dat heb ik nl. ook wel eens. Geen idee wat het is, maar het is heel vals iig.
Je kan het evt. melden bij je vk als je er weer bent. Mss dat ze je aan raadt om je urine even te laten onderzoeken ofzo.
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:08:08 #234
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66723564
Ik heb Noah ook rond 16 weken voor het eerst gevoeld destijds. En volgens mij kan het nog wel eerder ook hoor. Dus dames kan heel goed hoor!
©Dumbo
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:09:08 #235
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66723605
hmmm dat wat jij beschrijft Be, voelde jij dat dan ook zo erg bij je navel, alsof ze daar aan het trekken waren?
pi_66723618
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:08 schreef texelonia het volgende:
Ik heb Noah ook rond 16 weken voor het eerst gevoeld destijds. En volgens mij kan het nog wel eerder ook hoor. Dus dames kan heel goed hoor!
yay
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66723827
Miss_sly, ik voel de baby echt alleen als ik zelf rustig ben. Op het werk zoals nu achter de computer is het echt een schop feest en 's avonds op de bank of in bed.
Zo rond de 18 weken voelde ik het voor het eerst.
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:24:11 #238
190853 RockabeIIa
pi_66724104
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 11:31 schreef Nijna het volgende:
Rock, ik moet zeggen dat we minder fanatiek foto's aan het maken zijn dan bij de eerste zwangerschap . Maar lief zei vanmorgen dat het toch weer eens tijd wordt voor een nieuwe, dus als die gemaakt is een dezer dagen zal ik em posten in het buikentopic, goed?!
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:49:10 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66724973
Bar, het is bij mij echt binnenin, niet bij mijn navel.
pi_66725118
Grinn BE, nee dat was het niet denk ik Ik denk nu achteraf dat het toeval was dat het op dezelfde plek als mn bandenpijn zat en dat het gewoon darmkramp was (zitten je darmen wel zo laag nog eigenlijk? ), omdat mn stoelgang ook niet meer echt is wat het is geweest.. Vooralsnog ga ik daar denk ik maar vanuit, maar ik ga ook mn urine maar voor de zekerheid laten onderzoeken, want op zich kan het ook best weer blaasontsteking zijn..

Die pijn die jij omschrijft Bar, heb ik ook telkens en dat noem ik dus telkens bandenpijn, dat klopt toch? (sjonge ik voel me echt een leek zo, ik weet niet eens waar er wat in mn buik zit)
pi_66725176
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:54 schreef Chan het volgende:
Grinn BE, nee dat was het niet denk ik Ik denk nu achteraf dat het toeval was dat het op dezelfde plek als mn bandenpijn zat en dat het gewoon darmkramp was (zitten je darmen wel zo laag nog eigenlijk? ), omdat mn stoelgang ook niet meer echt is wat het is geweest.. Vooralsnog ga ik daar denk ik maar vanuit, maar ik ga ook mn urine maar voor de zekerheid laten onderzoeken, want op zich kan het ook best weer blaasontsteking zijn..

Die pijn die jij omschrijft Bar, heb ik ook telkens en dat noem ik dus telkens bandenpijn, dat klopt toch? (sjonge ik voel me echt een leek zo, ik weet niet eens waar er wat in mn buik zit)
Het moet er in ieder geval ook allemaal uit nog dus ik ga er vanuit dat mn darmen tot aan het einde komen

Vervelend wel dat het zo'n pijn deed. Ik heb dat normaalgesproken ook wel eens hoor, zo'n soort krampsteek die door mn darm heen trekt. Maar dat is bij mij niet zwangerschapsgerelateerd verder ofzo. (melk! )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:58:03 #242
190853 RockabeIIa
pi_66725194

Ik ben effe in shock... staat mijn 'oude' vk hier net aan de deur (niet goed op huisnummer gelet)... Ik schrok me een hoedje! Dat mens wilde ik nooit meer zien!!! Ik denk wat wil zij nou?
Stom. Ze moest es weten dat ik naar een andere praktijk ben gegaan om haar!

Anyways, we hebben weer een babytje in de straat erbij: Giulia (oftewel italiaans voor gewoon Julia )
pi_66725269
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:57 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Het moet er in ieder geval ook allemaal uit nog dus ik ga er vanuit dat mn darmen tot aan het einde komen
ohw ja
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:01:01 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66725271
Jammer dat je er niet met een 7 maanden buik stond!
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:01:10 #245
100412 mefke79
komt goed!
pi_66725276
Wij hebben net mogen zwaaien naar het allerliefste hummeltje van 12 (!) weken oud! Hij lag braaf met zijn handjes en voetjes te bewegen en was aan het schoppen tegen een restje dooierzak. Zo gaaf om te zien. En omdat hij (werkttitel Driekus) groot genoeg bevonden is, wordt de telling dus bijgesteld naar de cycluslengte en ben ik dus ineens nog een dag verder dan ik zelf dacht: 12 hele weken!

Die uk in de link van Rocka was nog rustig vergeleken bij die van ons. Nu dinsdag al nekplooi en weer echo en dan daarna met een gerust hart op vakantie.
Die pijn bij het plassen herken ik wel. Alsof je, als je je blaas leegplast, ruimte komt voor iets anders of dat er even een zenuwtje klem zat. Herken ik zelfs van voor de zwangerschap.
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:02:44 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66725318
Wat fijn Mefke!
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:02:46 #247
190853 RockabeIIa
pi_66725319
Jaaah! Party voor mefke!!!

xxx

(dat friemeltje op die echo is 10 wk Tuulk kan die van jou al veel meer! Fantastisch he?! Woei!)
pi_66725327
Ohh mefke wat geweldig

En meteen de 12-weken-mijlpaal gefeliciteerd!!
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:03:08 #249
190853 RockabeIIa
pi_66725330
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
Jammer dat je er niet met een 7 maanden buik stond!
Oh echt, zo ongelooflijk!!!
pi_66725399
Jaaa goed nieuws, fijn mefke!
Rocka, was 't echt zo'n draak dan? heb je vorige zwangerschap niet heel erg gevolgd, maar lijkt me iig best even een wtf-momentje zo... Heb je d'r niet even flink de waarheid verteld?
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:08:09 #251
114177 Diaan73
pi_66725482
Femke wat een goed nieuws

Rocka, was het Carla? Akelig mens....
Make love, not war ☮
  Moderator donderdag 5 maart 2009 @ 13:14:41 #252
5428 crew  miss_sly
pi_66725696
mefke, wat goed
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:14:55 #253
190853 RockabeIIa
pi_66725699
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:05 schreef innepin het volgende:
Jaaa goed nieuws, fijn mefke!
Rocka, was 't echt zo'n draak dan? heb je vorige zwangerschap niet heel erg gevolgd, maar lijkt me iig best even een wtf-momentje zo... Heb je d'r niet even flink de waarheid verteld?
Voor ik de bevalling in ging had ik me al bedacht dat mocht het fout gaan zij daar vast ook oorzaak aan zou zijn. En voila, gelijk gekregen.

<knip>
... er kwam uiteindelijk tot mijn verbazing toch een heel mooi, puntgaaf kindje uit )

[ Bericht 12% gewijzigd door RockabeIIa op 05-03-2009 14:01:28 ]
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:15:08 #254
190853 RockabeIIa
pi_66725703
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:08 schreef Diaan73 het volgende:
Femke wat een goed nieuws

Rocka, was het Carla? Akelig mens....
!
pi_66725789
Mefke wat fijn dat alles goed was!

Ik werd net gebeld door de dokter dat de uitslag van het lab er was van mijn urine. Er was helemaal niks mis, zelfs geen blaasontsteking. Ik heb dus voor niks die rotzooi geslikt! Ze probeerde het nog goed te praten dat het helemaal geen kwaad kan voor de baby en dat ik de volgende keer zeker weer moet komen, maar ik vind het nogal kwalijk eigenlijk
pi_66725960
Mefke! Wat een goed nieuws! Wat zul je genoten hebben van dat drukke wurmpje!

(ik kan nu al helemaal niet meer wachten tot woensdag... ik wil ooooooook)
pi_66726071
Yes Mefke, super!!!
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:30:55 #258
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66726118
Mefke wat fijn!
©Dumbo
pi_66726333
JOEPIE!! voor de zwaaiend baby van Mefke!!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 5 maart 2009 @ 13:40:20 #260
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_66726394
Mefke wat fijn
pi_66726546
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:14 schreef RockabeIIa het volgende:

[knip]
In het kort mijn bevalling (nooit op fok gezet trouwens)
De ellende nadat we in het ziekenhuis aangekomen waren laat ik maar voor wat het is Daar ging nl. ook alles fout wat maar fout kon gaan maar na 12 uur daar gesteund en gepuft te hebben kwam er uiteindelijk tot mijn verbazing toch een heel mooi, puntgaaf kindje uit )
Jeumig wat een bitch!
Gelukkig toch dat mooie puntgave kindje, ondanks die heks.
pi_66727889
wat fijn Mefke!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:16:06 #263
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66729442
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:17 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Mefke wat fijn dat alles goed was!

Ik werd net gebeld door de dokter dat de uitslag van het lab er was van mijn urine. Er was helemaal niks mis, zelfs geen blaasontsteking. Ik heb dus voor niks die rotzooi geslikt! Ze probeerde het nog goed te praten dat het helemaal geen kwaad kan voor de baby en dat ik de volgende keer zeker weer moet komen, maar ik vind het nogal kwalijk eigenlijk
Wij kunnen elkaar een hand geven lijkt het...
Vanmorgen ook mijn HA gebeld en ik heb nu dus 2 keer al urine op kweek laten zetten en dan lijkt alles in orde.

Dit heb ik vanmorgen toch besproken met mijn VK omdat het bij mij telkens wat anders is, dan een beetje eiwit, dan een beetje leuktocyten. En ik ben iedere keer over de zeik, want ik maak me druk om mijn ventje. We hebben een doorverwijzing voor naar de gyneacoloog. Daar gaan ze dan nog een keer mijn urine onderzoeken. Dit om uit te sluiten dat het streptokokken B zijn. Dit kan verder geen kwaad, maar als ik dat zou dragen dan zou ik mijn kindje bij de geboorte al kunnen besmetten. Dus ik heb nu begrepen dat als ik streptokokken drager ben, ik bij de bevalling een antibioticakuur krijg.

Naja, maandag weet ik meer denk ik!

Mefke!! Proficiat!
pi_66730105
Mefke gefeliciteerd!
pi_66730425
wat ik gister niet voelde wordt vandaag voor 200% goedgemaakt Ik heb vandaag een klein druktemakertje

Net ff zitten MSN'en met de kraamverzorgster die we bij Amber hadden. Ze, en wij ook, wil weer heel graag bij ons komen kramen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66732178
Mefke, wat fijn! Een 12 weken oud actievelingetje in je buik
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:42:55 #267
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66732996
mefke van harte

en chan, voel je er niet dom of schuldig door, ik voel nu ook dingen die ik bij de vorige zwangerschap ook nooit gevoeld of meegemaakt heb.
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:46:38 #268
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_66733102
Mefke van harte meid en nu een beetje proberen het onzekere gevoel los te laten

Rocka, niet fijn zulke verloskundigen en al hellemaal niet als ze onaangekondigd voor je neus staan.
Ergens ben ik wel blij te lezen dat ik geen uitzondering ben en dat meer dames het niet kunnen/konden vinden met de vk.
Mama van Isa en Ties
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:55:21 #269
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66733415
hier hebben we 8 vk in de praktijk en de meeste krijgen we dan ook te zien, zijn allemaal hele lieve meiden, vlaamse en nederlandse.
dinsdag mag ik weer
pi_66737308
Mefke wat een fantastisch nieuws! geweldig dat je zo genoten hebt en dan nu ook lekker met een heel gerust hart genieten van je vakantie!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66740105
Super Mefke!!!

Leuk Vicky! Dat hebben wij hier ook straks, dezelfde kraamhulp als de eerste keer
pi_66742980
Jaaah Mefke! Super is dat hé?

Martine, heb je nog met je vlos gebeld? Ik heb zelf ook een week of 2,5 last gehad van bloedingkjes, precies zoals jij omschrijft. Het gebeurt bij heel veel vrouwen en kan absoluut geen kwaad. Wel als je helder bloedverlies hebt, veel bloedverlies en/of erge buikpijn. Maar bij twijfel en onzekerheid gewoon even bellen met je vlos hoor!!

Volgens mijn moeder ga ik 'rond' dragen. Dat betekent toch dat er een meisje komt hé?
#geen
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:27:26 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66743494
Ze zeggen wel dat rond een meisje is ja, maar of je dat nu al aan je buik af kan zien weet ik niet hoor!
  Moderator donderdag 5 maart 2009 @ 21:29:29 #274
5428 crew  miss_sly
pi_66743588
Rond zou een meisje zijn, en in mijn geval is dat ook zo, in het geval van mijn zusje niet. maar daar zijn het bakerpraatjes voor, toch? Soms wel soms niet, en leuk om over te kletsen
pi_66743880
Grappig is dat, ik hoor het hier nu ook veel....
Oh dat wordt een jochie, omdat het zo anders is als toen ik zwanger was van Meike.

We zouden zondag op visite, maar nu heeft een kindje daar de waterpokken.
Heb even op internet gespeurd, de verhalen zijn een beetje tegenstrijdig, en ik weet eigenlijk ook niet of ik de waterpokken gehad heb (zal wel, ik heb het op mijn werk al zo vaak meegemaakt, en er nooit ziek van geworden) maar tot de 16e week van de zwangerschap kan het wel complicaties geven, dus we hebben de afspraak voor de zekerheid maar een week verzet...

Nu lekker op bed Char kijken....
pi_66744426
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 21:29 schreef miss_sly het volgende:
Rond zou een meisje zijn, en in mijn geval is dat ook zo, in het geval van mijn zusje niet. maar daar zijn het bakerpraatjes voor, toch? Soms wel soms niet, en leuk om over te kletsen

Dit is toch ook rond, of bedoelen ze dan rondom? Dan klopt het bij mij wel, ik draag naar voren.
  donderdag 5 maart 2009 @ 21:51:57 #277
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_66744706
Bij Isa was ik erg rond..... maar dan ook overal haha maar tja toen hield ik ook heel wat liters water vast, het zat overal op de billen, armen, hals naja waar niet en dat al met een weekje of 26.
Nu alleen op de buik en recht naar voren, maar het zegt volgens mij allemaal vrij weinig.
Mama van Isa en Ties
pi_66745019
Ik ben wel benieuwd wat rond en punt in moet houden in het geval van bijvoorbeeld BE/mij. Ik heb niet het idee dat ik een van de twee draag haha. Gewoon buik

-edit-
ik dacht trouwens dat het rond/puntig verhaal echt alleen met de vorm van je buik te maken had niet met waar de rest van je vetjes zitten.
In dat laatste geval kan ik alleen maar meisjes bakken

[ Bericht 37% gewijzigd door huuphuup op 05-03-2009 22:03:14 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66745424
Karin, wel goed om het voor de zekerheid even te verzetten.
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:07:19 #280
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66745498
Volgens mij heeft het idd ook alleen met de vorm van je buik te maken, maar ik dacht ook dat je dat pas echt later kan zien. Als er ook echt wat in die buik zit zeg maar. Nu komt mijn BEebie net aan boven mijn schaambeen uit volgens mij dus die heeft niet veel over die buik te vertellen.
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:09:34 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66745603
Dit is wel een aardige punt of niet?

Forum Admin donderdag 5 maart 2009 @ 22:11:49 #282
58651 crew  murp
murp
pi_66746011
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is wel een aardige punt of niet?

[ afbeelding ]

das zeker een aardige punt!
maar ik vind er inderdaad nu nog niet zoveel over te zeggen bij mezelf dan in elk geval. Ach, nog 5 nachtjes slapen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:18:39 #284
100412 mefke79
komt goed!
pi_66746115
Be of Rocka of Lois..willen jullie eens kijken of deze ticker werkt?
Mijn datum mag naar 17/9

[ Bericht 58% gewijzigd door mefke79 op 05-03-2009 22:24:16 (ticker moet een beetje anders...) ]
pi_66746268
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:18 schreef mefke79 het volgende:
Be of Rocka of Lois..willen jullie eens kijken of deze ticker werkt?
Mijn datum mag naar 17/9
[url=&lt;embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Mefke79&year=2009&month=9&day=17&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"&gt;&lt;/embed&gt;]<embed src=\"http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Mefke79&year=2009&month=9&day=17&babycount=1\" type=\"application/x-shockwave-flash\" wmode=\"transparent\" width=\"120\" height=\"180\"></embed>[/url]
zo werkt ie als ticker

http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Mefke79&year=2009&month=9&day=17&babycount=1
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:23:36 #286
100412 mefke79
komt goed!
pi_66746412
thanks, huup, ik ben geen held met linkjes, dat blijkt!
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:27:14 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66746636
Bereid je maar voor Murp!

Thanks Huup, scheelde mij weer knippen en plakken.
  Forum Admin donderdag 5 maart 2009 @ 22:28:25 #288
58651 crew  murp
murp
pi_66746718
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:27 schreef Brighteyes het volgende:
Bereid je maar voor Murp!
maar jij hoeft toch niet zo lang meer toch?
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:31:31 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66746929
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:28 schreef murp het volgende:

[..]

maar jij hoeft toch niet zo lang meer toch?
Ik moet nu nog een week of 24, maar dit was bij mijn vorige zwangerschap. En de foto was met een week of 40 als ik het goed heb. Dus dat is wel echt op het allerlaatst hoor, En er zat nog wat van mijn eigen vetjes omheen enzo.
  Forum Admin donderdag 5 maart 2009 @ 22:32:54 #290
58651 crew  murp
murp
pi_66747008
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:31 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik moet nu nog een week of 24, maar dit was bij mijn vorige zwangerschap. En de foto was met een week of 40 als ik het goed heb. Dus dat is wel echt op het allerlaatst hoor, En er zat nog wat van mijn eigen vetjes omheen enzo.
ohh, maar dir wordt je 2e dan al? das wel makkelijker dan, alles is al wat uitgerekt en je weet dat het past en eruit kan
  donderdag 5 maart 2009 @ 22:57:13 #291
190853 RockabeIIa
pi_66748424
Haha murp!
Het blijft passen en meten...
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:07:40 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66748956
Nou idd, ze hebben flink moeten trekken bij de eerste, dus ik zie deze ook nog niet zo maar even naar buiten glippen. Maar ja... het past iig wel in mijn buik. Die is netjes opgerekt enzo.
  Forum Admin donderdag 5 maart 2009 @ 23:09:18 #293
58651 crew  murp
murp
pi_66749030
mn meissie krijgt ook al een klein buikje, zo'n mooi gezicht dat daar iets groeit wat een kloon van jezelf is
zo speciaal
  donderdag 5 maart 2009 @ 23:11:23 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66749122
Mooi he!!
Wacht maar tot jij het ook kan voelen! Dat is volgens mij pas echt gaaf voor de mannen.
  Forum Admin donderdag 5 maart 2009 @ 23:25:17 #295
58651 crew  murp
murp
pi_66749722
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 23:11 schreef Brighteyes het volgende:
Mooi he!!
Wacht maar tot jij het ook kan voelen! Dat is volgens mij pas echt gaaf voor de mannen.
ja, dat lijkt me echt werleds!
pi_66750040
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 23:11 schreef Brighteyes het volgende:
Mooi he!!
Ben benieuwd wanneer ik iets kan voelen idd.
pi_66751583
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 23:33 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ben benieuwd wanneer ik iets kan voelen idd.
Eerst ik
Jammer dat de placenta vóór ligt, dan duurt het allemaal langer

Hopelijk weten we binnenkort of het (werktitel Nemo) een juup©je of een duchje wordt
#geen
pi_66753016
Geluid van de hartslag maar eens opgenomen

Bekijk deze YouTube-video
  vrijdag 6 maart 2009 @ 08:44:05 #299
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66754703
Ik voelde hier al wat met een week of 19 geloof ik. Maar wel soms. Sinds een week of 2 (nu 27 weken) is het echt dagelijks en met regelmaat, maar vaak alleen nog aan mijn linkerkant. Mijn placenta ligt rechts.
pi_66757155
Heb de VK niet gebeld, de bloeding was heel snel voorbij. En ik had verder geen buikpijn en het was oud bruin bloed. Dus ik maakte me verder niet zoveel zorgen. Maar wilde het gewoon even zeker weten of jullie dit ook hadden. Vandaag is alles weer rustig dus het gaat goed komen. Dinsdag mag ik voor het
eerst naar de VK voor een intake, spannend

Morgen gaan we het aan de familie bekend maken. Mijn vriend is jarig en we hebben de taart vervangen voor geglazuurde slagroomsoesjes met muisjes, nu maar hopen dat ze het snappen
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:43:08 #301
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66758163
Hahahaha even wat grappigs over mijn man vertellen hoor

Vrienden van ons zijn gisteren bevallen. Belt mijn man helemaal blij op, want die vriend had hem gebeld. "Het is een jongen en hij heet ....". Wij helemaal blij, want hij heet dus anders dan wij ons kereltje willen noemen. Maar nu zit ik op haar hyves... en daar feliciteerd iedereen haar met haar dochter!!

Volgens mij was mijn man zo blij dat wij onze naam kunnen houden hahaha, dat hij gewoon de rest niet heeft gehoord! Ik ben nu zelf wel heel benieuwd wat het dan is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')