Die van DeLiedjequote:Op woensdag 4 maart 2009 10:49 schreef Sorbootje het volgende:
Wat voor waslijntje bedoel je precies BE?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:42 schreef DuchessX het volgende:
[ afbeelding ]
Was net nog even bij Ikea, kon dit slaapzakje niet laten liggen
Dit is een oude Chinese tabel die het geslacht van je ongeboren kind bepaalt. Het origineel was 700 jaar lang begraven in een tombe bij Peking. Het ligt nu in het instituut voor de wetenschap in Peking.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:00 schreef Brighteyes het volgende:
*bakerpraatjes-geneuzel*
Ik zat nog even te kijken naar de chinese kalender/tabel, en ik dacht altijd dat het was 'de leeftijd van de moeder ten tijde van de conceptie' en 'de maand van de conceptie'.
Maar nu kom ik er op babybytes eentje tegen die gaat uit van 'de leeftijd van de moeder ten tijde van de conceptie' en de 'geboortemaand van de baby'.
Nu maakt het voor mij niet uit deze keer, het is allebei hetzelfde, maar ben ik nou in de war?
huh? Hier wel... de lijst met conception data gaat zelfs tot 2010. (kun je vooruit plannenquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:21 schreef lunastar het volgende:
huup die jij doorgeeft heeft 2007 en 2009 niet in lijst staan
Was bij mij ook, gewoon een keer de pagina vernieuwen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:21 schreef lunastar het volgende:
huup die jij doorgeeft heeft 2007 en 2009 niet in lijst staan
*jaloers* Ik wil ook naar GAP!!! We zouden eigenlijk nog een dagje naar Lille (de dichtsbijzijnde Gap vanaf hierquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:06 schreef Memmel het volgende:
Huup! Je moet het me direct laten weten, he of het een meisje is of jongen. Dan kan er iig weer een jurkje jouw kant op!
Ik ga vrijdag, heel decadent, winkelen in Parijs bij babyGAP en Zara en Galleries Lafayette en..en...en...
en een bruidsmeisjesjurk voor Anna kopen. Dit weekend mag ik los!!
Nou, wat voor voeding je gaat geven, waar je gaat bevallen, wat je wel wilt en wat niet, roken/niet roken, meertalig/anderstalig, gelovig of niet, meer kinderen schoolgaand of creche of ook nog baby, dat soort dingenquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:15 schreef tessie het volgende:
Oh, nou praten is wel beter dan een inspectie ofzo hahaBen benieuwd, kan me er weinig bij voorstellen wat ik met haar zou moeten bespreken
Goh mijn man zegt hetzelfde over mij....quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
Bij Sasha zei hij nog doodleuk tegen zijn collega, die vroeg of ik erg veel last had van buien, 'nee hoor, ze is niet chagrijniger dan anders'.Lief he! Die F. van mij!
![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hormonen....pfff
Gister was ik een potje kwaad op mijn vriend, en waarom?? (echt erg) hij had me geen ontbijt op bed gebracht...
I know, ik mag mijn handjes wel dichtknijpen...!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:27 schreef innepin het volgende:
[..]Wow. Gewoon, wow.
![]()
die van mij slaapt gewoon altijd nog als ik er uit moet!![]()
Vooral herkenning ben ik bangquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:18 schreef innepin het volgende:
Leuk McLaura
Wat is er zo grappig aan hormoon-geïnspireerd?![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:58 schreef MissUnknown het volgende:
Is het normaal als je met 5,5 week:
- Onwijs vaak moet plassen (ik drink altijd op werk al veel water en thee en moet dus regelmatig maar nu is het wel heel erg vaak).
Gebrek aan concentratie had ik ook en lijkt me best logisch, er groeit een nieuw leven in jou! Das toch veel interessanter dan bv werkquote:- Beetje aan het ijsberen/overactief (ben constant in de weer, niet echt stressdruk maar gewoon hele tijd aan de wandel op werk en niet echt super kan concentreren)
Wij hebben het met een week of 6, 7 al verteld aan de meeste mensen, omdat het toevallig zo uitkwam. En ik ben niet zo van het geheimhoudenquote:Met hoeveel weken hebben jullie het bijv aan familie verteld en bijv op werk?
Klopt!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk Mc! Dat was ook je voorkeur toch?
Best een leuke naam hèquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:33 schreef Ssserpente het volgende:
[ afbeelding ] Een jongen! [ afbeelding ]
[ afbeelding ] Gefeliciteerd McLaura! [ afbeelding ]
Ik heet ook Laura btw.![]()
Ik moet zeggen dat het bij mij lang heeft geduurd voor ik zelf een idee had. Met 15 weken dacht de gyn al een klein piemeltje te zien, en ik had heel sterk het gevoel dat dat klopte. Maar goed, de wens is de vader van de gedachte.....quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:12 schreef mefke79 het volgende:
Laura, leuk een jongetje! Gaaf lijkt me dat, als je voorkeur blijkt te kloppen.
Hier nog geen enkel idee over meisje of jongen, eerst maar eens een goede echo morgen. En MIss Unknow, je kwaaltjes klinken erg bekend. Dat van het eten heb ik nog wel eens, plassen wordt alleen maar erger volgens mij en concentratie...eh wat is dat ook alweer? Ik heb me daar toch een moeite mee zo af en toe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |