Collega van mijn beste vriendin die zweert erbij. Die gebruikt hem ook op de manier waarop BE hem bij sasha ook heeft gebruikt, maar ook bij het voeden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:28 schreef mrien het volgende:
Ik gebruik mijn voedingskussen erg veel, in ieder geval eigenlijk altijd met voeden
Ik heb er overigens 2, eerst eentje bij de hema gekocht en later een dikkere
1tje ligt er nu beneden en de andere boven op de slaapkamer
ja ik. 2x geopereerd. wat wil je weten?quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:21 schreef DuchessX het volgende:
Vraagje: heeft hier iemand ervaring met zwangerschap na een borstverkleining?
Denk t ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Twinkly en fiemeeltje, zijn jullie niet gewoon een beetje heel erg super gefocussed op je lijf, ofzo? Ben benieuwd wat jullie voelen als jullie HCG gaat pieken
ik had bij Amber eigenlijk nergens last van maar bij deze zwangerschap heb ik wat meer last van de littekens en zo af en toe staat mijn linkerborst in de brand. Ik heb geen borstvoeding gegeven bij Amber en ga het bij deze ook niet doen. Heb het ook niet geprobeerd hoor. Ik had wel wat last van druppeltjes melk dus misschien zou het wel kunnen. Maar aangezien ze mijn tepels ook verplaatst hebben is de kans klein dat ik borstvoeding zou kunnen geven.quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:22 schreef mefke79 het volgende:
DuchessX , ja ik! Het enige lastige wat ik tot nu toe gemerkt heb is dat de littekens wat gevoeliger zijn, daar moet je echt niet aankomen. En dat terwijl de operatie al 8 jaar geleden is en ik alleen de eerste paar maanden na de operatie pijn gehad heb. Maar, ik heb wel een niet gebruikelijk operatiemethode gehad, dus misschien ligt het daaraan.
Vicky, heb jij borstvoeding gegeven? Of het geprobeerd? Ik moet van de vk contact opnemen met het ziekenhuis en vragen wat daar in mijn dossier staat. Ga ik doen als morgen de echo goed is, maar ik vrees dat ik het antwoord al weet "borstvoeding? Daar kunnen we niets van zeggen mevrouw".
dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:14 schreef tessie het volgende:
Ik heb ook een borstverkleining gehad, ben totaal 3 keer geopereerd aan mijn borsten. Ik ga ook geen borstvoeding geven, mijn ene tepel is er 2 keer afgeweest en mijn andere 3 keer, dus de kans dat dat nog werkt is wel erg klein....
Merk trouwens geen verschil in gevoeligheid van littekens nu ofzo... Wat ik wel apart vond, is dat mijn tepels gelijk vanaf de eerste dag dat ik zwanger ben donkerder zijn.
na de 1e keer had ik ook alleen een streep maar na de 2e keer had ik ankers.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:22 schreef mefke79 het volgende:
hier totaal geen kleurverschil. Wel gevoel verschil. Gevoel in mijn tepels had ik heel weinig, dat is nu wel heel anders. En vormverschil (van ingetrokken naar niet ingetrokken). Voor zover ik weet zijn mijn tepels er niet helemaal afgeweest, maar gedraaid (een kwartslag oid). Maar ik heb ook geen ankerlitteken, maar alleen een streep horizontaal en dan een rondje rondom de tepel, beetje zo dus : ---o o---
Nou ik was er niet echt zo mee bezig, maar het voelde gewoon de hele tijd al als een jongetje, dus ik zou gewoon heel verbaast geweest zijn als het een meisje was, omdat ik gewoon al zo aan het idee gewend was zeg maar...quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:17 schreef miss_sly het volgende:
Mijn zusjes derde zwangerschap nu is totaal anders dan de overige twee, en toch is het weer een jongetje. Hoeft dus niets te zeggen
Zijn jullie er echt zo mee bezig of je het zelf goed raad/voelt?
Nee niet op die manier ofzo hoor, het is gewoon dat áls ik erover droom dan... dat idee. En de echo komt ook dichterbij nu hè, dat helpt niet op dit momentquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:17 schreef miss_sly het volgende:
Mijn zusjes derde zwangerschap nu is totaal anders dan de overige twee, en toch is het weer een jongetje. Hoeft dus niets te zeggen
Zijn jullie er echt zo mee bezig of je het zelf goed raad/voelt?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:40 schreef Stiemie het volgende:
Ach Huup deze keer ga ik voor safe en neem ik gewoon 2 pakjes mee
Eigenlijk moest ik er helemaal niet aan wennen dat het toch een meisje was. Het was gewoon meteen Linde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |