abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:51:42 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66682473
Zij had heel schattig voor het raam, ipv zo'n slinger, een waslijntje met daarop op allerlei t-shirtjes en rompertjes met steeds 1 letter van de naam erop. En zo had ze dus de hele naam daar hangen als geboorte-aankondiging.
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:57:27 #103
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_66682663
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 21:42 schreef DuchessX het volgende:
[ afbeelding ]

Was net nog even bij Ikea, kon dit slaapzakje niet laten liggen

Ff vraagje: wanneer ga je uberhaupt inslaan? Is daar een bepaalde tijd voor?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:00:06 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66682766
*bakerpraatjes-geneuzel*

Ik zat nog even te kijken naar de chinese kalender/tabel, en ik dacht altijd dat het was 'de leeftijd van de moeder ten tijde van de conceptie' en 'de maand van de conceptie'.
Maar nu kom ik er op babybytes eentje tegen die gaat uit van 'de leeftijd van de moeder ten tijde van de conceptie' en de 'geboortemaand van de baby'.
Nu maakt het voor mij niet uit deze keer, het is allebei hetzelfde, maar ben ik nou in de war?
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:00:56 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66682797
Takkembah... je gaat inslaan vanaf het moment dat jij je daar goed bij voelt.
De een durft niets te kopen voor de 12 weken terwijl de ander bij wijze van spreken nog met de natte test in haar handen in de winkel staat.

Zolang je je boeltje maar op orde hebt zo rond de 7-8 maanden.
  Moderator woensdag 4 maart 2009 @ 11:02:12 #106
5428 crew  miss_sly
pi_66682848
Op basis daarvan zou ons meisje toch te laat geboren moeten worden, in augustus, anders wordt ze alsnog een jongetje
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:04:15 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66682924
JIj hoort gewoon bij die 10% waarbij het niet klopt.
  Moderator woensdag 4 maart 2009 @ 11:04:40 #108
5428 crew  miss_sly
pi_66682934
Ik ben gewoon raaaar
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:05:31 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66682964
Heel raar!

Overigens kan ik natuurlijk net zo goed bij die 10% horen.
pi_66682967
Volgens alle mogelijke kalenders krijg ik een meisje. Maar de versie van babybytes was ik ook nog niet eerder tegengekomen.

Met groots inslaan wacht ik hier nog even, het voelt nog te vroeg. Kleine dingetjes koop ik al wel volop
pi_66683026
Pffff... Ik ben ook echt officieel zwanger hoor... Gister even snel auto op de parkeerplaats gezet om even wat te kopen bij de kruidvat, loop ik daar weer de deur uit....sleutels kwijt... Grmblllll, al mn zakken op de kop, de kruidvat weer doorgestruind om te kijken of ik ze daar ergens neergelegd had, maar niets... Toch maar terug gelopen naar de auto en wat bleek... portier niet op slot, sleutels nog in contact, aiii... *help*

Hier is t inslaan ook langzaam begonnen Takkembah (of nou ja, langzaam... Ik geloof dat er alleen nog maar kleertjes hoeven te komen zo'n beetje ) Heb nu met mezelf afgesproken dat ik nu ff niet meer ga shoppen tot ik t geslacht ook echt weet, want het stapeltje unisex begint al flink op te lopen en ik wil juist lekker knal jongen of knal meisje straks!
En heeeeeeeel stiekem denk ik gister tijdens het "toch nog heeeeeeeeeeeel even met de echo kijken" gezien te hebben wat t geslacht is... ik weet t voor 90% zeker geloof ik, maar laat mn collega over een week of 2 eerst de bevestiging geven voordat ik daar écht vanuit ga...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_66683042
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:51 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Die van DeLiedje
Ja dat zei met niet meteen iets

Maar 't klinkt erg schattig in elk geval!
pi_66683127
Hahahha, ja dat probleem heb ik ook Miss-sly, ik ben 24 augustus uitgerekend, ga er zelf vanuit dat t september zal gaan worden.... maar dat betekent dat uk van week 40 naar 41 zal transformeren van geslacht... ook best bijzonder!

Huup.. heb jij nog een linkje toevallig van die chinese kalender die ook rekening hield met het verschil in jaartelling toevallig
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:11:15 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66683161
Oh wat leuk poppedein! Spannend wel als je het dan bij je zelf gaat zien!
En voor mij een beetje een geruststelling want volgens mij collega'tje was het maar onzin, die echo van mij volgende week met 16w6d, dan konden ze dat helemaal nog niet met zekerheid zeggen. En ondanks dat je tig verhalen van internet kent dat het wel degelijk kan ga je dan toch weer twijfelen.
pi_66683169
hmm bij mij komt overal hetzelfde uit, welke kalender ik ook gebruik ook bij deze.

Hier wel al wat dingetjes ingeslagen zoals een kinderwagen, maar dat komt omdat we tegen een superaanbieding aanliepen (75 euro voor een nieuwe). Verder hebben we zelf alleen 2 neutrale rompers en 2 neutrale slaapzakken. Wél heel veel gekregen al maarja, dat hou je niet tegen
Groot inslaan doen we vanaf volgende week
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:11:54 #116
35189 Troel
scherp en bot
pi_66683188
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:00 schreef Brighteyes het volgende:
*bakerpraatjes-geneuzel*

Ik zat nog even te kijken naar de chinese kalender/tabel, en ik dacht altijd dat het was 'de leeftijd van de moeder ten tijde van de conceptie' en 'de maand van de conceptie'.
Maar nu kom ik er op babybytes eentje tegen die gaat uit van 'de leeftijd van de moeder ten tijde van de conceptie' en de 'geboortemaand van de baby'.
Nu maakt het voor mij niet uit deze keer, het is allebei hetzelfde, maar ben ik nou in de war?
Dit is een oude Chinese tabel die het geslacht van je ongeboren kind bepaalt. Het origineel was 700 jaar lang begraven in een tombe bij Peking. Het ligt nu in het instituut voor de wetenschap in Peking.

Je hebt de maand nodig waarin je baby is geboren, en de leeftijd van de moeder op het moment van de verwekking. (dus niet de geboorte)

Kruis de lijnen: Leeftijd van de moeder bij de conceptie en geboortemaand van de baby. Gebruik de normale leeftijd van de moeder. De tabel is reeds gecorrigeerd voor maan-maanden.

Uhm ja, dus ik ga voor een ongeboren kind kijken en ik moet aangeven in welke maand de baby is geboren? Ja duh!!!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66683322
Hier Poppedein --> http://www.thelaboroflove.com/chart/pred.html

Er staat wel op die Nederlandse website dat er rekening is gehouden met de maanmaanden maar dat is onzin, dan zou onze leeftijd ook verhogen namelijk en dat doet ie niet. Het is onmogelijk om de leeftijd bij conceptie op zo'n manier te verlagen en de maanden weer te gaan matchen ofzo. That being said is het wel frappant dat zo'n 70% ofzo aangeeft dat het ding bij hen wel klopte. Das toch iets meer dan "gemiddeld" 50/50 kans.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:17:11 #118
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_66683342
Bij mij klopte het bij Jade niet....

maar mijn gevoel zegt weer een meisje... nu nog 14 weken wachten lol
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:21:08 #119
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_66683460
huup die jij doorgeeft heeft 2007 en 2009 niet in lijst staan
pi_66683502
Thnx huupster! De conceptiedatum is hier teruggerekend ook al zo'n handige, óf nog net november, óf net december (lagen we nou vroeg of laat op bed die dag? ) maar bij beide komt hetzelfde geslacht eruit, en óók nog eens t geslacht wat ik gezien denk te hebben! Vanaf nu dan toch maar 91% zeker!
  Moderator woensdag 4 maart 2009 @ 11:22:38 #121
5428 crew  miss_sly
pi_66683512
Wat was ook alweer de tijdzone?
pi_66683560
+1 Miss...
  Moderator woensdag 4 maart 2009 @ 11:24:30 #123
5428 crew  miss_sly
pi_66683588
Dan klopt het bij mij niet
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:25:16 #124
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_66683624
Die chinese kalender komt bij mij ook steeds een jongen uit, we zullen het zien....

@ Poppedein de sleutels in het contact !!!! OMG.... Gisteren zat ik met mijn zwager te praten en die had door dat ik wel hoorde dat hij praatte, maar neit aan het luisteren was hahaha (die heeft ook drie keer een zwangere thuis gehad)....

huuphuup gaat groot inslaan! Spannend zeg. Ik ga toch maar heel trouw nog een echootje afwachten... ondertussen komt er hier ook steeds meer ongevraagd binnengestroomd....
Alexa en Seth zijn lief
pi_66683666
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:21 schreef lunastar het volgende:
huh? Hier wel... de lijst met conception data gaat zelfs tot 2010. (kun je vooruit plannen )

Nou ik ben heel benieuwd Poppedein
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66683902
Volgens de berekening op de site die huup gaf krijg ik een jongetje, volgens die andere kalenders een meisje.. Duidelijkheid alom Misschien moet ik maar eens een afspraak voor de 20-weken echo gaan maken en meteen maar voor een pretecho
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:36:13 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66684078
Bij die van Huup komt er ook weer hetzelfde uit. 3 keer een meisje.
Gaat F. dan toch gelijk krijgen met zijn 'bij zo'n hormonaal kreng van een moeder kan er niet weer zo'n lief jongetje in zitten'.
pi_66684132
Hahahhahaha... ik zou ook hormonaal worden van zulke opmerkingen BE
pi_66684403
Ben benieuwd wat voor meisje F. dan wel niet verwacht dat gaan leuke puberjaren worden voor hem dan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:46:49 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66684442
Bij Sasha zei hij nog doodleuk tegen zijn collega, die vroeg of ik erg veel last had van buien, 'nee hoor, ze is niet chagrijniger dan anders'. Lief he! Die F. van mij!

Maar ik ben wel heel blij met hem hoor! Hij heeft nu even geen werk/opdracht en dus is hij hard bezig om de zolder af te maken. Als dat klaar is kan de studeerzooi naar zolder en kunnen we aan de babykamer gaan beginnen.
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:48:51 #131
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_66684490
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:21 schreef lunastar het volgende:
Was bij mij ook, gewoon een keer de pagina vernieuwen.

Nou, ik krijg overal een jongen , maar volgens al die kalenders zou ik drie maanden terug en drie maanden vooruit ook jongetjes hebben gekregen heheh..
Hopelijk een jongen dan maar, want wij krijgen geen meisjesnaam verzonnen

Ik ga eens bij mijn zuster sjekken of het bij haar klopte...
Alexa en Seth zijn lief
pi_66684491
Hahaha, die opmerking had zich hier thuis ook prima af kunnen spelen hoor BE Heerlijk hè...dat geklus en gekneuter allemaal omdat er een kindje bij komt! Hoop dat je gauw lekker écht kunt beginnen ipv puinruimen!
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:54:31 #133
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66684664
volgens de kalenders krijgen wij een dochter. we zullen het zien in augustus.

spullen inslaan, de kinderkamer had ik al, en kleding kwam ik achter heb ik ook genoeg, mits het dan een jongen word....
anders word het toch nog shoppen.
eigenlijk hier alleen kwestie nog van de kinderkamer in orde maken.
maar daar wachten we mee tot de echo van 27 maart
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:06:18 #134
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66685049
Huup! Je moet het me direct laten weten, he of het een meisje is of jongen. Dan kan er iig weer een jurkje jouw kant op!

Ik ga vrijdag, heel decadent, winkelen in Parijs bij babyGAP en Zara en Galleries Lafayette en..en...en...
en een bruidsmeisjesjurk voor Anna kopen. Dit weekend mag ik los!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66685138
Ooooh wat lijkt me dat heerlijk zeg! Helemaal los in Parijs.
Zara heeft zulke mooie kinderdingen ik ben er helemaal verliefd op. Vind ze wel nét wat aan de prijzige kant maar eens in de zoveel tijd kan dat wel vind ik.

En natuurlijk laat ik dat gelijk weten! Duh hahaha. Volgende week dinsdag. En nou maar hopen dat ze het direct goed kunnen zien
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:17:17 #136
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66685458
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:06 schreef Memmel het volgende:
Huup! Je moet het me direct laten weten, he of het een meisje is of jongen. Dan kan er iig weer een jurkje jouw kant op!

Ik ga vrijdag, heel decadent, winkelen in Parijs bij babyGAP en Zara en Galleries Lafayette en..en...en...
en een bruidsmeisjesjurk voor Anna kopen. Dit weekend mag ik los!!
*jaloers* Ik wil ook naar GAP!!! We zouden eigenlijk nog een dagje naar Lille (de dichtsbijzijnde Gap vanaf hier ) maar dat zit er voor de geboorte niet meer in... Dan maar straks als de (dubbele) kinderbijslag er is
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:19:04 #137
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66685520
Ik heb trouwens van de week alle kleertjes van Noah uitgezocht wat ik nu nog wilde/kon gebruiken. En zo stom, maar toen met Noah vond ik veel dingen eigenlijk niet jongensachtig genoeg. En nu vond ik veel eigenlijk niet meisjesachtig genoeg Unisex...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66686222
Er belde net een vrouw van de kraamzorg, ze komt de 25ste al langs! Ik had er niet bij stil gestaan dat dat al zo snel zou zijn... Wat komt zo iemand dan eigenlijk precies doen?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_66686866
Zo tessie das wel vroeg ja, bij ons komen ze pas bij 7 maanden ofzo

Ik heb me vandaag maar ziekgemeld, kan niets meer binnen houden. Heb echt het gevoel dat het niets met de zwangerschap te maken heeft, maar de huisartsassistente neemt me niet serieus en zegt dat ik de vlos moet bellen, maar die heeft geen spreekuur vandaag. Fijn zo...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:01:25 #140
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66686867
proatn...proatn
Ze heeft hier alleen maar thee geleuterd. Niks babykamer kijken oid.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66687390
Oh, nou praten is wel beter dan een inspectie ofzo haha Ben benieuwd, kan me er weinig bij voorstellen wat ik met haar zou moeten bespreken
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:15:55 #142
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_66687403
alé het is gelukt via site van huup... volgens hun krijgen we een jongetje...

maar ja als ik terug reken zou Jade ook een jongen zijn....
Bij Luna klopt het dan wel...

Hier heb ik juist alle kleine spulletjes van Jade aan mijn zus gegeven die verwacht haar 4de begin april... heb er wel bij gezegd dat ik spulletjes terug wil... toen wisten we nog niet dat we zwanger waren... maar nu zou het toch handig zijn.. alhoewel we ook veel nieuw zullen moeten kopen.. Jade is van de zomer en dit beebje komt eind oktober normaal... dus is het al wat frisser

[ Bericht 0% gewijzigd door lunastar op 04-03-2009 13:21:33 ]
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:19:23 #143
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66687560
Ja idd ze komen thee drinken en koekjes eten. Vorige keer wilde ze het kamertje wel even zien. Ze komen bij mij 17 maart. Ze kijken volgens mij ook een beetje naar je woonsituatie, zijn er al kinderen, huisdieren enzo enzo.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:22:51 #144
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66687698
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 13:15 schreef tessie het volgende:
Oh, nou praten is wel beter dan een inspectie ofzo haha Ben benieuwd, kan me er weinig bij voorstellen wat ik met haar zou moeten bespreken
Nou, wat voor voeding je gaat geven, waar je gaat bevallen, wat je wel wilt en wat niet, roken/niet roken, meertalig/anderstalig, gelovig of niet, meer kinderen schoolgaand of creche of ook nog baby, dat soort dingen
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:24:57 #145
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_66687783
Innepin gewoon op je strepen gaan staan en zeggen dat je vk er niet is vandaag. Punt uit!!!
  woensdag 4 maart 2009 @ 13:34:32 #146
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66688210
heerlijk shoppen in parijs, klinkt heel leuk

Ik weet niet wat het is hoor deze zwangerschap zo anders, zoveel meer rare kwaaltjes en onhebbelijkheden.
neem het allemaal tegenwoordig maar voor lief, maar dat is ook al eens anders geweest.

Kersjes hoe is het ondertussen met jou?
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:15:47 #147
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_66689809
kreeg net het kraampakket binnen brrrr staat nu in de hoek van de gang..... moet er nu nog ff niet aan denken.
En tis maar goed dat het een jongen word, zit een luiertas bij die nogal blauw is ....
Mama van Isa en Ties
  woensdag 4 maart 2009 @ 14:17:02 #148
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_66689854
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
Bij Sasha zei hij nog doodleuk tegen zijn collega, die vroeg of ik erg veel last had van buien, 'nee hoor, ze is niet chagrijniger dan anders'. Lief he! Die F. van mij!

Goh mijn man zegt hetzelfde over mij.... en dat terwijl ik nu veel beter te genieten ben als ten tijde van Isa's zwangerschap.
Mama van Isa en Ties
pi_66690035
Mefke succes morgen bij de echo!
En Mclaura, ook succes met gluren vandaag!

Als ik op dromen moet afgaan krijgen wij een jongetje. Terwijl mijn gevoel zegt een meisje. We zullen het zien.

Hormonen....pfff
Gister was ik een potje kwaad op mijn vriend, en waarom?? (echt erg ) hij had me geen ontbijt op bed gebracht....
normaal ligt mijn broodje altijd naast me te wachten tot ik wakker wordt, zodat ik op bed kan eten....tegen misselijkheid. Nu had mijn vriend het broodje wel opgesmeerd, maar t lag nog in de koelkast....
Dus toen uiteindelijk broodje in mijn tas gemikt en op het werk opgegeten. Nergens last van gehad.
'S avonds maar even flink sorry gezegd tegen vriendlief....
En vanmorgen lag er weer een broodje naast mijn bed

Ik geloof dat de baby mij aan het opeten is ofzo, echt ik heb de afgelopen dagen toch een gebak naar binnen gewerkt..(beetje overdosis aan verjaardagen) en de weegschaal zei vanmorgen 1 kilo lichter
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_66690252
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hormonen....pfff
Gister was ik een potje kwaad op mijn vriend, en waarom?? (echt erg ) hij had me geen ontbijt op bed gebracht...
Wow. Gewoon, wow.
die van mij slaapt gewoon altijd nog als ik er uit moet!
pi_66690424
Haa veel dames met verkleinde borsten

Mijn borsten doen sinds dat ik zwanger ben ontzettend zeer. Ik kan 'snachts niet eens slapen zonder bh of hesje. Vooral mijn tepels doen erg zeer, ik vroeg me af of dat iets met de littekens te maken heeft mss. (Ankermethode) Mijn bvk is krap 1,5 jaar geleden. Volgens mijn dossier bij de pc kan ik geen borstvoeding meer geven. Mijn borsten zijn trouwens weer een maat gegroeid, ben ik helemaal niet blij mee Hoop dat ze na de bevalling weer krimpen!
#geen
pi_66690826
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 14:27 schreef innepin het volgende:

[..]

Wow. Gewoon, wow.
die van mij slaapt gewoon altijd nog als ik er uit moet!
I know, ik mag mijn handjes wel dichtknijpen...!
pi_66691177
En dan toch boos worden hè? Fijn die hormonen. (kun je die tenminste de schuld geven)
pi_66691441
Oh ik ben wel es heul boos geweest om iets wat ik gedroomd heb hoor hahaha dat sloeg ook echt nergens op. Op het moment dat ik het zei herinnerde ik me weer dat ik het gedróómd had... dat heb k nog lang moeten horen. en terecht

wel lief dat ie broodjes smeert en klaarlegt voor je!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66691901
Huup

Ik zei laatst in een hormoon-geïnspireerde ruzie tegen mijn vriend dat ik vond dat ie niet genoeg betrokken was bij de zwangerschap (was een heel onzinnige ruzie verder, maar goed) en ging vervolgens boos naar bed. De volgende ochtend werd ik wakker gemaakt met een "sorry" (toen voelde ik me al schuldig) en een ontbijt op bed dat bestond uit een chocoladecroissant en - jawel - een roze geglazuurde donut met witte spikkels

Ze zijn best lief hoor, mannen
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:12:25 #156
100412 mefke79
komt goed!
pi_66692291
DuchessX , herkenbaar hoor. Mijn borsten reageren sinds de operatie heel erg op 2 dingen: het weer (vocht vooral en wisselingen van droog naar vocht) en hormonen. Vooral dat laatste is erg fijn nu
Maar ik kan het nog goed hebben en het lijkt ook wel iets minder te worden nu. Ik heb wel meteen een grotere bh aangedaan en toen ik laatst ziek was en veel op bed lag, heb ik maar mijn sportbh aangedaan, daar kan je toch lekker mee liggen.
Kijk wel goed uit dat je bh groot genoeg is, kan veel pijn besparen. Overigens heb ik 's nachts niets aan, dat vind ik echt niet fijn, te beklemmend ofzo. Maar zodra ik opsta, doe ik een bh aan. Doe ik dat niet, dan ga ik het wel voelen en krijg ik ook last van mijn nek. Ach, je moet er wat voor overhebben he. De littekens jeuken trouwens ook soms en puistjes hebben ineens een voorkeur voor mijn borsten..

Echt hormonaal gedrag heb ik mezelf nog niet op kunnen betrappen. Vorige keer was ik echt onuitstaanbaar, maar ja, dat had natuurlijk ook met mijn gevoel te maken. Deze keer is dat veel minder. Ja, ik huil bij een zieke olifant , maar ja, dat kan de beste overkomen. En mijn is gewoon een schatje nu, al heb ik nog geen ontbijt op bed gehad. Maar hij kookt wel elke dag voor me. Was vooral handig toen ik niet kon koken en eten, maar alleen koken of eten.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:17:21 #157
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66692494
Hormoraal valt opzich nog wel mee, al hebben ze op het werk wel veel te lijden
daar val ik ze regelmatig aan, als ik vind dat iets te langzaam gaat, of als iets niet goed ging.....
leverd soms heftige discussies op....

Thuis is het eigenlijk alleen dat ik om alles zomaar in huilen uit kan barsten.
pi_66692535
Hormoon-geinspireerd!
mijn ruzie was een jaar geleden ofzo, had niets met hormonen te maken geloof ik

Ik moet zeggen dat er niet veel van merk, behalve dat ik nu een excuus heb voor mn chocolade-craving
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66693666
Die olifant heb ik heel bewust genegeerd.......
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:47:54 #160
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66693731
Hormoon-geïnspireerd!
Ik ben altijd emotioneel incontinent (alhoewel dat de laatste tijd aardig goed gaat) en hormotioneel.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_66694180

Wij krijgen een zoooooooon!!!!

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 4 maart 2009 @ 15:59:13 #162
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66694215
van harte Mc Laura
zonen zijn zoooooo leuk
pi_66694293
Gefeli McLaura! (grmbl, blauwe jompels kwijt)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66694416
Leuk Mc! Dat was ook je voorkeur toch?
pi_66694652
McLaura, een zoooooon

Die chinese geslachtskalender zei bij Mirte dat we een jongetje kregen en dit keer geeft 'ie wederom jongetje aan... (of het nou in juli of augustus komt...) we zullen zien, nog 2,5 week (iets meer) tot we kunnen gluren.
Fake it till you make it...
pi_66695071
Leuk McLaura

Wat is er zo grappig aan hormoon-geïnspireerd?
pi_66695250
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:18 schreef innepin het volgende:
Leuk McLaura

Wat is er zo grappig aan hormoon-geïnspireerd?
Vooral herkenning ben ik bang
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:29:59 #168
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66695550
euhmm omdat wij zwangere dames nu bijna alles op die stomme hormonen gooien
pi_66695602
Wat leuk McLaura! En McZoon!! Wow! Gefeliciteerd!
pi_66695679
Leuk McLaura!!
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:53:10 #171
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66696492
Jongetjes zijn leuk al had ik er ook nog wel graag een meisje bij willen hebben
Make love, not war ☮
pi_66696504
McLaura wat leuk! gefeliciteerd

Ik ben nogal vergeetachtig, zat maandag in de trein richting schiphol, kom ik er halverwege achter dat ik gewoon vergeten ben om een kaartje te kopen. En dat terwijl ik nog wel 10 minuten heb staan te wachten tot dat die trein kwam

Dromen jullie ook zo raar? Van de week droomde ik dat ik mijn vriend had aangevallen en mn moeder had uitgescholden . In het normale leven zou ik dat nooit doen. En heb wel meer van dat soort vage dromen....
  woensdag 4 maart 2009 @ 16:57:44 #173
190853 RockabeIIa
pi_66696661
McLaura een zoon
pi_66696684
Gefeli McLaura! Leuk een jongetje!!!

Is het normaal als je met 5,5 week:
- Onwijs vaak moet plassen (ik drink altijd op werk al veel water en thee en moet dus regelmatig maar nu is het wel heel erg vaak).
- Beetje aan het ijsberen/overactief (ben constant in de weer, niet echt stressdruk maar gewoon hele tijd aan de wandel op werk en niet echt super kan concentreren)

Heb eigenlijk heel de dag soort van honger/vol gevoel, het is niet echt misselijk maar wel een 'vreemd' gevoel. Ook mijn tepels zijn mega gevoelig...

en voor de rest moet het volgens mij nog een beetje doordringen dat ik echt zwanger ben Denk ook dat zodra ik zeker ben dat het goed gaat en het iedereen kan vertellen dat het dan voor het echie gaat beginnen

Met hoeveel weken hebben jullie het bijv aan familie verteld en bijv op werk?
  Moderator woensdag 4 maart 2009 @ 17:14:17 #175
5428 crew  miss_sly
pi_66697302
McLaura, wat leuk een zoon
pi_66698038
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:58 schreef MissUnknown het volgende:
Is het normaal als je met 5,5 week:
- Onwijs vaak moet plassen (ik drink altijd op werk al veel water en thee en moet dus regelmatig maar nu is het wel heel erg vaak).
Wen er maar vast aan
quote:
- Beetje aan het ijsberen/overactief (ben constant in de weer, niet echt stressdruk maar gewoon hele tijd aan de wandel op werk en niet echt super kan concentreren)
Gebrek aan concentratie had ik ook en lijkt me best logisch, er groeit een nieuw leven in jou! Das toch veel interessanter dan bv werk Overactief had ik geen last van, eerder sloom
quote:
Met hoeveel weken hebben jullie het bijv aan familie verteld en bijv op werk?
Wij hebben het met een week of 6, 7 al verteld aan de meeste mensen, omdat het toevallig zo uitkwam. En ik ben niet zo van het geheimhouden
  woensdag 4 maart 2009 @ 17:50:00 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66698468
McLaura, wat leuk!
pi_66698518
Wij hebben het met 6 weken al aan familie verteld en met 10 weken heb ik het op mn werk verteld. Het leek een eeuwigheid te duren, dat mn mond er over houden, dus ik was blij toen ik het eenmaal verteld had

Pff hier vanmiddag een afspraak voor de 20weken echo gemaakt. 31 maart is het.. Ik kan er nog niet echt blij mee zijn of er zin in hebben, ben vooral heel erg bang dat t kindje het tegen die tijd niet meer doet...
pi_66698557
Wij hebben het ook gelijk verteld, behalve op mijn werk (omdat ik nog in mijn proeftijd zat), daar heb ik gewacht tot 12 weken.
En je kwaaltjes zijn idd best wel normaal
pi_66698659
Chan, ik was ook super bang voor die 20 weken echo. Was bang dat ons kindje allerlei afwijkingen zou hebben ofzo. Ik dacht dat alleen de eerste 12 weken eng zouden zijn, maar nu ben ik soms nog wel bang dat er iets mis is ofzo...
pi_66699632
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 16:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk Mc! Dat was ook je voorkeur toch?
Klopt!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_66699855
McLaura wat leuk gefeliciteerd!

Hier kloppen beide chinese kalenders niet met het geslacht!!

BE dat idee van DeLiedje wilde ik inderdaad ook al stelen! (toen lurkte ik nog)

Ik ben er over uit, ik ga ook maar een voedingskussen kopen dit weekend!
  woensdag 4 maart 2009 @ 18:58:54 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66700741
Chan, gelukkig heb je nog een aantal controles bij de vk voor die tijd dus dan ga je iig het hartje nog horen.

McLaura, gefeliciteerd! Knullen zijn leuk!

Haha, jij ook dus Flower. Ik vond het echt zo onwijs schattig. Ik kan niet wachten om eraan te beginnen.
pi_66700870
Ja ik vind het echt een super origineel idee! Zelf zou ik nooit op zoiets komen, gelukkig anderen wel

Dat heb ik overigens ook met de piepschuimletters voor in het kamertje.
pi_66701207
Wow McLaura een zoon!!!
#geen
pi_66702153
Een jongen!

Gefeliciteerd McLaura!

Ik heet ook Laura btw.
pi_66702750
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 19:33 schreef Ssserpente het volgende:
[ afbeelding ] Een jongen! [ afbeelding ]

[ afbeelding ] Gefeliciteerd McLaura! [ afbeelding ]

Ik heet ook Laura btw.
Best een leuke naam hè
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:12:03 #188
100412 mefke79
komt goed!
pi_66703714
Laura, leuk een jongetje! Gaaf lijkt me dat, als je voorkeur blijkt te kloppen.
Hier nog geen enkel idee over meisje of jongen, eerst maar eens een goede echo morgen. En MIss Unknow, je kwaaltjes klinken erg bekend. Dat van het eten heb ik nog wel eens, plassen wordt alleen maar erger volgens mij en concentratie...eh wat is dat ook alweer? Ik heb me daar toch een moeite mee zo af en toe...
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:18:48 #189
100412 mefke79
komt goed!
pi_66704061
En vertellen aan familie...mijn ouders weten het net, 2 collega's weten het en mijn baas. Al had ik dat laatste niet gepland en baal ik er enorm van. Morgen is onze grote coming out
(ja ja, indien echo goed is, maar dat blijf ik maar niet herhalen want dat staat ook zo stom)
pi_66707899
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:12 schreef mefke79 het volgende:
Laura, leuk een jongetje! Gaaf lijkt me dat, als je voorkeur blijkt te kloppen.
Hier nog geen enkel idee over meisje of jongen, eerst maar eens een goede echo morgen. En MIss Unknow, je kwaaltjes klinken erg bekend. Dat van het eten heb ik nog wel eens, plassen wordt alleen maar erger volgens mij en concentratie...eh wat is dat ook alweer? Ik heb me daar toch een moeite mee zo af en toe...
Ik moet zeggen dat het bij mij lang heeft geduurd voor ik zelf een idee had. Met 15 weken dacht de gyn al een klein piemeltje te zien, en ik had heel sterk het gevoel dat dat klopte. Maar goed, de wens is de vader van de gedachte.....

Hoever ben je morgen
pi_66709426
Mefke, veel plezier morgen met je echo! En dan daarna (na de coming out) niet meer zenuwachtig zijn hoor! Nu gaat alles goed!!!!!
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:32:02 #192
100412 mefke79
komt goed!
pi_66709763
Ik ben morgen of 11w6 of 11w3 (is niet geheel duidelijk, morgen hopelijk meer nieuws). En Mijsje, plezier heb ik al veel meer (en al veel meer gehad) dan de vorige keer. En ik ben wel zenuwachtig, maar 'leuk' zenuwachtig, niet 'eng' zenuwachtig. Ik duik mijn bedje in, des te eerder is het morgen...
  woensdag 4 maart 2009 @ 22:35:44 #193
190853 RockabeIIa
pi_66709940
Komt helemaal goed Mef
pi_66715144
Oeh ik ben laat, er was een vriendin op bezoek maar wou toch nog even Mefke veel plezier wensen bij de echo
#geen
  Moderator donderdag 5 maart 2009 @ 05:52:45 #195
5428 crew  miss_sly
pi_66716648
mefke, succes en veel plezier. Wordt vast een geweldige echo!
pi_66716692
Succes mefke, gaat vast helemaal goed vandaag.
pi_66716695
Vanmorgen ging ik naar de wc en kwam ik er achter dat ik een kleine bloeding heb. Het is niet helder rood maar oud bloed, wat je heb bij je laatste dag van je menstruatie zeg maar Hebben jullie dit ook gehad? Of moet ik me zorgen gaan maken... misschien straks maar ff bellen met de huisarts, ben namelijk nog niet bij de verloskundige geweest.
pi_66716699
martine wat ik ervan begrepen heb heeft 1 op de 3 vrouwen last van bloedingen tijdens de zwangerschap. Hoeft helemaal niets te betekenen, zeker niet als je er verder geen krampen enzo bij hebt. Straks gewoon effe huisarts bellen inderdaad. En je mag geloof ik ook al gewoon een verloskundige bellen, ook al heb je die nog niet.Gewoon eentje uitzoeken, bellen en je probleem voorleggen.
pi_66716845
Ik zou gewoon even de VK bellen Martine die kan vaak aan de hand goed beoordelen of het wel of geen kwaad kan En idd wat Fiemeeltje zegt, oud bloed hoeft lang niet altijd alarmerend te zijn. Hoe ver ben je?

Mefke succes vandaag!! komt vast goed
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66716880
Succes Mefke!

Martine, ik sluit me aan bij fiemeeltje en huup hier. Gewoon even bellen, dat stelt gerust
pi_66717100
Mefke, heeeeel veel plezier bij het koekeloeren vandaag!!!
  donderdag 5 maart 2009 @ 08:04:54 #202
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66717168
Spannend vandaag Mefke! Veel plezier, geniet ervan!
Niet mieten! Door gieten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')