abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66698038
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:58 schreef MissUnknown het volgende:
Is het normaal als je met 5,5 week:
- Onwijs vaak moet plassen (ik drink altijd op werk al veel water en thee en moet dus regelmatig maar nu is het wel heel erg vaak).
Wen er maar vast aan
quote:
- Beetje aan het ijsberen/overactief (ben constant in de weer, niet echt stressdruk maar gewoon hele tijd aan de wandel op werk en niet echt super kan concentreren)
Gebrek aan concentratie had ik ook en lijkt me best logisch, er groeit een nieuw leven in jou! Das toch veel interessanter dan bv werk Overactief had ik geen last van, eerder sloom
quote:
Met hoeveel weken hebben jullie het bijv aan familie verteld en bijv op werk?
Wij hebben het met een week of 6, 7 al verteld aan de meeste mensen, omdat het toevallig zo uitkwam. En ik ben niet zo van het geheimhouden
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:50:00 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66698468
McLaura, wat leuk!
pi_66698518
Wij hebben het met 6 weken al aan familie verteld en met 10 weken heb ik het op mn werk verteld. Het leek een eeuwigheid te duren, dat mn mond er over houden, dus ik was blij toen ik het eenmaal verteld had

Pff hier vanmiddag een afspraak voor de 20weken echo gemaakt. 31 maart is het.. Ik kan er nog niet echt blij mee zijn of er zin in hebben, ben vooral heel erg bang dat t kindje het tegen die tijd niet meer doet...
pi_66698557
Wij hebben het ook gelijk verteld, behalve op mijn werk (omdat ik nog in mijn proeftijd zat), daar heb ik gewacht tot 12 weken.
En je kwaaltjes zijn idd best wel normaal
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_66698659
Chan, ik was ook super bang voor die 20 weken echo. Was bang dat ons kindje allerlei afwijkingen zou hebben ofzo. Ik dacht dat alleen de eerste 12 weken eng zouden zijn, maar nu ben ik soms nog wel bang dat er iets mis is ofzo...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_66699632
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk Mc! Dat was ook je voorkeur toch?
Klopt!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_66699855
McLaura wat leuk gefeliciteerd!

Hier kloppen beide chinese kalenders niet met het geslacht!!

BE dat idee van DeLiedje wilde ik inderdaad ook al stelen! (toen lurkte ik nog)

Ik ben er over uit, ik ga ook maar een voedingskussen kopen dit weekend!
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:58:54 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66700741
Chan, gelukkig heb je nog een aantal controles bij de vk voor die tijd dus dan ga je iig het hartje nog horen.

McLaura, gefeliciteerd! Knullen zijn leuk!

Haha, jij ook dus Flower. Ik vond het echt zo onwijs schattig. Ik kan niet wachten om eraan te beginnen.
pi_66700870
Ja ik vind het echt een super origineel idee! Zelf zou ik nooit op zoiets komen, gelukkig anderen wel

Dat heb ik overigens ook met de piepschuimletters voor in het kamertje.
pi_66701207
Wow McLaura een zoon!!!
#geen
pi_66702153
Een jongen!

Gefeliciteerd McLaura!

Ik heet ook Laura btw.
pi_66702750
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 19:33 schreef Ssserpente het volgende:
[ afbeelding ] Een jongen! [ afbeelding ]

[ afbeelding ] Gefeliciteerd McLaura! [ afbeelding ]

Ik heet ook Laura btw.
Best een leuke naam hè
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:12:03 #188
100412 mefke79
komt goed!
pi_66703714
Laura, leuk een jongetje! Gaaf lijkt me dat, als je voorkeur blijkt te kloppen.
Hier nog geen enkel idee over meisje of jongen, eerst maar eens een goede echo morgen. En MIss Unknow, je kwaaltjes klinken erg bekend. Dat van het eten heb ik nog wel eens, plassen wordt alleen maar erger volgens mij en concentratie...eh wat is dat ook alweer? Ik heb me daar toch een moeite mee zo af en toe...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:18:48 #189
100412 mefke79
komt goed!
pi_66704061
En vertellen aan familie...mijn ouders weten het net, 2 collega's weten het en mijn baas. Al had ik dat laatste niet gepland en baal ik er enorm van. Morgen is onze grote coming out
(ja ja, indien echo goed is, maar dat blijf ik maar niet herhalen want dat staat ook zo stom)
pi_66707899
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:12 schreef mefke79 het volgende:
Laura, leuk een jongetje! Gaaf lijkt me dat, als je voorkeur blijkt te kloppen.
Hier nog geen enkel idee over meisje of jongen, eerst maar eens een goede echo morgen. En MIss Unknow, je kwaaltjes klinken erg bekend. Dat van het eten heb ik nog wel eens, plassen wordt alleen maar erger volgens mij en concentratie...eh wat is dat ook alweer? Ik heb me daar toch een moeite mee zo af en toe...
Ik moet zeggen dat het bij mij lang heeft geduurd voor ik zelf een idee had. Met 15 weken dacht de gyn al een klein piemeltje te zien, en ik had heel sterk het gevoel dat dat klopte. Maar goed, de wens is de vader van de gedachte.....

Hoever ben je morgen
pi_66709426
Mefke, veel plezier morgen met je echo! En dan daarna (na de coming out) niet meer zenuwachtig zijn hoor! Nu gaat alles goed!!!!!
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:32:02 #192
100412 mefke79
komt goed!
pi_66709763
Ik ben morgen of 11w6 of 11w3 (is niet geheel duidelijk, morgen hopelijk meer nieuws). En Mijsje, plezier heb ik al veel meer (en al veel meer gehad) dan de vorige keer. En ik ben wel zenuwachtig, maar 'leuk' zenuwachtig, niet 'eng' zenuwachtig. Ik duik mijn bedje in, des te eerder is het morgen...
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:35:44 #193
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66709940
Komt helemaal goed Mef
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66715144
Oeh ik ben laat, er was een vriendin op bezoek maar wou toch nog even Mefke veel plezier wensen bij de echo
#geen
  Moderator donderdag 5 maart 2009 @ 05:52:45 #195
5428 crew  miss_sly
pi_66716648
mefke, succes en veel plezier. Wordt vast een geweldige echo!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66716692
Succes mefke, gaat vast helemaal goed vandaag.
pi_66716695
Vanmorgen ging ik naar de wc en kwam ik er achter dat ik een kleine bloeding heb. Het is niet helder rood maar oud bloed, wat je heb bij je laatste dag van je menstruatie zeg maar Hebben jullie dit ook gehad? Of moet ik me zorgen gaan maken... misschien straks maar ff bellen met de huisarts, ben namelijk nog niet bij de verloskundige geweest.
pi_66716699
martine wat ik ervan begrepen heb heeft 1 op de 3 vrouwen last van bloedingen tijdens de zwangerschap. Hoeft helemaal niets te betekenen, zeker niet als je er verder geen krampen enzo bij hebt. Straks gewoon effe huisarts bellen inderdaad. En je mag geloof ik ook al gewoon een verloskundige bellen, ook al heb je die nog niet.Gewoon eentje uitzoeken, bellen en je probleem voorleggen.
pi_66716845
Ik zou gewoon even de VK bellen Martine die kan vaak aan de hand goed beoordelen of het wel of geen kwaad kan En idd wat Fiemeeltje zegt, oud bloed hoeft lang niet altijd alarmerend te zijn. Hoe ver ben je?

Mefke succes vandaag!! komt vast goed
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66716880
Succes Mefke!

Martine, ik sluit me aan bij fiemeeltje en huup hier. Gewoon even bellen, dat stelt gerust
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')