quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:58 schreef MissUnknown het volgende:
Is het normaal als je met 5,5 week:
- Onwijs vaak moet plassen (ik drink altijd op werk al veel water en thee en moet dus regelmatig maar nu is het wel heel erg vaak).
Gebrek aan concentratie had ik ook en lijkt me best logisch, er groeit een nieuw leven in jou! Das toch veel interessanter dan bv werkquote:- Beetje aan het ijsberen/overactief (ben constant in de weer, niet echt stressdruk maar gewoon hele tijd aan de wandel op werk en niet echt super kan concentreren)
Wij hebben het met een week of 6, 7 al verteld aan de meeste mensen, omdat het toevallig zo uitkwam. En ik ben niet zo van het geheimhoudenquote:Met hoeveel weken hebben jullie het bijv aan familie verteld en bijv op werk?
Klopt!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk Mc! Dat was ook je voorkeur toch?
Best een leuke naam hèquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:33 schreef Ssserpente het volgende:
[ afbeelding ] Een jongen! [ afbeelding ]
[ afbeelding ] Gefeliciteerd McLaura! [ afbeelding ]
Ik heet ook Laura btw.![]()
Ik moet zeggen dat het bij mij lang heeft geduurd voor ik zelf een idee had. Met 15 weken dacht de gyn al een klein piemeltje te zien, en ik had heel sterk het gevoel dat dat klopte. Maar goed, de wens is de vader van de gedachte.....quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:12 schreef mefke79 het volgende:
Laura, leuk een jongetje! Gaaf lijkt me dat, als je voorkeur blijkt te kloppen.
Hier nog geen enkel idee over meisje of jongen, eerst maar eens een goede echo morgen. En MIss Unknow, je kwaaltjes klinken erg bekend. Dat van het eten heb ik nog wel eens, plassen wordt alleen maar erger volgens mij en concentratie...eh wat is dat ook alweer? Ik heb me daar toch een moeite mee zo af en toe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |