quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:48 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Heeft iemand enig idee of je een voedingskussen ook echt gebruikt? Ze zijn namelijk deze week in de aanbieding bij de Hema..
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:50 schreef mijsje het volgende:
een collega van mij gebruikte hem wel veel...
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Alleen al om lekker half op te slapen Ti-Amo <3
Ik had een zelfgemaakte en was er superblij mee (vooral als hoogzwangere)
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:53 schreef texelonia het volgende:
Ik had er bij Noah geen en heb hem niet gemist. Maar wie weet als ik hem wel had gehad had ik hem onmisbaar gevondenToch heb ik er nu weer geen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:57 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb hem ook in bed gehad om lekker tussen je benen te leggen en je buik te stutten zo tegen het eind.
En er zijn meiden die er echt bij zweren voor de bv in het begin.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ik bedenk me nog, wij legden Sasha erop te slapen toen hij net geboren was. Dus dat ding als een unox-worst tegen elkaar aan leggen en dan lag hij heerlijk in die geul in het midden. Was prettig als hij tussen ons in lag op bed als ik bijv. tv keek daar met het hoofdeinde omhoog, dan was hij makkelijk te pakken. En ook in de box hebben we hem daar een tijdje op gehad.
leuk leuk leuk!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:15 schreef Brighteyes het volgende:Er is net thuis een pakje afgeleverd!
Wrsch de Angelsounds van Vicky via miss_sly!
Straks kindje luisteren!
quote:
meebabbelen lijkt mij iets te veel voor mij at the momentquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:04 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Leuk, van harte! Althans ik neem aan dat je bedoelt rond die datumBen je gezellig aan het meezwangeren?
![]()
Wil je in de lijst? En kom je dan meebabbelen?
ok, maar in welk topic kan ik me als bijna pappa thuisvoelen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:07 schreef RockabeIIa het volgende:
murp, er zijn meer papa's die af en toe posten, hoor!
Niks gesmeerd, alleen de gel op het apparaat.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:23 schreef texelonia het volgende:
Heb je je buik ingesmeerd met iets? Want dat had ik de laatste keer bij de vk en toen hoorde je ook alleen maar storing. Ik wist niet eens dat dat voor storing kon zorgen, maar blijkbaar wel dus. Uiteindelijk heeft ze de hartslag nog wel gevonden, maar hoe priller de zwangerschap hoe moeilijker, als iemand 12 weken is dan hoefde ze het al niet eens te proberen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:02 schreef DuchessX het volgende:
Gefeliciteerd Murp![]()
Toen ik het Juup© vertelde zei hij dat hij 'lekker' 5 dagen eerder papa wordt
Fijn dat je het hartje hebt gehoord BE!!!!!!!Het werkt idd met een hoop gel.
Juup© en ik zijn eruit: We willen een geslachtsbepalingEn we hebben een echoburo gevonden die het vanaf 16 weken doet. Maar we hebben volgende week wrs ook een echo, want controle bij de gyn, dus wie weet kan hij het ook zien.
(Ik ben volgende week 16 weken) En anders gaan we naar dat echoburo
we denken dat het een klein Juup©je wordt
Nerveus valt wel mee. Schiet wel bij vlagen in de stress omdat bepaalde dingen nog steeds niet geregeld zijn. Van het weekend bij m'n ouders even alle kleertjes gewassen en in de droger gedaan, dus nu ben ik weer even rustigquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe is het met jou. Begin je al nerveus te worden?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
Hebbes!![]()
Gaaf!
Maar pfff... ik ga dit geloof ik niet elke dag doen hoor!![]()
Heb ik ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:27 schreef Fiemeeltje het volgende:
Ben ik trouwens met 4,5 week niet heel erg vroeg met de kwaaltjes? Ik ben al behoorlijk vermoeid en misselijk. (gelukkig nog niet zo dat ik daadwerkelijk moet overgeven, maar naar is het wel). M'n buik is overigens ook al licht opgezet, ik weet dat dat met name m'n darmen zijn, maar ik heb eigenlijk nog nergens gelezen dat mensen er zo vroeg in de zwangerschap al last van hadden.
Collega van mijn beste vriendin die zweert erbij. Die gebruikt hem ook op de manier waarop BE hem bij sasha ook heeft gebruikt, maar ook bij het voeden.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:28 schreef mrien het volgende:
Ik gebruik mijn voedingskussen erg veel, in ieder geval eigenlijk altijd met voeden
Ik heb er overigens 2, eerst eentje bij de hema gekocht en later een dikkere
1tje ligt er nu beneden en de andere boven op de slaapkamer
ja ik. 2x geopereerd. wat wil je weten?quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:21 schreef DuchessX het volgende:
Vraagje: heeft hier iemand ervaring met zwangerschap na een borstverkleining?
Denk t ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Twinkly en fiemeeltje, zijn jullie niet gewoon een beetje heel erg super gefocussed op je lijf, ofzo? Ben benieuwd wat jullie voelen als jullie HCG gaat pieken
ik had bij Amber eigenlijk nergens last van maar bij deze zwangerschap heb ik wat meer last van de littekens en zo af en toe staat mijn linkerborst in de brand. Ik heb geen borstvoeding gegeven bij Amber en ga het bij deze ook niet doen. Heb het ook niet geprobeerd hoor. Ik had wel wat last van druppeltjes melk dus misschien zou het wel kunnen. Maar aangezien ze mijn tepels ook verplaatst hebben is de kans klein dat ik borstvoeding zou kunnen geven.quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:22 schreef mefke79 het volgende:
DuchessX , ja ik! Het enige lastige wat ik tot nu toe gemerkt heb is dat de littekens wat gevoeliger zijn, daar moet je echt niet aankomen. En dat terwijl de operatie al 8 jaar geleden is en ik alleen de eerste paar maanden na de operatie pijn gehad heb. Maar, ik heb wel een niet gebruikelijk operatiemethode gehad, dus misschien ligt het daaraan.
Vicky, heb jij borstvoeding gegeven? Of het geprobeerd? Ik moet van de vk contact opnemen met het ziekenhuis en vragen wat daar in mijn dossier staat. Ga ik doen als morgen de echo goed is, maar ik vrees dat ik het antwoord al weet "borstvoeding? Daar kunnen we niets van zeggen mevrouw".
dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:14 schreef tessie het volgende:
Ik heb ook een borstverkleining gehad, ben totaal 3 keer geopereerd aan mijn borsten. Ik ga ook geen borstvoeding geven, mijn ene tepel is er 2 keer afgeweest en mijn andere 3 keer, dus de kans dat dat nog werkt is wel erg klein....
Merk trouwens geen verschil in gevoeligheid van littekens nu ofzo... Wat ik wel apart vond, is dat mijn tepels gelijk vanaf de eerste dag dat ik zwanger ben donkerder zijn.
na de 1e keer had ik ook alleen een streep maar na de 2e keer had ik ankers.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:22 schreef mefke79 het volgende:
hier totaal geen kleurverschil. Wel gevoel verschil. Gevoel in mijn tepels had ik heel weinig, dat is nu wel heel anders. En vormverschil (van ingetrokken naar niet ingetrokken). Voor zover ik weet zijn mijn tepels er niet helemaal afgeweest, maar gedraaid (een kwartslag oid). Maar ik heb ook geen ankerlitteken, maar alleen een streep horizontaal en dan een rondje rondom de tepel, beetje zo dus : ---o o---
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |